19 Aprilie 2024, 13:59:33

Autor Subiect: Noutati si modificari in traseele Regiei Autonome de Transport Bucuresti  (Citit de 262539 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 Septembrie 2011, 02:15:35
Răspuns #440

Esemina

  • Vizitator
Linia turistică „Bucharest City Tour” îşi modifică traseul


Linia turistică “Bucharest City Tour” va avea un traseu modificat, duminica, din cauza „Zilelor Bucureștiului”

Devierea de la traseul normal are loc din cauza restricţionării traficului rutier general intre orele 7:00-23:00, pe B-dul Unirii, tronsonul cuprins între B-dul I.C. Brătianu şi B-dul Libertăţii, în vederea desfăşurării evenimentelor prilejuite de ,,Zilele Bucureştiului“.
Cele patru autobuze etajate vor circula astfel pe un traseu modificat, de la intersecţia Calea Victoriei/Splaiul Independenţei/B-dul Naţiunile Unite, prin Splaiul Independenţei (malul drept), Piaţa Unirii, apoi traseul de bază.


SURSA:http://b365.realitatea.net
memorat
18 Septembrie 2011, 13:14:33
Răspuns #441

Esemina

  • Vizitator
Autobuzele liniilor 137, 138 şi 268 vor circula pe un traseu modificat anunta B365.ro

În perioada 16 -25 septembrie autobuzele liniilor 137, 138 şi 268 vor avea un traseu modificat, ca urmare a restricţionării traficului general rutier pe Strada C.A. Rosetti, în vederea desfăşurării evenimentului ,,Strada de C’Arte“, anunță Regia Autonomă de Transport București.

Autobuzele de pe liniile 137, 138 şi 268 vor circula deviat pe sensul spre B-dul Nicolae Bălcescu, de la intersecţia Calea Victoriei/Strada C.A. Rosetti, prin Calea Victoriei, Strada Dem Dobrescu, B-dul Nicolae Bălcescu, apoi traseele de bază.
Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în staţia ,,Bd. Nicolae Bălcescu“, situatã pe Strada Dem Dobrescu.
memorat
30 Septembrie 2011, 14:38:04
Răspuns #442

V2A

  • Mesaje postate: 139
  • Gen: Bărbat
Traseele liniilor de autobuze din zona Depoului Alexandria vor fi modificate

În vederea reorganizării circulaţiei rutiere în zona terminalului Depoul Alexandria, determinată de accesul în parcarea noului complex comercial, începând cu data de 01.10.2011, RATB va reorganiza traseele liniilor de autobuze care întorc la acest terminal, astfel:


Linia 226 va funcţiona între terminalul „Piaţa Romană” şi fostul capăt de linie „Piaţa Rahova”, pe următorul traseu: Piaţa Romană, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Calea Plevnei, Str. Stirbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Prof. Dr. Bagdasar, Sos. Pandurilor, Cal. 13 Septembrie, Str. Petre Ispirescu, Str. Mărgeanului, Str. Buzoieni, Str. Amurgului, Str. Caporal Preda, Str. Soldat Vasile Croitoru, cu întoarcere prin Str. Buzoieni, Str. Mărgeanului, Str. Petre Ispirescu, Cal. 13 Septembrie, Sos. Pandurilor, Str. Prof. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Str. Stirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu şi Bd. G-ral Gheorghe Magheru.

Linia 227 va funcţiona între terminalul „Piaţa Rahova” şi „Piata Pucheni” pe traseul: Str. Soldat Vasile Croitoru, Şos. Alexandria, Şos. Bucureşti-Măgurele, Str. Caracal, Str. Teiuş, Şos. Alexandria, Str. Pucheni, Str. Teodor Mazilu, cu întoarcere pe Str. Teodor Mazilu, Str. Munţii Carpaţi, Str. Caporal Preda şi Str. Soldat Vasile Croitoru.

Linia 303 va funcţiona între terminalul „Tăcerii” şi „Str. Pecinişca” pe traseul: Str. Tăcerii, Str. Pazei, Str. Disciplinei, Str. Antiaeriană, Şos. Bucureşti – Măgurele, Str. Pecinişca.

