28 Martie 2024, 19:34:03

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 185846 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

20 Noiembrie 2012, 21:45:26
Răspuns #480

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ce informatii aveti despre ramele 1001 - 2001 si 1002 -2002;D Vineri au plecat spre Pantelimon si nu au mai circulat pe nici o magistrala de 4 zile...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2012, 23:02:38
Răspuns #481

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bord tren metrou Bombardier Movia 346 -- METROREX:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2012, 00:32:08
Răspuns #482

Matei

  • Vizitator
Margareta cred ca se afla acum in Depoul Pantelimon, pentru montarea geamurilor rabatabile. Luni, marti si ieri n-a circulat, iar ieri au circulat toate ramele BM2 pe M2 (fara Dalia si Narcisa) si din aceasta cauza cred ca...
Ieri am vazut ca rama Camelia are burdufuri nou-noute (probabil i-au fost puse cand a stat pentru montarea geamurilor rabatabile) ! ;D
memorat
22 Noiembrie 2012, 11:05:19
Răspuns #483

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Margareta cred ca se afla acum in Depoul Pantelimon, pentru montarea geamurilor rabatabile. Luni, marti si ieri n-a circulat, iar ieri au circulat toate ramele BM2 pe M2 (fara Dalia si Narcisa) si din aceasta cauza cred ca...
Ieri am vazut ca rama Camelia are burdufuri nou-noute (probabil i-au fost puse cand a stat pentru montarea geamurilor rabatabile) ! ;D
21 ! Ieri am stat la a doua ora de varf in statia Universitate si am vazut tot parcul acestei magistrale - Camelia, Zambila, Violeta, Bujorul, Crizantema, Craita, Crinul, Iasomia, Frezia, Irisul, Nufarul, Nalba, Magnolia, Liliacul, Gladiola, Londra, Bratislava, Dublin, Riga, Vilnius, Sofia.
Daca ne citeste cineva forumul nostru poate ar lua masura de transferare a inca unui BOMBARDIER pe M2 din pricina ca la ora actuala sunt 21 de trenuri pe M2 in circulatie 21 lipsind trenul de rezerva. Ieri 2 trenuri au fost nevoite sa se retraga in depou cu diferite defecte, dar nu au putut din lipsa de trenuri.
Cat despre Camelia 1003 - 2003 este o poveste cunoscuta de putini oameni. Acest tren BM a fost avariat (lovit) la Depoul IMGB prin anul 200X din pricina unei porti de la HALA de PARCARE. Ulterior, in urma cu trei saptamani a avut parte de revizia de un milion de km. in care i-a fost vopsit botul accidentat din cauza ca prima vopsea se facute cam mata si negricioasa. Matei, la revizia de un mil. km i-au fost inlocuite burdufele. (foto de ieri, din trecut, si poartile lovite depozitate in IVA 228 -- foto TRANSIRA.ro)

TRIMITETI MINIM UN BM PE M2 PENTRU REZERVA CA SUNT IVE LA GREU PENTRU M1/3.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2012, 14:11:02
Răspuns #484

SubwaysFAN

  • Mesaje postate: 26
Ce informatii aveti despre ramele 1001 - 2001 si 1002 -2002 ?  ;D Vineri au plecat spre Pantelimon si nu au mai circulat pe nici o magistrala de 4 zile...
Este adevarat ca trenurile mentionate de tine sunt retrase din circulatie pentru revizia de 1.000.000 km.

Margareta cred ca se afla acum in Depoul Pantelimon, pentru montarea geamurilor rabatabile. Luni, marti si ieri n-a circulat, iar ieri au circulat toate ramele BM2 pe M2 (fara Dalia si Narcisa) si din aceasta cauza cred ca...
Ieri am vazut ca rama Camelia are burdufuri nou-noute (probabil i-au fost puse cand a stat pentru montarea geamurilor rabatabile) ! ;D

Narcisa este o rama de metrou mai problematica, in luna OCTOMBRIE 2012 fiind tractata de 3 ori dupa ce a ramas defecta cu calatori. S-a luat decizia ca aceasta rama sa circule numai dupa o revizie amanuntita incluzand si revizia de 1.000.000 km. O sa mai lipseaza 5-8 zile din traseu, atat Dalia cat si Narcisa.
memorat
22 Noiembrie 2012, 18:08:47
Răspuns #485

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa ne aducem rama 1006 - 2006  Margareta pozata la IMGB --  04-01-2010:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Noiembrie 2012, 16:52:38
Răspuns #486

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Problema rezervei pe M2 s-a rezolvat. A fost transferat un Bm21: 1114-2114.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Noiembrie 2012, 09:15:18
Răspuns #487

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Problema rezervei pe M2 s-a rezolvat. A fost transferat un Bm21: 1114-2114.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Noiembrie 2012, 23:12:14
Răspuns #488

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Azi am mers cu aceasta rama intre Dristor 2 - Piata Muncii, am stat in primul vagon si peretele era curat.
LE: Acum am vazut ca peretele de la celalalt capat este cel vandalizat.
Bingo...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Noiembrie 2012, 23:53:50
Răspuns #489

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
E greu inceputul...Cat au rezistat BM - urile  "nepictate" ?
Cativa ani...

Avem 22 de trenuri pe M2.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Noiembrie 2012, 00:04:59
Răspuns #490

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]
Haideti sa urmarim repartizarea BM-urilor pe M2 (in programul A -- de lucru): 18 Flori + 6 Capitale. In program de lucru circula 21 Bm-uri + o rezerva calda (22 trenuri). Cred ca sunt vreo 2 rame defecte...
1012 - 2012 Frezia tind sa cred este la montaj de geamuri.

Avem rezerva pe M2: 15 flori + 7 capitale. In circulatie 22 + 1 rezerva.

1001-2001, 1002-2002, 1006-2006 la REVIZIA de 1.000.000 km.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Noiembrie 2012, 17:01:17
Răspuns #491

SubwaysFAN

  • Mesaje postate: 26
Problema rezervei pe M2 s-a rezolvat. A fost transferat un Bm21: 1114-2114.

Daca ne citeste cineva forumul nostru poate ar lua masura de transferare a inca unui BOMBARDIER pe M2 din pricina ca la ora actuala sunt 21 de trenuri pe M2 in circulatie 21 lipsind trenul de rezerva. Ieri 2 trenuri au fost nevoite sa se retraga in depou cu diferite defecte, dar nu au putut din lipsa de trenuri.
Cat despre Camelia 1003 - 2003 este o poveste cunoscuta de putini oameni. Acest tren BM a fost avariat (lovit) la Depoul IMGB prin anul 200X din pricina unei porti de la HALA de PARCARE. Ulterior, in urma cu trei saptamani a avut parte de revizia de un milion de km. in care i-a fost vopsit botul accidentat din cauza ca prima vopsea se facute cam mata si negricioasa. Matei, la revizia de un mil. km i-au fost inlocuite burdufele. (foto de ieri, din trecut, si poartile lovite depozitate in IVA 228 -- foto TRANSIRA.ro)

TRIMITETI MINIM UN BM PE M2 PENTRU REZERVA CA SUNT IVE LA GREU PENTRU M1/3.
Nu trebuia sa ne "dai de gol" ca pe M2 circulam fara rezerva. A citit cineva din MINISTER mesajul tau si a trimis o comisie la depou.
Data viitoare scrie informatiile mai rezervate.

WoW!!!  :-X :-\ :-X I-a prins cineva?
Normal ca nu. Problema din filmuletul respectiv este cunoscuta de conducerea METROREX: firma de paza a trimis doar un agent pe tren care se pare ca se odihnea. SCORSEZE a fost scursa de bani pentru stergerea trenului.
memorat
27 Noiembrie 2012, 18:19:03
Răspuns #492

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu trebuia sa ne "dai de gol" ca pe M2 circulam fara rezerva. A citit cineva din MINISTER mesajul tau si a trimis o comisie la depou.
Data viitoare scrie informatiile mai rezervate.
[...]
Sorry...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Noiembrie 2012, 21:14:56
Răspuns #493

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Nu trebuia sa ne "dai de gol" ca pe M2 circulam fara rezerva. A citit cineva din MINISTER mesajul tau si a trimis o comisie la depou.
Eu chiar nu inteleg afirmatia asta, e cumva pe principiul "Las-o aşa ca ne-am invăţat cu ea ? "
memorat
27 Noiembrie 2012, 22:14:14
Răspuns #494

ByOnu

  • Vizitator
Nici eu nu inteleg ce a vrut sa zica... idem si de ce si-a cerut Iasmin scuze... :-\
memorat
27 Noiembrie 2012, 23:10:08
Răspuns #495

SubwaysFAN

  • Mesaje postate: 26
Eu chiar nu inteleg afirmatia asta, e cumva pe principiul "Las-o aşa ca ne-am invăţat cu ea ? "

Nici eu nu inteleg ce a vrut sa zica... idem si de ce si-a cerut Iasmin scuze... :-\
Sa fiu mai explicit: Alstom se ocupa de mentenanta trenurilor de metrou. Au fost scadente 3 trenuri in acelasi timp la revizie, ceea ce nu se intampla deseori.
Alstom a luat decizia sa repare trenurile in "secret" fara a informa MINISTERUL TRANSPORTURILOR - Metrorex de o lipsa acuta de trenuri de metrou.
Depoul, aflat in subordinea Alstom a incercat sa ascunda acest deficit de trenuri trimitand in traseu nr maxim de BM-uri aflate pe M2 in exploatare: 21. Chiar daca se defectau trenurile in circulatie mecanicii erau obligati sa traga de ele pana la iesirea din ora de varf pentru asolicita tren la schimb. S-a inregistrat si un blocaj de 20 de minute din cauza unui tren care a fost forjat la maxim (1017-2017) fiind cu defect la boghiu in frana ABS. A facut locuri plane si a trebuit strunjirea unei osii in Pantelimon. Acest lucru s-a intamplat 16.11-18.11.2012.
Cat despre comisia care v-am vorbit... A fost trimisa de Directorul General pentru ca un consilier citise la voi pe forum despre "manaria" ALSTOMULUI. Acum sa vedem finalizarea anchetei. :D :D


Nu trebuia Iasmin sa ne desconspire treburile murdare din curtea Alstom avand in vedere ca doar renumele este din firma mama  FRANCE.
memorat
27 Noiembrie 2012, 23:14:30
Răspuns #496

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa fiu mai explicit: Alstom se ocupa de mentenanta trenurilor de metrou. Au fost scadente 3 trenuri in acelasi timp la revizie, ceea ce nu se intampla deseori.
Alstom a luat decizia sa repare trenurile in "secret" fara a informa MINISTERUL TRANSPORTURILOR - Metrorex de o lipsa acuta de trenuri de metrou.
Depoul, aflat in subordinea Alstom a incercat sa ascunda acest deficit de trenuri trimitand in traseu nr maxim de BM-uri aflate pe M2 in exploatare: 21. Chiar daca se defectau trenurile in circulatie mecanicii erau obligati sa traga de ele pana la iesirea din ora de varf pentru asolicita tren la schimb. S-a inregistrat si un blocaj de 20 de minute din cauza unui tren care a fost forjat la maxim (1017-2017) fiind cu defect la boghiu in frana ABS. A facut locuri plane si a trebuit strunjirea unei osii in Pantelimon. Acest lucru s-a intamplat 16.11-18.11.2012.
Cat despre comisia care v-am vorbit... A fost trimisa de Directorul General pentru ca un consilier citise la voi pe forum despre "manaria" ALSTOMULUI. Acum sa vedem finalizarea anchetei. :D :D


Nu trebuia Iasmin sa ne desconspire treburile murdare din curtea Alstom avand in vedere ca doar renumele este din firma mama  FRANCE.
Se aceea in wekeendul 16-18 Noi. 2012 fusese transferate 7 trenuri pe M1/3, iar LILIACUL 1017 - 2017 nu a circulat nici o zi pe aceasta magistrala, el fiind la strung.
Te corectez: Au fost 7 trenuri transferate...
Camelia, Violeta si Bratislava pe M3.
Sofia pe M1.
1001-2001, 2002-1002, 1017-2017 au stationat in Dep. Pantelimon.

In concluzie au fost 7 rame transferate.

Care mai sunt starea ramelor 1001-2001  &  1002-2002?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Noiembrie 2012, 23:19:52
Răspuns #497

SubwaysFAN

  • Mesaje postate: 26
Se aceea in wekeendul 16-18 Noi. 2012 fusese transferate 7 trenuri pe M1/3, iar LILIACUL 1017 - 2017 nu a circulat nici o zi pe aceasta magistrala, el fiind la strung.
Care mai sunt starea ramelor 1001-2001  &  1002-2002?
Bingo... (referitor la 1017-2017).

Trebuie sa iasa in probe DALIA 1001 - 2001 zilele urmatoare.
memorat
29 Noiembrie 2012, 18:46:00
Răspuns #498

Matei

  • Vizitator
In aceasta dimineata, un prieten a vazut rama Margareta (pe M2), care are geamuri rabatabile (este al zecelea BM2 care a primit geamuri rabatabile) !
memorat
29 Noiembrie 2012, 21:43:10
Răspuns #499

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Da am vazut-o si eu pe "Margareta" acum vre-o ora la Pipera, circula fara calatori.
Dar din viteza, parca am observat, ca nu avea geamuri rabatabile, la toate vagoanele, gen: cum s-a intamplat in trecut cu 1005 - 2005.

Alte detali, nu stiu sa va spun, am spus ce am vazut.
memorat