28 Martie 2024, 18:31:56

Autor Subiect: Magistrala 3 » Preciziei - Anghel Saligny  (Citit de 24909 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

22 Noiembrie 2008, 14:30:44
Răspuns #40

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Ce intrebari sa mai am cand am auzit ca aceasta ruta s-a dat in folosinta dar intre N. Grigorescu si 1 Decembrie se circula doar pe un singur fir!!!Chiar nu se putea da in folosinta aceasta lucrare completa si nu vreau sa aud de scuze de genul "deformarea tunelurilor " etc >:( >:( >:( .Pe timpuri se faceau magistrale cu cate 20 de statii in 10 acum s-au facut 6 statii in 25 de ani(le-am inclus si pe cele de pe M4).

Pai..din cunostintele mele...se circula pe un fir pentru ca linia a fost facuta in asa fel incat,.sa se circule legat cu M1 dar daca sistemul de control al traficului n-a fost instalat nu are cum sa vina un metrou de la 1 Dec si sa intre in Nicolae Grigorescu 1 ca sa o ia inapoi spre Linia de Centura..adica n-au cum pur si simplu, pentru ca nici nu exista vreun macaz intre 1 dec si Nicolae Grigorescu 2..e doar la Policolor un macaz..(asa au vrut sa construiasca..n-au fost in stare sa faca asa ca pe vremea lu Ceasca' Linia de Metrou...ce sa le faci...daca construiesc M5 in 10 ani (complet) poate imi schimb parerea despre Metrorex la capitolul dezvoltare infrastructura)..Se va circula o data cu finalizarea instalarii de control al traficului si atunci o sa fie fain  ;D dar mai e de asteptat..daca nu era ATC pe M1..acum deja se circula cu IVA pe ambele linii la 1 Dec..in fine...am asteptat 16 ani...mai pot sa astept cateva luni...
 
Nu are nimeni intrebari privind circulatia trenurilor pe noua magistrala? Remize, infrastructura statii, macaze, etc? ??? ???

Nu am nici o intrebare despre remize s.a.m.d. .Am vazut pozele lui Iasmin si mi-au raspuns la toate intrebarile ;D restul..vad la fata locului..cand o sa am timp... ;D..macazele banuiesc ca sunt la Policolor la intrarea in statie dinspre 1 Decembrie..si la L.D.C...in rest am vazut tot..intrari statii..etc...stai linistit Iasmine ca daca era ceva te intrebam personal  8) si o sa fie ca eu nu ma pricep de loc  :D  ;D
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
22 Noiembrie 2008, 19:57:30
Răspuns #41

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Am dat o tura astazi cu Ventor , sa lasam discutiile si sa ne bucuram :)

Si poze
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
22 Noiembrie 2008, 21:10:01
Răspuns #42

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Care este frecventa pe aceasta magistrala?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
22 Noiembrie 2008, 21:25:07
Răspuns #43

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Hmm azi am avut ocazia sa merg pe acest tronson...

Statiile sunt frumoase au un aspect placut..
La un moment dat in tunel parca intre 1dec. si Policolor  exista un culuoar unde  se vede tavanul de sus nustiu daca ma intelegeti  ma rog...  :P
oricum frumuoasa realizare a METROREXULUI jos palaria lau terminat in sfarsit dupa 20 de ani de chin  ::) ::)

Cat o sa mai evolueze IVa pe acest tronson ? se vor mai aduce Bombardiere pentru L.d.c - Industriilor ?
memorat
22 Noiembrie 2008, 21:41:05
Răspuns #44

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Bombardiere ... hmmm . Nu prea curand . Daca ai observat pe M2 sunt niste placute galbene in capatul din fata al sinei , in statie .
Acestea ajuta la oprirea ramei BM cand este functional ATO (presupun si eu) . Ele nefiind prezente inca pe noua magistrala , cred ca nici BM nu o sa fie asa de repede .
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
22 Noiembrie 2008, 22:26:32
Răspuns #45

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Am facut si eu inaugurarea cand i-a dat drumul...mie mi se par frumoase statiile si destul de sigure...are anumite particularitati specifice ...Pe final trebuie sa spun ca dupa 19 ani trebuia sa-i se dea drumul pe ambele sensuri pe toti cei 4.75km...oricum tare chestia aia de informare cu touckscreen...si noile aparate de marcat....in rest tuneluri luminate siguranta cat de cat...si sincer e tronsonul meu preferat :)
MTRO
memorat
22 Noiembrie 2008, 22:27:40
Răspuns #46

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Aaa si am uitat sa precizez si sa apreciez ramele IVA care sunt din nou la datorie....sper ca pe termen lung:D
MTRO
memorat
23 Noiembrie 2008, 00:12:41
Răspuns #47

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Bombardiere ... hmmm . Nu prea curand . Daca ai observat pe M2 sunt niste placute galbene in capatul din fata al sinei , in statie .
Acestea ajuta la oprirea ramei BM cand este functional ATO (presupun si eu) . Ele nefiind prezente inca pe noua magistrala , cred ca nici BM nu o sa fie asa de repede .
Da ai intuit perfect sint pentru oprire in sistemul ATO  dar am curajul sa fac pariu ca la anul Metrorex o sa mai cumpere ceva trenuri si sint sigur ( 90 % ) o sa fie BM
memorat
23 Noiembrie 2008, 00:27:47
Răspuns #48

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Bombardiere ... hmmm . Nu prea curand . Daca ai observat pe M2 sunt niste placute galbene in capatul din fata al sinei , in statie .
Acestea ajuta la oprirea ramei BM cand este functional ATO (presupun si eu) . Ele nefiind prezente inca pe noua magistrala , cred ca nici BM nu o sa fie asa de repede .

si presupunerea ta e buna cred doar ca din ce stiu eu..pe M2 avem ATP iar pe M1 ATC..sau sunt amestecate..am vazut si o placuta cu ATO...nici nam inteles prea bine...tin minte ca am citit despre ramele iva noi de pe M4 ca au sistem ATO facut de spanioli ( aici la noi pe forum am gasit asta) insa..nu vor pune pe M3/M4 BM-uri pentru ca pur si simplu...nu au bani sa cumpere...inca se foloseste IVA pe M1 ca sa suplimenteze nr de trenuri la orele de varf..asa ca...no sa vedem BM pe M3 (doamne fereste nas mai avea unde sa circul cu IVA daca lear scoate si de pe magistralele astea).
Apropo de placutele acelea galbene o sa le vedeti de la anul pe M3 (banuiesc..) pentru ca se instaleaza sistemul de control al traficului (de asta nu sa dat drumul inca la circulatia M3 FULL  ;D  si toata lumea stie asta ;D)

Ce vagoane de IVA circula pe tronsonul acesta?Si cam care este frecventa pe aceasta magistrala?

frecventa e de 2/3 trenuri parca...deci tre sa stai ceva ca sa vina metroul...iar de vagoane nu stiu...stie Iasmin cred ;D
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
23 Noiembrie 2008, 02:17:23
Răspuns #49

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
ATP este sistemul veci cu inductori (IVA) http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Train_Control, ATO de pe IVA de pe M4 sint spaniole si de generatie mai veche si nu sint compatibile cu sistemul ATO de pe BM-uri (montate de fabrica) care sint de generatie noua
ATP reprezinta controlul trenului http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_protection
memorat
23 Noiembrie 2008, 02:24:00
Răspuns #50

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
ATP este sistemul veci cu inductori (IVA) http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Train_Control, ATO de pe IVA de pe M4 sint spaniole si de generatie mai veche si nu sint compatibile cu sistemul ATO de pe BM-uri (montate de fabrica) care sint de generatie noua
ATP reprezinta controlul trenului http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_protection

Deci sa inteleg ca..pe M1 avem prezent si ATP si ATO(ATP fiind prezent in 2 variatii pentru IVA si BM) din care rezulta indicatorul ATC( care ar trebuii sa ne spuna ca sunt prezente functionale amandoua..pe M2 aceasi poveste doar ca acolo sunt semne personalizate cu ATP..cred ca mam prins) iar ATO-ul acela spaniol stiu despre el ca e diferit de cel de pe BM si e mai ..de mana a 2-a asa...iar pe M3 banuiesc ca o sa fie aceasi poveste..ATC...corecteaza-ma daca gresesc dar sunt destul de paralel cu lucrurile astea.
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
23 Noiembrie 2008, 21:32:32
Răspuns #51

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
ATP este sistemul veci cu inductori (IVA) http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Train_Control,


Aici s-a strecurat o greseala , este vorba de ATC , ATP inseamna automatic train protection (protectia automata a trenului) iar ATO automatic train operational (operarea automata a trenului ) sint 2 sisteme diferite dar interconectate intre ele  trenul poate merge in ATP dar fara ATO dar invers ATO fara ATP nu se poate
memorat
24 Noiembrie 2008, 20:53:10
Răspuns #52

