28 Martie 2024, 11:40:45

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 185677 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

07 Iulie 2010, 22:20:42
Răspuns #220

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Deci si prin urmare... eu am o mare enigma: O multime, daca nu chiar toate, BM-urile flori de pe M2 au o lovitura/adancitura in usa cabinei.  :o Merg destul de des pe M2 de curand, si am remarcat acest lucru tot timpul. Este ceva ce n-are cum sa treaca neobservat, deci bauiesc ca nu este prima oara cand se discuta despre asta... Este straniu deoarece toate sunt plasate la aceleasi distante (aproximativ); deci ori asa scria in manualul de asamblare al Bombardierului atunci cand le-au facut, ori o fi o coincitenta dumnezeiasca (diavoleasca) se dea pasagerii cu ceva, exact in acel loc, sau poate este vreo grupare de grafferi care vor sa-si lase urma pe ele.  :-\

'Zeule' Iasminus, ce verdict ai?  :D

Mecanicii "creeaza" acesta "deformare" a usii. De ce se intampla doar pe M2? Acest fenomen este unul de tipul SF. Practic, usile se deschis doar la capatele care metroul rebruseaza in tunel sau intr-un loc fara peron (gen IMGB).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Iulie 2010, 22:26:22
Răspuns #221

ByOnu

  • Vizitator
Mecanicii "creeaza" acesta "deformare" a usii. De ce se intampla doar pe M2? Acest fenomen este unul de tipul SF. Practic, usile se deschis doar la capatele care metroul rebruseaza in tunel sau intr-un loc fara peron (gen IMGB).

Spune-mi "prost" daca vrei, dar n-am inteles prea multe din ce-ai spus. Ai spus doar unde si cine le face, dar nu si cum. Deci, mecanicii fac astea involuntar... Dar cum? Ce se intampla mai exact?? Ce treaba are peronul cu usile cabinei care fac legatura cu salonul? Eu vorbeam despre inside, nu despre outside.  ;)  Cred ca vorbim despre niste chestii diferite...
memorat
07 Iulie 2010, 22:38:32
Răspuns #222

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Spune-mi "prost" daca vrei, dar n-am inteles prea multe din ce-ai spus. Ai spus doar unde si cine le face, dar nu si cum. Deci, mecanicii fac astea involuntar... Dar cum? Ce se intampla mai exact?? Ce treaba are peronul cu usile cabinei care fac legatura cu salonul? Eu vorbeam despre inside, nu despre outside.  ;)  Cred ca vorbim despre niste chestii diferite...

Deschid usa dintre cabina si o lovesc de bara de langa usa. Ai inteles?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Iulie 2010, 22:59:17
Răspuns #223

ByOnu

  • Vizitator
Deschid usa dintre cabina si o lovesc de bara de langa usa. Ai inteles?

Asa, vezi ce simplu a fost..?  :D  Ce te complici cu peroane cu SF etc...  8) 

Merci!!  ;)
memorat
04 August 2010, 11:08:23
Răspuns #224

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asteptand ieri un tren in statia Unirii 1 cu destinatia finala 1 Decembrie 1918 am fost  surprins sa observ un BM. (haideti sa nu o mai lungim)
In primul vagon al trenului (1117-2117) erau deschide 5 geamuri din 6. Va pot spune ca esta un curent de-ti muta capul. La acceleratia metroului, daca doreai sa avansezi spre fata trenului curentul te impingea spre spate (te luptai cu morile de vant).

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 August 2010, 12:55:48
Răspuns #225

ByOnu

  • Vizitator
...Va pot spune ca esta un curent de-ti muta capul. La acceleratia metroului, daca doreai sa avansezi spre fata trenului curentul te impingea spre spate (te luptai cu morile de vant)...

Hai ca n-avea cum sa fie chiar asa de rau...  8)  In IVA care au geamurile deschise mai mereu cum de nu se intampla asta? (oare din cauza burdufului? face vreo diferenta?) ... :)
memorat
04 August 2010, 12:59:37
Răspuns #226

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Hai ca n-avea cum sa fie chiar asa de rau...  8)  In IVA care au geamurile deschise mai mereu cum de nu se intampla asta? (oare din cauza burdufului? face vreo diferenta?) ... :)

La Ivele Astra lipseste burduful, despre care putem spune ca este extrem de "transparent" (te ia curentu pe sus).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 August 2010, 10:37:04
Răspuns #227

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Bai By0nu, cum poti sa zici ca IVA are burduf? :-X





memorat
05 August 2010, 10:53:49
Răspuns #228

ByOnu

  • Vizitator
Bai By0nu, cum poti sa zici ca IVA are burduf? :-X

Cine a spus ca IVEle au burduf?! Poate ati inteles voi gresit. Nu vin de pe Marte... :p

Am spus daca face vreo diferenta buduful (pe care IVEle nu-l au/BM-urile da). ;)
memorat
14 Septembrie 2010, 23:36:47
Răspuns #229

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Vin si eu cu o poza splendida, ceva ce vedeam zilnic la iva, dar fenomenul a luat amploare si la bombardiere :(.
Si cu inca doua poze, care alcatuiesc un singur lucru ... bordul..
memorat
14 Octombrie 2010, 22:42:36
Răspuns #230

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Gamurile trenului Bombardier "HAGA" montate pe banii calatorilor dar, "sechestrate" de firma de paza SCORSEZE!

De aproape un an monotorizez rama "HAGA" in problema geamurilor deschise. Totul a inceput in luna Decembrie 2008 cand ziarele centrale au mentionat "isprava" facuta de Metrorex. In primele 4 luni, geamurile au inceput sa fie deschide incet, incet de calatori. Cu ocazia inceperii a iernii 2009-2010, geamurie au inceput, incet incet sa fie INCUIATE de catre "persoane neidentificate". Astfel spuse, deschiderea lor in timpul aglomeratiei orarei de varf era imposibila.
In timpul zilelor caniculare din primavara/vara anului curent 90 la suta din geamuri erau deschise (restu fiind incuiate cu o cheie patrata).
In seara aceasta, in timpul unei "plimbari" cu acest tren am incercat sa deschid doua geamuri din vagonul 2 (MP 1117), dar din cele 8 geamuri 7 erau incuiate!!! Mi-am cautat un rand din cele doua chei patrate cu care am deschiat doua dintre ele deasupra locului scaunului si vis-a-vis. Peste catva timp, "un paznic strajnic" din trenul respectiv mi-a inchis cele doua geamuri pe motivul ca e curent. A trebuit sa port o discutie "lamuritoare" cu AGENTUL 295 al firmei de paza SCORSEZE.
Astfel spuse, putem trage unele concluzii:
- investirea banilor pentru modificarea si adaptarea geamurilor mobile in trenurile BM este inutila.
- zgomotul produs in timpul calatoriei cu trenul.
- aspect pozitiv: o ventilatie sporita in salonul calatorilor, doar daca nu vine vreun "taran" al firmei de PAZA SCORSEZE sa vi-l "sechestreze"!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Octombrie 2010, 22:46:38
Răspuns #231

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
14 Octombrie 2010, 22:49:44
Răspuns #232

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Dupa ghilimelele alea, cred ca te-a lamurit mai mult de-o gramada.
memorat
14 Octombrie 2010, 23:19:04
Răspuns #233

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Welcome to Romania.
La ce te asteptai? Vroiai ca saracutu Ag Paza sa raceasca? Sau sa-l traga curentu.
Simplu, le-a inchis (cu patrata) si gata, si-a rezolvat omu problema.
Asta ar fii o teorie, a doua teorie ar fi:
Poate este data vre-o dispozitie, ca geamurile sa fie inchise (prea putin probabil)
Acum, indiferent de care teorie este cea adevarata, ventilatia functioneaza ca la orce alt BM, deci, teoretic, trebuie sa faca fata.
Iar singurele persoane care au de pierdut, sunt calatori, care merg de ici pana colo, si nu cred ca le-ar strica o gura de aer "proaspat" din tunel.
Tragand linie, si spunandumi parerea, bag mana in foc, ca respectivi agentii de paza, au inchis geamurile ca sa nu-i traga curentu.
Acuma sincer, punete si in situatia lor, sa stai atatea ore in curent...
Si in caz ca te-ai pus, iti raspund eu cum este... ;)
DAIA SUNT PLATITI. :D :D
memorat
14 Octombrie 2010, 23:36:38
Răspuns #234

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Welcome to Romania.
La ce te asteptai? Vroiai ca saracutu Ag Paza sa raceasca? Sau sa-l traga curentu.
Simplu, le-a inchis (cu patrata) si gata, si-a rezolvat omu problema.
Asta ar fii o teorie, a doua teorie ar fi:
Poate este data vre-o dispozitie, ca geamurile sa fie inchise (prea putin probabil)
Acum, indiferent de care teorie este cea adevarata, ventilatia functioneaza ca la orce alt BM, deci, teoretic, trebuie sa faca fata.
Iar singurele persoane care au de pierdut, sunt calatori, care merg de ici pana colo, si nu cred ca le-ar strica o gura de aer "proaspat" din tunel.
Tragand linie, si spunandumi parerea, bag mana in foc, ca respectivi agentii de paza, au inchis geamurile ca sa nu-i traga curentu.
Acuma sincer, punete si in situatia lor, sa stai atatea ore in curent...
Si in caz ca te-ai pus, iti raspund eu cum este... ;)
DAIA SUNT PLATITI. :D :D
8) ::) Ultima fraza a fost funny. Calatoriile Metrorex au fost reduse, tariful s-a majorat, dar confortul de calatorie este invers proportional cu salariilor angajatilor companiei.  :D
De cata matematica trebuie sa dai dovata sa intelegi fraza de mai sus!  ;D :D ;)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Octombrie 2010, 23:43:56
Răspuns #235

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
8) ::) Ultima fraza a fost funny. Calatoriile Metrorex au fost reduse, tariful s-a majorat, dar confortul de calatorie este invers proportional cu salariilor angajatilor companiei.  :D
De cata matematica trebuie sa dai dovata sa intelegi fraza de mai sus!  ;D :D ;)

Sincer, nu prea le am cu matematica, dar nu am inteles nimic din ce ai vrut sa-mi spui.
cum adica: "Calatoriile Metrorex au fost reduse"?
              : "dar confortul de calatorie este invers proportional cu salariilor angajatilor companiei."
              : "tariful s-a majorat", asta stim si noi.
care-i faza cu calatoriile reduse? trenuri mai putine pe traseu? sau ce?
Care-i faza cu compania, care companie? te refereai la Metrorex sau la Scorseze?
Ca m-ai cam indus in eroare.
memorat
14 Octombrie 2010, 23:53:46
Răspuns #236

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sincer, nu prea le am cu matematica, dar nu am inteles nimic din ce ai vrut sa-mi spui.
cum adica: "Calatoriile Metrorex au fost reduse"?
              [...]
Metrorex a limitat calatoriile posesorilor de abonamente. Mie 62 de calatorii pe luna nu imi ajung!!!

Sincer, nu prea le am cu matematica, dar nu am inteles nimic din ce ai vrut sa-mi spui.
[...]
              : "dar confortul de calatorie este invers proportional cu salariilor angajatilor companiei."
              : "tariful s-a majorat", asta stim si noi.
care-i faza cu calatoriile reduse? trenuri mai putine pe traseu? sau ce?
Care-i faza cu compania, care companie? te refereai la Metrorex sau la Scorseze?
[...]
Ma referam la Compania Metrorex.
Scorseze e doar o firma!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Octombrie 2010, 00:12:17
Răspuns #237

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
OK, m-ai lamurit.
O poza "alb negru" cu (1008/2008) Crizantema si (1007/2007) Bujorul.
"big brother, little brother .. together
Intodeauna m-am intrebat cum ar arata un BM "alb negru" 8)
memorat
15 Octombrie 2010, 00:51:03
Răspuns #238

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
OK, m-ai lamurit.
O poza "alb negru" cu (1008/2008) Crizantema si (1007/2007) Bujorul.
"big brother, little brother .. together
Intodeauna m-am intrebat cum ar arata un BM "alb negru" 8)

Ce artistica e poza!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Octombrie 2010, 23:12:54
Răspuns #239

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rama Dublin 1121-2121 s-a retras pe la 15:30 in Depoul Ciurel, la Gara de Nord (ora 15:23) trecand cu afisiaj Crangasi.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat