28 Martie 2024, 20:58:32

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 173748 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

16 Iulie 2010, 18:49:51
Răspuns #280

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
REM 086 pe Magistrala 4 in statia Basarab 2.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Iulie 2010, 20:27:21
Răspuns #281

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Iubim IVA ! Repet totusi ca e pacat ca s-au casat in mod abuziv aceste rame care au scris istorie. Metroul Bucurestean a facut multi pasi inapoi, incepand cu momentul in care s-a adus prima rama bm !!!
MTRO
memorat
16 Iulie 2010, 20:37:07
Răspuns #282

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Azi am vorbitb cu un Domnn Mecanic, de pe M2, in legatura cu Ivele Albastre din dep. Berceni,
Intrebare: Auziti, Domn Mecanic, nu va suparatzi, dar trenuriile astea nu le mai baga in circulatie?
Raspuns: NU!
Intrebare: De ce?, Ca nu au circulat nici macar un an, de la modernizare.
Raspuns: Tu crezi ca mai functioneaza vre-o una?...
Intrebare: Pai si atunci de ce le mai tin?
Raspuns: Nu stiu.
Concluzie: Bine ca am apucat sa ma plimb prin 95' cu un tren albastru.
memorat
17 Iulie 2010, 01:45:29
Răspuns #283

ByOnu

  • Vizitator
Intrebare: Pai si atunci de ce le mai tin?

Ce zici, vrei un raspuns mai calumea? :)

Cele 7 TEM IVA Astra Albastre trebuiesc pastrate obligatoriu de catre Metrorex 25 de ani de la modernizarea respectiva. De ce? Din cauza acordului semnat intre Metrorex si Banca Elvetiei. Eu as spune sa ne grabim cu pozatul, filmatul etc. deaorece Metrorex-ul deabia asteapta ziua cand se incheie contractul respectiv sa puna autogenul pe ele. Chestiile cu "sunt in conservare si vor fi scoase pe traseu in caz de nevoie etc." sunt vorbe-n vant. Astea nu o sa mai circule niciodata, proiectul si-a indeplinit scopul, oamenii mari si-au luat profiturile respective, ... istoria la gunoi!!  :'(

S-ar putea insa sa faca parte din proiectul TEM IVA Alstom, deoarece chiar au fost conservate, si sunt mult mai simplu de reparat/modernizat. Oricum, ele sunt 90% functionale din punct de vedere tehnic, mai trebuiesc dezmortite doar + niste curatenie, faruri noi in caz de "lipsa", chestii minore!  ;)

Daca au fost modernizate intre 94'-96' asta inseamna ca au contract cu viata pana prin 2020. :D
memorat
17 Iulie 2010, 11:19:20
Răspuns #284

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Coruptie pe toate nivelurile !
MTRO
memorat
17 Iulie 2010, 12:39:27
Răspuns #285

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Asta nu stiam,
Orcum intrebariile, le-am pus, asa ca sa vad ce raspunsuri imi da,
Ca sincer, chiar as dori sa vad macat 1 iva albastra pe traseu.
Ehh.. asta este.. Romania...
memorat
17 Iulie 2010, 15:30:26
Răspuns #286

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
App, am gasit pe youtube, un filmulet, al "mazgalitoriilor" zis si grafferii, poate il stiti, dar il postez si eu, este vorba despre un tren mazgalit total wholetrain, cum zic baietii cu spraiuri, doar ca.. este la casat, si nu a ramas nimic din el. ???
Pacat. :(
Imi cer scuze ca folosesc clipul baietiilor, fara drepturi de autor, si sper sa nu mi-o iau in barba, cu avertizari gen : este filmuletul nostru etc, dar il folosesc pt a arata cat de nemiloasa este conducerea metrorex, care caseaza bunatate de metrou. :-X
memorat
17 Iulie 2010, 21:21:31
Răspuns #287

ByOnu

  • Vizitator
App, am gasit pe youtube, un filmulet, al "mazgalitoriilor" zis si grafferii, poate il stiti, dar il postez si eu, este vorba despre un tren mazgalit total wholetrain, cum zic baietii cu spraiuri, doar ca.. este la casat, si nu a ramas nimic din el. ???
Pacat. :(
Imi cer scuze ca folosesc clipul baietiilor, fara drepturi de autor, si sper sa nu mi-o iau in barba, cu avertizari gen : este filmuletul nostru etc, dar il folosesc pt a arata cat de nemiloasa este conducerea metrorex, care caseaza bunatate de metrou. :-X

Cred ca a fost postat deja! ;)
memorat
28 Iulie 2010, 12:18:09
Răspuns #288

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
M-am informat un pic mai bine referitor la modernizarea celor 7 albastre, si cu tristete, am aflat urmatoarele:
Cele 7 tem iva albastre au fost modernizate cu bani de la banca elvetiei (neinteresant de unde au venit bani, puteau sa vina de oriunde).
Au un calculator de bord, aproape la fel de performant ca la BM.
Diferenta dintre cele modernizate si cele nemodernizate (in circulatie), este ca acestea au pe ele, nustiu ce surse, si alte sisteme, nu am retinut exact, dar ca, astea, in cazul in care este o fluctuatie de tensiune in sina a-3-a, "intepenesc" imediat, ca folosesc nustiu ce tip de baterii, care nu se incarc bine.
Ce este socant, faptul ca scriptiv, pe hartie tem-uriile astea fac la km pe zi de le vine rau, dar in realitate sta praful pe ele.
In alta ordine de idei, Dl Director Udrite, daca tot se tine de casari, si vrea cu orce pret sa mai caseze ceva, de ce nu aplica urmatoarea metoda:
Caseaza cateva tem-uri, de pe M3, ca orcum sunt vopsite cu graffiti in proportie de 99,99%, se incing foarte repede, si mereu au in interior un miros de incins.
Iar in schimbul celor casate, (la care nu are nici o clauza sa le tina in circulatie), sa bage tem-uri iva albastre.
La randul lor, aceste iva albastre, am observat in depou la berceni, la doua tem-uri, ca doar astea erau vizibile, ca le lipsesc captatorii de curent, unde se alimenteaza cu curent de la sina a-3-a, un alt aspect, au cateva geamuri sparte, si cateva faruri respectiv stopuri in minus, si nelipsitele graffiti, doar cateva, 2-3 pe lateral, iar 1 singur tem are si pe fatza, inclusiv parbriz.
Acum gandind logic, aceste tem-uri, sunt ca interior proaspete, fara mazgaleli de autografe, toate barele de sustinere sunt de accelas fel, placajele si decoratiunile interioare, sunt toate la locul lor, cum au iesit din fabrica.
Simplific un pic situatia: Casezi 7 iva "obosite" si bagi in circulatie 7 iva aproape noi noute.
Ce m-a lasat paff, a fost faza cum ca in acte (nu am vazut, am auzit) aceste tem-uri fac la km pe zi, de le vine rau, iar ele nu au mai fost mutate de prin 95' din depou.
Parerea mea, si sper ca si a voastra, daca mai doriti sa vedeti vre-o iva albastra pe traseu, este sa propunem, catre mai marii metroului ideea asta, astfel, le v-om vedea peste catziva ani, trase de un ldh, spre zona de taiere.
memorat
28 Iulie 2010, 14:41:38
Răspuns #289

vlaicuandrei

  • Vizitator
Eu sunt de accord si sustin initiativa. Dar iti garantez ca nu se va rezolva nimic. Ideea lor PRIMORDIALA e sa caseze toate tem-urile IVA in vederea achizitionarii unor rame de metrou noi la suprapret...asa ca mai pe scurt, o sa ii doara fix in dos de tot ce o sa incercam noi, bag mana in foc. Banii nu au miros si nici Dumnezeu, asa ca taie (chiar si cu autogenul, sic) tot ce le sta in cale, precum si IVE-le.
memorat
28 Iulie 2010, 22:29:12
Răspuns #290

ByOnu

  • Vizitator
...precum si IVE-le...

Cred ca vrei sa spun MAI ALES IVEle!  :'(

Cat despre idee, nu cred ca gandesti ok cand spui ca "oricum sunt cu graffity" ... scuza-ma, dar vopseaua se curata foarte usor. Ce crezi, ca daca o sa le bage pe cele albastre grafferi o sa fie niste ingerasi cu ele, ca "hai bre' iarta-le ca-s ALBASTRE"!! Astia nu sunt artisti, ci vandali...  ::)

Acum cu M5-ul in executie o sa fie nevoie de niste trenuri in plus (bine, peste 50-100 de ani, cand o sa fie gata ...) ar putea sa le pastreze rezerve pt acea magistrala...

Si repet, REM-urile albastre sunt 100% functionale, n-au probleme, si chiar daca ar fi ... tu ai renunta la un intreg TREN (in cazul de fatza 7 respectiv 9 trenuri) pentru niste baterii care nu-s imposibil de schimbat? Si sa nu uitam ca au fost facute de 4 companii diferite!! ... gandeste-te, n-au cum sa aiba toate aceleasi baterii defectuase --- sa fim seriosi. Pur si simplu nu le vor!  :'(
memorat
28 Iulie 2010, 23:08:45
Răspuns #291

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Ca sunt vopsite cu graffiti, nu este o problema, cand am spus acel "orcum", ma refeream ca orcum astea din circulatie (care sunt folosite) se incing, si miros mereu a incins, nu mai au toate barele de sustinere de accelas fel, si restul interiorului, este si el vai de el, un placaj alb, altul galbui, restu 90% mazgalit cu marcaru, linoleul carpit, cu tot ce se poate. :-X
Eu am spus ca ar fi o idee... nu neaparat ca trebuie si pusa in aplicare, dar... ar fi ceva daca ar mai circula alea albastre, ca sincer nu le trebuie decat o revizie la baterii, si captatoare de curent pt sina a-3-a, ca nu cred ca mai au, 2 - 3 geamuri inlocuite (ca sunt sparte), si daca se doreste, stergerea a 3 - 4 graffiti de pe ele, si ar fi ca noi noute, ma refer la aspect si la faptul ca nu ar mai mirosi a cauciuc incins, si a fire arse.
Eu personal, ma pot impaca cu ideea ca odata si odata tot v-or fi casate, dar nu mi se pare normal, sa stea degeaba, si sa faca multi km doar pe hartie, asa cum am auzit.
Eu unul am sugerat, ca daca este cineva pe aici, mai apropiat de "conducerea metrorex", sa sugereze, ce am scris in postul anterior, ideea aia.., ca acum sincer... daca m-as duce eu.. cine m-ar loa in seama? :D
memorat
29 Iulie 2010, 00:01:11
Răspuns #292

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Cred ca nici o IVA nu trebuia casata. Toate puteau sa fie modernizate, precum cele albastre, cu mult mai putini bani decat achizitionarea unui bm, care este si mult mai fragil si mult mai nesigur. Este clar spalare de bani ce se intampla la metrorex! Ramele alea de miros a ars, sunt asa fiindca conducerea metroului nu le mai vrea, le baga stricate la traseu si psihologic vorbind, oamenii sunt dezgustati. La bm defectiunile si orice incidente, ele fiind dese sunt musamalizate ! Conducerea masacreaza in prostie istoria metroului bucurestean!
MTRO
memorat
29 Iulie 2010, 01:09:15
Răspuns #293

ByOnu

  • Vizitator
Cred ca nici o IVA nu trebuia casata. Toate puteau sa fie modernizate, precum cele albastre, cu mult mai putini bani decat achizitionarea unui bm, care este si mult mai fragil si mult mai nesigur. Este clar spalare de bani ce se intampla la metrorex! Ramele alea de miros a ars, sunt asa fiindca conducerea metroului nu le mai vrea, le baga stricate la traseu si psihologic vorbind, oamenii sunt dezgustati. La bm defectiunile si orice incidente, ele fiind dese sunt musamalizate! Conducerea masacreaza in prostie istoria metroului bucurestean!

Iar noi toti romanii ca oile...  8)  Atat ne mai c***m pe noi ca-s "comuniste" vezi bre. Vai dar ce domni suntem noi, nu tin cu comunismul, dar sa dam cezarului ce-i al cezarului, in ziua de azi fara inginerii de atunci si Ceausescu care i-a pus la treaba nu mai aveam noi azi metrou sa ne plimbam. Nu avem nici un pic de interes fatza de mecanica si tehnica, tot ce stie lumea legat de tehnica in ziua de azi este cat de mult prinde Mertzanu'. Noi vrem doar nou, diavolu' stie cine ne-a invatat pe noi ca nou este mai bun. Vrem autobuze noi - avem (Citaro) - cum le rasplatim? - ne batem joc de ele - primim ce meritam!

Lasa... ca intram deja in alte discutii vechi ... nu vreau sa fac mai mult offtopic decat este nevoie. :(
memorat
29 Iulie 2010, 03:46:34
Răspuns #294

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
MTROE Iti spun eu ca nu este asa astea sint doar impresii din afara se vad altfel lucrurile
memorat
29 Iulie 2010, 15:56:48
Răspuns #295

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
"bygy007" aceeasi impresie o impartasesc si oameni dinauntru. Chestia e ca impresia asta e reala :)
MTRO
memorat
29 Iulie 2010, 21:13:06
Răspuns #296

ByOnu

  • Vizitator
"bygy007" aceeasi impresie o impartasesc si oameni dinauntru. Chestia e ca impresia asta e reala :)

100% de acord. Toate REM IVA ar fi putut (si inca pot) sa fie ca noi daca au parte de un RK serios. Pur si simplu nu poti sa arunci (casezi) niste trenuri care au scris istoria la gunoi asa, nu-s hartii igienice.

Voi aveati habar ca in UK au unele linii pe care inca se foloseste Stock din 70'-80'? Bine sunt unele diferente... gandire difertia, tari diferite, intretineri diferite!  :(
memorat
29 Iulie 2010, 23:28:31
Răspuns #297

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Chiar dupa 25 de ani de exploatare, cu un RG serios poate circula inca 15-20 ani.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Iulie 2010, 01:31:14
Răspuns #298

ByOnu

  • Vizitator
Chiar dupa 25 de ani de exploatare, cu un RK serios poate circula in 15-20 ani.

Superba poza!!  :o
memorat
30 Iulie 2010, 23:37:50
Răspuns #299

ByOnu

  • Vizitator
Parerea mea este ca din albastra au facuto rosie si au bagato in functiune...

NU ... cele in schema speciala de pe M4 care au si ATC  au fost facute special pt. M4 dupa 2000 --- desi le aveau pe cele albastre deja... :( Deci "a nu fi confundate!!" :D

;)

PS. superba prima poza ... se vede tot TEM-ul.
memorat