28 Martie 2024, 13:04:38

Autor Subiect: Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu - Lac STRAULESTI  (Citit de 30200 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

15 Ianuarie 2011, 19:16:22
Răspuns #60

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Astazi la ora 17,00 nu mai erau traversele de lemn acolo unde le-a pozat Iasmin, fusesera mutate iar "in gura tunelului" spre Pajura..Asadar pot intra din nou TEM - uri formate din 3 REM - uri desi acest lucru nu o sa se mai intample in vecii vecilor pe M 4.
 Mai multe lucruri as vrea sa remarc :
- Suspect de multa lume intreba daca metroul ce sosea la 1 Mai merge mai departe spre Parc.... De unde aceasta "zvonistica" nu-mi explic.
- Nu mai functiona nici un afisaj referitor la intervalul de succedare a trenurilor si a directiei de mers
- Au disparut hartile de pe usa mecanicilor unde era prezentata reteaua de metrou pe de-antregul, cu toate magistralele.
 Si in incheiere, cu titlu de barfa, cred ca in ultimele zile ale acestui an se vor inaugura si cele 2 statii incepute pe vremea lui Nea Nicu.. :'(.   Asta daca avem noroc. :D
memorat
15 Ianuarie 2011, 22:26:22
Răspuns #61

ByOnu

  • Vizitator
...peretele ce inchidea tunelul de acces din statia 1 Mai spre Pajura...

Era un perete (zid caramida/beton)? Eu mi-l amintesc cu gardul acela. Ai te rog niste poze?.. ca ma cam lasa memoria! :D
memorat
17 Ianuarie 2011, 02:10:27
Răspuns #62

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Era un "zid" alcatuit din table, ceea ce bloca accesul fiintelor umane cat si al trenurilor de metrou!



Va rog sa luati un calmand inainte sa citit stirea urmatoare:

Instalaţii electrice de peste 10 milioane de dolari la staţiile de metrou Pajura şi Parc Bazilescu
14 Jan, 14:57 / Cristina Macuc, http://b365.realitatea.net/news/instalatii-electrice-de-peste-10-milioane-de-dolari-la-statiile-de-metrou-pajura-si-parc-bazilescu/


Lucrarea pentru care Metrorex SA urmează să plătească banii a fost atribuită societăţii Somet SA, o firmă apropiată companiei locale de transport. Numai la începutul acestei săptămâni, aceeaşi societate a mai câştigat un contract de 22 milioane euro de la Metrorex SA.

Potrivit anunţului de licitaţie postat de Metrorex SA, firma ar urma să execute lucrări de instalare de sisteme de iluminare şi de semnalizare pentru punerea în funcţiune a două staţii de metrou, respectiv Pajura şi Parc Bazilescu ce se află pe tronsonul 1 cuprins între 1 Mai şi Parc Bazilescu. Conform caietului de sarcini, Somet SA se va ocupa şi de dotarea gurilor de metrou cu scări şi trotuare rulante şi finisajele exterioare şi interioare.
Pentru aceste lucrări Metrorex va plăti către Somet SA 27,63 milioane lei plus TVA, cu posibilitatea ca firma contractantă să cedeze unei alte societăţi lucrări de 98.400 de lei fără TVA din preţul final al contractului. Suma echivalează cu de opt ori valoarea profitului declarat de Somet SA la stat în anul 2009.
Prin punerea în funcţiune a celor două staţii se va asigura prelungirea traseului de circulaţie a metroului pe Linia 4 Gara de Nord – 1 Mai, până la staţia Parc Bazilescu.
La începutul acestei săptămâni, consorţiul format din Somet SA şi Schindler Romînia SRL a mai căştigat un alt contract cu Metrorex SA privind execuţia lucrărilor de construcţie la platformele de rulare scări rulante şi escalatoare destinate persoanelor cu handicap în valoare de aproximativ 10 milioane de lei, plus încă 85 de milioane de lei pentru lucrări similare în 2010.
Vezi aici ce alte contracte ale Metrorex SA au ajuns la Somet SA, controlată de Ştefan Marian Stanciu în proporţie de 48% şi Societatea de Investiţii Financiare (SIF) Muntenia.
Conform ultimelor date disponibile pe pagina de internet a Ministerului de Finanţe, Somet SA a raportat la finele anului 2009 o cifră de afaceri de 48,4 milioane lei şi un profit net de 4,15 milioane lei, cu un număr de circa 200 de angajaţi.



