28 Martie 2024, 16:16:42

Autor Subiect: Accidente, incidente si defectiuni la Metrorex  (Citit de 69464 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

24 Octombrie 2008, 15:58:21

V3nt0R

  • Vizitator
Spuneti ce vi s-a intamplat cel mai rau la metrou sau daca ati avut un accident cu cei de acolo.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

24 Octombrie 2008, 15:59:54
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: yo_mama
Odata s-a inchis lumina in IVA si m-am speriat pt ca era intuneric de la tunel

Daca calatoriti cu iva, nu o data vi se stinge lumina cand captatorii raman in "aer". La Iva fiecare vagon are sistemul lui de luminat, adica se alimenteaza de la propriul captator. La Bm trebuie neaparat ca un singur captator din cele 6 vagoane sa atinga LDT pentru a avea lumina in salon.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2008, 16:05:06
Răspuns #2

V3nt0R

  • Vizitator
Acest lucru nu mi s-a intamplat mie dar am vazut pe un alt site cum un cersetor a fost bruscat de doi agenti de paza Scorsezze in statia Gara de Nord 1-->Magistrala 3.E drept ca nu au ce sa caute la metrou,dar nici sa nu recurgem la violenta majora...
memorat
24 Octombrie 2008, 16:08:25
Răspuns #3

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Citat din: Iasmin

Daca calatoriti cu iva, nu o data vi se stinge lumina cand captatorii raman in "aer". La Iva fiecare vagon are sistemul lui de luminat, adica se alimenteaza de la propriul captator. La Bm trebuie neaparat ca un singur captator din cele 6 vagoane sa atinga LDT pentru a avea lumina in salon.

Hmm... Iasmin, imi pare rau (sau bine   8) ) ca trebuie sa te corectez dar un Bm are doar 4 vagoane din 6 care au captatori (adica M1,2 si respectiv MP1,2). Vagoanele din capete sunt remorci (R1,2) si nu au captatori.  ::)
memorat
24 Octombrie 2008, 16:10:52
Răspuns #4

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Ca sa postez si eu ceva.. va relatez si eu o intamplare


Eram la Depoul I.M.G.B cu un coleg de clasa (off topic el era obsedat de metrouri , io de graffiti :-") ma rog si ajunsi in statie un agent de Scorseze a venit la noi spunandu-ne mai bine zis injurandu-ne din simplu motiv ca am venit la I.M.G.B de parca nu ar fii o statie deschisa publicului ci doar muncitorilor  de la IMGB  :-\  sa prezentat ca fiind sef de paza SCORSEZE. Ne-a amenintat ca cheama politia daca nu parasim imediat zona  :-\ :-[ :-[
memorat
24 Octombrie 2008, 16:11:39
Răspuns #5

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Scuzati limbajul meu....dar acesti "agenti" de la scorseze sunt niste prosti care nici opt clase nu cred ca au.....Si eu am patit la fel ca zumulik...am ajuns in statia Depoul I.M.G.B impreuna cu un coleg....noi am vrut sa pozam ramele de metrou si imprejurimile....dar au venit la noi doi papagali de la scorseze care au inceput sa ne injure si ne-au dat afara din statie. Scuze inca o data moderatorilor pentru limbajul folosit.





memorat
24 Octombrie 2008, 16:12:10
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
He he he… Sa va povestesc ce am patit ieri la IMGB. SI nu e prima data. Am calatorit cu metroul pana in statia Depou IMGB, si cu o statie inainte de cea finala – Statia IMGB – ne-am ridicat de pe scaun pentru a privi noutatile care s-au produs prin depou. Nimic nou,  primele 2 linii sunt pline de amaratele Ive care isi asteapta casarea. Am coborat in statia Depou IMGB prin vagonul 2 unde am stat si ne-am indreptat in fata spre iesirea metroul ( cea spre centura) pentru a observa daca mai stationeaza acolo Iva aceea galbena. Am observat-o in  niste  poze mai vechi. Am observat ca nu mai era si am intrat in vorba cu mecanicii, dupa un timp mecanicii au plecat pe traseu. Ne-am intors si au inceput sa “URLE” la noi ce cautam in fata . Cine crederi  ca erau?  Scorseze !!!!! Ne-am deplasat spre celalat peron si am inceput sa avem o discutie civilizata cu ei. Nu prea sa putut. Vorbeau ca niste analfabeti cu noi. Parca omorasem pe cineva. Noi ii explicam ca doar am discutat cu mecanicul si fotografiatul in statii e permis ca este loc public. Ne ameninta cu politia si i-am zis ca daca  dumneavoastra considerati asta  sa o cheme si a inceput sa dea din colt in colt si  am plecat.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2008, 16:12:57
Răspuns #7

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Dupa parerea mea si cu totii stiti asta, Scorseze trebuie sa si dovedeasca faptul ca "fac ceva" desi nu fac nimic. Se iau mai ales de oameni ca noi si gasesc tot felul de scuze. Recunosc faptul ca personal am filmat pe laterala vagonului iesire din tunel pana la intrarea in statie.  Bun, daca nu este voie sa filmam nici atat, atunci ma duc in strada, merg cu o masina paralel cu iesirea si filmez. Sunt constient de fapul ca metroul este un loc strategic, dar nu trebuie exagerat.
Acesti paznici se iau de alti oameni din lipsa de grafferi (pe care oricum nu ii prind, sau foarte rar) si ca sa justifice intr-un fel plata. Sa "bifeze" undeva faptul ca in ziua x s-au luat de cineva si i-au indreptat comportamentul, salvand metroul de la nimic. Iar cand vine vorba de chemare a politiei o dau din colt in colt deoarece nu intotdeauna au probe suficiente pentru a dovedi ceva. Si chiar la politie, oamenii ne-ar intelege mai bine si nu ar avea mai nimic de obiectat.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:13:33
Răspuns #8

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Citat din: yo_mama
ce este LDT?
deci VIA are 6 sisteme de luminozitate?

Bun bun. Ma scuzi. Incep cu o corectura mica "I.V.A." si termin cu o corectura mai mare. Trenurile IVA sunt formate din 3 Rame a cate 2 vagoane fiecare. Se pot cupla MAXIM 3 rame. Din asta rezulta ca Tem-ul IVA lucreaza in Tractiune Multipla. In consecinta, daca una dintre rame nu are cel putin un captator pe LDT aceasta nu va mai avea curent, deci nici lumina. Adica fiecare rama are propria alimentare.
Ca sa faci o comparatie, uite-te la Bombardiere care atunci cand intra intr-o zona neutra, nu au caderi de tensiune pe retea, fapt datorat trenului care fiind un intreg, are nevoie ca doar un singur captator sa fie pe LDT. Sper ca te-am lamurit si nu te-am bagat mai rau in ceata.
Toate cele bune.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:18:58
Răspuns #9

GRAFFITI

  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
...pentru baietii de la Scorseze nedisciplinati exista bataia  ;) ;) ;) ;) http://www.bucharestbusiness.ro
memorat
24 Octombrie 2008, 16:19:56
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: GRAFFITI
...pentru baietii de la Scorseze nedisciplinati exista bataia ;) ;) ;) ;) http://www.bucharestbusiness.ro
Mai exact da linku complet, sau posteaza poza.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Octombrie 2008, 16:20:45
Răspuns #11

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
Eram intre statia Timpuri Noi shi Mihai Bravu cu niste prieteni...cand la un moment dat un tovaras a apasat semnalul de alarma cu spatele din greseala   :-\ , la care un agent scorseze mai avea un pic si il si batea , amandoi agenti au inceput sai adreseze injurii , fara macar sa stie motivul pentru care a apasat semnalul ...     
 :-[ :-[

INCULTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
memorat
24 Octombrie 2008, 16:21:17
Răspuns #12

flo

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
Apasarea semnalului de alarma "din greseala" e o imbecilitate. E datoria calatorului sa aiba grija.
Fratele meu a adormit pe un semnal de alarma si a fost trezit de mecanic. Au venit scorsezii la el, dar au fost calmi. Deci reactia lor depinde si de comportamentul calatorului cu pricina;)
memorat
24 Octombrie 2008, 16:21:50
Răspuns #13

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Am fost si eu martor la o asemenea scena. Un calator x a apasat (nu stiu in ce circumstante, dar tind sa cred ca a fost o greseala) semnalul de alarma in vagonul 6. Semnalul era de tip interfon. Mecanicii au avut o replica de genul: "Dorim sa stim motivul actionarii semnalului de alarma in vagonul nr 6". Cand calatorul a spus "din greseala, imi cer scuze", mecanicii au mai zis doar "va rugam alta data sa fiti mai atent". Totul a decurs in liniste, calm si cu un limbaj adecvat.
Numai bine,
Sniper.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:22:08
Răspuns #14

