28 Martie 2024, 15:19:22

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra  (Citit de 173713 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Iunie 2009, 12:53:56
Răspuns #200

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
IVA se pot moderniza in continuu. Acest lucru este posibil. Aici este vorba de "Istoria Metroului Bucurestean", nu putem sa o aruncam la autogen asa. Si daca Doamne Ajuta se vor moderniza cum trebuie, automat durata de viata va sarii peste durata tuturor BM-urile existente :). Si se stie ca o parte din ramele existente au fost modernizate treptat, deci pot circula fara probleme :). In situatia in care modernizarea IVA este mult mai ieftina ca achizitionarea unui BM, este obligatorie modernizarea acestora. Deci IVA castiga la toate capitolele.
MTRO
memorat
28 August 2009, 01:40:43
Răspuns #201

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Seara am plecat cu metroul din statia 1 Decembrie 1918.

Garnitura a sosit la ora 20:27 (la aproximativ 13 min si 12 secunde fata de precedenta). Pana la ora 20:31 (17 min 29 sec). In statia N. Grigorescu 2 am sosit la ora 20.32 si 58 secunde (13 min si 26 sec).

PS: pana in statia Izvor si aceasta rama s-a defectat. :( >:( :-[

Temul 234 - 124 - 199 a avut parte de un incident in ziua de 24 August 2009. La inchiderea usilor in statia Izvor (sens Preciziei), prima usa din rama 199B nu se mai inchidea. Pentru a nu perturba circulatia metroului, ajutorul conductorului a calatorit in vagon o statie pana la Eroilor. Aici acesta si-a procurat "sculele" din cabina si a incercat sa o "repare". La plecare din statia Eroilor usa tot deschisa era, puteti sa urmariti pe film.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 August 2009, 01:42:40
Răspuns #202

zofei.2006

  • Vizitator
Totusi ce sa zicem e acceptabil privind vechimea lor si interesu celor de la depou pentru intretinerea lor  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( .
memorat
05 Septembrie 2009, 00:39:49
Răspuns #203

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Totusi ce a patit Rama 111 in punctul de conducere A. S-a umflat chitul?> :-[
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Septembrie 2009, 12:47:48
Răspuns #204

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Si pentru ca suntem in Topicul despre Ramele I.V.A. vin si eu cu o intrebare care ma macina de foarte mult timp.

La inversor, sunt mai multe "pozitii":

  • Inainte: C1, C2, S, P.
  • Inapoi: C1, C2.

Imi puteti explica si mie ce sunt aceste pozitii? Si aici includ si modul in care sunt "legate" motoarele, pentru ca din vagile mele cunostiinte, stiu ca S si P inseamna Serie si respectiv Paralel, dar la ce folosesc?
memorat
12 Septembrie 2009, 03:52:54
Răspuns #205

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
inversorul practic are 2 pozitii inainte si inapoi  2 pe inapoi si 4 pe inainte C1, C2 , S , P sint trepte de viteza , C1 cam pina la 10Km/h  , C2 15-20Km/h  , S pina la 40-50Km/h si P pina la 70-80Km/h
 da S si P sint forma de legare a motoarelor la serie  S sint 2 legate in serie in paralel cu alte 2 in serie
la  P motoarele sint legate in paralel
la demaraj din 0km/h se trece se trece prin toate zonele de ex la S se trece prin C1, C2,S asta in mod automat la P  trece prin toate zonele
memorat
12 Septembrie 2009, 19:50:33
Răspuns #206

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cand porneste trenul mecaniicul misca acel levier alegand viteza de deplasare?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Septembrie 2009, 03:24:51
Răspuns #207

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
- dreapta impinsa inainte , mijlocul pe una din pozitii (mai putin 0 ) iar stinga impinsa.
memorat
19 Septembrie 2009, 20:53:25
Răspuns #208

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In jurul ore 19.30 circulatia Metroului pe M3 a fost blocata pe un sens in statia Politehnica dupa ce un metrou a atins un cablu care s-a desprins de pe tavan.

Ro-Trans s-a deplasat la locul incidentului. Am gasit garata la linia 1 rama Iva Astra 113-100-111. Acesta a atins cu rama 100 B si A un cablu care a iesit din suportul de sustinere. S-a avariat acoperisul ramei si de asemenea pantograful acesteia. Circulatia a fost blocata, minute in sir calatorii asteptand metroul in statie, tipic Romanesc. Sa circulat cu pendula intre Eroilor-Lujerului si spre final intre Gorjului si Preciziei.


Imediat la fata locului au sosit cateva echipe de interventie care au incercat sa verifice pagubele trenului. In jurul orei 21.00 trenul a pleca pe linia 1 spre Industriilor fara sa fie tractat. Alti muncitori verificau firele prinse pe tavan. Pana la inchiderea circulatiei in seara acesta acel fir a fost blocat pana la venirea unei echipe de cercetare de la Afer.



In final tot nu am inteles de ce muncitorii (Dorelii) cautau pantograful in rama 110B. Cautati-l si daca il gasiti va dau un suc la toti.



In jurul orei 16.00 in statia Dristor 2 am observat in probe Rama 113-100-111, cea implicata in incidentul din statia Politehnica.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Noiembrie 2009, 21:15:12
Răspuns #209

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Asta a fost cu cateva zile inainte sa o scoata la traseu, in Militari.
MTRO
memorat
21 Noiembrie 2009, 20:26:35
Răspuns #210

ByOnu

  • Vizitator


O IVA cu bara? ... pare, tunata  :P
Cine are mai mult info.
memorat
21 Noiembrie 2009, 21:04:50
Răspuns #211

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Fotografia a fost luata de pe "metroubucuresti.webs.com"
MTRO
memorat
21 Noiembrie 2009, 23:33:49
Răspuns #212

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Fotografia a fost luata de pe "metroubucuresti.webs.com"
Corectez, fotografia a fost preluata de pe siteul http://www.comunismulinromania.ro/. Si pe RO-Trans am repostat-o. In aceeasi situatie se afla si metroubucuresti.webs.com.

Cateva fotografii din constructia Metroului Bucurestean.

Postez cateva fotografii gasite pe un site comunist.



Iva efectuand probe.


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2009, 09:46:12
Răspuns #213

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Corect Iasmin !Am tinut sa spun asta dar chiar am uitat :D. Imi cer scuze ! Iasmin are dreptate.
MTRO
memorat
22 Noiembrie 2009, 09:52:01
Răspuns #214

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Asta este una din acele rame prototip, si anume 001 - 002 construite in 1976, din seria 0, fiind apoi inlocuite cu rame din seria 1 (vezi 001 - 002 care nu au scobitura in bot) !
MTRO
memorat
22 Noiembrie 2009, 10:48:56
Răspuns #215

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asta este una din acele rame prototip, si anume 001 - 002 construite in 1976, din seria 0, fiind apoi inlocuite cu rame din seria 1 (vezi 001 - 002 care nu au scobitura in bot) !
Noua REM 001 este in conservare in Dep. Militari, iar REM 002 (reconstruit in 1982 se afla la ora actuala in remiza de la Basarab 2 impareuna cu 048.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2009, 11:27:59
Răspuns #216

ByOnu

  • Vizitator
Ok, ms tuturor pt info.

Totusi, daca va uitati atent puteti observa ca acea bara face parte din bot ... adica este dintr-o bucata; cred ca au taiat-o, deoarece in pozele originale cu acele rame nu aveau acea bara.
Nu vi se pare ca arata bine?  :D
memorat
22 Noiembrie 2009, 11:53:54
Răspuns #217

ByOnu

  • Vizitator

Acela de pe bordul Ivei este o statie radio speciala, sau doar un simplu radio (se prinde radioul la metrou?)  :)
memorat
22 Noiembrie 2009, 13:17:53
Răspuns #218

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Orice IVA arata bine  :D !
MTRO
memorat
22 Noiembrie 2009, 13:50:32
Răspuns #219

ByOnu

  • Vizitator
Orice IVA arata bine  :D !

DA, CORECT!   :D

Dupa parerea mea, nici o rama (decat cele ireparabile) n-ar trebuii casata; deoarece ele au contruit istoria metroului bucurestean...
Si sincer acuma, nu erau asa de rele... ele au facut parte din copilaria mea, deci, o sa imi placa forever :)
Recunosc insa ca aveau momente de slabiciune, tin minte si acuma ca am mers odata cu IVA: s-au stins luminile si trenul a ramas putin in fata statiei, s-au chinuit mecanicii vreo 2-4 minute s-o urneasca din loc... ce amintiri  :P
memorat