23 Aprilie 2024, 12:58:20

Autor Subiect: Noutati si modificari in traseele Regiei Autonome de Transport Bucuresti  (Citit de 262886 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

23 Septembrie 2010, 17:35:01
Răspuns #340

Adrian Dorofte

  • Vizitator
RATB va prelungi traseul liniei 168 pana in Cartierul Constantin Brancusi
Joi, 23 Septembrie 2010

Regia Autonoma de Transport Bucuresti, la solicitarea Primariei Sectorului 6, raspunde cererilor locuitorilor din Cartierul Constantin Brancusi, asigurand o linie de transport public care va face legatura intre cartier si zona centrala.

Astfel, incepand de sambata, 25.09.2010, linia de autobuze 168 va functiona pe traseul de baza intre Piata Romana si terminalul Valea Argesului, apoi pe un traseu prelungit, pe Str. Valea Argesului, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, pana la noul terminal Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor circula pe Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sarutului, Aleea Masa Tacerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argesului, apoi traseul actual.

Pe traseul prelungit, sens Cartier Constantin Brancusi, autobuzele vor efectua opriri pe Str. Valea Argesului in statia nou infiintata Valea Argesului, pe Drumul Valea Doftanei in statiile nou infiintate Valea Doftanei si Parcul Constantin Brancusi, precum si in statia capat de linie Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor opri pe Str. Valea Doftanei in statia Parcul Constantin Brancusi, pe Aleea Poarta Sarutului in statia Poarta Sarutului si pe Aleea Masa Tacerii in statia Masa Tacerii.

www.ratb.ro
memorat
23 Septembrie 2010, 20:11:10
Răspuns #341

dr122

  • Vizitator
O veste "minunata".Dupa ce ca autobuzele de pe 368 merg lent in comparatie cu cele ale linie 168 din cauza timpului alocat unei curse,acum l-au mai prelungit si pe 168...Multumit Poteras.Da fratilor,221 nu-l vedeti :O? E inutila...ca si 185..
memorat
23 Septembrie 2010, 21:14:18
Răspuns #342

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aceasta mutare se cunostea de peste o saptamana jumatate din privina tablitelor de statii amplasate in carteier de catre RATB. Cert este faptul ca autobuzul trebuia prelungit inca de la 15 Sept. 2010 dar s-a amanat pana la gasirea unei situatii de fluidizare a autobuzelor pe stradutele inguste.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Septembrie 2010, 22:52:53
Răspuns #343

dr122

  • Vizitator
Inteleg ideea ta Iasmin,dar de ce tocmai aceasta linie care cat de cat isi facea treaba bine pe langa lenesa linie 368? C'mon fratilor.Trebuia sa infiinteze Autobaza Miltari o linie de genul Ghencea-Brancusi cu un parc de 2 autobuze ca de..asa e frumos... Eu totusi raman la ideea cu acel 221 sau infiintarea unui 185 ar fi fost o solutie mai flexibila./.Dar ma rog.Nu sunt eu seful Ratb-ului.
memorat
23 Septembrie 2010, 22:55:18
Răspuns #344

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Inteleg ideea ta Iasmin,dar de ce tocmai aceasta linie care cat de cat isi facea treaba bine pe langa lenesa linie 368? C'mon fratilor.Trebuia sa infiinteze Autobaza Miltari o linie de genul Ghencea-Brancusi cu un parc de 2 autobuze ca de..asa e frumos... Eu totusi raman la ideea cu acel 221 sau infiintarea unui 185 ar fi fost o solutie mai flexibila./.Dar ma rog.Nu sunt eu seful Ratb-ului.

Linia 368 nu o poti muta din Terminalul Valea Oltului dintr-un singur motiv ca "NU SE POATE"! Trebuie sa intelegeti acest lucru, 368 NU!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Septembrie 2010, 09:45:32
Răspuns #345

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Linia 368 nu o poti muta din Terminalul Valea Oltului dintr-un singur motiv ca "NU SE POATE"! Trebuie sa intelegeti acest lucru, 368 NU!

Nu se poate nu pentru ca NU SE POATE, ci pentru ca ar fi criminal sa maresti durata unei semicurse pe o linie atat de aglomerata ca 368. Si, oricum, de suplimentat turele e cam dificil, pentru ca ar suferi si 282, care oricum sufera. Nici cu 253 nu mi-e rusine.

Singurul lucru care ma nedumereste este faptul ca pe noul traseu, linia 168 nu are nici o statie pe str. Valea Oltului. La cat de lunga e strada asta si avand in vedere ca exista statii in care nu opreste nimic, ca 421 nu circula, iar soferii de pe liniile de acces/retragere dinspre/spre Autobaza Militari/Depoul Bujoreni oricum nu se omoara sa opreasca nicaieri, nu ar fi fost rau sa avem o statie amplasata cat de cat inteligent astfel incat sa fie si frecventata.

In fine, dupa lungirea traseului, ar trebui ca linia sa fie suplimentata cu inca o tura sau doua (din rezerve, ca oricum stau degeaba destule autobuze in autobaza, sau din linia 116, unde se circula cam haotic la unele ore, autobuzele venind trenulet in statii cate 2 sau 3).

Bine ca nu s-au gandit sa treaca autobuzele pe Drumul Valea Cricovului. Sa vezi acolo distractie! :D
memorat
24 Septembrie 2010, 09:52:08
Răspuns #346

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu se poate nu pentru ca NU SE POATE, ci pentru ca ar fi criminal sa maresti durata unei semicurse pe o linie atat de aglomerata ca 368. Si, oricum, de suplimentat turele e cam dificil, pentru ca ar suferi si 282, care oricum sufera. Nici cu 253 nu mi-e rusine.

Singurul lucru care ma nedumereste este faptul ca pe noul traseu, linia 168 nu are nici o statie pe str. Valea Oltului. La cat de lunga e strada asta si avand in vedere ca exista statii in care nu opreste nimic, ca 421 nu circula, iar soferii de pe liniile de acces/retragere dinspre/spre Autobaza Militari/Depoul Bujoreni oricum nu se omoara sa opreasca nicaieri, nu ar fi fost rau sa avem o statie amplasata cat de cat inteligent astfel incat sa fie si frecventata.

In fine, dupa lungirea traseului, ar trebui ca linia sa fie suplimentata cu inca o tura sau doua (din rezerve, ca oricum stau degeaba destule autobuze in autobaza, sau din linia 116, unde se circula cam haotic la unele ore, autobuzele venind trenulet in statii cate 2 sau 3).

Bine ca nu s-au gandit sa treaca autobuzele pe Drumul Valea Cricovului. Sa vezi acolo distractie! :D

Te ocupi cu crearea unei harti?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Septembrie 2010, 10:36:05
Răspuns #347

Adrian Dorofte

  • Vizitator
O varianta pur ipotetica a traseului prelungit al liniei 168:
memorat
24 Septembrie 2010, 15:26:01
Răspuns #348

dr122

  • Vizitator
M-am exprimat gresit in postul de mai sus. Ideea era de ce aceasta linie (168) care cat de cat mai mergea trebuie sa sufere.Legat de prelungirea unei linii in acest Cartier Brancusi,ar fi fost mai bine o linie de genul 185 sau 221.
Comparatia cu linia 368 era doar din punct de vedere al ritmului de miscare al amandurora.
P.s: Priviti orarul linie 168. No comment :)
memorat
24 Septembrie 2010, 17:16:02
Răspuns #349

Adrian Dorofte

  • Vizitator
^ Mda. Din cate stiu, 168 avea un interval stabil intre vehicule, de circa 10 minute. Adica rezonabil. Nu imi place ca vor aparea intervale de 12-14, hai 15 minute. Ca no, ii mai uita Dumnezeu pe soferi pe la capetele de linie. :D
memorat
24 Septembrie 2010, 22:53:51
Răspuns #350

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
M-am exprimat gresit in postul de mai sus.Ideea era de ce aceasta linie (168) care cat de cat mai mergea trebuie sa sufere.Legat de prelungirea unei linii in acest Cartier Brancusi,ar fi fost mai bine o linie de genul 185 sau 221.
Comparatia cu linia 368 era doar din punct de vedere al ritmului de miscare al amandurora.
P.s:Priviti orarul linie 168.No comment :)

http://www.ratb.ro/download/trasee/168CARTIERCONSTANTINBRANCUSI.pdf

ATENTIE: ROG ca toti userii RO-Trans cand posteaza "itinerariile" liniilor de transport ale RATB sa salveze documentul PDF in calculatorul propriu si sa il ataseze ca atasment pt. ca peste catva timp RATB-ul il va modifica...

Multumesc!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Septembrie 2010, 11:32:47
Răspuns #351

V2A

  • Mesaje postate: 139
  • Gen: Bărbat
Liniile de autobuze 620 si 635 functioneaza pe trasee modificate
Luni, 27 Septembrie 2010

In continuarea lucrarilor de modernizare a structurii drumului si a caii de rulare pe Str. Berzei, incepand din ziua de 27.09.2010, ora 8.00, se restrictioneaza traficul rutier general pe Str. Cobalcescu (tronsonul cuprins intre Str. Ostasilor si Str. Berzei) si Str. Berzei (tronsonul cuprins intre Str. Cobalcescu si Str. Stirbei Voda).

