27 Aprilie 2024, 23:37:43

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 145802 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Septembrie 2013, 20:03:35
Răspuns #420

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Deviez putin subiectul de acum si as vrea sa zic ca una din liniile care apartin depoului Buc.Noi si care au terminal 2 la Banu Manta,sa intoarca la Depoul Victoria,42 ar fi perfecta.
Sunt de acord cu propunerea ta.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
04 Septembrie 2013, 22:09:57
Răspuns #421

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
De sambata incepe ,,show-ul,, si in Bucurestii Noi cu ocazia licrarilor la M4  . Mai mult ca sigur 20 dispare   >:( :o ,de 97 nu stiu cum il va devia, nu cred ca se va renunta la el find cea mai aglomerata liniie din zona.
memorat
17 Septembrie 2013, 16:39:43
Răspuns #422

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pana la sfarsitul lunii se aude ca vor incepe lucrarile pe pantelimon si 46 va fi dus pe pasaj...
memorat
21 Septembrie 2013, 20:47:16
Răspuns #423

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ha ! Ha ! Ha !
IMPOSIBIL.
In alta ordine de idei, ce are sula cu prefectura ?
Adica lucrarile de pe Pantelimon cu 46 ?
46 poate intoarce bine mersi la Gara Obor, si daca-l duci peste Pasajul Basarab ( sper ca la el te-ai referit ) unde-l duci si unde gasesti tramvaie ca sa-l duci undeva in mod decent ?
In atare conditii 46 poate disparea fara regrete,   nimeni nu o sa-i observe disparitia.
Oricum pensionarii circula moca cu RATB - ul, nici o paguba.
memorat
21 Septembrie 2013, 20:50:33
Răspuns #424

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Ha ! Ha ! Ha !
IMPOSIBIL.
In alta ordine de idei, ce are sula cu prefectura ?
Adica lucrarile de pe Pantelimon cu 46 ?
46 poate intoarce bine mersi la Gara Obor, si daca-l duci peste Pasajul Basarab ( sper ca la el te-ai referit ) unde-l duci si unde gasesti tramvaie ca sa-l duci undeva in mod decent ?

La Ghencea sau la Depoul Militari.Dar mai bine in loc de Gara Obor,sa intoarca la Bucur Obor ca acolo e o zona mai aglomerata decat Gara Obor.Cei de la gara sa ia 69,85 si 101 si gata.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
21 Septembrie 2013, 21:03:33
Răspuns #425

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ha ! Ha ! Ha !
IMPOSIBIL.
In alta ordine de idei, ce are sula cu prefectura ?
Adica lucrarile de pe Pantelimon cu 46 ?
46 poate intoarce bine mersi la Gara Obor, si daca-l duci peste Pasajul Basarab ( sper ca la el te-ai referit ) unde-l duci si unde gasesti tramvaie ca sa-l duci undeva in mod decent ?
In atare conditii 46 poate disparea fara regrete,   nimeni nu o sa-i observe disparitia.
Oricum pensionarii circula moca cu RATB - ul, nici o paguba.

Andrei,personal cred ca linia 46 nu va fi desfintata atunci cand vor incepe lucrarile pe panteliomon,in mod sigur i se va gasi unde sa intoarca...
memorat
21 Septembrie 2013, 21:19:36
Răspuns #426