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Pai un incident amuzant care s-a soldat cu o intarziere de aproape 5 minute si ghidarea trenului prin statie.
Astazi, pe la 14:40, intre statiile Ing. Costin Georgian si Titan, pe la jumatatea distantei trenul a franat brusc. Stand in spate, sprijinit de peretele cabinei, am auzit prin statie discutia cu dispecerul, care mi-a confirmat franarea brusca: ATP-ul a franat trenul din varii motive. Dupa 5 minute in care trenul a fost defranat si scos din modul ATO, resetand astfel si ATP-ul, trenul si-a continuat drumul dar ghidat ca mai inainte prin statie.
O seara buna,
Sniper.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:23:01
Răspuns #15

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Citat din: Iasmin
Citat din: yo_mama
Odata s-a inchis lumina in IVA si m-am speriat pt ca era intuneric de la tunel

Daca calatoriti cu iva, nu o data vi se stinge lumina cand captatorii raman in "aer". La Iva fiecare vagon are sistemul lui de luminat, adica se alimenteaza de la propriul captator. La Bm trebuie neaparat ca un singur captator din cele 6 vagoane sa atinga LDT pentru a avea lumina in salon.
O completare off . sistemele de alimentare a lampilor (tuburilor) sint total diferite la cele 2 trenuri . La IVA sint alimentate de un grup motor - generator ( convertizor motorul se alimenteaza la 750Vcc iar generatorul livreaza 3X 220V ca )  lampile au drosel cu 2 infasurari iar aprinderea se face cu condesator . Nu este 750V nu este nici 220V fiecare rama (2 vagoane are 1 convertizor) , captarorii de la cele 1 rama (2 vagoane ) sint legati cu cabluri prin instalatie  intre ei . Stingerea luminilor se face la zone (nu exista sina a-III-a ,alimentare cu 750V ) mari , exemplu Dristor 2
La BM alimentarea tuburilor se face direct din baterii ( 110 Vcc ) au invertoare pe fiecare lampa , fiind alimentate din baterii nu se mai sting la zone , ramin aprinse chiar daca nu exista 750Vcc.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:28:00
Răspuns #16

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Nu este chiar asa ceva de SF, Iasmin.
Pe situl Bombardier Transportation am gasit o informatie despre un astfel de sistem. Va dau linkul pentru a putea vedea ca asa ceva chiar se poate aplica.
Deocamdata este aplicabil la tramvaie, dar conform spuselor celor de la Bombardier Transportation, acest lucru se va putea aplica si la circulatia feroviara.
Un lucru asemanator am citit undeva (nu mai stiu unde) despre un troleibuz care se incarca in fiecare statie. Folosea captatorul doar in statii unde is incarca acumulatorii. Ce nu mai stiu sigur daca ce am citit eu era doar un proiect s-au s-a si testat.
Astept raspuns la ultima parte, nu de alta dar nu vreau sa o dau in SF-uri ::) .

http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_0.jsp
Dupa ce intrati pe acest link, intrati in sectiunea "Technology" si dati click pe "MITRAC Energy Saver".  (din pacate link-ul direct nu functioneaza  :roll: )
Numai bine,
Sniper. ::)
memorat
24 Octombrie 2008, 16:28:40
Răspuns #17

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Acestea sint solutii noi si trebuiesc testate daca sint fiabile un tren de metrou consuma mult mai multa energie decit un tramvai ,  poate in curind o sa gasim si pe la masini aceste sisteme
memorat
24 Octombrie 2008, 16:29:11
Răspuns #18

flo

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
La masini e util, pentru ca nu au trasee fixe si nu poti monta captatori pe toate soselele lumii. Dar la vehiculele pe sine (si chiar si la autobuze, ca doar au trasee prestabilite) chestia asta e o prostie. Catenarele si sinele suplimentare nu incomodeaza pe nimeni.
memorat
24 Octombrie 2008, 16:30:03
Răspuns #19

flo

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
Daca iese metroul la suprafata, foloseste catenara ca tramvaiul. Pana una alta treaba asta e utopie masochista... noi n`avem metrou subteran ca lumea si ne gandim la unul suprateran?
memorat