Din aceasta cauza, liniile naveta de autobuze 620 si 635 vor functiona de la intersectia Str. Berzei/Bd. Dinicu Golescu, pe Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei, terminalul Vasile Parvan (cap linii 66, 70, 92), cu intoarcere prin Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, Piata Operei, Splaiul Independentei, Str. Stirbei Voda, Str. Berzei, Str. Buzesti, apoi traseele actuale.

www.ratb.ro
memorat
27 Septembrie 2010, 19:19:10
Răspuns #352

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Linii RATB modificate pe durata mitingului din 28.09.2010
Luni, 27 Septembrie 2010

Marti, 28.09.2010, incepand cu ora 10.15, ca urmare a mitingului organizat de Blocul National Sindical, traficului rutier in zona centrala se restrictioneaza intre Piata Arcul de Triumf - Sos. Kiseleff - Piata Victoriei - Calea Victoriei - Piata George Enescu.

Incepand cu ora 13.30 va fi blocat, progresiv, traficul rutier pe Str. Dem I. Dobrescu, Str. George Enescu, Str. Franklin si Str. Episcopiei, pana la defluirea tuturor participantilor din Piata George Enescu.

Incepand cu ora 14.30, pe banda I de circulatie, traficul va fi restrictionat pe traseul de deplasare al delegatiei de 100 de persoane, de la Piata George Enescu pana la Ministerul Agriculturii: Str. Dem I. Dobrescu, Bd. Nicolae Balcescu si Bd. Carol I.

Din aceasta cauza, autobuzele liniilor RATB din zona centrala vor circula la indicatia agentilor de politie, pe urmatoarele trasee:
Liniile 122, 126, 137, 138, 168, 226, 268 si 368, vor functiona pe traseele de baza pana la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Bd. Dacia, Piata Romana, Bd. Gh. Magheru, Piata Universitatii, cu intoarcere pe Bd. Regina Elisabeta, Bd. M. Kogalniceanu, Splaiul Independentei, Bd. Eroilor, apoi traseele actuale.

Linia 300 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Clabucet si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Buzesti (Piata Victoriei), apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin Str. Buzesti, Cal. Grivitei, Bd. Dacia, Piata Romana, cu intoarcere in giratie.

Linia 381 va functiona pe traseul de baza numai intre terminalul Piata Resita si Piata Romana.

Linia 783 va functiona pe sensul spre terminalul Piata Unirii, de la Piata Arcul de Triumf, prin Bd. C-tin Prezan, Cal. Dorobantilor, Bd. Dacia, Piata Romana, apoi traseul de baza.

www.ratb.ro
memorat
27 Septembrie 2010, 20:01:27
Răspuns #353

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Liniile de autobuze 620 si 635 functioneaza pe trasee modificate
Luni, 27 Septembrie 2010

In continuarea lucrarilor de modernizare a structurii drumului si a caii de rulare pe Str. Berzei, incepand din ziua de 27.09.2010, ora 8.00, se restrictioneaza traficul rutier general pe Str. Cobalcescu (tronsonul cuprins intre Str. Ostasilor si Str. Berzei) si Str. Berzei (tronsonul cuprins intre Str. Cobalcescu si Str. Stirbei Voda).

Din aceasta cauza, liniile naveta de autobuze 620 si 635 vor functiona de la intersectia Str. Berzei/Bd. Dinicu Golescu, pe Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei, terminalul Vasile Parvan (cap linii 66, 70, 92), cu intoarcere prin Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, Piata Operei, Splaiul Independentei, Str. Stirbei Voda, Str. Berzei, Str. Buzesti, apoi traseele actuale.

www.ratb.ro

620 hai treaca-mearga, da' mai freaca mult traseul lui 635? Daca nu se revenea la traseul de baza prin zona Orhideelor, la ora actuala, cu tot cu devierea aferenta anuntata astazi, traseul lui 635 ar fi aratat ca o gluma foarte proasta.

Iata cum arata pe harta traseele reale deviate si o caricatura de traseu ipotetic al lui 635 care ia in calcul si devierile anterioare:
memorat
28 Septembrie 2010, 18:31:17
Răspuns #354

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Aceasta toamna va fi una mai fierbinte in proteste asa ca astfel de modificari prin centru vor fi mai dese. Asa ca luati-va masuri atunci cind se anunta mitinguri si nu uitati si de cele spontane mai ales.
memorat
08 Octombrie 2010, 11:07:37
Răspuns #355

V2A

  • Mesaje postate: 139
  • Gen: Bărbat
RATB infiinteaza linie preoraseneasca de autobuze spre Comuna Dragomiresti
Vineri, 08 Octombrie 2010

Incepand din data de 09.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va infiinta linia de autobuze 421, intre Bucuresti si Comuna Dragomiresti din Judetul Ilfov.
Autobuzele vor circula de la terminalul Apusului, pe Str. Apusului, B-dul. Iuliu Maniu, Autostrada Bucuresti-Pitesti, pana in satul Zurbaua din Comuna Dragomiresti.

Infiintarea acestui traseu s-a realizat in urma unui parteneriat incheiat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti, Primaria Municipiului Bucuresti si Primaria Comunei Dragomiresti.

Precizam ca, in perioada urmatoare, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va purta discutii si cu alte Primarii din Judetul Ilfov, pentru infiintarea transportului public de calatori intre Bucuresti si localitatile respective.

www.ratb.ro
memorat
13 Octombrie 2010, 19:35:58
Răspuns #356

Adrian Dorofte

  • Vizitator
In perioada sezonului rece, liniile turistice RATB vor fi reorganizate
Miercuri, 13 Octombrie 2010

Din cauza modificarilor conditiilor meteorologice, cererea de transport pentru traseele turistice RATB a scazut semnificativ, ceea ce nu mai justifica mentinerea in exploatare a autobuzelor de pe aceste linii.

Pentru evitarea situatiilor in care gradul de solicitare ar fi redus, iar nivelul veniturilor inregistrate nu ar acoperi cheltuielile de exploatare ale autobuzelor, incepand din data de 16.10.2010 pana in luna martie 2011, liniile ecumenice RATB vor functiona numai pentru grupuri turistice organizate.

In conditiile unor rezervari concrete, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va organiza curse turistice intre Bucuresti si Manastirile Caldarusani, Balamuci, Cernica, Pasarea, Comana, Bisericile Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Sf. Ilie din Calugareni, Sf. Voievozi din Hulubesti, precum si Parcul Natural Comana.

Rezervarile se pot face in fiecare zi de luni pana vineri, intre orele 7.00 � 20.00, la telefon 021 313 72 38. Pretul unei calatorii dus-intors este 15 lei.
Regia Autonoma de Transport Bucuresti va comunica solicitantilor, in timp util, detalii privind traseul turistic solicitat.

Precizam ca, din luna martie 2011, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va relua traseele turistice conform programului initial, in fiecare week-end, precum si cu ocazia evenimentelor religioase importante.

www.ratb.ro
memorat
14 Octombrie 2010, 15:07:45
Răspuns #357

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Trasee modificate pe perioada desfasurarii Maratonului International Bucuresti
Joi, 14 Octombrie 2010

Duminica, 17 octombrie 2010, cu ocazia organizarii Maratonului International Bucuresti, in intervalul orar 7:00-16:00 traficul rutier din Capitala se restrictioneaza pe urmatorul traseu: Piata Constitutiei, Bd. Unirii, Piata Unirii, Bd. Unirii, Bd Libertatii, Bd. Natiunile Unite, Splaiul Independentei (malul drept), Str. Halelor, Splaiul Independentei (malul stang), Calea Victoriei, pana la intersectia cu Str. I. Campineanu, Calea Victoriei, Splaiul Independentei (malul stang), Podul Eroilor, Splaiul Independentei (malul drept), Str. B. P. Hasdeu, Calea 13 Septembrie, Bd. Libertatii, Piata Constitutiei.

De asemenea, in aceasta perioada, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va reorganiza traseele de transport public care converg in zonele amintite, dupa cum urmeaza:

Liniile de troleibuze 61, 69, 91, 66, 70, 79, 85, 90 si 92 vor functiona pe trasee modificate pe toata durata zilei, astfel:

Linia 61 va functiona pe traseul de baza, intre terminalul Master S.A. si intersectia Sos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, apoi pe un traseu modificat prin Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu.

Liniile 69 si 91 vor functiona pe un traseu modificat de la intersectia Bd. Eroilor/ Bd. Eroii Sanitari, prin Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, apoi pe traseele de baza.

Linia 66 va functiona pe traseul de baza, doar intre terminalul Spitalul Fundeni si Piata Rosetti.

Liniile 70 si 79 vor functiona pe traseul de baza, doar intre terminalul Bd. Basarabia si Piata Rosetti.

Linia 85 va functiona pe traseul de baza, doar intre terminalul Baicului si Piata Rosetti.

Linia 90 va functiona pe traseul de baza, doar intre terminalul Stadionul National si Piata Rosetti.
 
Linia 92 va functiona pe traseul de baza, doar intre terminalul Barajul Dunarii si Piata Rosetti.

De asemenea, liniile de autobuze care tranziteaza zona centrala vor functiona pe trasee modificate pana la eliminarea restrictiilor de circulatie, astfel:

Liniile 104, 123 si 124 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele Stadionul National, CET Sud Vitan, respectiv Fundatia Aisteda si intersectia Bd. Unirii/Bd. I. C. Bratianu, apoi pe un traseu modificat prin Bd. I. C. Bratianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, cu intoarcere la terminalul Piata Sf. Vineri.

Linia 117 va functiona pe traseul actual, intre terminalul Bacau si Piata Unirii, si se va intoarce prin Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi pe traseul de baza.

Liniile 116 si 313 vor functiona pe traseele de baza intre terminalul Gara Progresul, respectiv Turnu Magurele, si intersectia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, urmand un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Marasesti, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseele actuale.

Linia 122 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre terminalul Cartier Latin, de la Piata Romana, pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, apoi traseul actual. Celalalt sens nu se modifica.

Liniile 137, 138 si 268 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele Master, Complex Comercial Militari, respectiv Valea Argesului si intersectia Cal. Victoriei/Str. C.A. Rosetti, apoi pe un traseu modificat prin Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Magheru, Piata Romana, cu intoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, urmand sa reintre pe traseele actuale.

Liniile 636 si 385 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele CET Vest Militari, respectiv Valea Oltului, si Piata Arsenalului, unde vor intoarce.

Linia 232 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Real Berceni si intersectia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Bd. Marasesti, Str. Dr. C-tin Istrate, de unde revine pe traseul actual.

Linia 312 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Piata de Gros si intersectia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Cal. Vacaresti si traseul de baza.

Liniile 236 si 336 vor functiona pe traseele de baza intre terminalul West Park, respectiv Apusului, si intersectia Splaiul Independentei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu si traseul actual.

Linia 601 va functiona pe traseul de baza numai intre terminalul Semanatoarea si Podul Eroilor, unde va intoarce.

Linia 783 va functiona pe traseul de baza intre Aeroportul Henri Coanda si Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria,terminal Piata Unirii. Celalalt sens nu se modifica.

Liniile naveta de autobuze 620 si 635 vor functiona pe traseele actuale intre Laromet, respectiv Ghencea, si intersectia Str. Stirbei Voda/Calea Plevnei, unde vor intoarce prin Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, urmand traseele de baza.

www.ratb.ro



In comunicatul de presa de deasupra, s-au insinuat timid cateva greseli. Probabil ca cei de la RATB nu au aflat inca faptul ca linia 124 nu circula duminica. Si nici ca 104 circula mai nou pe traseul Cora Pantelimon - Piata Operei, nu Stadionul National - Piata Operei.

Citat din: RATB a scris
Duminica, 17 octombrie 2010, [...]

Liniile 104, 123 si 124 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele Stadionul National [...]
memorat
14 Octombrie 2010, 21:08:09
Răspuns #358

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trasee modificate pe perioada desfasurarii Maratonului International Bucuresti
Joi, 14 Octombrie 2010

Duminica, 17 octombrie 2010, cu ocazia organizarii Maratonului International Bucuresti, in intervalul orar 7:00-16:00 traficul rutier din Capitala se restrictioneaza pe urmatorul traseu: Piata Constitutiei, Bd. Unirii, Piata Unirii, Bd. Unirii, Bd Libertatii, Bd. Natiunile Unite, Splaiul Independentei (malul drept), Str. Halelor, Splaiul Independentei (malul stang), Calea Victoriei, pana la intersectia cu Str. I. Campineanu, Calea Victoriei, Splaiul Independentei (malul stang), Podul Eroilor, Splaiul Independentei (malul drept), Str. B. P. Hasdeu, Calea 13 Septembrie, Bd. Libertatii, Piata Constitutiei.

[...]



In comunicatul de presa de deasupra, s-au insinuat timid cateva greseli. Probabil ca cei de la RATB nu au aflat inca faptul ca linia 124 nu circula duminica. Si nici ca 104 circula mai nou pe traseul Cora Pantelimon - Piata Operei, nu Stadionul National - Piata Operei.

Ei si cu tine acum!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Octombrie 2010, 00:43:51
Răspuns #359

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ei si cu tine acum!


Paralizam jumatate de Bucuresti pentru un amarat de maraton!!! Sa vedeti ce bulibaseala va fi!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat