28 Martie 2024, 18:08:16

Autor Subiect: Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu - Lac STRAULESTI  (Citit de 30207 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

23 Septembrie 2010, 19:56:21
Răspuns #40

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
S-a mai facut un mic pas spre deschiderea celor 2 statii de pe M 4. Astazi disparuse peretele despartitor intre 1 Mai si PLS Bucegi. Daca te uitai in tunel , vedeai PLS - ul Bucegi. Din pacate termenul de punere in functiune - 31 Decembrie 2011 a ramas acelasi. Dar trece si el, mult a fost, putin a ramas.
memorat
23 Septembrie 2010, 21:23:05
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Septembrie 2010, 22:22:38
Răspuns #42

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
24 Septembrie 2010, 16:22:50
Răspuns #43

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Put Lansare Scut. ( de sapat ). Iar PSS inseamna put scoatere scut. Scuturile acestea in afara de Romania anului 1989 nu se mai foloseau in Europa de prin 1900. In epoca actuala se vor folosi  TBM -  tunnel boring machine – masina de sapat tuneluri  un utilaj mult mai performant ca vechile scuturi semimecanizate. De fapt cu scutul se sapa la lopata, numai inelele tunelului se puneau cu ajutorul scutului. TBM - ul este total mecanizat, este cu totul altceva. PLS Bucegi se afla in apropierea Podului Constanta, unde a fost santierul de subtraversare a apeductelor.. Bucegi vine de la denumirea strazii din apropierea punctului de lucru. Cum la sfarsitul magistralei - in curtea societatii "Zarea" se afla PLS Zarea (Putul de lansare a scutului punctul de lucru Zarea).
memorat
25 Septembrie 2010, 00:23:44
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In concluzie, a disparut peretele ce inchidea tunelul de acces din statia 1 Mai spre Pajura!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Septembrie 2010, 23:39:25
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Uitati cum arata "tunelul" in directia Pajura:
  • firul 1: foto 1, 2 si 3
  • firul 2: foto 4 si 5.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Septembrie 2010, 23:45:24
Răspuns #46

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Uitati cum arata "tunelul" in directia Pajura:
[...]

In postul anterior am uitat sa specific ca sambata tunelurile spre Pajura erau slab luminate, dar astazi erau aprinse neoanele din 2 in doi metri. (GABY23 fugi si numara cate sunt arse/functioneaza  :D)
Se vedeau in zare cativa muncitori ce lucrau cu spor!

(foto cu firul 2 de circulatie)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Septembrie 2010, 20:15:23
Răspuns #47

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Revin cu o intrebare mai veche. Stie cineva  cum arata  Statia   P A J U R A ?? ;D. De Bazilescu tot s-a vorbit si s-au formulat ipoteze - inclusiv au aparut mult poze - dar de cealalta statie ce se stie ? Bine, are peron central, ok, dar cum arata ? Ca "Tineretului" sau ca "Lujerului". Sau mai stiu eu cum, poate ca "Grivitei" - fara stalpi. Multumesc de raspuns.
memorat
30 Septembrie 2010, 02:21:09
Răspuns #48

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Presupun ca va fi ceva futurist, gen Piata Muncii!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Octombrie 2010, 09:27:23
Răspuns #49

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Intrarea in statia Pajura din capul Y al statiei (spre 1 Mai) a implinit un an de zile de cand a fost "baricadata" (foto mai jos). In partea cealalta am observat cateva "containere" in care locuiesc in timpul programului muncitorii alaturi de ingineri.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Octombrie 2010, 14:33:06
Răspuns #50

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
      Nici M4 nu a scapat de reducerile de parc care au intrat in vigoare de cateva saptamani: pe M4 sunt repartizate in program de lucru (ora de varf) 3 trenuri de metrou. In weekend si sarbatorile legale circula doar 2 trenuri.

      Urmarile reducerii masive a parcului de metrouri este vizibil prin aglomeratiile zilnice care se afla invers proportionala cu majorarea tarifelor pe care sindicatele METROULUI au reusit sa izbuteasca.

      Programul intreg si "neimpozitat" de catre Metrorex era alcatuit din 4 trenuri de metrou (ora de varf, program de lucru) si 3 trenuri de metrou (weekend + sarbatorile legale).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Noiembrie 2010, 22:21:51
Răspuns #51

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Stimati useri, repet - pentru ultima oara - intrebarea pusa de mai multe ori, nu are nimeni informatii despre Statia Pajura ? Vad ca despre Parc Bazilescu am vorbit la nesfarsit, au fost si multe poze publicate, dar nu avem nici o informatie despre Pajura. Sau trebuie sa asteptam inaugurarea oficiala, - oricum mai este destul timp pana atunci, sa speram ca cel tarziu la sfarsitul anului viitor ne vom putea plimba cu metroul la Parc Bazilescu.
memorat
20 Noiembrie 2010, 12:29:32
Răspuns #52

