29 Martie 2024, 01:03:30

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 144108 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

20 Aprilie 2010, 19:48:40
Răspuns #120

SprinterXP

  • Vizitator
Axel, daca ai fi citit mai bine topicurile ai fi vazut ca este in plan prelungirea lui 253,330,335 pana la Achan Titan de mult. Intre timp a aparut o noua modificare. Acestea vor fi prelungite pana la Real Pallady.

Sau instalarea unei statii in curtea Auchan Titan a liniilor 101 si 311, desi s-ar cam "intortochia" traseele acestor linii in acea zona.  ::)
memorat
20 Aprilie 2010, 22:33:20
Răspuns #121

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linia 306 avea urmatorul traseu. Piata Operei - Piata Leul - Razore - Sebastian - Calea 13 Septembrie - Antiaeriana - Sos.Bucuresti - Magurele - I.F.A. Magurele: avea 4 ture maxim.
Receptionat!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Aprilie 2010, 00:15:48
Răspuns #122

axel

  • Vizitator
Mergand astazi cu linia 23 pe Calea Rahovei mi-am adus aminte de vechea linie 15. Eu as propune sa fie rebagat pe vechiul traseu RATB Titan - Depoeul Alexandria ,desigur stiu ca este inchis acum Bd.Camil Ressu. Aceasta linie ar putea fi deservita cu vagoane de la depourile Alexandria si Titan.
memorat
21 Aprilie 2010, 00:57:10
Răspuns #123

CRAZY BOY

  • Vizitator
Omule ce nu intelegi ca nu sunt vagoane indanjuns pentru liniile de acum dar aminte sa mai se infiinte si inca una noua...
memorat
13 Mai 2010, 20:32:12
Răspuns #124

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Momentan RATB-ul nu mai doreste sa mai infinteze nici o linie express.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Mai 2010, 20:34:05
Răspuns #125

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Propun modificarea indicativului liniei 682 si 645 in 382, respectiv 245.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Mai 2010, 22:04:56
Răspuns #126

CRAZY BOY

  • Vizitator
A, noi nu ne gandisem la asta. Dar acum e prea tarziu sa mai schimbi ceva. Lumea s-a obisnuit cu aceste indicative, iar daca se vor schimba, lumea va intreba:asta unde duce?
memorat
31 Mai 2010, 09:48:23
Răspuns #127

axel

  • Vizitator
As propune ca pe strada Antiaeriana statia Trimbitei sa fie reamplasata la strada Iliada deoarece strada Iliada ar face legatura cu statia Complex Comercial de pe strada Margeanului.
memorat
30 Iulie 2010, 20:48:21
Răspuns #128

DeSimon

  • Mesaje postate: 1
Buna,

Eu as propune la linii de troleibuz :
 - Desfiintarea liniei 70 si impartirea turele ei intre 79 si 92
 - Desfiintarea liniei 90 si turele ei trimise in 91
 - Desfiintarea liniei 93 si turele ei trimise in 71 si 91

Traseele desfiintate sunt acum inutile, si desfiintarea lor ar permite imbunatatirea semnificativa a frecventei liniilor ramase care acum trec destul de rar (mai gandesc mai ales la 91).

La autobuze multe modificari ar fi necesare dar cele mai urgente ar fi :
 - 122 : Valea Oltului - Universitate, prin traseul actual intre Oltului si Eroilor, apoi comun cu 137/138/268
Intre Valea Oltului si Cartier Latin autobuzele circula goale, iar zonele Ghencea/13 Septembrie au nevoie de o legatura rapida cu Universitatea, fara ocoluri inutile pana la Victoria. Frecventa ar trebui sa fie foarte buna, eventual s-ar putea desfinta linia 126, cu trimiterea lui 168 prin strada 1 Mai - strada Sibiu, si turele lui 126 sa fie date lui 122.
 - 178 sa isi mute capatul de la Sala Palatului la Piata Romana, la Sala palatului nu e nimic de deservit, si nu exista nicio legatura directa Romana - Militari.

memorat
30 Iulie 2010, 23:13:26
Răspuns #129

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Buna,

Eu as propune la linii de troleibuz :
 - Desfiintarea liniei 70 si impartirea turele ei intre 79 si 92
 - Desfiintarea liniei 90 si turele ei trimise in 91
 - Desfiintarea liniei 93 si turele ei trimise in 71 si 91

Traseele desfiintate sunt acum inutile, si desfiintarea lor ar permite imbunatatirea semnificativa a frecventei liniilor ramase care acum trec destul de rar (mai gandesc mai ales la 91).

La autobuze multe modificari ar fi necesare dar cele mai urgente ar fi :
 - 122 : Valea Oltului - Universitate, prin traseul actual intre Oltului si Eroilor, apoi comun cu 137/138/268
Intre Valea Oltului si Cartier Latin autobuzele circula goale, iar zonele Ghencea/13 Septembrie au nevoie de o legatura rapida cu Universitatea, fara ocoluri inutile pana la Victoria. Frecventa ar trebui sa fie foarte buna, eventual s-ar putea desfinta linia 126, cu trimiterea lui 168 prin strada 1 Mai - strada Sibiu, si turele lui 126 sa fie date lui 122.
 - 178 sa isi mute capatul de la Sala Palatului la Piata Romana, la Sala palatului nu e nimic de deservit, si nu exista nicio legatura directa Romana - Militari.


Unele modificari sunt fezabile, altele nu. Mai degraba as desfiinta fantomatica linie 71, care are cu vreo 2-3 ture mai putin decat linia 93, si la ora de varf, si in rest. In plus, prin desfiintarea lui 93, ai rupe legatura cu Gara de Nord de la Valea Ialomitei, fapt care ar insemna legaturi gen 90/91 pana la Piata Valea Ialomitei + 268 pana la Posta + 173/168 + 105 sau 90/91 + 105, toate foarte putin placute si neatractive pentru calatorii fideli. In plus, s-ar incarca inutil linia 105 pana la gara, care, si asa, din cauza traseului lung si in ciuda numarului mare de ture, nu face fata cerintelor. Desfiintarea lui 71 ar fi cu mult mai agreabila, pentru ca linia e oricum putin circulata datorita orarului prost. Astfel, ar putea fi trimise ture din aceasta pe linia 69, 91 sau 93, care sunt cu adevarat mult mai importante.

Sa zicem ca am anula si linia 70, insa 90-ul nu ar merita scos, cu toate ca traseul este destul de lung si strabate o parte insemnata a capitalei. Cu troleibuzele din ea nu s-ar putea suplimenta nici 91, pentru ca cele 2 linii sunt deservite de depouri diferite si nu se poate pune problema unui transfer de troleibuze de la Vatra Luminoasa la Bujoreni. Mai degraba, cu turele din 70 ar putea fi ajutata si linia 86 (care, momentan, e suspendata, dar care, cand functioneaza, nu face fata, la fel ca si 79, de altfel). 92 nu sufera chiar asa tare.

122 a cam fost tot timpul o linie inutila, mai ales cand circula pe Bd. Drumul Taberei. Inutila datorita orarului de circulatie, datorita traseului zig-zag-at si datorita deselor schimbari de traseu. Este in plan prelungirea ei pana la noul cartier din apropierea centurii(iesirea spre Domnesti), insa pana una alta, exista destui calatori care sa umple autobuzul inca de la Cartierul Latin. Spre seara, desi turele scad, si raman in jur de 3-4, autobuzele circula pline pe tronsonul Prelungirea Ghencea-Valea Oltului-Complex Cartier Latin, asadar dracul nu e atat de negru. Sunt de acord cu faptul ca prelungirea la Piata Victoriei nu a fost cea mai buna manevra, pentru ca a marit timpul pe semicursa si a anulat orice sansa a 122-ului de a se bate de la egal la egal cu rapida linie 381. Dar, ce sa-i faci? In cazul acesta au venit cereri de undeva de sus...

