27 Aprilie 2024, 22:09:37

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 145790 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

06 Iulie 2013, 18:17:37
Răspuns #340

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am auzit azi un zvon cum ca pe 1 ar vrea sa-l duca la Unirii...Piata Unirii,pe Marasesti...
Acesta este un zvon sau ai gandit tu o cale de modificare a liniei ca urmare a sosiri vagoanelor de tip Bucur Lf in Probe?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Iulie 2013, 18:57:17
Răspuns #341

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Acesta este un zvon sau ai gandit tu o cale de modificare a liniei ca urmare a sosiri vagoanelor de tip Bucur Lf in Probe?
Zvon,ce treaba am eu cu probele:D
memorat
06 Iulie 2013, 19:38:43
Răspuns #342

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Am auzit azi un zvon cum ca pe 1 ar vrea sa-l duca la Unirii...Piata Unirii,pe Marasesti...
Mie greu sa cred ca il vor duce la Piata Unirii, terminalul este mic plus ca aici 32 face legea. Cel mai bun traseu al lui 1 ar fii Romprim (terminal incapator, nu gluma proasta de la Sura Mare )- Sincai- Bucur Obor- Pasaj Basarab- Vasile Milea - Dep Militari ( sau Ghencea ). Pe Trafic Greu- Viilor doar le incurca pe 11 si 25.  :o
memorat
07 Iulie 2013, 01:00:33
Răspuns #343

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mie greu sa cred ca il vor duce la Piata Unirii, terminalul este mic plus ca aici 32 face legea. Cel mai bun traseu al lui 1 ar fii Romprim (terminal incapator, nu gluma proasta de la Sura Mare )- Sincai- Bucur Obor- Pasaj Basarab- Vasile Milea - Dep Militari ( sau Ghencea ). Pe Trafic Greu- Viilor doar le incurca pe 11 si 25.  :o
si cum ramane cu inelara?
1 la Romprim mi se pare o idee stralucita.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Iulie 2013, 09:01:41
Răspuns #344

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
si cum ramane cu inelara?
1 la Romprim mi se pare o idee stralucita.

1 la Romprim nu are cum sa ajunga,ca traseul ar fi si mai lung...plus ca in cateva luni prin toamna mai exact vor incepe lucrarile la pasajul de la Sudului...pe acolo nu va mai ajunge nici 11 dar mai ales 1...Pentru 1 nu cred ca se va renunta la capatul de la Sura Mare...
memorat
08 Iulie 2013, 00:16:36
Răspuns #345

WAYNEN

  • Mesaje postate: 17
Ce ziceti de urmatoarele modificari de trasee RATB?
1) Linia 682 sa circule pe traseul de baza intre ,,CARTIER ANDRONACHE" si intersectia Soseaua Colentina-Strada Ziduri Mosi apoi deviat prin Soseaua Colentina,Bucur Obor,Soseaua Mihai Bravu,Bulevardul Ferdinand apoi pe traseul de baza.Ar crea o legatura intre cei care stau in cartierul Andronache cu metroul.
2) Linia 668 sa circule pe traseul de baza intre ,,VALEA OLTULUI" si intersectia Drumul Taberei-Bulevardul Vasile Milea, apoi sa circule comun cu linia 93 pana la gara.Astfel,oamenii care locuiesc pe ramura nordica a cartierul Drumul Taberei,ar avea o legatura rapida cu gara.
memorat
08 Iulie 2013, 04:36:19
Răspuns #346

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Mai degraba as trimite 105 prin Valea Argesului- Drumul Tabarei (comun cu 268,668) apoi traseul normal, 368 prin Prelungirea Ghencea- Str Brasov iar 168 sa revina la vechiul traseu .
memorat
08 Iulie 2013, 08:49:40
Răspuns #347

Adrian RATB

  • Vizitator
Si linia 655 e o mare pierdere pentru regie... :-[
memorat
08 Iulie 2013, 10:50:30
Răspuns #348

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si linia 655 e o mare pierdere pentru regie... :-[
De ce spui acest lucru? Suspendarea sau modificarea traseului unei linii de tramvai ca urmare a unor lucrari in carosabil implica introducerea
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Iulie 2013, 12:40:46
Răspuns #349

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Si linia 655 e o mare pierdere pentru regie... :-[

A fost desfiintata linia 655? Sau nu am inteles eu ideea...
memorat
08 Iulie 2013, 13:53:55
Răspuns #350

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Iulie 2013, 15:40:12
Răspuns #351

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Mi-a fost data o informatie cum ca actualul capat al lui 23 si anume bucla de la Dudesti-Mihai Bravu-Vitan este TEMPORARA...De asemenea cei de sus nu ar fi de acord cu genul asta de capat...Se cauta solutii pe moment...

memorat
10 Iulie 2013, 15:49:11
Răspuns #352

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mi-a fost data o informatie cum ca actualul capat al lui 23 si anume bucla de la Dudesti-Mihai Bravu-Vitan este TEMPORARA...De asemenea cei de sus nu ar fi de acord cu genul asta de capat...Se cauta solutii pe moment...


Si care ar fi o solutie pentru moment? Introducerea liniei 23 ca capat de linie in Depoul Dudesti si infintarea liniei 28 intre Dudesti - Marasesti - Piata Unirii cu 4 ture.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Iulie 2013, 15:53:19
Răspuns #353

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Si care ar fi o solutie pentru moment? Introducerea liniei 23 ca capat de linie in Depoul Dudesti si infintarea liniei 28 intre Dudesti - Marasesti - Piata Unirii cu 4 ture.

Nup,nu cred ca ar fi de acord acestia ca doua linii sa intoarca in depoul Dudesti.Stii ca s-a fugit de acest lucru cu 34...si tot in regim de urgenta s-a facut acel macaz de la Posta Vitan care pana la urma s-a dovedit si acesta ineficient...
memorat
15 Iulie 2013, 21:57:17
Răspuns #354

WAYNEN

  • Mesaje postate: 17
Ce ziceti de urmatoarele modificari de trasee RATB?
1) Linia 682 sa circule pe traseul de baza intre ,,CARTIER ANDRONACHE" si intersectia Soseaua Colentina-Strada Ziduri Mosi apoi deviat prin Soseaua Colentina,Bucur Obor,Soseaua Mihai Bravu,Bulevardul Ferdinand apoi pe traseul de baza.Ar crea o legatura intre cei care stau in cartierul Andronache cu metroul.
2) Linia 101 sa circule pe un traseu prelungit pana la ,,DRAGONUL ROSU" iar linia 254 sa se desfiinteze.
memorat
25 Iulie 2013, 17:33:56
Răspuns #355

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pentru 23 s-ar putea face un capat inelar si anume unul sa o ia prin Calea Vitan-Mihai Bravu-Dudesti apoi traseul de baza si celalalt sens prin Calea Dudesti-Mihai Bravu-Calea Vitan,apoi traseul de baza...
memorat
25 Iulie 2013, 23:49:41
Răspuns #356

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Cand s-or apuca de linia lui 41, sper sa nu modifice traseul, asa cum a fost modificat prin anii 90' cand EP-V3A si V3A Nemodernizate, erau la putere in linia lui 41.
Mai exact:
Ghencea > Bulevardul Ghencea > Calea 13 Septembrie > Strada Progresului > Razoare > Strada General Vasile Milea > Grozavesti > Basarab > Gara de Nord >  Bulevardul Dinicu Golescu > Strada Berzei > Strada Buzesti > Piata Victoriei > Bulevardul Ion Mihalache > Strada Clabucet >  Bulevardul Expozitiei > Piata Presei Libere.

Retur: Acelas traseu, mai putin Strada Clabucet, returul facanduse pe Strada Dornei > Strada Putul lui Craciun.

Asta pentru cine isi aduce aminte, cum in loc de 40 - 45 de minute de la Ghencea la Piata Presei Libere (cam atata faceau tramvaiele pe vremea aia), pe actualul traseu, care atunci nu era modernizat, pe traseul descris mai sus, si ala find vai de mama lui la vremea aia, faceai in jur de 2 ore.

Iar daca imi aduc eu bine aminte a mai avut o data o modificare mai interesanta, stiu ca ajungea la vechiul capat al lui 34 / 46, de la Gara de Nord, dar nu imi aduc aminte din ce motive, sau daca mai ajungea la Piata Presei Libere.

Si acum ca sa fiu in pas cu discutia, baietii destepti de la R.A.T.B puteau sa modifice linia lui 23, temporar cat se lucreaza, de la Posta Vitan > Dudesti > Dristor > Baba Novac > Dristor > Dudesti > Posta Vitan > Traseu de baza.
Iar autobuzul ala 627, Sa vina de la Salajan > Dristor > Baba Novac > Dristor > Salajan.

Cand zic Dristor > Baba Novac > Dristor. Ma refer la bucata aia de linie, unde intorcea inainte 27, pana sa-l prelungeasca pana la Unirii, si alte tramvaie cu linii temporare gen 30, 33, etc.
memorat
27 Iulie 2013, 12:46:36
Răspuns #357

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cand s-or apuca de linia lui 41, sper sa nu modifice traseul, asa cum a fost modificat prin anii 90' cand EP-V3A si V3A Nemodernizate, erau la putere in linia lui 41.
Mai exact:
Ghencea > Bulevardul Ghencea > Calea 13 Septembrie > Strada Progresului > Razoare > Strada General Vasile Milea > Grozavesti > Basarab > Gara de Nord >  Bulevardul Dinicu Golescu > Strada Berzei > Strada Buzesti > Piata Victoriei > Bulevardul Ion Mihalache > Strada Clabucet >  Bulevardul Expozitiei > Piata Presei Libere.

Retur: Acelas traseu, mai putin Strada Clabucet, returul facanduse pe Strada Dornei > Strada Putul lui Craciun.

Asta pentru cine isi aduce aminte, cum in loc de 40 - 45 de minute de la Ghencea la Piata Presei Libere (cam atata faceau tramvaiele pe vremea aia), pe actualul traseu, care atunci nu era modernizat, pe traseul descris mai sus, si ala find vai de mama lui la vremea aia, faceai in jur de 2 ore.

Iar daca imi aduc eu bine aminte a mai avut o data o modificare mai interesanta, stiu ca ajungea la vechiul capat al lui 34 / 46, de la Gara de Nord, dar nu imi aduc aminte din ce motive, sau daca mai ajungea la Piata Presei Libere.

Si acum ca sa fiu in pas cu discutia, baietii destepti de la R.A.T.B puteau sa modifice linia lui 23, temporar cat se lucreaza, de la Posta Vitan > Dudesti > Dristor > Baba Novac > Dristor > Dudesti > Posta Vitan > Traseu de baza.
Iar autobuzul ala 627, Sa vina de la Salajan > Dristor > Baba Novac > Dristor > Salajan.

Cand zic Dristor > Baba Novac > Dristor. Ma refer la bucata aia de linie, unde intorcea inainte 27, pana sa-l prelungeasca pana la Unirii, si alte tramvaie cu linii temporare gen 30, 33, etc.

Linia de pe Dristor-Baba Novac se pare ca se afla in conservare si introducerea ei in circulatie ar pereclita bugetul regiei.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Iulie 2013, 13:01:31
Răspuns #358

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Linia de pe Dristor-Baba Novac se pare ca se afla in conservare si introducerea ei in circulatie ar pereclita bugetul regiei.
Prost au facut ca au tinut "mort" acest capat...
memorat
30 Iulie 2013, 18:00:32
Răspuns #359

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vin cu urmatoarea propunere:

Odata cu inceperea lucrarilor de la pasajul de la Piata Sudului propun ca linia 11 sa circule deviat astfel si anume de la Cartier 16 Februarie -Ghencea,deviat de la SOS. PROGRESULUI/CALEA 13 SEPTEMBRIE,prin Calea 13 Septembrie pana la Ghencea.

-47 desfiintat

memorat