19 Martie 2024, 04:27:53

Autor Subiect: Frecventa de circulatie, accesul si retragerea vehiculelor RATB  (Citit de 121206 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

28 Aprilie 2010, 15:09:48
Răspuns #120

zofei.2006

  • Vizitator
Plus de asta ca nu se mai respecta traseu de acces sau retragere.
Exemplu 3 stati ocolite pe retragere.
memorat
04 Mai 2010, 14:12:53
Răspuns #121

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5235 a efectuat statii pe Retragerea catre Depoul Bucuresti Noi la data de 02 Mai 2010 (Duminica) in jurul orei 23:41.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Mai 2010, 22:46:33
Răspuns #122

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In urma cu cateva ore, mai exact pe la 15.00 am fost nevoit sa merg pentru cateva minute prin Crangasi. De regula autobuzele liniilor 162 si 163 circulau unul dupa celalalt. La plecarea spre civilizatia Bucurestiului am fost nevoit sa calatoresc doar o singura statie cu autobuzul liniei 162. FIx, in spatele acestuia a sosit si articulatu', adica linia 163.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Mai 2010, 22:11:56
Răspuns #123

axel

  • Vizitator
#4231 - Autobaza Titan - SE RETRAGE - 13.05.2010.
Doresc sa zic ca soferul de pe 4231 a fost de treaba si ma luat si pe mine de la Barajul Dunarii pana in statia Bd.1 Decembrie 1918, deoarece el se retragea la Autobaza Titan.  8)
memorat
24 Mai 2010, 23:21:17
Răspuns #124

axel

  • Vizitator
#4582 - Autobaza Pipera - ACCES - 21.05.2010.
memorat
25 Mai 2010, 22:44:20
Răspuns #125

axel

  • Vizitator
#4125 - Autobaza Nordului - SE RETRAGE - 25.05.2010.
memorat
01 Iunie 2010, 21:53:05
Răspuns #126

Cat Nerulu

  • Vizitator
Azi, la sch. 1, #4587 (de la Autobaza Floreasca, retragere din linia 282, de la Soseaua Fundeni) avea firma cu retragere, dar nu a oprit in statia 'Bd. Lacul Tei', desi erau 3-4 oameni in aceasta statie, nu i-am facut reclamatie soferului, pentru ca nu merita pentru asa ceva (mai ales ca nu prea aveam nevoie de retragere, ci de 616), dar pe viitor trebuie sa opreasca toti pe retragere/acces.
memorat
01 Iunie 2010, 22:11:21
Răspuns #127

Cat Nerulu

  • Vizitator
Acum cateva zile, linia 149 pleca de la Piata Presei Libere/Pasaj Otopeni (doar in zilele de lucru) doar la orele 5 si ceva, 6 si ceva, 7 si ceva (dimineata) !!! :D :D :D >:( Deci era cea mai inutila linie RATB, dar acum si-a revenit - http://www.ratb.ro/download/trasee/149PIATAPRESEI.pdf ! ;D
Si 148 are intervale mult mai bune acum - http://www.ratb.ro/download/trasee/148BANEASA.pdf ! ;)
Si liniiile 'fantoma' (care merita desfiintate) sunt: 106, 181, 221, 223, 242, 616 (intervale prea mari intre autobuze, linie inutila, dar nu o sa se desfiinteze), 630 (nu am mai vazut-o de mult timp, dar apare pe indicatoarele statiilor, nu stiu daca mai exista sau nu) si 645, 148 si 149 numai sunt 'fantome' (deocamdata) ! Si 124 merita desfiintata, la ce intervale are + ca 123 o dubleaza pe ~93% din lungimea traseului !
memorat
01 Iunie 2010, 22:44:00
Răspuns #128

CRAZY BOY

  • Vizitator
Azi, la sch. 1, #4587 (de la Autobaza Floreasca, retragere din linia 282, de la Soseaua Fundeni) avea firma cu retragere, dar nu a oprit in statia 'Bd. Lacul Tei', desi erau 3-4 oameni in aceasta statie, nu i-am facut reclamatie soferului, pentru ca nu merita pentru asa ceva (mai ales ca nu prea aveam nevoie de retragere, ci de 616), dar pe viitor trebuie sa opreasca toti pe retragere/acces.

Teapa ca nu mai sunt obligatori statile pe acces si pe retragere. :D :D :D
memorat
01 Iunie 2010, 22:56:14
Răspuns #129

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Teapa ca nu mai sunt obligatori statile pe acces si pe retragere. :D :D :D

Eu stiam ca sunt obligatorii. Mi-au zis unii soferi care au salariul mai mic cu vreo 10 la suta.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Iunie 2010, 22:57:48
Răspuns #130

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
01 Iunie 2010, 22:58:31
Răspuns #131

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iti spun eu ca nu mai sunt obligatori.

O sa fac o reclamatie la masina X sa vedem ce raspuns primesc de la RATB!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2010, 02:21:50
Răspuns #132

ByOnu

  • Vizitator
RATB ar putea functiona si pe timp de noapte de la anul!
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Micul_Paris-codasul_Europei_la_transportul_public_nocturn_0_314368875.html

Micul Paris, codaÅŸul Europei la transportul public nocturn!


Madrid, Roma, Viena, Londra, Budapesta sunt câteva capitale unde autobuzele au program şi pe timp de noapte. “Adevărul de Seară” vă prezintă cum se circula în urbele civilizate spre deosebire de Bucureşti unde transportul în comun este un calvar pe timp de zi, iar noaptea este inexistent.

Conducerea Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB) ar putea introduce de anul viitor transportul public de noapte, iar varianta pe care se merge este a unor maşini care să funcţioneze cu energie electrică.
Soluţia ar facilita şi reducerea cheltuielilor deoarece pe timp de noapte traficul este mai mic. Proiectul ar putea fi pus în practică cu ajutorul fondurilor europene sau în urma unui parteneriat public privat.
„Ne dorim un transport public ecologic, în premieră la nivel european şi căutăm soluţii pentru ca acest lucru să fie posibil de anul viitor, mai ales că Bucureştiul se dezvoltă turistic tot mai mult“, a declarat directorul RATB, Adrian Criţ.
Iniţiativa ar duce Bucureştiul în rândul lumii civilizate aşa cum există în alte mari oraşe europene, precum Madrid, Roma,Viena, Budapesta şi Londra. În ultimii ani au existat câteva încercări pentru introducerea transportului public noaptea, dar totul a rămas la stadiul de proiect.
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Bucureşti au făcut chiar şi un sondaj al cărui rezultat a fost în proporţie de 98% în favoarea circulaţiei mijloacelor de transport în comun pe timpul nopţii.
Cei mai mulţi au spus că au nevoie ca autobuze ca să circule pe timp de noapte, mai ales în weekend, când merg în oraş să se distreze, dar şi util pentru orele târzii când pleacă sau merg la serviciu.
Cu toate acestea, chiar şi proiectul de hotărâre care ar fi reglementat acest lucru a fost respins, anul trecut, de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti.
memorat
27 Octombrie 2010, 21:02:40
Răspuns #133

Matei Voineag

  • Vizitator
Ieri stateam in statia "Complex RATB Titan" (linia 246) si vroiam sa merg cu un acces (defapt in acea statie nu cred ca opreste 246, deci este statie numai pentru accese), vine un Citaro (#4975), soferul de la schimbul 2 a fost de treaba si a oprit, i-am facut cu mana ca sa opreasca, dar cred ca ar fi oprit oricum, pentru ca se inscrisese pe banda 1, deci un sofer care isi face treaba cum trebuie. ;) Sa revenim la partea interesanta, accesul era la... Complex Baneasa ! ??? Dar am vazut si acces la Gara Progresul (in linia 102) ! ??? Sa revenim, cand am vazut ca era acces la Complex Baneasa, am zis sa merg pana acolo, soferul m-a intrebat unde vreau sa merg si i-am spus "zona Baneasa" si m-a intrebat cum de stiu ca la ora aia (~ora 14) e acces la Complex Baneasa si i-am spus ca intamplator am luat acest acces, pentru ca am vazut ca merge in Baneasa, oricum este de treaba soferul, a si glumit cand a auzit ca stiu despre acces. ;)
Cealalta parte interesanta...
Eram sigur ca acest acces intra in traseul lui 335 la Posta Titan, ei bine, traseul a fost unul total diferit -> Complex RATB Titan - Bd. Theodor Pallady - Bd. Camil Ressu - Str. Dristorului - Soseaua Mihai Bravu - Pasaj Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Bd. Barbu Vacarescu - Str. Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - Soseaua Bucuresti-Ploiesti - Complex Baneasa ! ??? De asemenea, sistemul (vocal si vizual) de anuntare al statiilor functiona aproape cat se poate de bine, anunta si statiile de pe artere pe care nu trece linia 335 (exemplu - statia "Rossini", linii 182, 282), doar ca legaturile cu celelalte linii nu apareau nici pe anuntul vocal, nici pe afisaj (am observat ca toate autobuzele Mercedes Citaro de pe acces / retragere nu anunta si legaturile, in schimb, la troleibuzele Irisbus Citelis, am observat ca se anunta si legaturile, vizual, poate se anunta si vocal) ! ;)
Pe la ora 15, l-am vazut si pe #6292, pe Str. Alexandru Serbanescu, tot pe acces la Complex Baneasa !
Si vin cu o intrebare: De ce unele accese merg la terminalul mai indepartat (exemplu - Complex Baneasa, in loc de Barajul Dunarii (linia 335); Gara Progresul, in loc de Cora Pantelimon (linia 102); Cora Pantelimon, in loc de Piata Operei (linia 104) etc.) ?

Si o intrebare de baraj - De ce nu desfiinteaza linia 181 (care are o singura tura si care are traseu destul de scurt) ?
memorat
27 Octombrie 2010, 23:36:08
Răspuns #134

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ieri stateam in statia "Complex RATB Titan" (linia 246) si vroiam sa merg cu un acces (defapt in acea statie nu cred ca opreste 246, deci este statie numai pentru accese), vine un Citaro (#4975), soferul de la schimbul 2 a fost de treaba si a oprit, i-am facut cu mana ca sa opreasca, dar cred ca ar fi oprit oricum, pentru ca se inscrisese pe banda 1, deci un sofer care isi face treaba cum trebuie. ;) Sa revenim la partea interesanta, accesul era la... Complex Baneasa ! ??? Dar am vazut si acces la Gara Progresul (in linia 102) ! ??? Sa revenim, cand am vazut ca era acces la Complex Baneasa, am zis sa merg pana acolo, soferul m-a intrebat unde vreau sa merg si i-am spus "zona Baneasa" si m-a intrebat cum de stiu ca la ora aia (~ora 14) e acces la Complex Baneasa si i-am spus ca intamplator am luat acest acces, pentru ca am vazut ca merge in Baneasa, oricum este de treaba soferul, a si glumit cand a auzit ca stiu despre acces. ;)
Cealalta parte interesanta...
Eram sigur ca acest acces intra in traseul lui 335 la Posta Titan, ei bine, traseul a fost unul total diferit -> Complex RATB Titan - Bd. Theodor Pallady - Bd. Camil Ressu - Str. Dristorului - Soseaua Mihai Bravu - Pasaj Bucur Obor - Soseaua Stefan cel Mare - Bd. Barbu Vacarescu - Str. Alexandru Serbanescu - Bd. Aerogarii - Soseaua Bucuresti-Ploiesti - Complex Baneasa ! ??? De asemenea, sistemul (vocal si vizual) de anuntare al statiilor functiona aproape cat se poate de bine, anunta si statiile de pe artere pe care nu trece linia 335 (exemplu - statia "Rossini", linii 182, 282), doar ca legaturile cu celelalte linii nu apareau nici pe anuntul vocal, nici pe afisaj (am observat ca toate autobuzele Mercedes Citaro de pe acces / retragere nu anunta si legaturile, in schimb, la troleibuzele Irisbus Citelis, am observat ca se anunta si legaturile, vizual, poate se anunta si vocal) ! ;)
Pe la ora 15, l-am vazut si pe #6292, pe Str. Alexandru Serbanescu, tot pe acces la Complex Baneasa !
Si vin cu o intrebare: De ce unele accese merg la terminalul mai indepartat (exemplu - Complex Baneasa, in loc de Barajul Dunarii (linia 335); Gara Progresul, in loc de Cora Pantelimon (linia 102); Cora Pantelimon, in loc de Piata Operei (linia 104) etc.) ?

Si o intrebare de baraj - De ce nu desfiinteaza linia 181 (care are o singura tura si care are traseu destul de scurt) ?

Linia 335 are acces din Autobaza Titan in jurul orei 14:00. Chiar si eu am plecat cu aceasta tura pe acces din Titan spre casa cand am fost la o sedinta foto in garaj. Stiam ca este doar un singur ACCES in linia 335 dar se pare ca s-au inmultit. Traseul mentionat de tine este nemodificat.

De ce nu se desfinteaza linia 42?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Noiembrie 2010, 19:27:13
Răspuns #135

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Saracii soferi de la Titan, nu era de ajuns retragerile din 102/335 de la Progresul/Baneasa acum si de la Gara de Nord. :(
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
02 Noiembrie 2010, 20:31:42
Răspuns #136

axel

  • Vizitator
Saracii soferi de la Titan, nu era de ajuns retragerile din 102/335 de la Progresul/Baneasa acum si de la Gara de Nord. :(
Soferii de 335 mi-au zis ca doar o retragere se face de la Baneasa si anume ultima cursa care pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22:35 restu e risipa de motorina. Linia 335 are dimineata un acces la Baneasa si pe la 14:00.
memorat
02 Noiembrie 2010, 20:36:00
Răspuns #137

axel

  • Vizitator
Dupa un an jumate am reusit sa pozez in sfarsit autobuzul Rocar de Simon #1179. ;D
Toata iarna nu lam vazut, il credeam casat. ::)

Nu a fost in conservare in Depoul Berceni!?
#1179 a fost defect toata iarna si a schimbat si soferul daia nu a circulat un an si ceva ca eu din Octombrie 2008 nu lam mai vazut. ::)

memorat
02 Noiembrie 2010, 21:37:10
Răspuns #138

dr122

  • Vizitator
Soferii de 335 miau zis ca doar o retragere se face de la Baneasa si anume ultima cursa care pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22:35 restu e risipa de motorina.Linia 335 are dimineata un acces la Baneasa si pe la 14:00.

Ultimul tura care pleaca de la Baneasa spre autobaza Titan e in jurul orei 23:45.Turul 21 din cate imi aduc aminte.
memorat
02 Noiembrie 2010, 21:42:30
Răspuns #139

axel

  • Vizitator
Ultimul tura care pleaca de la Baneasa spre autobaza Titan e in jurul orei 23:45.Turul 21 din cate imi aduc aminte.
Nu ultimul tur pleaca de la Barajul Dunarii la ora 22.50 lucru/22.35 weekend si de la Baneasa la ora 23.10,23.15. ;)
memorat