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce informatii doriti despre statia Pajura?! >:(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2010, 12:45:56
Răspuns #53

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Statia "miroase" a avea peron pe stanga. Are un rand de stalpi pe mijloc ( ca la Iancului ), 2 randuri de stalpi ( ca la Lujerului ) sau nu are stalpi de loc ( ca la Grivita / Dristor II / Muncii ). Cam asta m-ar interesa. Nu cred ca statia are peron pe dreapta, dar mai stii ? Pot fi surprize.
memorat
29 Decembrie 2010, 15:00:53
Răspuns #54

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Cand se va deschide noua sectiune 1 Mai - Parc Bazilescu, numarul maxim de metrouri care vor putea circula este de 5. ( cinci ). Mie asa imi dă. Vouă nu ? La o adica se poate si cu 3 ( trei ) metrouri, intervalul dintre ele cam tot atat ar fi dar se elimina pauza de "efect de tunel " de la cap de linie. Se poate circula si cu 2 metrouri cu mecanici in ambele capete, nu ar fi o frecventa colosal de mica - un metrou la un sfert de ora, multumitor in week - end sau la ore nepotrivite - la 5 dimineata sau dupa ora 21,00. Cu aceasta ocazie - a inaugurarii celor 2 statii cred ca linia de tramvai 20 va fi suspendata, fiind total inutila.
 Are cineva vreo fotografie din Statia "Pajura" ? Am mai exprimat acesta rugaminte cu ceva timp in urma dar se pare ca nimeni nu a reusit sa pozeze aceasta statie pana acum.
memorat
13 Ianuarie 2011, 11:58:08
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
       In urma cu cateva zile, mai exact pe 11 Ianuarie 2011, in jurul orei 14 si ceva am poposit pt. cateva minute in statia 1 Mai pt. a observa stadiul lucrarilor. Am ramas "tablou" cand am realizat ca s-a schimbata o portiune de circa 20 metrii de linie, blocandu-se astfel accesul trenurilor Iva Astra pana la finalul peronului. De remarcat este faptul ca nu se pot gara trenuri Iva Astra de 6 Vagoane dupa cum am inteles de la mecanici.  ::) ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Ianuarie 2011, 19:08:46
Răspuns #56

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Trebuie sa se lucreze la linia de alimentare si trebuie sa se asigure un spatiu minim de siguranta, nu poti sa "vi" cu metroul la 50 cm de santier.
 Dupa ce se termina montarea liniei de alimentare se va reveni la normal. Oricum pe M 4 in noua formula pana la Parc... nu o sa vedeti  trenuri cu 6 vagoane.
memorat
14 Ianuarie 2011, 01:35:09
Răspuns #57

ByOnu

  • Vizitator
...trenuri cu 6 vagoane...
Sa fim si noi putin mai "tehnici": TEM-uri de 3 REM. :P

Oricum, au schimbat cumva si sinele din incinta statiei? Ca mi se pare ca terasamentul din poze e nou. Daca tot au schimbat sinele, de ce nu le-au facut din beton, ci nu cu terasament si traverse de lemn. ::) ???
memorat
14 Ianuarie 2011, 09:52:01
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa fim si noi putin mai "tehnici": TEM-uri de 3 REM. :P

Oricum, au schimbat cumva si sinele din incinta statiei? Ca mi se pare ca terasamentul din poze e nou. Daca tot au schimbat sinele, de ce nu le-au facut din beton, ci nu cu terasament si traverse de lemn. ::) ???

Reciteste mesajul de mai jos:
       In urma cu cateva zile, mai exact pe 11 Ianuarie 2011, in jurul orei 14 si ceva am poposit pt. cateva minute in statia 1 Mai pt. a observa stadiul lucrarilor. Am ramas "tablou" cand am realizat ca s-a schimbata o portiune de circa 20 metrii de linie, blocandu-se astfel accesul trenurilor Iva Astra pana la finalul peronului. De remarcat este faptul ca nu se pot gara trenuri Iva Astra de 6 Vagoane dupa cum am inteles de la mecanici.  ::) ???

Terasamentul din statie nu a fost inlocuit, doar ca sa facut burarea liniei!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Ianuarie 2011, 10:22:04
Răspuns #59

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Traversele din lemn nu au de ce sa fie inlocuite atat timp cat ele corespund. Traversele din lemn rezista la viteze superioare metroului si la incarcari / osie deasemenea superioare metroului. Cand le-o expira termenul de valabilitate pot fi inlocuite cu alte traverse din lemn, beton sau beton cu bare de otel - vezi calea de rulare a tramvaiului 41 peste podul Grant de exemplu.
memorat