28 Martie 2024, 14:09:40

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 173711 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

22 Noiembrie 2009, 14:02:26
Răspuns #220

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
In cazul IVA nu exista rame ireparabile, doar rame astupate sub interese si bani, de catre conducerea Metrorex. E ceva normal sa se stinga luminile in momentul in care se traverseaza o portiune de sina, care este lipsita de sina a-3-a. Oricum mai bine asa decat ca in cazul BM-urilor, care au o eticheta definitiva pusa chiar de catre mecanici , conductori si tot ce inseamna personal de intretinere, nu de catre toti, dar de catre o parte insemnata dintre ei. Intr-un raport al lor, dupa cum am mai spus in alte postari, scrie clar ca BM ar putea lua foc, ca este o bomba cu ceas si ca atunci cand au testat prima data pe traseu un BM in apropiere de statia Piata Romana, au sarit componente din el.
PS: Normal ca am copilarit in IVA si ca le vom iubii pe viata :)!
MTRO
memorat
22 Noiembrie 2009, 20:29:25
Răspuns #221

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Acela de pe bordul Ivei este o statie radio speciala, sau doar un simplu radio (se prinde radioul la metrou?)  :)

Statia de emisie receptie dintre tren si dispecera se afla in chenarul rosu. In cel albastru este Aerostar - instalatia de anunturi vocale din tren ("Atentie se inchid usile", "Urmeaza statia ..., cu peronul pe partea...").

La metrou mecanicul nu asculta nici un post de radio si in cabina nu a fost dotata cu un astfel de aparat de captare a undelor radio.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Noiembrie 2009, 00:45:51
Răspuns #222

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Am si eu o intrebare
memorat
30 Noiembrie 2009, 20:21:10
Răspuns #223

AlexYo

  • Vizitator
Am si eu o intrebare

Cred ca este pt. lumina din cabina.
memorat
18 Decembrie 2009, 01:53:56
Răspuns #224

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
                                   BucureÅŸti: Trenul Galben a ajuns un morman de fiare vechi

Garniturile de metrou de tip vechi, construite la Arad au pierdut definitiv lupta cu modernele trenuri Bombardier aduse de la Montreal. Pentru a face loc noilor vagoane, Metrorex încearcă să scape de cele îmbătrânite şi le vinde la kilogram comercianţilor de fier vechi.

„Costurile cu întreţinerea vagoanelor vechi sunt extrem de mari. Am analizat şi varianta modernizării lor, dar nu se merită. Mai bine cumpărăm garnituri noi. Pe cele vechi, construite în anii ’70 – ’80, încercăm să le vindem, prin licitaţie, firmelor care valorifică fierul vechi”, ne-a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.

Conducerea metroului bucureştean a găsit, în acest an, prin intermediul licitaţiilor organizate de Bursa Română de Mărfuri, cumpărători pentru zeci de vagoane scoase din uz, acestea fiind achiziţionate, la preţuri minime, de firme specializate din Galaţi şi Târgu-Jiu.

Următoarea licitaţie publică va avea loc, potrivit site-ului www.licitatiepublica.ro, în data de 23 decembrie 2009, când Metrorex va vinde aproape 1.000 de tone de fier vechi.

Înscrierile se fac la sediul Bursei Române de Mărfuri, garanţia de participare fiind în valoare de 4.350 de euro. În acest moment, în Bucureşti se mai află în circulaţie 57 de trenuri vechi de metrou, acestea urmând să fie scoase din uz în cel mai scurt timp. Un tren de metrou construit în anii ’70 - ’80 la Arad are, în medie, între 35 şi 60 de tone. Metrorex a cumpărat până acum 264 de garnituri noi, alte 26 urmând să fie achiziţionate la începutul anului viitor.

Acest articol este din Adevarul de seara Bucuresti, si greselile din text apartin celei ce l-a redactat.

Asistam la casarea istoriei unui oras. Gheorghe Udriste nu a facut absolut nimic pentru a salva aceste metrouri, iar chestiile cu intretinerea sunt niste mari porcarii. Tot ce a facut acest om si altii asemeni lui, a fost sa isi ingroase buzunarele si nimic mai mult. Se pare ca traim in tara in care istoria este modificata dupa placul unora, sau efectiv distrusa de unele persoane dornice de imbogatire.
MTRO
memorat
18 Decembrie 2009, 02:24:22
Răspuns #225

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
De afara se vede frumos din interior se vede altfel, dupa mine sint depasite moral si tehnic, inclusiv rata mare de defectari, au fost bune la vremea lor.
memorat
18 Decembrie 2009, 10:49:40
Răspuns #226

vlaicuandrei

  • Vizitator
Sa vad eu un BM ca tine la fel de bine ca un IVA si dupa aia le putem compara, dar cred ca daca rezista si jumatate din viata unei ive sa fim multumiti ... fara suparare si resentimente, dar mi-se par cam proaste din punct de vedere tehnologic (la cat se repara la ele ca sa fie tinute in stare de functionare) Si inca ceva...IVA nu a pierdut pe bune lupta, ci a fost "ajutata" sa piarda  :(
memorat
19 Decembrie 2009, 01:38:16
Răspuns #227

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Nu se repara asa des ca IVA, iar defectele sint minore, nu necesita timp foarte mare la remediere, nu mai vorbesc ca nici una nu seamana intre ele (vorbesc de IVA) si stiu despre ce vorbesc, si ma bazez pe date concrete.
memorat
19 Decembrie 2009, 14:31:38
Răspuns #228

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Da "bygy007" ai si tu dreptate, dar cu defectiunile care au aparut in ziar si au fost mentionate in acel raport Metrorex, care sunt extrem de grave, si care sunt specifice BM , cum ramane? Daca modernizau IVA cum trebuie, si acest lucru se putea, si inca se mai poate, sunt ferm convins ca nu se mai defectau atat de repede. Eu imi dau seama ca nu au interes pentru IVA nici cei de la Alstom, si nici cei de la Metrorex dupa modul in care le vopsesc. Vopseaua lor aruncata aiurea in interiorul vagoanelor se decojeste de fiecare data! Hai sa fim seriosi. BM-urile sunt foarte ingrijite, in comparatie cu IVA care sunt lasate "in paragina" intentionat. Cei de la Metrorex mai vor niste buzunare pline, bani facuti pe seama afacerii BM. In loc sa cumpere porcariile astea de BM-uri, mai bine modernizau cu jumate din pretul unui BM trei rame IVA, si cu banii ramasi, care se adunau mai faceau niste tunel, si implicit niste statii noi. Asta de la Metrorex este un palavragiu la fel ca multi altii, care ar putea sa ia atitudine, si nu o fac. Astea sunt oamenii care cred ca trei glume expirate, si fraza "nu ma las eu pana nu fac nu stiu ce ca vreau sa ramana dupa mine" reusesc sa ii convinga pe toti cu privire la intentiile lor. Si au succes intr-un fel, caci cu tactica asta pe care o folosesc politicieni si directori, ajung sa prosteasca oameni, insa nu pe toti.
Pentru mine e clar, G.U. cel care crede ca metroul ii apartine, si il trateaza ca si cand ar fii tarlaua lui tacsu, si care si-a facut avere pe seama istoriei metroului, si pe seama calatorilor cu metroul, este un ratat si un mare fraier coclit!
MTRO
memorat
19 Decembrie 2009, 21:12:56
Răspuns #229

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Aici ai si tu dreptate daca era de modernizat, tot pe principiul BM-ului le facea.
memorat
31 Decembrie 2009, 21:45:43
Răspuns #230

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Da, da, are dreptate ...
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
27 Ianuarie 2010, 10:36:03
Răspuns #231

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rem-ul Iva Astra 173-174-175 a circulat ieri (26 Ianuarie 2010, in jurul orei 17:00) pe Magistrala 1.
Am remarcat ca mecanicii s-au obisnuit sa circule de regula cu trenurile Bombardier, trenul oprind prea in spate, de regula ultima usa fiind neaccesibila calatorilor: STIMATI MECANICI BM ESTE MAI SCURT DECAT IVA ASTRA.

V-am atasat o galerie foto cu rama de metrou in statiile Dristor 2, Obor (observati ultima usa), Gara de Nord (din nou atentie la ultima usa).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Ianuarie 2010, 21:00:43
Răspuns #232

vlaicuandrei

  • Vizitator
S-a invatat omu cu BM-ul ce sa ii faci? :D acum nu mai stie sa mearga cu IVA frate, ca deh...e "grele de sofat" ::).
memorat
27 Ianuarie 2010, 22:35:37
Răspuns #233

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a invatat omu cu BM-ul ce sa ii faci? :D acum nu mai stie sa mearga cu IVA frate, ca deh...e "grele de sofat" ::).

Daca e sa reclam acel incident extrem de "minor" voi primi raspuns ca s-a luat masurile de rigoare iar incidentula  fost dicutat la scoala de mecanici.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Ianuarie 2010, 22:38:37
Răspuns #234

zofei.2006

  • Vizitator
Ma Iasmine eu stiu ca ala se intampla de foarte multi ani dinainte sa ajunga BM pe acea magistrala.
Asa ca este ceva cum sa zic a devenit o rutina acel lucru ca nu poti folosi la Basarab ultima usa la IVA.
memorat
27 Ianuarie 2010, 23:40:38
Răspuns #235

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ma Iasmine eu stiu ca ala se intampla de foarte multi ani dinainte sa ajunga BM pe acea magistrala.
Asa ca este ceva cum sa zic a devenit o rutina acel lucru ca nu poti folosi la Basarab ultima usa la IVA.
In statiile mentionate anterior, pe vremea Ivelor Astra ultima usa era functionala, puteai sa urci si sa cobori in voie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Ianuarie 2010, 11:04:30
Răspuns #236

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
"Iasmin" are dreptate. IVA se incadra in peron. Chiar daca la unele statii era mai greu, urcarile/coborarile "functionau"!
MTRO
memorat
11 Februarie 2010, 20:16:00
Răspuns #237

mariustrs

  • Vizitator
Metroul Ro Trans. 8)
memorat
25 Februarie 2010, 18:08:11
Răspuns #238

vlaicuandrei

  • Vizitator
O intrebare : dupa o placa a fabricantului iti poti da seama ce numar are rama de metrou? Anul de fabricatie ajuta cu ceva?
memorat
26 Februarie 2010, 01:00:47
Răspuns #239

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Cu aproximatie, unele au fost modernizate
memorat