Mai bine sa se puna 4 ture pe 14 iar restul pe 5.
Intrebare:In 2007,in afara de liniile actuale mai erau liniile 43,57,54,51,48.Pentru ce erau infiintate?
Din ce im aduc eu aminte:
43 - Nu am auzit de linia asta.
57, 54 - Linii temporare, au circulat doar pe o perioada de timp, cat se lucra la linii pe un anumit segment.
51 - Asta a circulat pana prin 1998 - 2000, pe traseul Gara de Nord (fost capat 34, 46, 24) - Baicului.
48 - Asta circula un fel de linie inelara in paralel cu 47.
47 - Traseul lui actual, este cu totul diferit decat traseul lui din ani 80' 90' pana la modernizarea liniei lui 41.
48 - Circula de la Cet Vest - Bulevardul Timisoara - Razoare - Strada Progresului - Calea 13 Septembrie - Bulevardul Ghencea - Strada Brasov - Bulevardul Timisoara - Cet Vest.
47 - Cet Vest - Bulevardul Timisoara - Strada Brasov - Bulevardul Ghencea - Calea 13 Septembrie - Strada Progresului - Razoare - Bulevardul Timisoara - Cet Vest.
- Sau invers intre ele, nu imi aduc aminte care avea un traseu, si care il avea pe celalant.
Acum sa raman on-topic.
Ideea de a aduce linia 46 la Cet Vest, ar fi buna, deoarece exista un numar de calatori care folosesc 35 pana la Politehnica - Grozavesti, dupa care asteapta linia 1 sa treaca peste podul de la basarab.
Dar acest numar de pasageri este relativ mic.
Eu nu inteleg de ce trebuie sa fie in linia 46 extinsa pana la Cet Vest, este nevoie de siameze?
La Cet Vest, pe langa Tatra de pe linia 47 - 48, care au intors acolo, au intors si V-3-A-urii, din linia lui 32, cand circulau deviat.
Sa inteleg ca au modificat capatul de acolo? Nu are sens.
Eu sunt curios doar de o modificare de traseu, care sa realizat pana in 1989, ma refer la cea de la Unirii (capat 7,27,32,47)
Unde inca din copilarie, imi aduc aminte ca circula doar 32, erau numai siameze, si capatul de la uniri nu era bucla, se intorceau tipic pentru siameze, prin schimbarea posturilor de conducere, apoi dupa nustiu cati ani au facut bucla, ca sa intoarca.
Dar inainte de asta, liniia urca pana sus la Unirii, Gen: Sfanta Vineri sau Sfantul Gheorghe, ce or fi fost in capul lor de au demontat liniile, era o legatura foarte buna.