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Deja 1Decembrie 1918 a fost TAGUITA de grafferi de cartier  ;D


scuzati claritatea imaginii dar este facuta la 22:30
oricum scrie BMC si este TAg de pe scara rulanta la iesirea"TRAPEZULUI"
memorat
09 Decembrie 2008, 01:35:21
Răspuns #53

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Am facut si eu o calatorie in sfarsit pana la 1 Decembrie 1918, ciudat, statia este construita asemanator cu Piata Iancului (ca design)..lipsa de element de originalitate aici, poate doar acoperirea peretilor cu PVC portocaliu in statie ;D, doar statia Policolor este originala (mai avem acolo si brotacelul de metrou alb care traieste in galeriile de metrou inca de cand a fost abandonat proiectul acolo :D ) iar statia Linia de Centura este asemanatoare cu Grivita insa cu toate acestea tot sunt originale toate statiile deoarece sunt echipate modern si sunt foarte practice ;D la fel ca si Nicolae Grigorescu 2 (Linia 3) ;D
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
27 Martie 2009, 23:41:39
Răspuns #54

Aguila Real

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 689
  • Gen: Bărbat
Cateva fotografii din statia TERMINUS Linia de Centura. Aceste poze au fost realizate cu cateva zile inaintea deschiderii noii magistrale.

Zona de acces in statie, validatoarele, peronul statiei, remiza aflata in vecinatatea statiei si, deasemenea, un tunel inelar.
memorat
01 Aprilie 2009, 23:09:02
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pe noua magistrala de metroul si-au facut aparitia oglinzi, noile cosuri de gunoi, impreuna cu niste ceasuri care vor indica ora exacta (cel rosu de jos) si data zilei (cel verde). La 1
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Aprilie 2009, 23:17:14
Răspuns #56

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Cateva fotografii din statia TERMINUS Linia de Centura. Aceste poze au fost realizate cu cateva zile inaintea deschiderii noii magistrale.

Zona de acces in statie, validatoarele, peronul statiei, remiza aflata in vecinatatea statiei si, deasemenea, un tunel inelar.
Zici ca nu este statie de metrou din Bucuresti.Sa vedem cat o sa tina pana vin baietii cu TAG-urile
Cu respect si admiratie.
memorat
02 Aprilie 2009, 16:34:20
Răspuns #57

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Zici ca nu este statie de metrou din Bucuresti.Sa vedem cat o sa tina pana vin baietii cu TAG-urile
Pe langa aceste dotari s-au montat si lifturi pentru persoanele cu handicap.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Aprilie 2009, 00:52:21
Răspuns #58

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Pe langa aceste dotari s-au montat si lifturi pentru persoanele cu handicap.
Asa da mai suntem si noi europeni.Aratam si noi a natie civilizata dar raman la parerea cu o floare nu se face primavara si fiecare statie de metrou ar fi bine sa intre intr-un proces de modernizare.In concluzie inceputul arata bine sa vedem continuarea
Cu respect si admiratie.
memorat
08 Aprilie 2009, 02:09:51
Răspuns #59

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Pe langa aceste dotari s-au montat si lifturi pentru persoanele cu handicap.

De mentionat aici, au montat si in Nicolae Grigorescu 1, nu numai pe M3 R2 (1 Dec. 1918 etc.) . O sa il pozez zilele astea, si la suprafata si in interior cand am timp, doar sa imi spuneti unde sa pun pozele ;D.

Pe noua magistrala de metroul si-au facut aparitia oglinzi, noile cosuri de gunoi, impreuna cu niste ceasuri care vor indica ora exacta (cel rosu de jos) si data zilei (cel verde). La 1

Zici ca nu este statie de metrou din Bucuresti.Sa vedem cat o sa tina pana vin baietii cu TAG-urile

De acord. Arata chiar foarte bine, ma si mir, stai linistit flay, baietii cu tag-urile sunt inca in pauza pana prin saptamana de vacanta, am detalii de la sursa =) . In fine acum.. n-or sa fie probleme.. dar cu ceasurile vechi (si bune) ce o sa se faca ? ..ca doar nu lasa blocul ala cu 3 etaje de ceasuri din L.D.C. (nu ma deranjeaza cu nimic doar ca or sa existe comentarii si comentarii.. ) .
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat