28 Martie 2024, 11:09:00

Autor Subiect: Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu - Lac STRAULESTI  (Citit de 30195 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 Martie 2009, 23:22:38
Răspuns #20

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
Eu propun sa facem o sectiune separata cu pariuri. Eu cred ca se termina prima magistrala 1 mai - Laromet...
memorat
14 Mai 2009, 20:47:23
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a astfaltat in sfarsit gaura de la 1 Mai, ramanand numai cateva galerii in zona Podului Constanta.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Mai 2009, 20:50:47
Răspuns #22

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Intr-adevar s-a asfaltat dar pana se va da drumul la circulatie va mai trece ceva timp.Deoarece acest santier a provocat in zona o circulatie de cosmar in timpul orelor de varf.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
14 Mai 2009, 21:17:17
Răspuns #23

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In zona statiei liniilor 97, 112 si 20 Jimbolia exista o zona ingradita care ar trebuii sa fie iesirea din statia Laromet. Cert este ca zona este pustie, iar un paznic taie frunza la caini in fiecare zi.


Privind cu atentie acel panou lucrarea trebuia finalizata de 4 ani.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Mai 2009, 20:18:15
Răspuns #24

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!



Privind cu atentie acel panou lucrarea trebuia finalizata de 4 ani.
Pai cred ca lucrarea in zona trebuia terminata de ...20 de ani dar precum spune Mircea Badea "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul" cred ca acest tronson va fi terminat in 2100 si ceva  :( :(
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
15 Mai 2009, 22:20:35
Răspuns #25

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
S-a astfaltat in sfarsit gaura de la 1 Mai, ramanand numai cateva galerii in zona Podului Constanta.
Dupa ce au asfaltat vor aduce linia de tramvai asa cum era?
Cu respect si admiratie.
memorat
15 Mai 2009, 22:47:40
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La urmatorul mandat a lui Oprescu. :-X :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2009, 14:34:36
Răspuns #27

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 August 2009, 00:20:42
Răspuns #28

zofei.2006

  • Vizitator
    Ritmul lucrărilor la magistrala 4 de metrou: 34 de centimetri pe zi
 
 Lucrările de construcÅ£ie la magistrala care ar trebui să lege cartierul BucureÅŸtii Noi de Gara de Nord au avansat cu 2,67 kilometri de tunel în 21 de ani. La un simplu calcul înseamnă că în fiecare zi s-a întaintat cu 34 de cm. Pentru finalizarea acestei linii ar mai fi nevoie de 50 de milioane de euro, bani care, însă, nu există.

Bucureştenii din cartierul Pajura mai au de aşteptat pentru a putea circula cu metroul, pentru că autorităţile nu au cele 50 de milioane de euro necesare finalizării lucrărilor la staţiile de metrou "Pajura" şi "Parc Bazilescu" de pe magistrala 4.

Începută în 1988, magistrala de metrou urma să lege cartierul Bucureştii Noi de Gara de Nord. Potrivit ziariştilor de la Gândul, tunelul între Gara de Nord şi întreprinderea Zarea s-a realizat într-un singur an. Revoluţia a determinat abandonarea lucrărilor la magistrala de metrou, care au fost reluate abia în 1997.

Trei ani mai târziu, a fost inaugurat tronsonul Gara de Nord - 1 Mai, cu un cost total de 90 milioane de euro. După o pauză de patru ani, muncitorii au revenit iar pe şantier, dar banii pentru lucrări, proveniţi dintr-un credit aprobat de Banca Europeană pentru Investiţii, nu au mai ajuns pentru finalizarea tronsonului. Prin urmare, în cei 21 de ani de când au începus să foreze tunelul, constructorii au reuşit performanţa să înainteze 2,67 kilometri. Adică, în medie, cu 34 de centimetri pe zi.

Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte, a declarat pentru Gândul că, dacă se va obţine finanţarea, prelungirea magistralei 4 de metrou ar putea fi realizată într-un an şi jumătate.

