29 Martie 2024, 00:44:08

Autor Subiect: Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu - Lac STRAULESTI  (Citit de 30211 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

08 Septembrie 2013, 10:12:22
Răspuns #120

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sunt fonduri pentru aceasta magistrala ? Sau se va actiona la fel ca cea de la Drumul Taberei M5 si anume cand se lucreaza,cand nu se va lucra...Sa inteleg ca de azi sau cel tarziu de maine vor intra "tare"...Daca nu ma insel si aceasta magistrala se va face cu fonduri europene...ramane de vazut...
memorat
08 Septembrie 2013, 12:13:04
Răspuns #121

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa nu uitam ca la Gara Progresu mai este prevazut un depou...Si sa nu uitam de depoul de la Ciurel. Nu are nici o linie de revizii / reparatii ?
Cum nu are linie de revizii / reparatii? Ai fost vreodata in Ciurel? Exista 2 linii de reparatii/revizii, unde pot fi garate si trenuri...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Septembrie 2013, 13:39:41
Răspuns #122

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
M 4 nu se face cu fonduri europene.
Este legata de M 6 evident.
Europenii / Japonezii vor M 6 dar au spus ca depoul sa-l construim noi. Iar depoul nu poate fi plasat decat la Straulesti. Asadar depoul si legarea la retea pana la Bazilescu ne priveste pe noi.
Mai mult ca sigur vor exista sincope, nu spera sa se lucreze la foc continuu pana in 2016.
Ma mai uit odata atent la schita, in afara de liniile 14 si 15 poate mai sunt inca 2 linii de revizii / reparatie unde pot fi garate trenuri.
La o adica toate liniile  s-ar putea sa fie si pentru revizii.
memorat
08 Septembrie 2013, 14:02:33
Răspuns #123

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat

Eu stiu ca se incearca, sau s-a incercat ca si M4 sa fie bagata in acelasi  program cu fonduri europene alaturi de M5. Daca nu e asa, dupa noi aceasta lucrare va dura minim 5-6 ani si asta inseamna zona data peste cap din cauza santierului plus linii ratb din zona deviate pentru mult timp.
memorat
08 Septembrie 2013, 14:46:11
Răspuns #124

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ha ! Ha ! Ha !
Aici iti dau dreptate, doar n-o sa-ti inchipui ca in 3 ani se termina si depoul si cele 2 statii si ne vom duce la strand cu metroul !.
Realist vorbind cred ca prin 2018 - 2019  se incheie "circul". Evident  trebuie sa credem in minuni, poate se intampla una cu M 4. !
memorat
08 Septembrie 2013, 17:15:36
Răspuns #125

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
08 Septembrie 2013, 17:57:20
Răspuns #126

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Foarte interesante schemele. ;)

Adevarat,nu vreau sa-l intreb direct de unde are aceste surse (adica cu nume si preunume) ca il consider prieten si imi este zic eu,si anume ca se vede ca are surse si informatii clare in acest sens...Respect Andrei 11 !!!
memorat
10 Septembrie 2013, 09:34:57
Răspuns #127

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
10 Septembrie 2013, 10:39:36
Răspuns #128

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Noi lucrări la metrou. Staţiile Laminorului şi Străuleşti vor fi gata în aprilie 2015

Metrorex a început lucrările la două staţii de pe Magistrala IV, de la Străuleşti şi Laminorului. Cum banii vin de la Bruxelles există speranţe ca acestea să fie gata peste doi ani. Şoferii şi bucureştenii care locuiesc în zonă sunt nemulţumiţi de restricţiile de circulaţie şi de zgomotul şi praful produse de lucrările de pe şantier.
Startul lucrărilor a însemnat şi devierea traficului de pe Bulevardul Bucureştii Noi, pe străzile laterale.

Şoferii care vor să ajungă dinspre Bucureşti spre Mogoşoaia trebuie să vireze pe strada Mitropolit Varlaam. Şi cei care vor să intre în Bucureşti vor trebui să o ia pe o rută ocolitoare. Din şoseaua Bucureşti-Târgovişte nu vor mai putea merge drept pe Bucureştii Noi, ci sunt obligaţi să intre pe strada Constantin Godeanu. Traficul va rămâne deviat până aproape de finalizarea lucrărilor la cele două staţii, prevăzută pentru aprilie 2015. Ceea ce-i nemulţumeşte pe locuitorii din zonă.

Valoarea lucrărilor trece de 158 de milioane de euro, fără TVA. Banii vin atât de la stat, cât şi de Uniunea Europeană. Pe finanţare din visteria statului au rămas lucrările la depoul de la Străuleşti, unde proiectul prevede şi realizarea unei parcări, a unui teren de sport, a unei autogări și a unui peron subteran pentru autobuze. Începute în martie, însă, lucrările la depou stagnează.

„Au lucrat într-un ritm susţinut şi au terminat alocaţia pentru acest an. Se aşteaptă ca la rectificarea bugetară să primească bani şi în acelaşi timp se discută cu Comisia Europeană includerea pe finanţare de la Uniunea Europeană a zonei Lacului Străuleşti”, a explicat Gheorghe Udrişte, fost director general al Metrorex.

Lucrările la Magistrala IV presupun, pe lângă ridicarea celor două staţii şi a depoului, şi construirea unui tunel de 1,3 kilometri.

Se munceşte şi la linia V de metrou, care ar trebui să lege cartierul Drumul Taberei de centrul Capitalei. Acolo lucrările sunt întârziate cu aproape un an.



http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Noi+lucrari+la+metrou+Statiile+Laminorului+si+Straulesti+vor+fi+
memorat
24 Septembrie 2013, 12:04:56
Răspuns #129

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Azi se semnează documentele de finanţare pentru Magistrala 4 Lac Străuleşti - Gara Progresu


Marţi, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP), va avea loc semnarea documentelor de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu".

Marţi, la sediul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Organism Intermediar al Programului de cooperare elveţiano-român - aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură", se vor semna documentele de finanţare pentru proiectul „Studiu de pre-fezabilitate şi studiu de fezabilitate pentru construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu", beneficiar SC Metrorex SA, informează MDRAP.

La semnarea documentaţiei de aprobare a finanţării pentru proiect vor participa:

- Excelenţa Sa Jean Hubert Lebet, ambasadorul Elveţiei în România, din partea statului elveţian, care co-finanţează programul

- Viceprim-ministrul Daniel Chiţoiu, ministrul Finanţelor Publice, din partea Ministerului Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţională de Coordonare (UNC) a programului

- Viceprim-ministrul Liviu Dragnea, ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei publice, din partea MDRAP, în calitate de Organism Intermediar pentru aria de concentrare tematică „Mediu şi infrastructură"

- Ministrul Transporturilor Ramona Mănescu, din partea Ministerului Transporturilor, în calitate de instituţie publică coordonatoare a beneficiarului

- Aurel Radu, directorul general al S.C METROREX S.A, în calitate de beneficiar.

Aceasta este prima finanţare din cadrul Programului de Cooperare Elveţiano-Român pentru care partea elveţiană semnează acordul de proiect, potrivit MDRAP. Documentele care se vor semna marţi sunt, conform procedurii programului, acordul de proiect şi acordul de implementare, prin care se prevăd drepturile şi obligaţiile părţilor privind implementarea şi finanţarea proiectului.

Secretariatul de Stat pentru Afaceri Economice (SECO) al Confederatiei Elvetiene a aprobat finantarea studiului de prefezabilitate si fezabilitate al magistralei de metrou M4 Gara de Nord - Gara Progresul, după cum a anunţat Metrorex, pe 16 iulie 2012. Proiectul, propus spre finantare de catre Metrorex, are o valoare totala de 10 milioane CHF, iar elvetienii ar urma sa contribuie la acest proiect cu 8,5 milioane de franci, adica aproximativ 7 milioane de euro. Potrivit Metrorex, odata cu finalizarea Magistralei 4 si conectarea cu linia metroului de la Aeroportul Otopeni, Capitala va dispune de cea mai lunga diametrala de metrou pe axa Nord-Sud, in lungime de circa 33 km si 28 de statii cu puncte intermodale de transport.

Potrivit Metrorex, "actiunea se circumscrie masurilor cuprinse in Acordul-cadru incheiat intre Consiliul Federal Elvetian si Guvernul Romaniei privind implementarea Programului de cooperare elvetiano-roman pentru reducerea disparitatilor economice si sociale in cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la data de 7 septembrie 2010".

Noile staţii de metrou ce vor fi construite pe tronsonul Gara de Nord - Gara Progresu pot fi văzute pe harta metroului bucureştean în anii 2020.

Pe 7 septembrie, autorităţile au anunţat că încep lucrările de extindere a magistralei 4 de metrou cu două noi staţii (tronsonul Parc Bazilesc – Lac Străulești).

Astfel, traficul auto pe Bdul. Bucureştii Noi a fost restricţionat pe anumite porţiuni, începând cu data de 7 septembrie 2013, după cum a aprobat Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Bucureşti. De asemenea, RATB a anunţat că anumite trasee de autobuze au fost deviate, iar mai multe tramvaie şi troleibuze au fost suspendate, începând de duminică.

Potrivit Metrorex, durata asumată prin contract pentru execuţia şi finalizarea lucrărilor de extindere a magistralei 4 de metrou cu două noi staţii, Parc Bazilescu şi Lac Străuleşti, este de 30 luni, valoarea totală a proiectului fiind de 1.115 milioane lei.

"Lucrările la Magistrala 4 au început la data de 18 octombrie 2012. Se vor executa lucrări la staţile de metrou Laminorului şi Străuleşti. Se vor executa lucrări de structură, arhitectură, instalaţii electrice, sanitare, ventilaţie şi curenţi slabi. Costul lucrărilor este de 1.115 mil. lei, finanţarea fiind asigurată din două componente, în cadrul POS-T 2007 - 2013 şi de la bugetul de stat", a precizat într-un răspuns formulat la solicitarea B365.RO directorul general al Metrorex, Aurel Radu.


http://www.b365.ro/marti-se-semneaza-documentele-de-finantare-pentru-magistrala-4-lac-straulesti-gara-progresu_194980.html
memorat
24 Septembrie 2013, 12:09:37
Răspuns #130

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Am lesinat de ras cand am vazut poza de mai sus "Reteaua de metrou in anul 2020"

POATE IN ANUL 2220, ca in 7 ani, nu ai cum sa faci atatea.
Nici daca angajezi 100.000 de muncitori si le dai 10.000 de utilaje + 100 de tbm-uri.
Pur si simplu NU se poate.
memorat
24 Septembrie 2013, 17:55:06
Răspuns #131

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Si nu a aparut imediat dupa revolutie, este de data destul de recenta !
memorat
Advertisement