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Stai ca e o confuzie la mijloc.
Cand am spus "Imposibil" m-am referit ca pana la sfarsitul lunii este imposibil sa ajunga cu linia scoasa pana la "Delfinului".
Linia 46 intoarsa la Obor nu-si justifica existenta, practic ar fi ca o ranforsarea a liniei 1 / 8 ( daca il  duci pe 46  in Militari ).
Te necajesc eu din cand in cand cu linia 41, dar e clar ca linia 41 va fi deviata la un moment dat, si daca o duc in Militari 46 chiar nu-si are rostul.
Nu mi-e clar cine intoarce in Ghencea la ora actuala si ce traseu are ( evident in afara lui 41 ).
Deci 46 e cam in somaj tehnic cand nu va mai ajunge la Cora, parerea prorie e ca tramvaiele trebuie redistribuite pe celalalte linii.
Sigur esti mai specialist ca mine in linii de tramvaie, detaliaza te rog propunerea mea, si daca nu e buna explica si de ce.
Sau daca vrei sa duci 46 in Ghencea / Militari de unde scoti tramvaie, ca se lungeste linia semificativ.
memorat
21 Septembrie 2013, 21:42:07
Răspuns #427

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Stai ca e o confuzie la mijloc.
Cand am spus "Imposibil" m-am referit ca pana la sfarsitul lunii este imposibil sa ajunga cu linia scoasa pana la "Delfinului".
Linia 46 intoarsa la Obor nu-si justifica existenta, practic ar fi ca o ranforsarea a liniei 1 / 8 ( daca il  duci pe 46  in Militari ).
Te necajesc eu din cand in cand cu linia 41, dar e clar ca linia 41 va fi deviata la un moment dat, si daca o duc in Militari 46 chiar nu-si are rostul.
Nu mi-e clar cine intoarce in Ghencea la ora actuala si ce traseu are ( evident in afara lui 41 ).
Deci 46 e cam in somaj tehnic cand nu va mai ajunge la Cora, parerea prorie e ca tramvaiele trebuie redistribuite pe celalalte linii.
Sigur esti mai specialist ca mine in linii de tramvaie, detaliaza te rog propunerea mea, si daca nu e buna explica si de ce.
Sau daca vrei sa duci 46 in Ghencea / Militari de unde scoti tramvaie, ca se lungeste linia semificativ.

Multumesc.
Daca Bucur Obor nu e bun,mai bine asa.
45,20,24sau 42 sa se desfiinteze,46 sa mearga prelungit de la Felix spre Mezes,Laromet,Piata Presei,Damaroaia.
In caz ca 5 se pune la bucla de la Aeroport,5 desfiintat,ori sa se formeze bucla la Dinamo si 46 prelungit la Aeroport.
Daca nici astea nu-s bune,rog pe altcineva sa rezolve discuta.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
22 Septembrie 2013, 11:04:53
Răspuns #428

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
O alta propunere privind devierea lui 1 datorita lucrarilor de la pasajul Muncii ar mai fi fost urmatoarea si anume Piata Iancului-Calea Vitan-cu intoarcere prin Mihai Bravu -Calea Dudesti,sau cel mai bine rondul de la Baba Novac-Dristor,prin Iancului-Pasaj Victoria-Banu Manta-Pasajul Basarab-Sos.Progresului-Viilor,apoi deviat prin Calea Serban Voda-Sincai-Nerva Traian-Vitan-Soseaua Mihai Bravu...
memorat
23 Septembrie 2013, 16:35:18
Răspuns #429

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ce cauta linia 47 la Sura Mare ? Se pregateste ceva?
memorat
23 Septembrie 2013, 18:50:09
Răspuns #430

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Este o simpla greseala nu se pregateste nimic!!  >:(
memorat
24 Septembrie 2013, 06:58:52
Răspuns #431

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
24 Septembrie 2013, 10:35:49
Răspuns #432

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
As avea eu o propunere logica ptntru R.A.T.B.

Linia 1, Sens Serban Voda:
Sura Mare > Posta Vitan > Calea Vitan > Mihai Bravu > Intoarcere prin Baba Novac > Dristor > Mihai Bravu > Calea Vitan > Posta Vitan > Sura Mare.

Linia 23:
Pta Uniri > Posta Vitan > Calea Dudesti > Dristor > Mihai Bravu > Intoarcere prin Baba Novac > Dristor > Calea Dudesti > Posta Vitan > Pta Uniri.

Asta asa, ca sa fie ceva simplu pentru calatorii R.A.T.B-ului.
Multa lume este foarte confuza cu "Devierea liniei 1"
Iar lucrarea la pasaj la Piata Muncii, s-ar putea sa dureze ceva vreme, nu doar cateva zile.

Dar capetele alea seci de la R.A.T.B nu sunt in stare sa gandeasca din punctul de vedere al calatoriilor, ca ei nu prea merg cu mijloacele de transport in comun, fie au masini de servici fie masini propri, si pe ei nu-i intereseaza cat de confuza este situatia in randul calatorilor.
Ca sa nu pun in calcul, persoanele care nu au abonament, si au doar portofel electronic, cate calatorii trebuie sa consume ca sa ajunga dintr-u loc in altul, pe o linie de tramvai impartita in doua.

La abonament, te doare in "bascheti"
La portofel electronic... sa zicem ca vreau sa ajung de la Posta Vitan la Pasaj Visctoria:
Ma urc in 1 sau 23 pana la Dristor: 1 leu si 30 bani.
Apoi linia naveta care tine loc de 1, de la Dristor pana la Obor: 1 leu si 30 bani.
Ma urc in 1 de la Obor pana la Pasaj Victoria: 1 leu si 30 bani.
Per total 3 lei si 90 bani.

Asta din cauza ca nu sunt capabili sa faca trasee atat normale, cat si deviate, care sa fie in sprijinul calatoriilor.
Un alt exemplu poate fi linia 102 / 202.
De ce credeti ca a facut-o dintr-o linie in doua?
Ca facea de la un capat la altul mai mult de o ora, si ca nu aveau soferi timp sa manance, sau sa isi faca nevoile!!!
NU, s-au gandit ei, ca doar cu 1 leu si 30 bani, tranversezi bucurestiul in doua, si s-au gandit sa scoata profit dublu, adica sa faca linia din doua bucati: 102 / 202.

Si exemple mai pot fi date, dar nu acum, ca nu am eu timp.
memorat
24 Septembrie 2013, 10:55:34
Răspuns #433

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
De la Posta Vitan la Piata Victoriei se merge cu ceva pana la metrou si apoi cu metroul. De ce il scoti din cauza ? Nu e mijloc de transport in comun ?
memorat
24 Septembrie 2013, 11:43:57
Răspuns #434

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
As avea eu o propunere logica ptntru R.A.T.B.

Linia 1, Sens Serban Voda:
Sura Mare > Posta Vitan > Calea Vitan > Mihai Bravu > Intoarcere prin Baba Novac > Dristor > Mihai Bravu > Calea Vitan > Posta Vitan > Sura Mare.

Linia 23:
Pta Uniri > Posta Vitan > Calea Dudesti > Dristor > Mihai Bravu > Intoarcere prin Baba Novac > Dristor > Calea Dudesti > Posta Vitan > Pta Uniri.

Asta asa, ca sa fie ceva simplu pentru calatorii R.A.T.B-ului.
Multa lume este foarte confuza cu "Devierea liniei 1"
Iar lucrarea la pasaj la Piata Muncii, s-ar putea sa dureze ceva vreme, nu doar cateva zile.

Dar capetele alea seci de la R.A.T.B nu sunt in stare sa gandeasca din punctul de vedere al calatoriilor, ca ei nu prea merg cu mijloacele de transport in comun, fie au masini de servici fie masini propri, si pe ei nu-i intereseaza cat de confuza este situatia in randul calatorilor.
Ca sa nu pun in calcul, persoanele care nu au abonament, si au doar portofel electronic, cate calatorii trebuie sa consume ca sa ajunga dintr-u loc in altul, pe o linie de tramvai impartita in doua.

La abonament, te doare in "bascheti"
La portofel electronic... sa zicem ca vreau sa ajung de la Posta Vitan la Pasaj Visctoria:
Ma urc in 1 sau 23 pana la Dristor: 1 leu si 30 bani.
Apoi linia naveta care tine loc de 1, de la Dristor pana la Obor: 1 leu si 30 bani.
Ma urc in 1 de la Obor pana la Pasaj Victoria: 1 leu si 30 bani.
Per total 3 lei si 90 bani.

Asta din cauza ca nu sunt capabili sa faca trasee atat normale, cat si deviate, care sa fie in sprijinul calatoriilor.
Un alt exemplu poate fi linia 102 / 202.
De ce credeti ca a facut-o dintr-o linie in doua?
Ca facea de la un capat la altul mai mult de o ora, si ca nu aveau soferi timp sa manance, sau sa isi faca nevoile!!!
NU, s-au gandit ei, ca doar cu 1 leu si 30 bani, tranversezi bucurestiul in doua, si s-au gandit sa scoata profit dublu, adica sa faca linia din doua bucati: 102 / 202.

Si exemple mai pot fi date, dar nu acum, ca nu am eu timp.

Nici eu nu inteleg de ce nu se foloseste capatul Baba Novac -Dristor...o ocazie mai buna pentru a redeschide acest capat nu vad care ar mai fi...

Ideea ar fi urmatoarea si anume daca se redeschide circulatia tramvaielor pe Camil Ressu(sa termine de montat odata acele macaze,si cred ca se va intampla curand ca este aproape gata) eu as vedea urmatoarele trasee si anume:

-23 sa circule din nou,normal pana la Complex Ratb Titan,prin calea Dudesti

-Fie as lasa indicativul 1 si as duce aceasta linie pana la Complex Ratb Titan sau revin fie la 19 fie gasesc alt numar temporar,cu obtiunea de a desfiinta 27 pe moment...

Lui 27 nu-i mai vad rostul deoarece 23 dubleaza aceasta linie pana pe 11 iunie si de acolo pentru a ajunge la unirii exista 47...De aceea as lua vagoanele de pe 27,l-as suplimenta cat de cat pe 23 si as mai baga ceva vagoane si pe 47 sa aiba un interval decent...
memorat
25 Septembrie 2013, 02:34:51
Răspuns #435

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
PROPUN INFIINTARE STATIEI 634 PIATA HURMUZACHI, atata timp cat tramvaiul nu cirula prin pasajul MUNCII, iar calatorii fac legatura cu tramvaiele 40-56 mai usor daca se reinfinteaza statia respectiva (sens Iancului).

PUNCT!!!!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Septembrie 2013, 13:35:06
Răspuns #436

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
PROPUN INFIINTARE STATIEI 634 PIATA HURMUZACHI, atata timp cat tramvaiul nu cirula prin pasajul MUNCII, iar calatorii fac legatura cu tramvaiele 40-56 mai usor daca se reinfinteaza statia respectiva (sens Iancului).

PUNCT!!!!!!

Sunt de acord cu tine,doar ca eu i-as da denumirea Pasaj Muncii.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
25 Septembrie 2013, 15:25:41
Răspuns #437

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sunt de acord cu tine,doar ca eu i-as da denumirea Pasaj Muncii.
Ultimul lucru este numele statiei. PIata Muncii sau Pasaj Muncii este cam COMUNIST, s-a ales Piata Hurmuzache.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Septembrie 2013, 18:07:24
Răspuns #438

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
In week-end circulatia tramvaelor in zona Razoare se suspenda,  probabil maine va aparea si comunicatul oficial pe site.  :o
memorat
25 Septembrie 2013, 21:09:24
Răspuns #439

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Inseamna ca se vor face urmatoarele modificari:
8,25-Intorc la gara Basarab.
10:Intoaarce la Banu Manta
35:suspendat
11:Deviat la Bd.Ghencea

Linii naveta:
608:Razoare-Depoul Militari 
611:Gara Basarab-Cart.16 Februarie
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat