28 Martie 2024, 13:52:09

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 185725 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

02 August 2009, 23:50:03
Răspuns #160

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rama Sofia (2126) in statia Basarab pe M1.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 August 2009, 01:21:00
Răspuns #161

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Fratilor intelegeti  o data ca IVA este mult mai buna si mai rezistenta ca BM. Dupa doi ani de functionare IVA nu era ruginita. BM sunt o afacere proasta, de proasta calitate, si vor sa prosteasca prostu din fiecare om care are o doza de prostie in el.
MTRO
memorat
03 August 2009, 01:26:32
Răspuns #162

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Poate ca partial ai dreptate si asta pentru ca ele sunt asamblate in Romania. Dar nu cred ca merita sa pui in joc BOMBARDIER TRANSPORTATION si sa ii acuzi ca fac lucruri de proasta calitate pentru ca nu ai dreptate. Zilnic, in zeci de tari, circula un material rulant marca BOMBARDIER. Mai mult decat atat, dupa cum stiti, BOMBARDIER are si divizie de constructii de avioane. Asa ca eu nu as da vina pe MOVIA chiar daca imi plac IVA.
memorat
08 August 2009, 23:44:22
Răspuns #163

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Daca fac multe nu inseamna neaparat ca sunt calitative:). BM face si atv- uri si nu sunt mai bune ca un Honda  ;)
MTRO
memorat
09 August 2009, 02:26:49
Răspuns #164

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
De acord. Dar daca materialul rulant de cale ferata produs de Bombardier Transportation ar fi asa cum zici tu, de ce mai exista aceasta companie?

De ce Germania are? Sau Finlanda, sau Austria? Si nu ma refer neaparat la vehiculul feroviar in sine, ci ma refer si la echipamentele produse de aceasta companie pentru calea ferata.

Eu totusi sunt curios cum sunt intertinute noile trenuri de metrou de au inceput sa apara pe el petele de rugina.

Pe de alta parte si mie imi plac foarte mult ramele vechi si normal ca nu voi ridica in slavi noile rame.

Dar timpul trece si trebuie sa mergem inainte!

P.S.: MTROE, nu te mai incrancena in halu' asta, pentru ca este clar ca problema este la noi, nu la rama de metrou. Nu uita ca ea a fost facuta in conformitate cu cerintele noastre. Depinde de NOI cum o intretinem si cum "umblam" cu ea.
memorat
09 August 2009, 02:39:23
Răspuns #165

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Stati linistiti ca aia nu este rugina (observatie personala), se curata a curs ceva apa cu rugina sau solutie ceva este lipicioasa si adera bine la suprafata de inox , trebuies curatate cu o solutie care sa nu atace inoxul
memorat
09 August 2009, 11:53:37
Răspuns #166

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
Pai tocmai asta este. Ca nemtii si alte state, dar mai ales nemtii se mira cum de circula BM la ei, din moment ce ele sunt produse cu tehnica germana:).
E destul de simplu de ce circula. Cei de la BM au un sistem avansat de spagi, la noi nefiind o problema.

Si ca sa-i raspund lui  "bygy007", degeaba incearca el sa puna parte BM-urilor cat timp fotografia vorbeste.

Am pus 2 fotografii acolo. Prima e facuta de mine, iar a 2a de "Iasmin". Nu stiu daca poza lui "Iasmin" e din acelasi loc. Oricum eu stiu ce am vazut si nu trebuie sa vina "bygy007" sa informeze eronat forumul doar de dragul de a scrie o replica sau de dragul BM-urilor, care orice ar zice el sunt praf.

Acest aspect nu se va schimba niciodata.
MTRO
memorat
09 August 2009, 15:30:20
Răspuns #167

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Stii ce nu am inteles eu din tot ce ai scris tu acolo?

Citat
din moment ce ele sunt produse cu tehnica germana

Care e legatura? Ca si la noi e asamblat la Electroputere Craiova.

Si din cate stiu eu, Bombardier Transportation e firma canadiana, NU germana sau altceva.

Daca am inteles eu ce nu trebuie, te rog sa imi semnalezi.
memorat
09 August 2009, 16:42:32
Răspuns #168

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
@"ldh_sniper" Da, Bombardier Transportation este firma canadiana, eu ma refeream ca sunt produse, produsele celor de la Bombardier Transportation cu tehnica germana.
MTRO
memorat
10 August 2009, 00:26:55
Răspuns #169

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Pai tocmai asta este. Ca nemtii si alte state, dar mai ales nemtii se mira cum de circula BM la ei, din moment ce ele sunt produse cu tehnica germana:).
E destul de simplu de ce circula. Cei de la BM au un sistem avansat de spagi, la noi nefiind o problema.

Si ca sa-i raspund lui  "bygy007", degeaba incearca el sa puna parte BM-urilor cat timp fotografia vorbeste.

Am pus 2 fotografii acolo. Prima e facuta de mine, iar a 2a de "Iasmin". Nu stiu daca poza lui "Iasmin" e din acelasi loc. Oricum eu stiu ce am vazut si nu trebuie sa vina "bygy007" sa informeze eronat forumul doar de dragul de a scrie o replica sau de dragul BM-urilor, care orice ar zice el sunt praf.

Acest aspect nu se va schimba niciodata.

din pacate tu nu ai avut ocazia sa vezi despre ce e vorba , ci ai vazut asta din poze si nu la fata locului , iti GARANTEZ  CA AIA NU E RUGINA si un strat pe deasupra carcasei, nu are rost sa iti spun unde am vazut si ce am constatat eu , chestia aia se curata si nu e rugina ,aia se poate curata este un strat de "ceva " ruginit , se curata dar foarte greu
daca nu crezi asta e problema ta , timpul iti v spune daca am gresit sau nu (dar sint 1000% convins ca nu)
TOATE CELE BUNE ;)
memorat
10 August 2009, 15:35:46
Răspuns #170

MTROE

  • Mesaje postate: 108
  • Gen: Bărbat
"Bygy007" crede-ma ca stiu despre ce e vorba. Adica cunosc si nemti si canadieni si romani care au lucrat la firme dastea si de la ei stiu eu ce stiu... :). Crede-ma ca nu vorbesc aiurea, intrucat mie de fel imi place sa cantaresc tot ce zic :).Dar ma rog fiecare cu opinia lui. Toate cele bune !
MTRO
memorat
16 August 2009, 00:47:16
Răspuns #171

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In rama Bombardier Madrid (1108-2108) am observat montate la toate interfoanele un plastic ce va impiedica actionarea involuntara a semnalului de alarma.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 August 2009, 01:13:15
Răspuns #172

CRAZY BOY

  • Vizitator
O decizie ffffoarte buna.
memorat
16 August 2009, 12:28:43
Răspuns #173

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
In sfarsit s-au gandit si ei ca asa e muult mai bine...





memorat
16 August 2009, 12:31:30
Răspuns #174

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
memorat
16 August 2009, 13:21:23
Răspuns #175

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Ei na!!!!

Atat de mult le-a luat sa isi dea seama ca o asemenea protectie este necesara ???.

In fine, mai bine mai tarziu decat niciodata.
memorat
16 August 2009, 22:32:04
Răspuns #176

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In rama Bombardier Madrid (1108-2108) am observat montate la toate interfoanele un plastic ce va impiedica actionarea involuntara a semnalului de alarma.

S-au montat in vreo 6 rame Bm aceste noi tipuri de plasticuri peste interfoane. Am intalnit in urmatoarele rame: Madrid (1108-2108), Camelia (1003-2003) si Londra (1105-2105). In ramele Berlin (1104-2104), Varsovia (1116-2116), Atena (1112-2112), Copenhaga (1113-2113), Paris (1106-2106) si Europa (1101-2101) nu se modificase semnalul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2009, 02:03:37
Răspuns #177

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Prima data au fost montate la un tren pe M2 asta primavara experimental, dar cred ca se vor monta si pe celelalte butoane, vor urma si restul.
memorat
21 August 2009, 02:01:52
Răspuns #178

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cateva Bombardiere Movia la Depoul Berceni:







Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Septembrie 2009, 17:54:56
Răspuns #179

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De la 1 Septembrie 2009 ramele de metrou Talin(1123-2123), Riga(1124-2124), Vilnius(1125-2125)  si Sofia(1126-2126) s-au intros pe M2.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat