28 Martie 2024, 16:54:54

Autor Subiect: Dacia by Renault  (Citit de 23264 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

28 Septembrie 2008, 10:12:54

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Dacia Sandero

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

09 Aprilie 2009, 01:59:47
Răspuns #1

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Piese de schimb Dacia, contrafacute     

In perioada decembrie 2008 - martie 2009, reprezentanti ai serviciilor de investigare a fraudelor din cadrul Inspectoratelor de Politie din Bucuresti si din teritoriu, impreuna cu reprezentanti ai Automobile Dacia, au derulat o serie de actiuni avand ca scop stoparea fenomenului infractional de contrafacere. In urma acestor anchete, mai multe loturi de piese de schimb contrafacute au fost ridicate de organele de politie. Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie a declansat actiunea Stop Pirateria.

Printre piesele descoperite se regasesc seturi de placute de frana, filtre de ulei, filtre de aer si de motorina, aripi, capace de roti, toate destinate vehiculelor Dacia si Renault, dar si insigne si brelocuri care poarta logo-ul Renault.

Pana in prezent au fost intocmite douasprezece dosare penale, S.C. AUTOMOBILE DACIA SA solicitand tragerea la raspundere penala si civila a faptuitorilor, distrugerea pieselor contrafacute, ca urmare a incalcarii drepturilor de proprietate intelectuala, dar si pentru a proteja clientii de riscurile pe care le implica folosirea acestor piese.

Spre deosebire de piesele contrafacute, piesele de origine sunt create dupa un caiet de sarcini bine definit de producator, indeplinesc standarde inalte de calitate, inovatie, design si protectia mediului si ofera un plus de securitate si siguranta la bord.

Numeroasele teste efectuate de Grupul Renault demonstreaza calitatea pieselor de origine, comparativ cu piesele contrafacute. O masina echipata cu un set de placute de frana contrafacute franeaza pe o distanta de 2 ori mai mare si intr-un interval de timp de 2 ori mai lung fata de o masina prevazuta cu placute de frana de origine. Totodata, uzura placutelor de frana contrafacute este de 3 pana la 4 ori mai mare decat cea a placutelor de frana de origine.

Automobile Dacia se implica activ in combaterea fenomenului contrafacerii, sustinand initiative care vizeaza promovarea unui comportament responsabil in directia eliminarii actiunilor de piraterie si contrafacere. Un astfel de proiect este Stop Pirateria, aflat sub coordonarea directa a Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie                                    SURSA PITESTEANUL.RO jurnal on-line
Cu respect si admiratie.
memorat
10 Aprilie 2009, 19:53:35
Răspuns #2

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
Dacia D33 un prototip de automobil.Singurul model se afla la Torino.Sincer arata mai bine decat Dacia Logan sau Sandero si cred ca ar fi fost si la un pret rezonabil.


memorat
29 Septembrie 2009, 14:34:13
Răspuns #3

zofei.2006

  • Vizitator
Dacia, o marca de notorietate in Europa

Daca inainte Dacia producea Logan in principal pentru piata interna, in prezent modelul poate fi vazut in toata Europa, spune Financial Times referitor la succesul constructorului roman de automobile

Pornind de la premiza ca exista cerere pentru o masina adaptata pentru tarile in curs de dezvoltare, care este usor de utilizat si poate face fata drumurilor proaste, Renault s-a gandit sa produca modelul Logan, o masina al carei pret sa fie in jur de 5.000 de euro, scrie Wall-Street.

Astfel, filiala Renault a salvat industria auto romaneasca si a produs 1.340 de autoturisme pe zi in ultimul sau an de varf (2008), insa cand criza economica si-a facut simtita prezenta, iar cererea interna a scazut cu 60%, productia a fost suspendata pentru cateva saptamani pentru a regla nivelul stocurilor. [Pe sistemul "buturuga mica rastoarna carul mare": Popularitatea Dacia afecteaza vanzarile Renault]

Salvarea Dacia a venit de la programele de innoire a parcurilor auto din Europa, in special cu cel german, care oferea o prima de casare de 2.500 de euro pentru o masina veche in schimbul uneia noi. Desi guvernul german a dorit sa sustina productia auto din Germania, cea care beneficiat de aceasta masura a fost Dacia, intrucat cumparatorii si-au dat seama ca pot cumpara un Logan nou la aproape jumatate de pret. [Exporturile Dacia au redus cu 80% deficitul comercial al Romaniei cu Germania]

"Aproximativ 85% din productia Dacia ajunge la export", a spus directorul general al companiei, Francois Foumont.

Germania a primit 40.000 de unitati in primele 6 luni din 2009, Franta - circa 25.000, in timp ce doar 23.000 au fost vandute in Romania. [Francezii, tot mai "indragostiti" de Dacia]
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/Auto/140168/Dacia-o-marca-de-notorietate-in-Europa.html
memorat
29 Septembrie 2009, 14:37:59
Răspuns #4

zofei.2006

  • Vizitator
Financial Times, despre succesul Dacia Logan

Daca inainte Dacia producea Logan doar pentru piata interna, in prezent modelul poate fi vazut in toata Europa, spune Financial Times referitor la succesul constructorului roman de automobile.

Anul trecut, in perioada Craciunului, liniile de productie ale uzinei Dacia Pitesti au fost oprite cumulat pentru aproximativ o luna, din cauza colapsului cererii pentru autoturisme atat in Romania, cat si in strainatate.

In 1999, cand compania franceza Renault a preluat Dacia, previziunile erau sumbre in sectorul de productie din Romania, care nu a atras investitiile tarilor din vestul Europei.




Pornind de la premiza ca exista cerere pentru o masina adaptata pentru tarile in curs de dezvoltare, care este usor de utilizat si poate face fata drumurilor proaste, Renault s-a gandit sa produca modelul Logan, o masina al carei pret sa fie in jur de 5.000 de euro.

Filiala Renault a salvat industria auto romaneasca si a produs 1.340 de autoturisme pe zi in ultimul sau an de varf (2008), insa cand criza economica si-a facut simtita prezenta, iar cererea interna a scazut cu 60%, productia a fost suspendata pentru cateva saptamani pentru a regla nivelul stocurilor.

Salvarea a venit de la programele de innoire a parcurilor auto din Europa. Cand guvernul german a introdus un bonus de 2.500 euro pentru o masina veche in schimbul uneia noi a dorit sa sustina productia auto germana. Insa, Dacia a beneficiat intr-un mod neasteptat, intrucat cumparatorii si-au dat seama ca pot cumpara un Logan nou la aproape jumatate de pret.

“Aproximativ 85% din productia Dacia ajunge la export”, a spus directorul general al companiei, Francois Foumont.

Germania a primit 40.000 de unitati in primele 6 luni din 2009, Franta - circa 25.000, in timp ce doar 23.000 au fost vandute in Romania.

Afacerile Automobile Dacia au crescut cu 10,1% anul trecut, comparativ cu 2007, la 7,64 miliarde lei (2,07 miliarde euro), in timp ce profitul s-a injumatatit, la 213 milioane lei (circa 60 milioane euro).

Financial Times considera ca una dintre principalele probleme care franeaza dezvoltarea Romaniei o reprezinta infrastructura nedezvoltata.

Dacia intentioneaza sa lanseze in 2010 o versiune 4X4 a Logan si investeste 160 de milioane de euro intr-un centru de cercetare si dezvoltare.
http://www.wall-street.ro/articol/Auto/72329/Financial-Times-despre-succesul-Dacia-Logan.html
memorat
16 Noiembrie 2009, 07:13:12
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va trebuii ca acest subiect sa il impart in doua, numindu-se astfel:"Dacia" si "Dacia by Renault (in care vom include automobilele fabricate de la Dacia Supernova pana la Sandero Stepway, momentan)".
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Noiembrie 2009, 20:36:58
Răspuns #6

SprinterXP

  • Vizitator
Cateva Dacii fotografiate astazi, restul le voi posta dupa ce Iasmin imparte topicul in doua. ;D

Continuare: Dacia Super Nova, Dacia Nova si Dacia Solenza.
memorat
09 Decembrie 2009, 23:24:39
Răspuns #7

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Sincer nu imi place , pentru ca nu au pastrat unele linii specifici Daciei.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
09 Decembrie 2009, 23:37:25
Răspuns #8

Marian Andrei

  • Mesaje postate: 42
Ca nota generala arata binisor, totusi nu stiu daca e doar impresia mea, dar se duce putin spre designul Nissan Pathfinder  ::)
Totusi conteaza ca producem si noi ceva ce se vinde bine marca Dacia (Renault pentru afara).
memorat
09 Decembrie 2009, 23:42:36
Răspuns #9

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Ca nota generala arata binisor, totusi nu stiu daca e doar impresia mea, dar se duce putin spre designul Nissan Pathfinder  ::)
Totusi conteaza ca producem si noi ceva ce se vinde bine marca Dacia (Renault pentru afara).
Da , exact la aia ma gandeam si eu , duce mai mult cu gandul la un Nissan Pathfinder .
Macar asta sa ne puna economia cat de cat pe picioare .
Dacia face masini destul de bune si la un pret accesibil.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
08 Aprilie 2010, 12:14:33
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ieri, prin orasul Pitesti am observat un trailer plin cu autoturisme Dacia Duster!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Aprilie 2010, 12:43:33
Răspuns #11

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Ieri, prin orasul Pitesti am observat un trailer plin cu autoturisme Dacia Duster!

Cred ca unul stiu unde s-a dus :D :D.

Primul Duster al ţării

Primul om în stat a devenit, începând de azi, şi primul posesor al noului model Dacia - Duster.

Sosit într-o vizită fulger la Uzina de lângă Piteşti, şeful statului a intrat în posesia automobilului de culoare roşie, complet echipat, în valoare de 17.220 euro, cu TVA. Dotările modelului cu motor diesel 1,5 DCi, 110 CP, euro 5 sunt: airbag şofer şi pasager, airbaguri laterale faţă, ESP ASR, tetiere de nouă generaţie, aer condiţionat, geamuri electrice faţă/spate, comandă 4X4, tapiţerie piele, radio CD MP3, cu satelit de comandă pe volan.

Autoturismul i-a fost livrat lui Traian Băsescu direct de pe linia de montaj a uzinei, în prezenţa directorului general al Dacia, Jerome Olive.

Şeful statului a ţinut în mod expres să probeze autovehiculul, efectuând un drive test în zona secţiei de montaj a fabricii de la Mioveni.



Libertatea.

692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
10 Aprilie 2010, 22:56:59
Răspuns #12

vlaicuandrei

  • Vizitator
Astazi am prins un Duster in gara Campulung Muscel. Era in teste si a fost lasat la reprezentata Dacia din localitate.
memorat
15 Aprilie 2010, 16:44:43
Răspuns #13

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
M-am incrucisat si eu cu unul, tot la Campulung, pe 12 apr. Am fost surprins si n-am apucat sa ridic camera foto.
memorat
26 Aprilie 2010, 21:01:49
Răspuns #14

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Sambata s-a luat o Dacie 110o dupa mine prin Alexandria, de abia am scapat de ea.
Iata prima mea intalnire cu un Duster:

memorat
28 Iunie 2010, 21:46:02
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Un Bucurestean din RAHOVA se mandreste cu noua achizitie (B 098211):
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Noiembrie 2010, 14:01:09
Răspuns #16

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
TR-32-SAN

Uite si una din Teleorman
memorat
28 August 2011, 10:55:51
Răspuns #17

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
6899 WS 50

Logan cu numar frantuzesc la Fagaras
memorat
31 August 2011, 19:32:54
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
6899 WS 50

Logan cu numar frantuzesc la Fagaras
O daaa  :o :-X.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Aprilie 2012, 14:20:11
Răspuns #19

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
TR-11-NDF

Solenza, in fata pietei din Rosiori
memorat