Viitoarele tramvaie pentru RATB. Tramvaiul adaptat pentru Bucuresti
20 Aprilie 2019, 19:27:47

Autor Subiect: Viitoarele tramvaie pentru RATB. Tramvaiul adaptat pentru Bucuresti  (Citit de 9024 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

01 Februarie 2010, 23:54:42
Răspuns #40

zofei.2006

  • Vizitator
Sa speram ca pentru Bucuresti Bucur LF sa ramana o prioritate .
memorat
02 Februarie 2010, 17:28:04
Răspuns #41

vlaicuandrei

  • Vizitator
Am citit de curand intr-o revista de talie europeana pe tema transportului in comun, un articol despre RATB si viitoarele achizitii. Zicea clar acolo domnul Aaron daca nu ma insel ca RATB-ul se va axa in principal cel putin pentru moment pe achizitionarea tramvaielor BUCUR LF
memorat
02 Februarie 2010, 18:57:23
Răspuns #42

Cat Nerulu

  • Vizitator
Sa speram ca pentru Bucuresti Bucur LF sa ramana o prioritate .

Da, si mie imi place foarte mult Bucur LF, dar si acel Siemens arata foarte bine. ;D
CH-PPC, Bucur LF sau Siemens nu conteaza care, totul este sa avem tramvaie moderne!
memorat
05 Februarie 2010, 21:48:01
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da, si mie imi place foarte mult Bucur LF, dar si acel Siemens arata foarte bine. ;D
CH-PPC, Bucur LF sau Siemens nu conteaza care, totul este sa avem tramvaie moderne!

Siemens are o gama variata de modele de tramvaie. Care il preferi?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Februarie 2010, 23:41:52
Răspuns #44

Cat Nerulu

  • Vizitator
Siemens Combino mi-se pare foarte bun! ;)
memorat
10 Octombrie 2010, 13:37:52
Răspuns #45

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
RATB urmeaza sa achizitioneze anul viitor un nr. de 15-20 tramvaie noi. Multi va intrebati de ce atat de tarziu? In bugetul regiei se afla o suma de bani pe care, la cerintele calatorilor cat si a Ro-Trans, in discutiile avute cu reprezentantii REGIEI trebuie cumparate tramvaie noi.
S-a pus problema ca in bucuresti sa circule tramvaie Siemens/Bombardier, dar, la ora actuala, dupa o serie de discutie cu reprezentantii companiilor respective, in capitala nu pot circula aceste tramvaie, principalul motiv fiind cei 600 de V, la RATB reteaua electrica de la tramvaie/troleibuze fiind construita la 750V.
Pentru schimbarea si adaptarea motoarelor noilor tramvaie la o tensiunea de 750 V trebuiesc circa un an jumatate de studiu, proiecte si constructie, un timp prea mare de asteptate.
Momentan se ia in calcul constructia a inca 15-20 vagoane Bucur LF.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Octombrie 2010, 21:46:32
Răspuns #46

ByOnu

  • Mesaje postate: 683
  • Gen: Bărbat
    • RTF
Doamne ajuta sa NU se cumpere ... ci sa se FACA mai multe la URAC, BucurLF sau poate un alt proiect, etc, doar sa fie ceva autohton!!   :)
memorat
10 Octombrie 2010, 21:56:01
Răspuns #47

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Doamne ajuta sa NU se cumpere ... ci sa se FACA mai multe la URAC, BucurLF sau poate un alt proiect, etc, doar sa fie ceva autohton!!   :)
Ramane de vazut! Daca se va decide constructia a 15 vagone Bucur LF, ar trebui cumparate cat mai repede echipamente/piese pentru noile vagoane!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Octombrie 2010, 23:45:55
Răspuns #48

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Interesant, eu as folosi fondurile un pic mai diferit, in loc de achizitionarea a 15 - 20 tramvaie noi, as reconditiona ceva, un v2a, un v3a clasic, un autobuz dac 112 sau 117, sau troleul 7091, etc.
Si cu ce-mi ramane... mai fac un Bucur Lf, sau... poate doua.
Cat despre Siemens/Bombardier/Etc, ca dotari interioare, la capitolul design si confort, pun pariu ca "stimati calatori" le-ar face praf, luati aminte de la autobuzele Citaro.
memorat
10 Octombrie 2010, 23:56:22
Răspuns #49

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Interesant, eu as folosi fondurile un pic mai diferit, in loc de achizitionarea a 15 - 20 tramvaie noi, as reconditiona ceva, un v2a, un v3a clasic, un autobuz dac 112 sau 117, sau troleul 7091, etc.
Si cu ce-mi ramane... mai fac un Bucur Lf, sau... poate doua.
Cat despre Siemens/Bombardier/Etc, ca dotari interioare, la capitolul design si confort, pun pariu ca "stimati calatori" le-ar face praf, luati aminte de la autobuzele Citaro.
Problema reconditionarii unui tramvai V2A/EP sau orice nu se pune problema. Fondurile sunt repartizate achizitionarii de noi tramvaie!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Octombrie 2010, 12:51:15
Răspuns #50

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Atunci, in cazul asta, as opta pentru ceva produs la noi in urac, din simplul motiv ca este mai ieftin, si tot odata ne putem mandri cu ceva "home made".
O alta parere de a mea este, decat sa construim Bucur LF, care nu poate sa circule chiar pe orce linie din Bucuresti, personal as prefera V3A-93-CH-PPC sau ceva nou, o inovatie ceva, ca daia avem o gramada de ingineri priceputi.
Nu se poate face ceva de la 0 (zero)? de preferat cu 2 vagoane sau un articulat mai lung, mai incapator.
memorat
10 Februarie 2014, 09:00:26
Răspuns #51

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
Atunci, in cazul asta, as opta pentru ceva produs la noi in urac, din simplul motiv ca este mai ieftin, si tot odata ne putem mandri cu ceva "home made".
O alta parere de a mea este, decat sa construim Bucur LF, care nu poate sa circule chiar pe orce linie din Bucuresti, personal as prefera V3A-93-CH-PPC sau ceva nou, o inovatie ceva, ca daia avem o gramada de ingineri priceputi.
Nu se poate face ceva de la 0 (zero)? de preferat cu 2 vagoane sau un articulat mai lung, mai incapator.
Chiar Bucur LF, este foarte bun din punctul meu de vedere, si in plus este fabricat la URAC.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
10 Februarie 2014, 10:27:02
Răspuns #52

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Chiar Bucur LF, este foarte bun din punctul meu de vedere, si in plus este fabricat la URAC.
URACUL ar trebui in primul rand modernizat,adus la standarde europene, ca acum uzina arata jenant,angajati putini,etc...
Apoi sa se continue cu productia actuala de LF dar si alte prototipuri care deocamdata se afla ca proiect pe hartie cum ar fi BLF 2 si BLF - CA- 41 .
memorat
27 Februarie 2014, 13:21:03
Răspuns #53

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
In loc sa scoatem din buzunare, milioane de euro, pentru constructia de lf-urii, nu ar fi mai ieftin, sa cumparam second-hand, de la nemti, ceva Rathgeber, in special P3.16
Din ce imi aduc aminte, erau fiabile, nu prea se defectau, ca viteza erau destul de rapide, si nu in ultimul rand, foarte incapatoare.
Inchipuiti-va cum ar arata bucurestiul cu o "flota" de astfel de tramvaie, in special pe liniile aglomerate gen: 1, 32, 41.
Poza de pe flickr.com

Sau macar incercarea, de a realiza un prototip de V-5-A.
Adica daca V-2-A a functionat, ca un tramvai cu 3 boghiuri, un burduf, si 2 compartimente
... V-3-A functioneaza ca un tramvai cu 4 boghiuri, 2 burdufurii, si 3 compartimente.
Tot asa ar putea si un V-4-A, V-5-A.

Tramvaie defecte, gasim prin mai toate depourile, macar sa faca ceva experiente cu ele, ca poate iese ceva bun, de o mai mare capacitate.
memorat
27 Februarie 2014, 13:45:59
Răspuns #54

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Dar la consumul ridicat de energie a tramvaielor second-hand te-ai gandit, Doctore? :D Si oricum durata de viata nu are cum sa fie la fel de lunga ca a unor tramvaie noi.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
27 Februarie 2014, 15:29:38
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In loc sa scoatem din buzunare, milioane de euro, pentru constructia de lf-urii, nu ar fi mai ieftin, sa cumparam second-hand, de la nemti, ceva Rathgeber, in special P3.16
Din ce imi aduc aminte, erau fiabile, nu prea se defectau, ca viteza erau destul de rapide, si nu in ultimul rand, foarte incapatoare.
Inchipuiti-va cum ar arata bucurestiul cu o "flota" de astfel de tramvaie, in special pe liniile aglomerate gen: 1, 32, 41.
Poza de pe flickr.com

Sau macar incercarea, de a realiza un prototip de V-5-A.
Adica daca V-2-A a functionat, ca un tramvai cu 3 boghiuri, un burduf, si 2 compartimente
... V-3-A functioneaza ca un tramvai cu 4 boghiuri, 2 burdufurii, si 3 compartimente.
Tot asa ar putea si un V-4-A, V-5-A.

Tramvaie defecte, gasim prin mai toate depourile, macar sa faca ceva experiente cu ele, ca poate iese ceva bun, de o mai mare capacitate.
Dar la consumul ridicat de energie a tramvaielor second-hand te-ai gandit, Doctore? :D Si oricum durata de viata nu are cum sa fie la fel de lunga ca a unor tramvaie noi.
Este clar, ca pe unele linii aglomerate, in orele de varf este nevoie de tramvaie mai lungi/incapatoare, dar sunt linii care circula in ore de varf destul de rar si sunt si ele pline. Un 32/1/41 mai lung ar fi in regula, dar sa nu se mareasca orarele de succedare. Linia 1 are 6 min intrevagoane, linia 32 3-4 min, un orar destul de mare, la care 41 este campioana, dar, vagoane mai lungi ar rezolva problema.

Nu avem nevoie de vagoane SH, suntem capabili sa cumparam unele noi. Nu vrem sa redevenim, Bucuresti, capitala de gunoi european.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Decembrie 2015, 00:16:03
Răspuns #56

bcp2010

  • Mesaje postate: 10
  • Gen: Bărbat
  • I <3 OMSI!
Oare trenuri urbane(cuplu 2xV3A sau 2xBucurLF) nu se încearcă? Asta măcar până se mai fac tramvaie noi.

Aud că mai vor să mai modernizeze V3A-93 'clasice' în CA-PPC(deși ar fi mai bine să facă BucurLF2). Oricum,mie mi-ar plăcea să văd mai multe Bucur LF-uri,PESA Swing-uri,și mai ales,Astre Imperio pe șinele Bucureștiului.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":