Linia 438 va funcţiona între terminalul „Tăcerii” şi localitatea „Bragadiru” pe traseul: Str. Tăcerii, Str. Pazei, Str. Disciplinei, Str. Antiaeriană şi Şos. Alexandria.

Precizăm că liniile de transport din zona Depoului Alexandria vor funcţiona pe trasee modificate numai în perioada lucrărilor de sistematizare a intersecţiei Şos. Alexandria/Depoul Alexandria.
www.ratb.ro
memorat
07 Octombrie 2011, 10:58:32
Răspuns #443

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Linia 47 va funcţiona între Ghencea şi Piaţa Unirii

Ca urmare a solicitărilor primite pe adresa Regiei, pentru asigurarea unei relaţii directe de transport pe reţeaua de tramvaie între Ghencea şi Piaţa Unirii, începând din data de 08.10.2011, tramvaiele liniei 47 vor circula de la terminalul Ghencea, pe Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, până la Piaţa Unirii.

 Abonamentele eliberate până în prezent pe linia 47 ramân valabile pe liniile 136, 221, 8, 11 şi 25, dar numai pe secţiunile comune de traseu.

memorat
07 Octombrie 2011, 11:34:48
Răspuns #444

Esemina

  • Vizitator
Trafic restricționat și linii RATB deviate, în weekend, în centrul Capitalei. VEZI RUTE ALTERNATIVE


Circulația rutieră va fi restricționată sâmbătă și duminică pe mai multe străzi din centrul Capitalei pentru desfășurarea Crosului Copiilor și a Maratonului Internațional București. Mijloacele de transport în comun vor fi și ele redirecționate cu ocazia acestor evenimente.

Sâmbătă, 8 octombrie 2011 se va desfăşura în Capitală, între orele 10:00 – 12:00, „Crosul Copiilor”. Cu această ocazie, traficul rutier va fi restricţionat începând cu ora 09:00, până la ora 12:30 pe următoarele artere rutiere:
- bd. Unirii de la bd. Lucian Blaga până la Piaţa Alba Iulia, pe ambele sensuri;
- bd. Decebal, de la Piaţa Hurmuzachi până la Piaţa Alba Iulia, cu asigurarea traversării pentru autovehicule pe str. Dristor, pe sensul de deplasare spre Piaţa Unirii.
RUTE OCOLITOARE:
str. Nerva Traian – bd. Octavian Goga – Calea Dudeşti – şos. Mihai Bravu;
Piaţa Hurmuzachi – Calea Călăraşilor – bd. Corneliu Coposu – Piaţa Unirii.
Duminică, 9 octombrie 2011, începând cu ora 06:00, se vor institui restricţii de circulaţie pentru desfășurarea Maratonului Internațional pe următoarele artere:
- bd. Unirii, între Piaţa Alba Iulia şi Piaţa Unirii;
- pod Şerban Vodă;
- Splaiul Unirii, între Pod Şerban Vodă şi Pod Abator;
- Splaiul Unirii, între Pod Abator şi Pasaj Mărăşeşti;
- breteaua Pasajului Mărăşeşti de lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României;
- bd. Mircea Vodă, între Pasajul Mărăşeşti şi bd. Unirii;
- bd. Unirii, între bd. Mircea Vodă şi Piaţa Alba Iulia;
- bd. Burebista, între Piaţa Alba Iulia şi str. Unităţii;
- bd. Decebal, între Piaţa Alba Iulia şi Piaţa Hurmuzachi, pe ambele sensuri.
Începând de la ora 08:30, până la ora 16:00, traficul rutier va fi restricţionat în totalitate pe arterele mai sus menţionate.
RUTE OCOLITOARE:
Piaţa Hurmuzachi – Calea Călăraşilor – bd. Corneliu Coposu – Piaţa Unirii;
Calea Văcăreşti – şos. Mihai Bravu – Calea Călăraşilor;
bd. Tineretului – bd. Dimitrie Cantemir – Pasaj Unirii – bd. I.C.Brătianu;
bd. Unirii – Calea Şerban Vodă – bd. Dimitrie Cantemir – bd. Mărăşeşti – pasaj Mărăşeşti – bd. Octavian Goga – Calea Dudeşti.
Traseele RATB se modifică
Ca urmare a restricțiilor de trafic din zonă, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va modifica traseele mijloacelor de transport, după cum urmează:
Sâmbătă, 08.10.2011:
Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Bd. Decebal/Str. Dristorului, apoi pe un traseu modificat, în ambele sensuri, pe Str. Dristorului, Şos. Mihai Bravu, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Bd. Mircea Vodă şi Bd. Unirii, de unde revine pe traseul iniţial.
Liniile 123 şi 124 vor funcţiona pe traseele de bază între „CET Sud Vitan”, respectiv „Fundaţia Aisteda” şi intersecţia Calea Vitan/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat, în ambele sensuri, pe Bd. Octavian Goga, Bd. Mircea Vodă şi Bd. Unirii, de unde revin pe traseele iniţiale.
Duminică, 09.10.2011:
Linia 1 va funcţiona între „Poşta Vitan” şi terminalul „Şura Mare” pe următorul traseu: Calea Vitan, Calea Dudeşti, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Viilor, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare, cu întoarcere pe Şos. Giurgiului, Şos. Viilor, Str. Dr. Constantin Istrate, Şos. Progresului, Bd. Timişoara, Bd. Vasile Milea, Şos. Orhideelor, Pasajul Basarab, Şos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Ştefan cel Mare, Şos. Mihai Bravu şi Calea Vitan.
Linia 23 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Zeţarilor” şi intersecţia Bd. Regina Maria/Str. 11 Iunie, apoi pe un traseu modificat, în ambele sensuri, pe Bd. Regina Maria până la terminalul „Piaţa Unirii” (comun cu linia 32).
Linia 27 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Complex RATB Titan” şi intersecţia Bd. Camil Ressu/Şos. Mihai Bravu, apoi pe un traseu modificat pe Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, cu întoarcere pe Calea Dudeşti, Bd. Camil Ressu şi Bd. Th. Pallady.
Liniile 70 şi 79 vor funcţiona pe traseele de bază între „Vasile Pârvan”, respectiv „Gara de Nord”, şi intersecţia Bd. Pache Protopopescu/Str. Matei Voievod/Str. Popa Nan, apoi pe un traseu modificat, în ambele sensuri, pe Str. Matei Voievod, Str. Vatra Luminoasă, Str. Pierre de Coubertin până la terminalul „Stadionul Naţional Arena” (comun cu liniile 86 şi 90).
Linia 92 se suspendă.
Pentru preluarea călătorilor din zona cuprinsă între Bd. Basarabia şi Foişorul de Foc, RATB va înfiinţa linia navetă de autobuze 670, pe următorul traseu: Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, Str. Constantin Brâncuşi, Str. Baba Novac, Şos. Mihai Bravu, Calea Călăraşilor, Str. Delea Veche, Str. Budilă, Str. Ţepes Vodă, Str. Popa Nan, Bd. Pache Protopopescu, Foişorul de Foc.
Abonamentele eliberate pe liniile 70, 79 şi 92 vor fi valabile şi pe linia navetă 670.
Linia 104 va funcţiona pe traseul de bază între „Cora Pantelimon” şi intersecţia Şos. Mihai Bravu/Calea Călăraşilor, apoi pe Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Bd. Eroii Sanitari, cu întoarcere pe Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Calea Călăraşilor, Şos. Mihai Bravu, apoi traseul iniţial.
Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între „CET Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/Şos. Mihai Bravu, apoi pe Şos. Mihai Bravu, Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Gara de Nord, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Calea Călăraşilor, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, apoi traseul iniţial.
Linia 124 va funcţiona pe traseul de bază între „Fundaţia Aisteda” şi intersecţia Calea Vitan/Şos. Mihai Bravu, apoi pe Şos. Mihai Bravu, Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Bd. Eroii Sanitari, cu întoarcere pe Bd. Eroilor, Splaiul Independenţei, Piaţa Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Bd. Corneliu Coposu, Calea Călăraşilor, Şos. Mihai Bravu, Calea Vitan, apoi traseul iniţial.
Linia 116 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Gara Progresul” şi Piaţa Unirii.
Linia 117 va funcţiona pe un traseu scurtat între terminalul „Bacău” şi Piaţa Unirii.
Linia 133 va funcţiona pe traseul de bază între „Gara Basarab” şi intersecţia Str. Traian/Calea Călăraşilor, apoi pe un traseu modificat, în ambele sensuri, pe Calea Călăraşilor, Şos. Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, cu întoarcere la terminalul „Bd. Tineretului”.
Liniile 312 şi 313 vor funcţiona pe traseele de bază între „Piaţa de Gros”, respectiv „Bd. Turnu Măgurele” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Unirii cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Tineretului, Calea Văcăreşti, apoi traseele actuale.
Linia 323 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul „Zeţarilor” şi intersecţia Bd. Gheorghe Şincai/Calea Văcăreşti, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Calea Văcăreşti până la terminalul „Bd. Tineretului” (comun cu linia 133).
Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între „Piaţa Sf. Vineri” şi intersecţia Str. Sf. Vineri/Bd. Mircea Vodă, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, Str. Halelor, apoi traseul actual. Celălalt sens nu se modifică.
După încheierea maratonului, mijloacele de transport RATB vor reveni pe traseele de bază.


Sursa: b365.ro
memorat
07 Octombrie 2011, 22:21:07
Răspuns #445

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
WTF?? :o

RATB introduce autobuze Mercedes pe liniile preorăşeneşti

La iniţiativa conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti, în această săptămână, a avut loc o şedinţă la care au participat primarii localităţilor din judeţul Ilfov, unde RATB desfăşoară activitate de transport.

Pentru creşterea gradului de siguranţă şi confort a călătorilor, pe traseele preorăşeneşti, directorul general RATB, Adrian Criţ, a propus înlocuirea autobuzelor cu grad de uzură avansat cu autobuze Mercedes.

Propunerea a fost acceptată de majoritatea primarilor prezenţi la întâlnire.

Astfel, pe măsură ce vor fi semnate actele adiţionale la contractele de transport, începând de săptămâna viitoare, în localităţile Chitila, Mogoşoaia, Otopeni şi Bragadiru, vor circula autobuze Mercedes.

„Am luat această iniţiativă, venind în sprijinul cetăţenilor din judeţul Ilfov şi a bucureştenilor care îşi au locul de muncă în aceste localităţi, pentru ca toţi călătorii RATB să poată beneficia astfel de un transport civilizat, cu vehicule moderne, care asigură condiţii optime de confort şi siguranţă”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.


RATB.ro

memorat
08 Octombrie 2011, 11:03:55
Răspuns #446

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
WTF?? :o

RATB introduce autobuze Mercedes pe liniile preorăşeneşti

La iniţiativa conducerii Regiei Autonome de Transport Bucureşti, în această săptămână, a avut loc o şedinţă la care au participat primarii localităţilor din judeţul Ilfov, unde RATB desfăşoară activitate de transport.

Pentru creşterea gradului de siguranţă şi confort a călătorilor, pe traseele preorăşeneşti, directorul general RATB, Adrian Criţ, a propus înlocuirea autobuzelor cu grad de uzură avansat cu autobuze Mercedes.

Propunerea a fost acceptată de majoritatea primarilor prezenţi la întâlnire.

Astfel, pe măsură ce vor fi semnate actele adiţionale la contractele de transport, începând de săptămâna viitoare, în localităţile Chitila, Mogoşoaia, Otopeni şi Bragadiru, vor circula autobuze Mercedes.

„Am luat această iniţiativă, venind în sprijinul cetăţenilor din judeţul Ilfov şi a bucureştenilor care îşi au locul de muncă în aceste localităţi, pentru ca toţi călătorii RATB să poată beneficia astfel de un transport civilizat, cu vehicule moderne, care asigură condiţii optime de confort şi siguranţă”, declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.


RATB.ro
Fiecare autobaza a nominalizat cam vreo 10 autobuze pentru a obtine licenta de transport RAR. (valabil numai pentru garajele care detin linii preorasenesti).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Noiembrie 2011, 15:55:55
Răspuns #447

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Regia Autonomă de Transport Bucureşti îşi va extinde reţeaua de transport spre marile centre comerciale şi cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente şi înfiinţarea altora noi.

În acest sens, a fost înfiinţată o comisie alcătuită din reprezentanţi ai consiliilor locale din Judeţul Ilfov, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, ai centrelor comerciale şi complexelor rezidenţiale, precum şi ai conducerii RATB.

Proiectul demarează cu analiza oportunităţii legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piaţa Victoriei, Calea Dorobanţilor, Bd. Lacul Tei, Şos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;

Traseul 2: Piaţa Universităţii, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;

Traseul 3: CET Sud Vitan, Şos. Ştefan cel Mare, Foişorul de Foc, Calea Floreasca, Şos. Pipera, Şos. Bucureşti Nord, cartierul Rezidenţial Swan.

În etapa următoare vor fi examinate şi traseele: Piaţa Eroii Revoluţiei, complexul rezidenţial Green City şi Piata Chibrit, Şos. Chitila, parcul comercial Colosseum.

De asemenea, odată cu crearea Autorităţii Metropolitane de Transport BucureÅŸti, până la intrarea în funcÅ£iune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanÅ£ii Metrorex ÅŸi CFR Călători vor analiza înfiinÅ£area unor staÅ£ii intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei,  care vor asigura transferul călătorilor de la staÅ£iile feroviare ÅŸi până la terminalele de transport public din BucureÅŸti ( de suprafaţă sau subterane ). CirculaÅ£ia autobuzelor ÅŸi a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul  de succedare dintre vehicule să nu depăşească 30 de minute.

„Extinderea reţelei de transport şi înfiinţarea staţiilor intermodale vor îmbunătăţi condiţiile în care călătoresc bucureştenii si cetăţenii judeţului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaşte o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.

www.ratb.ro
memorat
01 Noiembrie 2011, 17:00:15
Răspuns #448

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Regia Autonomă de Transport Bucureşti îşi va extinde reţeaua de transport spre marile centre comerciale şi cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente şi înfiinţarea altora noi.

În acest sens, a fost înfiinţată o comisie alcătuită din reprezentanţi ai consiliilor locale din Judeţul Ilfov, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, ai centrelor comerciale şi complexelor rezidenţiale, precum şi ai conducerii RATB.

Proiectul demarează cu analiza oportunităţii legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piaţa Victoriei, Calea Dorobanţilor, Bd. Lacul Tei, Şos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;

Traseul 2: Piaţa Universităţii, Bd. Eroilor, Bd. Iuliu Maniu, cartierul Militari Rezidence;

Traseul 3: CET Sud Vitan, Şos. Ştefan cel Mare, Foişorul de Foc, Calea Floreasca, Şos. Pipera, Şos. Bucureşti Nord, cartierul Rezidenţial Swan.

În etapa următoare vor fi examinate şi traseele: Piaţa Eroii Revoluţiei, complexul rezidenţial Green City şi Piata Chibrit, Şos. Chitila, parcul comercial Colosseum.

De asemenea, odată cu crearea Autorităţii Metropolitane de Transport BucureÅŸti, până la intrarea în funcÅ£iune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanÅ£ii Metrorex ÅŸi CFR Călători vor analiza înfiinÅ£area unor staÅ£ii intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei,  care vor asigura transferul călătorilor de la staÅ£iile feroviare ÅŸi până la terminalele de transport public din BucureÅŸti ( de suprafaţă sau subterane ). CirculaÅ£ia autobuzelor ÅŸi a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul  de succedare dintre vehicule să nu depăşească 30 de minute.

„Extinderea reţelei de transport şi înfiinţarea staţiilor intermodale vor îmbunătăţi condiţiile în care călătoresc bucureştenii si cetăţenii judeţului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaşte o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criţ, directorul general al RATB.

www.ratb.ro

Toate acestea sunt binevenite dar intrebarea ar fi cu ce autobuze,tramvaie vor acoperi aceste linii?
memorat
01 Noiembrie 2011, 17:49:15
Răspuns #449

Matei

  • Vizitator
Toate acestea sunt binevenite dar intrebarea ar fi cu ce autobuze,tramvaie vor acoperi aceste linii?

Nu cu tramvaie, doar cu autobuze (multe Mercedes-uri sunt 'somere', deci sunt autobuze).
memorat
01 Noiembrie 2011, 17:58:55
Răspuns #450

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ca si extindere ar trebui in viitorul apropiat ducerea unei linii de tramvai la capatul de la Cet Sud Vitan.S-a dezvoltat foarte mult aceea zona si o linie de tramvai ar fi binevenita,stiu ca a si exista la un moment dat intentia asta,dar totul a ramas doar la modul asta ,de intentie.Acum ramane de vazut.
memorat
01 Noiembrie 2011, 18:56:03
Răspuns #451

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Regia Autonomă de Transport Bucureşti îşi va extinde reţeaua de transport spre marile centre comerciale şi cartierele rezidentiale noi, prin prelungirea unor linii deja existente şi înfiinţarea altora noi.

În acest sens, a fost înfiinţată o comisie alcătuită din reprezentanţi ai consiliilor locale din Judeţul Ilfov, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, ai centrelor comerciale şi complexelor rezidenţiale, precum şi ai conducerii RATB.

Proiectul demarează cu analiza oportunităţii legate de înfiintarea unor linii de autobuze care să asigure următoarele legături:

Traseul 1: Gara de Nord, Pasajul Piaţa Victoriei, Calea Dorobanţilor, Bd. Lacul Tei, Şos. Colentina, Institutul Oncologic, complexul comercial Niro;
Traseul 3: CET Sud Vitan, Şos. Ştefan cel Mare, Foişorul de Foc, Calea Floreasca, Şos. Pipera, Şos. Bucureşti Nord, cartierul Rezidenţial Swan.

In cazul celor 2 trasee mai mult ca sigur pentru traseul 1 se va prelungi linia 182 iar pentru traseul 3 cred ca se va prelungi linia 135 fara a mai fi nevoie de infiintare a altor linii.
memorat
01 Noiembrie 2011, 20:50:31
Răspuns #452

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Militari Rezidence se afla in aproprierea Militari Shopping (cu Auchan, Decathlon si ce mai e pe acolo), deci poate prelungesc linia 138 si poate ii gasesc si o utilitate liniei aleia...ca la 4 ture si o dublare nereusita a lui 137 nu e mai deloc utila.

memorat
01 Noiembrie 2011, 21:09:38
Răspuns #453

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Acelasi lucru ar trebui facut si in cazul liniei 124, o linie fantoma care nu ajuta pe nimeni la nimic,nici macar linia 123 linie,mai ales la intervalul care il are.
memorat
02 Noiembrie 2011, 13:09:21
Răspuns #454

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Propuneri, sugestii sau idei de infiintare sau modificare de linii de transport va rog sa le discutati aici. <<http://www.forum.ro-trans.net/index.php/topic,709.100.html>>
In acest topic se discuta numai "Noutati si modificari in traseele Regiei Autonome de Transport Bucuresti"
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Noiembrie 2011, 12:30:32
Răspuns #455

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Linia 282 va reveni pe traseul de bază

 

Ca urmare a finalizării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Maior Vasile Băcilă, începând cu data 03.11.2011 ora 6:00, linia 282 va reveni pe traseul de bază de la intersecţia Şos. Colentina/Str. Maior Vasile Băcilă, pe Str. Maior Vasile Băcilă, cu întoarcere pe Str. Pescarilor, Str. Maior Vasile Băcilă, apoi traseul actual.


www.ratb.ro
memorat
04 Noiembrie 2011, 12:55:31
Răspuns #456

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
RATB va reorganiza traseele mijloacelor de transport din zona Răzoare

 

Ca urmare a demarării lucrărilor la magistrala  5 de metrou, începând cu data de 06.11.2011, Brigada de PoliÅ£ie Rutieră va restricÅ£iona traficul rutier pe Str. Răzoare.

Din această cauză, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va modifica traseele liniilor de transport public din zonă, astfel:

Linia 69 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Valea Argeşului’’ şi intersecţia Drumul Taberei/Bd. G-ral Vasile Milea, apoi pe Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Bd. Prof. Dr. Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Podul Operei şi Bd. Mihail Kogalniceanu, de unde revine pe traseul iniţial.

Liniile 90 şi 91 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalul ,,Valea Ialomiţei’’ şi intersecţia Drumul Taberei/Bd. G-ral Vasile Milea, apoi pe Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Bd. Prof. Dr. Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Podul Opere şi Bd. Mihail Kogalniceanu, urmând apoi traseele iniţiale.

Linia 96 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Tăcerii’’ şi intersecţia Drumul Sării/Str. Lt. N. Găină, apoi pe un traseu modificat pe Str. Lt. N. Găină, Drumul Taberei, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Iuliu Maniu, Şos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Gării de Nord cu întoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Şos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Bd. Vasile Milea, Drumul Taberei, Drumul Sării, apoi traseul actual.

Liniile 126, 137, 138, 168, 268, 368, N116 şi N120, pe sensul spre centrul capitalei, vor funcţiona pe traseele de bază până la intersecţia Răzoare, apoi pe artera nou construită Străpungerea Răzoare, Şos. Pandurilor, de unde revin pe traseele iniţiale. Pe sensul spre cartiere, autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Prof. Dr. Bagdasar/Şos. Pandurilor, prin Şos. Pandurilor, Bd. Geniului, intersecţia Răzoare, apoi traseele de bază.

Linia 136 va funcţiona pe un traseu modificat pe sensul spre ,,Pod Izvor’’, de la intersecţia Şos. Pandurilor/Bd. Geniului, prin Bd. Geniului, Străpungerea Răzoare, Şos. Pandurilor, apoi traseul actual. Celălalt sens nu se modifică.

www.ratb.ro
memorat
09 Noiembrie 2011, 11:36:43
Răspuns #457

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
EXCLUSIV !

Declaraţie Adrian Criţ, cu privire la decizia Consiliului General al Municipiului Bucureşti, de astăzi, 08.11.2011

 

Am aflat cu surprindere despre decizia Consiliului General al Municipiului BucureÅŸti  de a mă înlocui din funcÅ£ie, până la această oră nefiindu-mi comunicate oficial ÅŸi motivele. Nu mă voi lansa într-o controversă, deoarece, în cazul meu, rezultatele, îmbunătăţirile în ce piveÅŸte transportul din BucureÅŸti se văd, circulă în faÅ£a dumneavoastră.

ÃŽn numai un an ÅŸi jumătate am adus schimbări importante în structura RATB – am micÅŸorat posturile de conducere ÅŸi am restructurat zonele ineficiente, având acum cu circa 700 de salariaÅ£i mai puÅ£ini. Am luat măsuri dure de stopare a furturilor de orice fel din regie ÅŸi am aplicat sancÅ£iuni la fel de dure angajaÅ£ilor care nu-ÅŸi  respectă sarcinile.

În acelaşi timp, am iniţiat o serie de proiecte care să îmbunătăţească transportul public, prin modernizări la nivelul parcului circulant şi introducerea unor sisteme moderne de plata şi monitorizare. Poate cel mai important pas, cel mai recent, a fost legat de iniţiativa de a extinde reţeaua de transport public în cartierele rezidenţiale cele mai noi şi în Ilfov.

Nu în ultimul rând, introducerea traseelor de noapte în Capitală, proiectul Bucharest City Tour, destinat celor care vor să viziteze cele mai importante puncte ale oraşului, dar şi turismul ecumenic, au fost foarte bine primite de cetăţeni şi de turiştii străini.

Cu siguranţă, decizia nu a fost una tipic managerială, legată de rezultate sub aÅŸteptări. Modul de acÅ£iune ÅŸi lipsa de comunicare, vădite în acest caz, mă duc cu gândul la practici dintr-o  altă epocă, de care credeam că am scăpat. Cert e că proiectele trebuie să continue, iar Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti  trebuie să îşi depăşească propria inerÅ£ie ÅŸi mentalităţile învechite, pentru a deveni  flexibilă, dinamică ÅŸi mai aproape de oameni.

www.ratb.ro
memorat
18 Noiembrie 2011, 11:17:52
Răspuns #458

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Sâmbătă, 19.11.2011, tramvaiele liniei 41 nu vor opri în staţia din zona pasajului pietonal "Turda"

Pentru desfăşurarea lucrărilor de modernizare şi reabilitare a pasajului pietonal "Turda", care asigură accesul călătorilor în staţiile liniei 41 “Pasaj Grant” , respectiv “Turda”, în ziua de 19.11.2011, se restricţionează traficul pietonal prin acest pasaj.

Din această cauză, sâmbătă, 19.11.2011, tramvaiele liniei 41 nu vor opri în staţia Turda, sens Piaţa Presei Libere, respectiv în staţia Pasaj Grant, sens Ghencea.

În perioada lucrărilor la pasajul pietonal, călătorii pot utiliza staţia Bd. Ion Mihalache, situată la intersecţia Str. Turda/Bd. Ion Mihalache.

 

 www.ratb.ro
memorat
21 Noiembrie 2011, 17:15:56
Răspuns #459

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Proiectul Bucharest City Tour continuă şi în perioada sezonului rece

 

În scopul asigurării condiţiilor optime de călătorie pentru turişti în perioada sezonului rece, începând din această săptămână, pe linia turistică Bucharest City Tour vor circula autobuze Mercedes Citaro Euro 4.

Proiectul Bucharest City Tour, iniÅ£iat de Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti ÅŸi Ministerul Dezvoltării Regionale ÅŸi Turismului, la data de 28 iulie 2011, s-a bucurat de un real succes în rândul turiÅŸtilor români ÅŸi străini. Numărul celor care au călătorit până în prezent cu autobuzele  Bucharest City Tour este de aproximativ 27.000.

 

“Ne-am dorit să continuăm acest proiect şi în sezonul rece, având în vedere rezultatele bune obţinute, dar şi apropiatele sărbători de iarnă, oferindu-le astfel turiştilor posibilitatea să admire oraşul îmbrăcat în haine de sărbătoare”, declară Viorel Popescu, director general RATB.

 

Obiectivele turistice aflate de-a lungul traseului sunt: Casa Presei, Parcul Herăstrău, Muzeul Satului, Arcul de Triumf, Muzeul Antipa, Muzeul de Geologie, Muzeul Ţăranului Român, Palatul Victoria, Ateneul Român, Muzeul Naţional de Artă, Biserica Creţulescu, Palatul Telefoanelor, Palatul CEC, Muzeul Naţional de Istorie, Palatul Parlamentului, Patriarhia Română, Hanul lui Manuc, Curtea Veche, Universitatea, Spitalul Colţea, Muzeul Municipiului Bucureşti, Teatrul Naţional, Muzeul Literaturii şi Academia de Studii Economice.

 

Linia funcţionează între orele 10.00-22.00, la intervale de succedare de 15 minute, preţul unui card de transport fiind de 25 lei pentru adulţi şi 10 lei pentru copiii cu vârsta între 7 şi 14 ani.

Autobuzele sunt dotate cu ghid audio în limbile română şi engleză.


www.ratb.ro
memorat