Ce fel de instalatii electrice se vor monta intre cele doua statii? Sunt cumva placate cu aur, sau comisionul a ajuns la 70 la suta din valoarea contractului?
Curat-murdar, coane Udristei!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Martie 2011, 00:37:11
Răspuns #63

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Categoric NU.  M 4 are un alt sistem de siguranta a traficului incompatibil cu ATO / ATP -ul de pe M 1 / M 2 / M 3 si cu care sunt dotate Bombardierele.
 Pe M 4 - la ore de varf - vor circula 5 trenuri a 4 vagoane. Mai multe nu incap datorita particularitatilor noilor statii de pe M 4 - Pajura si Parc Bazilescu,  respectiv lipsei macazurilor pentru rebrusment. S-a optat pentru aceasta varianta pentru ca montajul acestor macaze era o cheltuiala inutila pentru noua sectiune a magistralei M 4. De fapt cand se va incepe constructia magistralei M 6 cele 2 noi proaspete statii - Pajura si Parc Bazilescu isi vor pierde din importanta, riscand chiar sa fie inchise. Dar asta se va intampla cand se va pune in discutie M 6 - adica peste foarte mult timp de acum incolo.

Ne puteti face o diagrama cu traseul viitor al trenurilor de metrou pe M4?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Martie 2011, 16:46:19
Răspuns #64

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Macazele, liniile de stocare si schema de circulatie cu 5 garnituri de metrou pentru M 4. Trebuie sa precizez - reiau de fapt informatia - ca numarul maxim de garnituri care pot circula pe M 4 datorita configuratiei aparte a macazurilor este de 5 ( cinci ).
 Se poate circula si cu 4 garnituri - in mod decent, chiar si cu 3, dar cu 5 garnituri se asigura timpul de repaus obligatoriu la sfarsit de cursa ( o cursa = cu 2 semicurse  )-  respectiv la Gara de nord 2. .
 Am exemplificat in mod detaliat cum se asigura aceasta schema de circulatie, inclusiv cum se asigura timpii de stationare la Gara de Nord 2. Am luat drept exemplu rama numarul 1 dar evident ca se putea exemplifica cu orice alta rama.
memorat
13 Martie 2011, 23:47:13
Răspuns #65

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa inteleg ca pe portiunea 1 Mai - Pajura - Bazilescu se va circula alternativ pe cale directa si pe linie "falsa""? Va fi o bulibaseala de zile mari.  :o :o
Calatorii nu vor stii la ce peron sa astepte trenul in directia Gara de Nord, respectiv Parc Bazilescu!  :-[ :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Martie 2011, 09:21:48
Răspuns #66

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Da, asa este, se va circula pe ambele linii in 2 sensuri, o sa fie o premiera pe liniile subterane de pe tot globul, mai ales ca  este o solutie definitiva  si nu una provizorie. Ma gandesc ca statiile 'Laminorului' si 'Lac Straulesti' nu sunt o prioritate a Metrorexului nici in viitorul apropriat nici in cel indepartat, asta in contradictie cu ce-i iese lui Udriste pe gura.
 E vorba strict de 2 statii, si anume 1 Mai si Pajura. Dar calatorul roman este unul destept si se va adapta, vezi circulatia 'pe stanga' din cartierul Balta Alba de pe M 3, respectiv statiile 1 Decembrie si Nicolae Teclu.
 Cat priveste cele 5 metrouri, numarul lor este sigur si reiese din demonstratia pe care am facut-o. Mai mult de 5 metrouri nu incap, avand in vedere :
 - Intre 1 Mai si Parc nu poti avea decat maxim 2 metrouri.
 - Intre Gara si 1 Mai nu poti avea decat maxim 4 metrouri. Bine, poti avea si o suta, dar cu mai mult de 4 te incurci in ele, avand in vedere si colosala distanta intre 1 Mai si Gara.
 Si ca sa nu ramaneti nedumeriti pana la sfarsit, 1 metrou care vine de la Pajura la 1 Mai se transforma in metrou de pe sectiunea 1 Mai - Gara si  viceversa, asadar 2 + 4 - 1 = 5 ( cinci ) metrouri maxim pe magistrala M 4.
memorat
15 Martie 2011, 17:23:38
Răspuns #67

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Unele comentarii .
Cand se va pune problema construirii racordului pentru M 6 ( Baneasa – GdN 2 ) oprirea circulatiei trenurilor de metrou pe M 4 pe un fir nu va afecta cine stie ce circulatia pe aceasta magistrala la recent ( viitoarea ) inaugurata statie Parc Bazilescu.
 Singura deosebire fata de circulatia cu 5 metrouri – la care vad ca nimeni nu v-ati opus – este ca statia “Parc Bazilescu” si evident statia ‘Pajura’ va beneficia de un metrou la 14 – 15  minute, ceea ce nu ar fi o catastrofa de neimaginat. Se poate afisa in cele 2 statii programul de circulatie spre 1 Mai / Basarab si toata lumea este multumita.
 Alta observatie interesanta, oricare dintre cele 4 metrouri are un  dublu circuit, unul ‘lung’ GdN 2 – Parc... si altul ‘scurt’ GdN 2 – 1 Mai si timpi suficienti de odihna la GdN 2 ( de aproximativ 14 minute ) lasand la o parte faptul ca exista si un timp de odihna a vederii si la celalalt cap ( Parc... respectiv1 Mai).
 Asa incat durata unei curse complete duce undeva la halucinanta valoare de ... 65 minute, cu tot cu pauzele de odihna de la cele 3 capete de linie. Si va fi un unicat in istoria metroului bucurestean ca o magistrala fara deviatii sa beneficieze de 3 capete de linie.
Precizez ca schemele prezentate sunt din imaginatia proprie si nu reprezinta pozitia oficiala a metrorexului, dar alta varianta de circulatie nu prea exista...
memorat
16 Aprilie 2011, 12:18:03
Răspuns #68

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Metroul Pajura-Parc Bazilescu circulă la 1 iulie
Panouri de tablă emailată, granit, gresie şi marmură românească sunt câteva dintre materialele de construcţii cu care s-a lucrat la amenajarea tronsonului 1Mai – Parc Bazilescu. Astăzi, directorul Metrorex Gheorghe Udrişte şi ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, au parcurs traseul staţiei Pajura-Parc Bazilescu într-o Dacie-papuc, pe post de drezină.
Boagiu: Ministerul Transporturilor e "o sugativă de bani europeni"

Gheorghe Udrişte, a declarat ieri că lucrările la tronsonul de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu, însumând 2,62 kilometri, cu două staţii, sunt realizate în proporţie de 80%, urmând ca la 1 iulie acesta să fie dat în folosinţă: „Lucrările la cele două staţii au fost începute în 1986-1987, iar lucrul la finisaje, instalaţii electrice şi calea de rulare a demarat în octombrie 2010. La 15 iunie vor începe probele, iar la 1 iulie se va da drumul circulaţiei”.

Costul lucrărilor de structură efectuate după anul 1990 a fost de 308 milioane lei.

Tot astăzi, a fost semnat contractul pentru construcţia Magistralei V Drumul Taberei-Universitate, între Max Boegl România şi Max Bögl Germania. Cei doi constructori vor realiza staţia şi depoul Valea Ialomiţei, pentru 231,67 milioane lei, linia urmând să fie deschisă în 2014.

16 trenuri noi

Metrorex a lansat un anunţ de licitaţie pentru achiziţia a 16 trenuri noi de metrou care vor circula pe Magistralele 1, 2 şi 3. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane euro. Trenurile au în total 96 de vagoane şi vor înlocui garniturile vechi de tip IVA. În prezent, parcul de metrouri al Metrorex numără 44 de trenuri noi de tip Bombardier şi 31 de trenuri de construcţie veche de tip IVA. Noile trenuri vor avea sisteme antivandalism, la uşi şi geamuri.


Pozele nu merg, le gasiti aici: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Metroul_Pajura-Parc_Bazilescu_circula_la_1_iulie_0_463154144.html
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
17 Aprilie 2011, 19:48:47
Răspuns #69

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
Tronsonul 1 mai - Parc Bazilescu, care face parte din magistrala 4 de metrou din Bucureşti, urmează să fie inaugurat în luna iulie, în urma unei investiţii de circa 450 de milioane de lei. Jumătate din lucrările pentru cele două staţii de pe tronsonul cu o lungime de 2,62 kilometri, Pajura şi Bazilescu, au fost realizate înainte de 1990, ulterior fiind investiţi 308 milioane de lei pentru lucrările de structură şi 141 milioane de lei pentru dotarea cu echipamente şi finisaje.
Finanţarea a venit din bani de la bugetul de stat.
În prezent, pentru tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu sunt finalizate lucrările de structură a tunelelor şi a celor două staţii, dar se află în derulare lucrări de montaj al căii de rulare, al instalaţiilor electrice şi de ventilaţie etc.
Ministrul transporturilor si infrastructurii a vizitat astăzi tronsonul, cu ocazia ceremoniei de semnare a contractului de 56 de milioane euro cu constructorul german Max Boegl pentru construcţia staţiei şi depoului Valea Ialomiţiei, care face parte din magistrala 5 de metrou, Drumul Taberei-Pantelimon.
Articol preluat din www.zf.ro. (c)
memorat
23 Iunie 2011, 17:18:17
Răspuns #70

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
ATENTIE ! CEVA  NU  E  IN  REGULA !
 In statia 1 Mai jos pe peron, scrie in felul urmator :
Linia 1 Spre Parc Bazilescu, iar la indicatoarele din statie statiile GdN 2 / Basarab / Grivita sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Jiului" si "Parc" sunt active ( scrise cu verde)
Linia 2 Spre GdN 2, iar la indicatoarele din statie statiile "Parc" si "Jiului" sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Grivitei" / "Basarab" si "GdN 2" sunt active ( scrise cu verde)
Ori e un macaz pe undeva ori Udriste & Co sunt dusi cu pluta.
 Astept oarecare precizari de la oamenii mai destepti ca mine. Ora la care am fost in 1 Mai - aproximativ 16,00 - nu am insolatie, nu ma doare capul si astazi nu am baut deloc picatura de alcool.
memorat
24 Iunie 2011, 23:19:54
Răspuns #71

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
De astazi ( Vineri 24 Iunie ) se circula pana la Parc Bazilescu dar fara calatori, in sistem "pendula" - deci de la 1 Mai la Parc in ambele sensuri pe ambele fire. Daca totul este in regula probabil ca Vinerera viitoare ( in 1 Iulie ) ne putem plimba oficial cu metroul la Parc...
memorat
24 Iunie 2011, 23:38:41
Răspuns #72

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Se stie cumva si ce rame vor circula? Nu cred ca vor fi numai BM deoarece nu au de unde sa **** atatea.

memorat
24 Iunie 2011, 23:58:04
Răspuns #73

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Numai IVA si numai cu 4 vagoane. Sistemul de siguranta a traficului ptr M 4 este total diferit fata de M 1 / M 2 / M 3 si BM - urile nu sunt compatibile. ( Adica nu au fost echipat nici un tren BM cu sistemul de siguranta ce functioneaza pe M 4 ) Si ca o continuare a celor spuse, M 5 va fi echipata cu total alt sistem de siguranta fata de cele 4 magistrale in functiune la ora actuala.
memorat
25 Iunie 2011, 00:48:45
Răspuns #74

Matei

  • Vizitator
... Sistemul de siguranta a traficului ptr M 4 este total diferit fata de M 1 / M 2 / M 3 si BM - urile nu sunt compatibile.

Cum adica este diferit, de ce nu pot circula BM-uri ?
memorat
25 Iunie 2011, 08:28:12
Răspuns #75

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Sistemul de siguranta a traficului pe M 4 este total diferit fata de cel de pe M 1 / M 2 / M 3. Se numeste  "Dimetronic " si nu este recunoscut de BM pentru ca nu-l are montat.
Experiment
Pierzi o data 20 minute din viata si fa in felul urmator :
Du-te in statia Basarab stai pe peronul lui M 1 spre Crangasi, asteapta sa treaca trenul si vezi ce indicatii da semnalul de iesire din statie.
Muta-te la peronul lui M 4 ( spre Grivita neaparat ) si tot asa, lasa un tren sa treaca si noteaza ce indicatii da semnalul de iesire din statie.
Ia cu tine si un miniblocnotes / pix si noteaza ce ai vazut. O sa observi ca cele 2 semnale sunt total diferite. Apoi discutam daca doresti mai in amanunt.
 Oricum te astept pe acest topic sa ne spui si noua succesiunea de semnale luminoase in amandoua cazurile. Repet, ptr M 4 neaparat iesirea spre Grivita.
memorat
25 Iunie 2011, 13:49:12
Răspuns #76

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Stiu ca pe M4 este montat sistem tip Dimetronic, care nu este compatibil cu BM, tocmai de aceea ma indoiesc ca vor circula BM.

memorat
25 Iunie 2011, 15:52:09
Răspuns #77

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Nu ca e incompatibil cu BM, pur si simplu BM - urile nu-l au montat ! Daca se monteaza, poate circula si BM - ul pe M 4.
memorat
27 Iunie 2011, 03:14:30
Răspuns #78

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De astazi ( Vineri 24 Iunie ) se circula pana la Parc Bazilescu dar fara calatori, in sistem "pendula" - deci de la 1 Mai la Parc in ambele sensuri pe ambele fire. Daca totul este in regula probabil ca Vinerera viitoare ( in 1 Iulie ) ne putem plimba oficial cu metroul la Parc...
Se va circula si cu calatori in sistem "pendula" sau doar in probe?

ATENTIE ! CEVA  NU  E  IN  REGULA !
 In statia 1 Mai jos pe peron, scrie in felul urmator :
Linia 1 Spre Parc Bazilescu, iar la indicatoarele din statie statiile GdN 2 / Basarab / Grivita sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Jiului" si "Parc" sunt active ( scrise cu verde)
Linia 2 Spre GdN 2, iar la indicatoarele din statie statiile "Parc" si "Jiului" sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Grivitei" / "Basarab" si "GdN 2" sunt active ( scrise cu verde)
Ori e un macaz pe undeva ori Udriste & Co sunt dusi cu pluta.
 Astept oarecare precizari de la oamenii mai destepti ca mine. Ora la care am fost in 1 Mai - aproximativ 16,00 - nu am insolatie, nu ma doare capul si astazi nu am baut deloc picatura de alcool.
Pana la urma exista acel macaz sau BA!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Iunie 2011, 03:20:45
Răspuns #79

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Magistrala 4 de metrou se lungește cu două stații: Laminorului și Străulești
23 iunie 2011, 13:57 / B365


Metrorex va extinde Magistrala de metrou 1 Mai – Parc Bazilescu până la Străuleşti, potrivit anunţului companiei. Regia a publicat anunţul de intenţie privind organizarea unei licitaţii pentru extinderea Magistralei 4 cu încă două staţii: Laminorului şi Străuleşti, acolo unde va fi construit un terminal multimodal.


Durata estimată a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii. Valoarea estimată este de 375 milioane de lei, cu finanţare de la buget, relatează Agepres.
Cu aceste sume vor fi realizate şi lucrările de structură ale depoului de metrou din zona lacului Străuleşti, a terminalului multimodal pentru autobuze şi microbuze, precum şi a primului park&ride din vecinătatea metroului.
Metrorex va da în funcţiune, în data de 1 iulie, staţiile Pajura, care va fi redenumită Jiului, şi staţia Parc Bazilescu. Din 27 iunie trenurile vor circula neîntrerupt de la Gara de Nord până la Parc Bazilescu, pe ultimele două staţii fără călători pentru a fi siguri înainte da a da drumul la circulaţia cu călători, de la 1 iulie.
Lucrările de structură a tunelelor şi celor două staţii aferente au fost finalizate în partea a doua a anului 2010, iar lucrările privind finisajele şi montajul echipamentelor au început în cursul lunii ianuarie 2011.
Metrorex a anunţat că lucrările au costat circa 40 milioane euro, finanţarea fiind asigurată din bugetul Ministerului Transporturilor.
Etichete:magistrala 4, Metrorex, metrou, promo, străulești
2 Responses to “Magistrala 4 de metrou se lungește cu două stații: Laminorului și Străulești”.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat