Pe cand autobuzele DAF au fost duse la diverse garaje pentru a inlocuii RdS-uriile, unele autobuze au fost cu mari probleme... cum ar fi:
669 - unul dintre cele mai vechi DAF-uri ramase, dupa ce-a circulat peste 10 ani la autob. Pipera, si inca vreo 5 la Ferentari, in timpul cursei pe linia 422 de la autob. Floreasca, acestuia ii s-a rupt scaunul soferului, iar soferul cazand prin cabina... noroc ca viteza nu era una mare.
Cat si despre actualul 695, istoria asemanatoare ca si a DAF-ului 669, acestuia ii s-a rupt sasiul in timpul mersului, si fiind dus de urgenta in cea mai apropriata unitate RATB, adica dep. Bucurestii Noi, pentru a i se stabilii problema. Tin sa va spun ca acest autobuz, a fost o petarda inca de cand a fost transferat, fiind una dintre cele mai ghinionoase masini din parcul autobazei, geamuriile laterale ajungand pe unul din fostele DAF-uri de la autob. Militari, care a fost un DAF bunicel si a rezistat si in ultima zi de circulatie pe linia 162.
Si cel mai posibil, cand 690 a fost dus la autob. Militari, s-a incercat testarea lui prin garaj pentru eventuale curse pe liniile autobazei Militari, dar acesta (nu e garantat a fi 690) a ramas fara frane in garaj si de-atunci a fost tras pe dreapta, alaturi de 733, 872 si altele...
Informatiile generale sunt ale lui Gabi23.