În ceea ce priveşte continuarea magistralei, către Laromet, staţie care nu există dar a fost rebotezată recent "Laminorului", nimeni nu mai crede că ar putea fi posibilă.
memorat
28 August 2009, 00:24:03
Răspuns #29

zofei.2006

  • Vizitator
RECORD BucureÅŸtenii din Pajura mai au de aÅŸteptat

2,67 kilometri de tunel în 21 de ani şi metroul tot nu e gata


Începute în 1988, lucrările de construcţie a magistralei de metrou ce trebuia să lege cartierul Bucureştii Noi de Gara de Nord nu s-au terminat nici până în prezent şi, deocamdată, nu sunt speranţe în acest sens. În medie, s-a înaintat cu 34 cm pe zi

În 21 de ani, românii au reuşit performanţa să construiască, dar nu să şi finalizeze, 2,67 km de tunel, între actuala staţie 1 Mai şi viitoarea oprire, de la Parc Bazilescu. Făcând un calcul simplu, rezultă că tunelul a înaintat, în medie, cu 34 cm pe zi. În 1988, statul român a decis construirea unei magistrale de metrou între întreprinderea Laromet şi Gara Progresul, însă indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi numai pentru porţiunea cuprinsă între Gara de Nord şi Laromet. În numai un an de zile, se realizase deja structura de rezistenţă şi tunelul între Gara de Nord şi Zarea, mai puţin subtraversarea apeductului din zona Podului Constanţa, care alimentează cu apă toată partea de nord a oraşului.

După ani de zile în care lucrările au stagnat, abia în 1997 au fost reluate, astfel încât în 2000 a fost inaugurat tronsonul Gara de Nord – 1 Mai, cu un cost total de 90 milioane de euro. Mai departe, muncitorii au revenit pe şantier abia în 2004 şi au continuat să lucreze la tunele şi staţii. “Banii, proveniţi dintr-un credit aprobat de Banca Europeană pentru Investiţii, nu ajung însă şi pentru punerea în funcţiune a tronsonului de metrou, pentru că nu avem finanţare pentru calea de rulare, echipamente de semnalizare feroviară şi aşa mai departe”, a declarat pentru Gândul directorul general al Metrorex, Gheorghe Udrişte.

Până în octombrie a acestui an, lucrările la tunele şi staţii se vor încheia, ca şi amenajarea spaţiului de la suprafaţă, iar calvarul locuitorilor din zonă, nevoiţi să suporte de mai bine de două decenii un şantier în faţa balconului, se va încheia. Aceştia nu vor avea însă şansa la un mijloc de transport rapid către centrul Bucureştilor.

Lipsesc 50 milioane de euro

„Ar mai fi nevoie de aproximativ 50 milioane de euro pentru a da în folosinţă încă două staţii, Pajura şi Parc Bazilescu, fapt care ar descongestiona traficul în cartierul Bucureştii Noi”, a precizat Udrişte. El a arătat că, în condiţiile în care aceşti bani ar fi disponibili, prelungirea Magistralei 4 de metrou ar putea fi realizată în maximum un an şi jumătate. În ceea ce priveşte continuarea magistralei, către Laromet, staţie care nu există dar a fost rebotezată recent Laminorului, nimeni nu-şi permite nici măcar să viseze. La străpungerea de la Podul Constanţa se lucra ieri de zor. Inginerii de la ACM 4 ne explică faptul că este vorba de o lucrare foarte delicată, care trebuie făcută cu minimum de vibraţii, pentru a nu pune în pericol cele două megaconducte de apă pe sub care trebuie să treacă tunelul. În total, mai trebuie străpunşi mai puţin de 25 de metri. La viitoarea staţie Parc Bazilescu, lucrările de structură sunt aproape gata. „Noi ne-am cam terminat treaba aici. Acum aşteptăm să vedem dacă investiţia va fi dusă mai departe”, spune inginerul Gabriel Vuţă. În subteran, lucrările sunt gata.

