29 Martie 2024, 00:50:25

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 173764 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

23 Octombrie 2008, 22:28:47
Răspuns #40

flo

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
Epocal nu inseamna "de epoca". In contextul asta nu se potriveste nici una dintre variante, pentru ca ramele respective nu sunt nici de la inceputul secolului trecut, nici minuni tehnologice
memorat
23 Octombrie 2008, 22:29:10
Răspuns #41

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Citat din: B 06 DAN
Iar acum vine intrebarea: de cand au inceput sa circule aceste rame pe M4?


Pai.....de cand a fost deschisa magistrala M4,anul 2000 cred.





memorat
23 Octombrie 2008, 22:29:39
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: B 06 DAN
Iar acum vine intrebarea: de cand au inceput sa circule aceste rame pe M4?
Citat din: Gman
Pai.....de cand a fost deschisa magistrala M4,anul 2000 cred.

Aceste rame cu bot convex circula ocazional si de vre-o saptamana circula zi de zi. 004-058-006 detin Ato si ATP si de aceea ele circula aci.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:30:18
Răspuns #43

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
Citat din: Iasmin
Aceste rame cu bot convex circula ocazional si de vre-o saptamana circula zi de zi. 004-058-006 detin Ato si ATP si de aceea ele circula aci.

Dar oare de ce au inceput sa bage si 3 rame pe M4, cu toate ca 2 rame sunt deja suficient pentru aceasta magistrala? Apropo, inainte pe ce magistrala au circulat cele 3 rame, M1 sau M3. Ca spre sfarsitul lui mai am vazut tot 3 rame, 2 "convexe" si una "concava", pe M1. De precizat faptul ca rama cea "concava" are schema galbena.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:31:06
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: B 06 DAN
Dar oare de ce au inceput sa bage si 3 rame pe M4, cu toate ca 2 rame sunt deja suficient pentru aceasta magistrala? Apropo, inainte pe ce magistrala au circulat cele 3 rame, M1 sau M3. Ca spre sfarsitul lui mai am vazut tot 3 rame, 2 "convexe" si una "concava", pe M1. De precizat faptul ca rama cea "concava" are schema galbena.

Deci mai de mult circula cate un Tem cu 3 rame. 8)  Toate Ivele circula pe M1 si M3.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:31:37
Răspuns #45

NiCkY

  • Vizitator
Ar fi foarte bine ca Metrorex-ul sa infinteze un muzeu,sa bage o rama IVA la expozitie sa o putem poza,etc.
Ca din cate am inteles de la un mecanic:

 :idea: Ea poate fi spalata si stearsa de graffiti-uri si o sa o revopseasca special pentru acest eveniment!.

  Ar fi super frumos daca ar face Metrorex-ul un muzeu.


 Pana la urma cu ramele cu computer de bord ce se va intampla?
 Le va baga pe M3 sau nu?
 
Tot de la un mecanic am auzit inca o chestie:
Ivele cu computer de bord,cele de schema albastra sunt mai puternice decat cele rosii si galbene.Nu ca au computer de bord,au ceva mai special.

 :idea: Au un altfel de motor.  :arrow:
 :idea: O alta sonorizare.  :arrow:
 :idea: O noua cabina.  :arrow:
 :idea: O noua schema.  :arrow:

Vorbisem cu un mecanic de pe M4. :wink:

 :!: Aceste IVE albastre sunt facute tot de Astra Vagoane Arad,dar au fost modernizate de o alta firma (am uitat cum se chema firma).
 :!: In Industriilor sunt vreo 5-6 rame,iar IMGB sunt vreo 2-3 rame pe linia de conservare.

     Metrorex-ul doreste ca pana in 2010 toate ramele de tip IVA sa fie scoase.
     Bun,am inteles sa le scoata!Dar pentru M3,M4..si celelalte magistrale care vor fi gata..ce rame vor baga? Bombardiere?
     Nu ajung..Bombardierele...
memorat
23 Octombrie 2008, 22:31:56
Răspuns #46

NiCkY

  • Vizitator
Priviti o rama IVA in ce hal a ajuns:
memorat
23 Octombrie 2008, 22:32:34
Răspuns #47

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
De cand este facuta poza?  Este mai de curand? Ca dupa cate stiu toate Ivele cu greamurile pictate cu graffiti au fost spalate.





memorat
23 Octombrie 2008, 22:32:51
Răspuns #48

NiCkY

  • Vizitator
Da de curand...pai baietii cred ca s-au enervat si le-o fi stricat grafful altor baieti
memorat
23 Octombrie 2008, 22:33:20
Răspuns #49

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Citat din: NiCkY

  .

 :idea: Au un altfel de motor.  :arrow:
 :idea: O alta sonorizare.  :arrow:
 :idea: O noua cabina.  :arrow:
 :idea: O noua schema.  :arrow:


Te contrazic motoarele sint de aceleasi tip (TN 75) parca , curent continuu cu excitatie serie , singura imbunatatire este ca in locul controlerului mecanic a fost inlocuit cu contactori care sint actionati direct de calculator si poate modificata schema electrica, si adaptata la ceea ce este montat (este vorba de componente, respectiv contactori) Calculatorul face cam acelasi lucru ca cele de la BM dar adaptat schema de la tren.
Acest calculator a luat locul sistemului automat de comanda conceput cu porti logice facute din componente discrete , (tranzistori rezistente si diode). Sonorizarea este posibil sa fie imbunatatita datorita aparitiei (dupa 1986 - 1990 ) a circuitelor integrate si a circuitelor integrate amplificatoare de putere (TDA 2030 ) cu care au fost echipate aceste trenuri , cele vechi  sint cu tranzistoare (final cu 2N 2055) .
Sistemul de sonorizare este cel de radioficare si anume se ridica tensiunea de iesire pina pe la 100V cu ajutorul unor transformatoare apoi la fiecare  difuzor este redusa tot cu un transformator pentru adaptarea de impedanta     
Cabina este aceeasi numai ca a fost marita (vezi trenurile modernizate cu cabina marita)
memorat
23 Octombrie 2008, 22:34:02
Răspuns #50

GRAFFITI

  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
Vor sa scoata ramele IVA pana in 2010 si sa bage BM-uri poate...si te intrebi ce inseamna sa te fure cu acte.Ramele de tip IVA daca ar fii ingrijite si modernizate le-ar rupe pe cele noi tip BM(Bombardier).In plus cele BM cu toate chinurile celor de la Metrorex sa le tina in stare perfecta au mai multe defectiuni si mai grave decat cele tip IVA(Institutul de Vagoane Arad)/ASTRA si daca nu e asa mergeti des cu metroul s-au cititi documente de pe net...SALVATI IVA!!!!! ;D ;D ;D ;)
memorat
23 Octombrie 2008, 22:34:13
Răspuns #51

flo

  • Mesaje postate: 40
  • Gen: Bărbat
1) Intreprinderea de Vagoane Arad :P

2) Majoritatea Bombardierelor au, pe langa probleme tehnice si de adaptare, si pete de rugina din cauza ca sunt tinute in remize neizolate. Ca sa nu mai vorbim ca toate sunt pline de praf intr-un mod grotesc...
memorat
23 Octombrie 2008, 22:34:39
Răspuns #52

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: flo
1) Intreprinderea de Vagoane Arad :P

2) Majoritatea Bombardierelor au, pe langa probleme tehnice si de adaptare, si pete de rugina din cauza ca sunt tinute in remize neizolate. Ca sa nu mai vorbim ca toate sunt pline de praf intr-un mod grotesc...

Pe langa rugina, sa nu uitam partea alba care la toate florile a devenit galbena. Ehee. O floricica are parbrizul din fata spart.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:34:58
Răspuns #53

GRAFFITI

  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
INTREPRINDEREA DE VAGOANE ARAD scuze eroarea mea   .Revin cu un nou post pentru ca m-am gandit la ceva.La Gara de Nord s-a montat catenara pentru pantografele ramelor tip IVA de curand.Asta nu ar insemna ca ramele IVA vor mai ramane ceva timp  in circulatie si ca ceea ce am postat eu referitor la reconditionarea ramelor IVA e adevarata..
memorat
23 Octombrie 2008, 22:35:28
Răspuns #54

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: GRAFFITI
INTREPRINDEREA DE VAGOANE ARAD scuze eroarea mea  :D .Revin cu un nou post pentru ca m-am gandit la ceva.La Gara de Nord s-a montat catenara pentru pantografele ramelor tip IVA de curand.Asta nu ar insemna ca ramele IVA vor mai ramane ceva timp  in circulatie si ca ceea ce am postat eu referitor la reconditionarea ramelor IVA e adevarata... :?:
Scuze daca bat campii. Pana acuma Ivele aveau acces in acea remiza. De obicei Bm-ulsta pe prima linie, cea vizibila, si urmatoarele 3 sunt rezervate Astrelor. Teoretic, practic mai pot si modificari.  La Gara de Nord s-a montat catenara pentru pantografele ramelor tip IVA. Gresit. Pentru Movia s-au montat acea catenara. S-a montat si la IMGB acest tip de suport pana la intrarea in subteran. Nu stiu a cui a fost afacerea dar a castigat bani frumusei. Priviti catenarele de la Obor (Troleu-Tramvai), Tineretului, in viitor la Unirii si linia 34. Aceasi bara verde cu diferite grosimi. Voi posta in rubrica tramvaie poze cu aceasta catenara.

Am fost cam off topic.


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:35:46
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Aa ca in...Romania...ce din BM-uri nu au facut bani...frate traim intr-o tara cam...praf...Ramele IVA puteau merge 20 ani de acum in colo sigur linistit au adus cazaturile astea...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:36:07
Răspuns #56

GRAFFITI

  • Mesaje postate: 17
  • Gen: Bărbat
Cazaturi= BM-urile...
memorat
23 Octombrie 2008, 22:36:55
Răspuns #57

NiCkY

  • Vizitator
Mai bine noua ne baga Bombardierul C20 ca am auzit ca e mai bun decat Movia (la putere) dar ca interfata la fel ma refer la tabla folosita si multe alte chestii.
memorat
23 Octombrie 2008, 22:37:18
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: NiCkY
Mai bine noua ne baga Bombardierul C20 ca am auzit ca e mai bun decat Movia (la putere) dar ca interfata la fel ma refer la tabla folosita si multe alte chestii. :wink:


SI peroanele cine le modifica? Cai mai ingust decat BM Movia.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Octombrie 2008, 22:37:52
Răspuns #59

NiCkY

  • Vizitator
Daca cei de la Metrorex ar sta cu treaba ar putea rezolva si peroanele,dar lor le este lene.
Nu ati vazut ca abea fac o magistrala?
memorat