126-le circula mai bine ca 122, este util in mare parte din traseu, si in consecinta, nu trebuie desfiintat. Cu 178 dus la Romana sunt perfect de acord, pentru ca intr-adevar, cartierul Militari nu are legatura directa acolo. Ma gandeam ca ar fi putut duce 138 la Piata Romana, pentru ca este destul de enervanta dublarea pe care o face liniei 137.
memorat
31 Iulie 2010, 00:36:48
Răspuns #130

axel

  • Vizitator
As propune desfiintarea liniei 71.
Astazi(30.07.2010) 69-ul trecea plin pe strada 1 Mai si 71 era barosan,maxim 5 calatori avea in el.Pe mine ma cam enerveaza linia 71.Odata am avut nevoie de 71 sa ajung la statia Drumetul situata pe Bd. 1 Mai de la Piata Leul.Am stat in statie 2 autobuze ale liniei 136. >:(  
memorat
04 Noiembrie 2010, 22:42:24
Răspuns #131

axel

  • Vizitator
Am si eu o propunere mica.
As propune ca autobuzele liniei 131 si 301 sa opreasca si ele in statia Piata Lahovari unde opreste doar 331 sau sa se desfiinteze acea statie care mai exista doar pe faptul ca acolo intorcea pe vremuri liniile 131,301,331 desi ar trebui sa intoarca iar acolo autobuzele. ::)
memorat
20 Martie 2011, 13:36:19
Răspuns #132

linia 368

  • Mesaje postate: 7
 Propun infintarea liniei de autobuz nr. 107 intre Bucur Obor si Faur Poarta 4, pe traseul Bucur Obor Piata hurmuhachi strada Liviu Rebreanu  Campia Libertati Bd. Ramnicu Sarat Fizicienilor Piata Titan Policlinica Titan Liviu Rebreanu Barajul Dunari Faur Poarta 4.

 Vreau sa stiu daca de luni o data cu restrictionarea circulatiei in pasajul munci linia de tramvai 34 va fi modificata?
memorat
20 Martie 2011, 16:11:26
Răspuns #133

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
E cam 'plimbareata' linia asta, cui foloseste ? In afara ta, evident, care stai la Fizicienilor si ai treaba la Obor - sau viceversa.
 In prima etapa linia 34 nu are de suferit. Dealtfel linia 34 va circula aproape tot timpul pana la terminarea lucrarilor. Si ca sa vorbim la subiect, sper ca sti care va fi noul traseu al liniei 34 si cum va arata statia de metrou dupa reconfigurare.
memorat
20 Martie 2011, 22:06:16
Răspuns #134

linia 368

  • Mesaje postate: 7
 vreau  sa stiu   cand  linile de autobuz 253 330 335 vor fi prelungite la real pallady
 
daca sau introdus autobuze mercedes citaro pe linia 103
memorat
23 Martie 2011, 18:42:08
Răspuns #135

linia 368

  • Mesaje postate: 7
  propun midificarea liniei 253 de la  barajul dunari  prin bd. 1 decembrie 1918  bd teodor pallady  piata titan
memorat
23 Martie 2011, 20:43:57
Răspuns #136

Matei Voineag

  • Vizitator
daca sau introdus autobuze mercedes citaro pe linia 103

Da, pe toate liniile Autobazelor Titan, Ferentari si Obregia circula numai autobuze Mercedes-Benz Citaro !
Linii pe care nu circula Citaro: 162, 421, 422, 427, 449, 453, 460.

Propun reinfiintarea liniei 17 (Sura Mare - Piata Iancului - Bd. Lacul Tei), dar sa aiba intervale bune, sa fie deservita de doua depouri !
memorat
24 Martie 2011, 11:43:44
Răspuns #137

linia 368

  • Mesaje postate: 7
pe linia de autobuz 117 vor  circula autobuze mercedes citaro
memorat
24 Martie 2011, 17:23:53
Răspuns #138

Matei Voineag

  • Vizitator
pe linia de autobuz 117 vor  circula autobuze mercedes citaro

Incepand cu data de 10 martie 2011, pe linia 117 circula numai Mercedes-uri, idem 302, 303 s.a.m.d. !
memorat
24 Martie 2011, 22:45:47
Răspuns #139

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Da, pe toate liniile Autobazelor Titan, Ferentari si Obregia circula numai autobuze Mercedes-Benz Citaro !
Linii pe care nu circula Citaro: 162, 421, 422, 427, 449, 453, 460.

Propun reinfiintarea liniei 17 (Sura Mare - Piata Iancului - Bd. Lacul Tei), dar sa aiba intervale bune, sa fie deservita de doua depouri !
Ma tem ca nu cred ca ar mai fi destule vagoane si pentru 17 ,din moment ce nu mai sunt nici Rathgeber,iar Tatrelor se pare ca le-a fost pus gand rau...

memorat