Gheorghe Udrişte, director general Metrorex - Ar mai fi nevoie de aproximativ 50 milioane de euro pentru a da în folosinţă încă două staţii
memorat
03 Septembrie 2009, 18:08:07
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De la 1 Septembrie 2009 parcul circulant al Magistralei 4 este urmatorul:
  • Zi de lucru:
    • ora de varf: 4 de trenuri.
    • in afara orei de varf: 2-3 trenuri.
  • Sambata - Duminica: 2-3 trenuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Noiembrie 2009, 21:41:26
Răspuns #31

CRAZY BOY

  • Vizitator
In derulare: Racordul 2: 1 Mai – Laminorului (Zarea)
- Numar de statii: 2 (Pajura si Bazilescu)
- Lungime : 2.67 km cale dubla
- Valoare investitie : 60 mil Euro
- Sursa de finantare : credit BEI si alocatie bugetara
- Termen estimat de punere in functiune : 2011
Sursa: http://www.metrorex.ro/despre-perspective.html#extensii
memorat
13 Noiembrie 2009, 17:47:58
Răspuns #32

zofei.2006

  • Vizitator
Un cadou pentru bucuresteni :

A intrat in functiune tronsonul de metrou Gara de Nord - 1 Mai

Facand parte din linia de metrou 4 (Laromet–Gara Progresu), tronsonul Gara de Nord – 1 Mai, in lungime de 3,3 km, inceput in urma cu peste 10 ani, a fost finalizat si s-a inaugurat in ziua de 1 martie 2000.Statia Grivita
    Chiar daca lucrarile la acest tronson au inceput in anul 1989, intensitatea lor a variat, ajungand uneori aproape de stagnare. Abia in ultimii doi ani, ca urmare a unui credit acordat de Banca Europeana de Investitii si a garantarii acestuia de catre Guvernul Romaniei, Ministerul Transporturilor a alocat fondurile de investitii necesare si lucrarile s-au intensificat.
    De cele patru statii cuprinse in tronson si situate in lungul Caii Grivita (Gara de Nord, Basarab, Grivita – in apropierea Depoului de locomotive Bucuresti–Calatori, si 1 Mai – Piata Chibrit) beneficiaza, in primul rand, cel putin 36.000 de locuitori ai zonelor adiacente, dar capacitatea de transport pe sens si ora a tronsonului este de 40.000 de calatori.
    Lucrarile de constructii si montaj cale de rulare au fost executate de societatile de constructii CCCF – SA, Tunele – Brasov si Tungal – Bucuresti.
    Echipamentele necesare desfasurarii activitatii in conditii de siguranta si confort au fost achizitionate prin licitatii internationale de la firme de prestigiu din Anglia, Austria, Belgia, Italia, Franta, Spania si Suedia, fiind montate si puse in functiune de importante antreprize de specialitate romanesti, cum ar fi ISAF si Trustul de Instalatii si Automatizari Bucuresti.
   Designul statiilor este foarte frumos, poate cel mai reusit din intreaga retea, in culori armonizate cu gust, plecand de la marmura folosita si pana la tavanele false. Peroanele sunt dispuse, in toate statiile, central, iar accesul la suprafata sau invers se face atat prin scari fixe, cat si prin scari rulante. O noutate cu “iz” de civilizatie europeana: lifturi pentru persoanele handicapate.
    Materialele folosite in constructie, montaj si finisari sunt din cele utilizate la oricare dintre metrourile moderne din lume. La interior s-au folosit in special granitul si marmura, dar si placile bimelaminate, care au avantajul usurintei de aplicare si de intretinere, fiind rezistente la foc.
    Zgomotul si vibratiile sunt mult diminuate prin utilizarea unor covoare speciale din cauciuc natural, care sunt montate sub calea de rulare.
    Finisajele in spatiile publice au fost realizate de firma Bog’Art.
    Pentru incheiere, sa spunem ca acest tronson reprezinta o investitie de peste 800 de miliarde de lei, din care peste 50% reprezinta contributia Bancii Europene de Investitii, si ca Metrorex S.A. are in program continuarea lucrarii de la 1 Mai (Piata Chibrit) pana la Intreprinderea Laromet.
 Proiectul pentru intreaga linie a fost elaborat de societatea “Metroul” S.A.
memorat
09 Decembrie 2009, 00:02:08
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Au aparut paznici "Scorseze" la cele doua statii de metrou aflate in constructie, Pajurei si Parc Bazilescu. Statiile au fost receptionate de Metrorex? Daca statiile nu au fost receptionate de Metrorex, paznicii Scorseze din divizia metrou nu au ce sa caute acolo, paza fiind asigurata de o alta firma angajata de constructori.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Decembrie 2009, 01:32:17
Răspuns #34

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In zona statiei liniilor 97, 112 si 20 Jimbolia exista o zona ingradita care ar trebuii sa fie iesirea din statia Laromet. Cert este ca zona este pustie, iar un paznic taie frunza la caini in fiecare zi.


Privind cu atentie acel panou lucrarea trebuia finalizata de 4 ani.
De circa o luna de zile casuta paznicului si a muncitorilor a fost demolata, iar de atunci nu am mai vazut miscare omeneasca in acea curte. Astazi am reintrat in curte si am observat cu stupoare ca se acoperise gaura respectiva. Cert este ca betonul turnat intre rosturi era nou, ceea ce rezulta ca am venit prea tarziu.  >:(
Imaginile din satelit sunt mai vechi.
La circa doua minute dupa intrarea in acea curte am fost intampinat de caini care ne-au sugerat prin latraturi sa parasim cat de poate de repede curtea. Zis si facut.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Ianuarie 2010, 00:55:54
Răspuns #35

zofei.2006

  • Vizitator
05 ianuaire 2010

S.C. Metrorex S.A. organizeaza licitatie deschisa pentru achizitionarea de lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu . Instalatii generale. Finisaje spatii tehnice.

Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a contractului 31.300.000 lei , fără TVA. Anunţul de participare şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în format electronic la adresa www.e-licitaţie.ro sau pe site-ul companiei; Numărul anunţului de participare: 92739/31.12.2009.


06 ianuarie 2010

S.C. Metrorex S.A. organizeaza licitatie deschisa pentru achizitionarea de lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu;. Cale de rulare si sina a III-a. Imbunatatirea gradului de etansare.

Estimarea valorii totale a achiziţiilor pentru întreaga durată a contractului 28.200.000 lei , fără TVA. Durata contractului: 8 luni. Anunţul de participare şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în format electronic la adresawww.e-licitaţie.ro sau pe site-ul companiei; Numărul anunţului de participare: 92759/31.12.2009.
memorat
21 Ianuarie 2010, 17:38:58
Răspuns #36

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Am citit ce s-a postat in aceasta sectiune si am constatat ca apare o greseala in mod constant, si anume ceea ce se prezinta in imaginea atasata nu reprezinta statia "Laminorului" ci locul unde incepe tunelul circular spre "Grivitei" . Asa numitul punct de lucru "PLS Zarea". De acolo si pana la statia "Laminorului" urma sa se sape in tunel deschis circa 300 metri. Cei 300 metri ar fi reprezentat "triajul" statiei Laminorului ceva in genul triajului de la statia "Dristor 2" dar in oglinda.
  Daca nu ar fi fost revolutia, prin Martie - Aprilie 1990 ar fi urmat sa se apuce si de acest segment.
 Imaginea apartine lui Iasmin
memorat
21 Ianuarie 2010, 21:41:25
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am citit ce s-a postat in aceasta sectiune si am constatat ca apare o greseala in mod constant, si anume ceea ce se prezinta in imaginea atasata nu reprezinta statia "Laminorului" ci locul unde incepe tunelul circular spre "Grivitei" . Asa numitul punct de lucru "PLS Zarea". De acolo si pana la statia "Laminorului" urma sa se sape in tunel deschis circa 300 metri. Cei 300 metri ar fi reprezentat "triajul" statiei Laminorului ceva in genul triajului de la statia "Dristor 2" dar in oglinda.
  Daca nu ar fi fost revolutia, prin Martie - Aprilie 1990 ar fi urmat sa se apuce si de acest segment.
 Imaginea apartine lui Iasmin
Pana la urma acel "triaj" este sapat sau macar daca s-a inceput constructia statiei si a tunelului?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Ianuarie 2010, 22:02:17
Răspuns #38

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Asadar prin martie - aprilie 1990 urmau sa se apuce de portiunea PLS Zarea - Laminorului. A venit revolutia si totul a devenit istorie. Istorie este si acum din pacate. Raspunsul se subintelege, nu s-a mai sapat un metru de tunel de atunci, din pacate
memorat
05 Iulie 2010, 21:13:42
Răspuns #39

ByOnu

  • Vizitator
Vin si eu cu o poza de prin 2005 cand pentru o scurta perioada de timp (din cate am inteles) au circulat BM-uri pe M4. :)

memorat