28 Martie 2024, 12:18:03

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 144060 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

17 Noiembrie 2011, 13:26:43
Răspuns #160

Matei

  • Vizitator
memorat
17 Noiembrie 2011, 15:40:38
Răspuns #161

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vin cu urmatoarea sugestie si anume:

1.Sustin in continuare ca pentru a scapa de linia de pe Sincai de catre linia 1 am mai gasit o varianta si anume ca propun infiintare liniei 15 pe urmatorul traseu si anume:
Linia 15: COMPLEX RATB TITAN-Calea Dudesti-Nerva Traian-Sincai-Calea Serban Voda-Soseau Viilor-Sos.Progresului-Calea 13 Septembrie-GHENCEA
Linia 1: CALEA VITAN-Bd.Marasesti-Filaret-Sos Progresului-Bd.Timisoara-Bd.Vasile Milea-Sos.N.Titulescu-Bd.Iancu de Hunedoara-Sos Stefan cel Mare-Sos Mihai Bravu-CALEA VITAN
Mi se pare o idee mai accesibila cu linia 1 prin Filaret, infiintand o linie intre RATB TITAN si GHENCEA, via VIILOR - SINCAI.

Raman la parerea mea: linia 1 este inutila, atat pe traseul actual si cel propus de voi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Noiembrie 2011, 15:59:47
Răspuns #162

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Mi se pare o idee mai accesibila cu linia 1 prin Filaret, infiintand o linie intre RATB TITAN si GHENCEA, via VIILOR - SINCAI.

Raman la parerea mea: linia 1 este inutila, atat pe traseul actual si cel propus de voi.

Nu stiu cat e de inutila deoarece pentru cei de "sus"nu pare.Doi la mana observ si eu ca aceasta linie incepe sa prinda la calatori chiar si pe segmentul zonelor Timpuri Noi-Tineretului-Eroii Revolutiei,tramvaiele nemaicirculand chiar asa goale.Acest segment de tronson ar fi avut public calator numeros inca de pe vremea liniei 19.Multi din calatori alegeau alte rute pentru a nu sta la un tramvai de pe linia 19 care venea odata la 15-20 de minute.Zonele de mai devreme mentionate totusi sunt destul de tranzitate ,partea proasta ramand ca ratb-ul sau cei de "sus" cum vreti sa le spunem nu acopera niciodata cererile.Aici ar fi multe de discutat,dar deocamdata o lasam asa.
memorat
17 Noiembrie 2011, 20:44:42
Răspuns #163

CHITARA 213

  • Vizitator
Nu stiu cat e de inutila deoarece pentru cei de "sus"nu pare.Doi la mana observ si eu ca aceasta linie incepe sa prinda la calatori chiar si pe segmentul zonelor Timpuri Noi-Tineretului-Eroii Revolutiei,tramvaiele nemaicirculand chiar asa goale.Acest segment de tronson ar fi avut public calator numeros inca de pe vremea liniei 19.Multi din calatori alegeau alte rute pentru a nu sta la un tramvai de pe linia 19 care venea odata la 15-20 de minute.Zonele de mai devreme mentionate totusi sunt destul de tranzitate ,partea proasta ramand ca ratb-ul sau cei de "sus" cum vreti sa le spunem nu acopera niciodata cererile.Aici ar fi multe de discutat,dar deocamdata o lasam asa.
Ar fi bine daca pune linia 1 pana la Complex Ratb Titan - Pasaj Basarab - Ghenca
memorat
18 Noiembrie 2011, 02:23:14
Răspuns #164

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ar fi bine daca pune linia 1 pana la Complex Ratb Titan - Pasaj Basarab - Ghenca
Gandesti inainte sa scrii?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Noiembrie 2011, 02:24:10
Răspuns #165

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ne asteapta o gramada de surprize in noua "ERA POPESCU": linia 782 = Gara de NORD -- Complex Comercial NIRO.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Decembrie 2011, 16:51:26
Răspuns #166

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Astazi am auzit ca zvon doua variante de lucru si anume:

1.Unii vor sustinerea si mentinerea in continuare a liniei 1 cel putin pana se termina pasajul de la Vacaresti ,si cel de la Sudului pentru ca s-a dovedit a fi un adevarat succes cu aceasta linie datorita numarului din ce mai mari de calatori.

2.Iar a doua varianta circula ca reinfiintarea lui 34 intre Piata Unirii-Vitan-Ghencea.Am inteles ca macazul de la vitan nu se mai vrea a fi folosit in scop de intoarcere ci de acces la depou.
memorat
11 Decembrie 2011, 21:49:15
Răspuns #167

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astazi am auzit ca zvon doua variante de lucru si anume:

1.Unii vor sustinerea si mentinerea in continuare a liniei 1 cel putin pana se termina pasajul de la Vacaresti ,si cel de la Sudului pentru ca s-a dovedit a fi un adevarat succes cu aceasta linie datorita numarului din ce mai mari de calatori.

2.Iar a doua varianta circula ca reinfiintarea lui 34 intre Piata Unirii-Vitan-Ghencea.Am inteles ca macazul de la vitan nu se mai vrea a fi folosit in scop de intoarcere ci de acces la depou.
Atunci de ce s-au investit bani in el?!  8)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Decembrie 2011, 22:00:21
Răspuns #168

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Atunci de ce s-au investit bani in el?!  8)

Pentru ca dupa  cum stii ,acel macaz a fost "improvizat" in regim de urgenta pentru ca linia 34 sa nu intoarca in depoul Dudesti.Era un adevarat haos atunci la intrarea si iesirea din depou a fiecarui vagon de pe linia 34,iar la aceea vreme alte solutii nu prea existau.Mai mult ca sigur zona postei Vitan va fi reconfigurata mai devreme sau mai tarziu ,pe modelul cum s-a procedat la intersectia Calea Vitan-Mihai Bravu-Calea Vacaresti.
memorat
20 Decembrie 2011, 16:28:12
Răspuns #169

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circula "voci" printre soferii ratb ca linia 300 in perioada imediat urmatoare va fi prelungita pana la Colosseum.
memorat
22 Decembrie 2011, 12:55:28
Răspuns #170

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Se pare ca preoraseneasca linie 460 a fost prelungita pana in Damaroaia !

http://www.ratb.ro/docpdf2/460%20CARTIER%20DAMAROAIA.pdf

Comunicat pauza !
memorat
22 Decembrie 2011, 14:49:58
Răspuns #171

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stie cineva de linia 216 Gara Progresul -Piata Resita ? Se pare ca se infiinteaza linii fara a se aduce la cunostiinta printr-un comunicat.

http://www.ratb.ro/docpdf2/216%20GARA%20PROGRESUL.pdf
memorat
22 Decembrie 2011, 18:18:56
Răspuns #172

Matei

  • Vizitator
Linia N113 ar trebui prelungita pana la Jolie Ville Baneasa sau, de ce nu, pana la Aeroportul International Henri Coanda (in cazul acesta, ar avea 2/4 ture, in loc de 1/2). Linia N123 ar trebui sa functioneze mereu (ziua sa se numeasca 305, de exemplu), dar ziua sa intoarca la Piata Sf. Vineri, in loc de Piata Unirii. Linia 61 ar trebui sa intoarca la Piata Pache Protopopescu.
memorat
22 Decembrie 2011, 22:29:31
Răspuns #173

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Da nu inteleg de ce sa infiitat linia 216 cu ce scop? ca sa mai benificieze de o linie noua s-au care e faza?
memorat
25 Decembrie 2011, 03:11:54
Răspuns #174

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Decembrie 2011, 17:28:14
Răspuns #175

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
25 Decembrie 2011, 18:02:15
Răspuns #176

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
DIn princtul meu de vedere este o idee "comunista" de a se mai scurge cativa litrii buni de motorina pe DAMBOVITA.
Cat despre Autob. Nordului, ma abtin de la comentarii si de la scursul de motorina. :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2012, 13:49:17
Răspuns #177

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
A aparut pe site si linia 254 ...doar traseul si nimic despre intervale?!

http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php
memorat
06 Ianuarie 2012, 16:39:01
Răspuns #178

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A aparut pe site si linia 254 ...doar traseul si nimic despre intervale?!

http://www.ratb.ro/v_bus_urban.php
De cand se infinteaza linia respectiva?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2012, 17:18:08
Răspuns #179

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De cand se infinteaza linia respectiva?

E deja infiintata...circula de cateva saptamani dar abia acum au afisat linia pe site si am inteles ca ar avea undeva la 4-5 ture !
memorat