28 Martie 2024, 17:30:52

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 173729 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

23 Octombrie 2008, 22:38:14
Răspuns #60

yo_mama

  • Vizitator
Daca Movia este arhiplin de ce spuneti ca era mai bine cu C20 care este mai ingust? Capacitatea de transport scadea deci crestea aglomeratia.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:38:30
Răspuns #61

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Cel mai bine ar fii ca viitoarele magistrale de metrou sa aiba peronul marit...si apropo acum nu mai sunt GRAFFITI ci MTROE    o zii buna
MTRO
memorat
23 Octombrie 2008, 22:38:58
Răspuns #62

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Sa incepem asa.Metroul Bucurestean a fost dat in folosinta pe data de 15.noiembrie.1979 .Ramele IVA(INTREPRINDEREA DE VAGOANE ARAD)/ASTRA ,au fost fabricate chiar cu un an inainte adica in 1978(aici vorbesc de primele epocale),si sunt din otel.Ramele IVA/ASTRA pot atinge vitaza de 100km/h fara probleme, dar sunt limitate la 80km/h.
Multi au spus pe forumuri in nestiinta de cauza,ca multi mecanici sunt nemultumiti de ramele IVA/ASTRA, din cauza ca pot lua foc ,produc zgomot si tot felu de porcarii dastea.In urmatoarele randuri o sa contrazic acesti tipi.Eu cunosc mecanici de metrou care sunt mult mai multumiti de ramele IVA/ASTRA,deci va contrazic pe cei care vorbesc de rau respectivele rame.O luam logic.Pana la sosirea ramelor BM(Bombardier), mecanici erau incantati de ramele autohtone pana peste limite.Acum nu le mai plac ramele autohtone.Motivul este comoditatea.La ramele BM mecanici trebuie sa apese cateva butoane si atata.La cele vechi este pe trepte, si deci , ce este mai simplu?In plus ramele IVA,pentru ca nu le pot zice "vechi"din moment ce sunt mai rezistente si unele la fel de performante ca BM-urile,pe maneta de acceleratie trebuie sa tina man ape acel butonas din varf,pentru ca rama sa poata fii urnita.Acel buton este acolo pentru siguranta.Daca mecanicul nu mai apasa butonul,(lesina Doamne Fereste s-au mai stiu eu ce…) metroul se opreste.Ba mai mult am vorbit cu mecanici care sunt mai multumiti de ramele IVA chiar si dupa aducerea BM-urilor,si chiar si ei au confirmat ca diferenta dintre cele doua tipuri de rame ar fi comoditatea ridicata la ramele tip BM, si faptul ca ramele tip IVA sunt lasate in "paragina".De ce?!?,pentru a se defecta ,si sa isi continue paguboasa afacere numita "Bombardier".Daca ne gandim bine observam ca atunci cand o rama IVA se strica ,reprezentanti Metrorex o arata cu degetul, si o data cu ea toate ramele asemenea,pentru ca lumea sa creada ca ei, cu ramele BM chiar se gandesc la calatorul de rand si ii doresc siguranta.De fapt nu e asa.Articolul publicat de presa,care l-am postat la sectiunea “Bombardier”a forumului “TRAM CLUB ROMANIA”.si care poate fii gasit si pe internet,contrazice toti mecanici care spun ca ramele IVA/ASTRA sunt pericolele Metroului Bucurestean.Acolo se specifica foarte clar ca inca de la lansare , din ramele BM se desprindeau bucati,si se specifica iar foarte grav ca pot lua foc in orice moment.Doar o minune a facut ca ramele tip BM si implicit directorii inconstinti ai Metrorex, sa nu produca o catastrofa cu zeci ,poate chiar sute de victime.Daca nu credeti ca ramele BM se incalzesc si pot lua foc,va invite sa stati cu un picior in statie,si unul in metrou,si veti observa cum iese caldura.Repetati experimental si la ramele IVA si faceti comparatia.Insa chiar si neingrijite ramele IVA/ASTRA, fac fata mai bine decat cele BM care nu numai ca sunt defectuase de cand au fost achizitionate,dar nici din punc devedere artistic nu sunt prea reusite…Nu se potriveste botul cu lateralul, culorile sunt monotone,si multe alte chesti de gen.Deasemenea cand o rama tip BM a ramas fara frane si cazul se cunoaste cazul a fost pe cat posibil musamalizatacesta nefiind singurul caz…
Sa pus problema faptului ca ramele IVA sunt mai zgomotoase fata de BM-uri.Nu e asa.Ramele BM sunt izolate fonic.Acelasi lucru se poate face cu efort si ramelor IVA , se poate face iarasi si trecerea dintr-un vagon in altul dupa modelul ramelor din New York, Londra ,dar doar intre ramele ***A-***B.
Sa speram ca cei de la Metrorex vor avea mustrari de constiinta si o vor lasa mai moale cu cazaturile de BM-uri.
Sa ne gandim ce se va intampla cu ramele BM peste 30 de ani ,cat au mers fara probleme ivele…si ivele inca mai pot circula inca o gramada de timp...Faptul ca ramele IVA au mers cu usile deschise,este o dovada a interesului crescut al celor de la Metrorex sa se descotoroseasca de ramele IVA.De asemenea cea mai mare porcarie a fost concesionarea depourilor Alstomului , si in special Depoului Militari un depou foarte important.Eu unu as rezilia contractul cu ei ca prea sunt figuranti...Metrorex a disponibilizat muncitori cand a venit Alstom si ceea ce faceau muncitorii Metrorex pentru IVA nu fac astea de la Alstom...Se vede din modernizarea ramelor de pe M4.Cred ca ii intereseaza si pe ei cumpararea de BM-uri.
Am intrebat si niste mecanici pe care ii cunosc si au spus multe lucruri redate mai sus…restul sunt din presa…asa ca in concluzie IVA e baza!...
MTRO
memorat
23 Octombrie 2008, 22:39:19
Răspuns #63

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
086-075 :







Intr-o Iva pe M3





memorat
23 Octombrie 2008, 22:39:57
Răspuns #64

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aceasta cupla de Ive 086-075 este mai noua in traseu. Ea se vede ca a fost revopsita in interior, si de aceea  cred ca a lipsit o perioada lunga de timp.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:40:29
Răspuns #65

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
A fost la RK UZINA Militari.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:40:53
Răspuns #66

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: bygy007
A fost la RK UZINA Militari.
Rk numai in interior sau si exterior? Dupa cum vad Rk in exterior l-au facut Grafferii. Mama lor de graferi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:41:14
Răspuns #67

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
RK se facce numai la subansamble si mai putin la caroserie si aproape deloc la vopsit.Cu eceptia a tot ce este sub tren care fac parte subansamblele.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:41:39
Răspuns #68

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: Gman
In hangarul de la depoul I.M.G.B stau 4 Ive (dintre care 2 albastre).Intr-un viitor indepartat se auzea ca acestea vor fi trimise la Industriilor pentru a circula pe M3.
Si la Industriilor sunt vreo 3 sau 4 Ive albastre care zac prin hangar.

In IMGB stationeaza numai un singur TEM, adica 3 rame ( <XXX A + XXX B> < YYY A + YYY B > < ZZZ A + ZZZ B ) AM explicat ce insemana un TEM, ca sa nu mai fie probleme. Industriilot stationeaza  ~ 7 Temuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:41:54
Răspuns #69

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: Gman
In hangarul de la depoul I.M.G.B stau 4 Ive (dintre care 2 albastre).Intr-un viitor indepartat se auzea ca acestea vor fi trimise la Industriilor pentru a circula pe M3.
Si la Industriilor sunt vreo 3 sau 4 Ive albastre care zac prin hangar.

In IMGB stationeaza numai un singur TEM Albastru, adica 3 rame ( <XXX A + XXX B> < YYY A + YYY B > < ZZZ A + ZZZ B ) AM explicat ce insemana un TEM, ca sa nu mai fie probleme. Industriilot stationeaza  ~ 7 Temuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:42:23
Răspuns #70

V3nt0R

  • Vizitator
Si sincer, 8 trenuri ajung la fix pentru noul NG2 - Linia de Centura si pentru suplimentarea cu 1 rama pe Eroilor - Industriilor, acum ca incepe sezonul aglomerat, de munca...
memorat
23 Octombrie 2008, 22:42:49
Răspuns #71

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Dar 2 ce are una circula si una rezerva sau poate 3 din care 2 sa circule , dar 8 sint cam multe nu crezi?
memorat
23 Octombrie 2008, 22:43:15
Răspuns #72

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
memorat
23 Octombrie 2008, 22:43:37
Răspuns #73

NiCkY

  • Vizitator
Toate ramele albastre din Industriilor sunt în IMGB.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:44:08
Răspuns #74

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Citat din: V3nt0R
Si sincer, 8 trenuri ajung la fix pentru noul NG2 - Linia de Centura si pentru suplimentarea cu 1 rama pe Eroilor - Industriilor, acum ca incepe sezonul aglomerat, de munca...

Sincer pentru 4 statii nu cred ca ar trebui sa bage chiar 8 garnituri de metrou 2 ar fi bune ca in cazul magistralei M4.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:44:22
Răspuns #75

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Citat din: NiCkY
Toate ramele albastre din Industriilor sunt în IMGB.

Nicky, ai febra, tie rau??  :?  :?  Cum toate Ramele Albastre sunt la IMGB.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:45:11
Răspuns #76

NiCkY

  • Vizitator
Mi-a zis freyutz. Le po?i vedea din metrou când pleac? ?i vine c? sunt în hal?. Dac? nu sunt toate ramele albastre , vor fi. Ele au fost tractate pân? în IMGB noaptea .
memorat
23 Octombrie 2008, 22:45:24
Răspuns #77

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:45:42
Răspuns #78

NiCkY

  • Vizitator
Du-te-n IMGB ?i o s? vezi câteva.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:46:20
Răspuns #79

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Pozele postate de by2tza sint facute in Depoul Militari.
memorat