28 Martie 2024, 15:03:15

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 185749 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

17 Noiembrie 2010, 22:55:42
Răspuns #260

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Azi la ora 19:00, din dep Berceni a plecat o "floare" nu stiu care, la dep Pantelimon...
Sa-i schimbe niste roti, nu stiu daca toate, sau la ce vagon, sau ce floare, etc, alte detali.
Sursa sigura ;)
memorat
20 Noiembrie 2010, 12:38:37
Răspuns #261

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sofia 1126 - 2126 pe M1 in statia Petrache Poenaru, ieri:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2010, 22:58:30
Răspuns #262

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
22 Noiembrie 2010, 23:16:55
Răspuns #263

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Daca tin minte bine am fost si eu cu tine in ziua aia. ;D :)
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
22 Noiembrie 2010, 23:18:45
Răspuns #264

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Daca tot aduce in discutie ramele Bombardier Movia 346 imi permiteti sa mai fac o mica remarca? Rama Sofia 1126 - 2126 a avut probleme de cand a sosit in Bucuresti la sistemul sonor de anuntare a statiilor. De cateva saptamani "boxele" functioneaza ireprosabil.
Dar ca sa fiu carcotas: din pricina conducerii in modul ATP (Sofia 1126 - 2126), mecanicul a franat trenul destul de violent pe macazele de intrare in EROILOR (spre DR 2) imediat fortand trenul la o acceleratie maxima. In aceste momente, trenul s-a zguduit din toate incheieturile unii dintre pasageri speriiindu-se, crezand ca trenul a deraiat.
Ca un profesionist in ale metroului, am remarcat un patinaj violent cauzat de starea proasta a liniei si a umezelii din tunele. La plecarea din statia Grozavesti aceeasi probleme, numai ca boghiurile s-au invartit in gol, sistemele antidemaraj intrand cu greu in functiune.

THE END!!! ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Noiembrie 2010, 15:52:28
Răspuns #265

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Daca tin minte bine am fost si eu cu tine in ziua aia. ;D :)
Da,într-adevăr, tocmai luasem iPodul. Scuze off.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
27 Noiembrie 2010, 09:04:46
Răspuns #266

ByOnu

  • Vizitator
Ieri, BM 013: :-\

memorat
08 Ianuarie 2011, 16:49:43
Răspuns #267

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
De pe http://fabricaderas.blogspot.com/
Undeva in arhiva de poze trucate, am dat si peste o poza mai epica... matizul in metrou.
Este un trucaj bun, dar haideti sa ne uitam mai atenti la poza, si v-om observa un "defect" care nu este trucaj.
Iar trenul cu pricina inca mai are acel defect si in prezent.

Cine nu si-a dat seama, imi permit sa raspund tot eu.
Teoretic trebuie sa fie cate 6 curele, impartite cate 3.
Dar acesta are pe bara doar 5 curele...
Ma refer la curelele de care se tin calatori.
memorat
08 Ianuarie 2011, 17:17:56
Răspuns #268

ByOnu

  • Vizitator
Daca asta-i bara la care te referi, pot sa spun "you're wrooooong!!" :D Cureaua este doar intoarsa, e destul de vizibila. ;)
memorat
08 Ianuarie 2011, 18:05:12
Răspuns #269

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Ce ochi de vultur ai.
Nu observasem, dar am observat pe M2, un Bm-u din seria a-2-a, cele cu nume de capitale.
Ca in loc de 6 (cate 3, despartite de bara aia din mijjocul scaunelor), un tren avea 2, exact ca in poza, iar al treilea char nu exista.
Nu-mi aduc aminte cu siguranta, dar parca era 1105 sau 1106.
memorat
08 Ianuarie 2011, 20:19:10
Răspuns #270

ByOnu

  • Vizitator
Pe mine personal nu ma pasioneaza BM-urile, mai ales ca merg de minim 10 ori cu ele pe M2 per saptamana, deci sunt satul pana peste cap de ele. Daca eu merg doar 10 mins pe zi cu ele si simt ca imi creste tensiunea cand le vad, pai tie trebuie sa-ti fie... :-X

N-au detalii, n-au personalitati (decat Haga cu geamurile ei deja faimoase si BM12 cu placutele aparte din interior, si cam atat). ::)
memorat
09 Ianuarie 2011, 01:08:13
Răspuns #271

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De pe http://fabricaderas.blogspot.com/
Undeva in arhiva de poze trucate, am dat si peste o poza mai epica... matizul in metrou.
Este un trucaj bun, dar haideti sa ne uitam mai atenti la poza, si v-om observa un "defect" care nu este trucaj.
Iar trenul cu pricina inca mai are acel defect si in prezent.

Cine nu si-a dat seama, imi permit sa raspund tot eu.
Teoretic trebuie sa fie cate 6 curele, impartite cate 3.
Dar acesta are pe bara doar 5 curele...
Ma refer la curelele de care se tin calatori.
Ce ochi de vultur ai.
Nu observasem, dar am observat pe M2, un Bm-u din seria a-2-a, cele cu nume de capitale.
Ca in loc de 6 (cate 3, despartite de bara aia din mijjocul scaunelor), un tren avea 2, exact ca in poza, iar al treilea char nu exista.
Nu-mi aduc aminte cu siguranta, dar parca era 1105 sau 1106.

Nu cred ca este vorba despre un BM din seria "Capitalelor". Respectivele BM din seria a doua (Capitale) rand de bara montate la mijlocul celor 6 scaune!!!  :-X ;)
Pot spune ca trucajul este unul reusit, data fotografiei putem spune ca este cam recenta. De cat timp au inceput lipirea reclamelor in trenurile BM de pe M2 (adica "florile")?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Ianuarie 2011, 07:40:43
Răspuns #272

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
The first BM2-1 in station Piata Unirii 1 -> Europa 1101 - 2101 si Zu is YOU!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Ianuarie 2011, 12:13:04
Răspuns #273

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Violeta 1005 - 2005 pe M2 in statia Piata Victoriei 1 pe 13 Ianuarie 2011:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Ianuarie 2011, 00:24:54
Răspuns #274

ByOnu

  • Vizitator
Prea mult alb in BM-uri? :D

http://www.trombon.ro/lifestyle/prea-mult-alb-in-noile-garnituri-de-metrou

Odata cu lansarea vagoanelor de metrou de tip Bombardier pe magistralele 1 si 2, bucurestenii au fost asaltati de tot felul de probleme, care s-au soldat cu greve ale calatorilor nevoiti sa mearga cu metroul si nu cu alte mijloace de transport in comun.

Motivul principal al grevei calatorilor este albul exagerat cu care au fost vopsite interioarele vagoanelor, un alb care duce la lacrimarea ochilor si chiar la orbire. Se pare ca nuanta de alb intens fosforescent a fost aleasa in momentul in care s-a realizat designul vagoanelor, cu scopul de a lumina in momentul in care vagoanele raman blocate in tunel din diverse motive: explozii, incendii, cutremure, atentate s.a.

Asadar, albul ales are drept rol salvarea din intuneric a trecatorilor in caz de calamitati, aceasta nuanta de vopsea reusind sa lumineze chiar si in bezna cea mai adanca, inlocuind cu succes orice tip de bec. Pe langa alb, vagoanele mai sunt dotate cu ventilare puternica fortata, centuri de siguranta pentru maini si picioare si cabine cu jeturi de aer rece pentru calatorii care lesina.

“Nu mai suport vagoanele de tip bombardier care efectiv iti distrug ochii, iti bombardeaza mintile” – a declarat Aurel Stan, un muncitor care in urma circularii in noile vagoane de metrou a ramas cu retina ochiului stang arsa.

Efectele albului, asa cum declara si Aurel, nu sunt sesizabile numai la nivelul ochilor, ci si la nivel mental, creand panica, senzatia de ceata care se amesteca cu zapada si lipsa unui teren ferm pe care sa-ti tii picioarele. Astfel ca, in decursul a doar 2 zile de la punerea in circulatie a acestor vagoane, s-au inregistrat zeci de accese de panica ale trecatorilor, sute de copii pierduti de mamele lor in ceata emanata de alb si alte zeci de accidente ale oamenilor care n-au mai gasit usa metroului sa coboare si au lesinat de foame si sete, calatorind ore in sir.

Intrebat de ce a folosit atat alb la noile vagoane, ministrul transporturilor, Radu Berceanu, beat la receptia trenului data in statia Dristor 1, s-a declarat uimit, spunand chiar ca albul are un rol reconfortant pentru trecatori, care sunt obligati sa inchida ochii de la atata lumina si in felul acesta sa nu se mai holbeze unii la altii si sa creeze momente crase de penibil. “Este o porcarie sa veniti sa imi cereti sa justific de ce s-au dat 80 de milioane de euro pe o simpla vopsea. Uite d-aia!” – a mai adaugat ministrul, vizibil deranjat, care intr-un mod bizar purta ochelari cu lentile negre.

In urma noilor conditii din metrou, pretul unei cartele se va tripla, pentru a se asigura in felul acesta si asistenta medicala a persoanelor care circula mai mult de 2 ori pe saptamana cu metroul.
memorat
19 Ianuarie 2011, 09:53:16
Răspuns #275

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Camelia intrand triumfator in statia Piata Unirii 2:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Ianuarie 2011, 13:07:25
Răspuns #276

esemina

  • Vizitator
memorat
22 Ianuarie 2011, 20:40:10
Răspuns #277

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Nu cred ca este vorba despre un BM din seria "Capitalelor". Respectivele BM din seria a doua (Capitale) rand de bara montate la mijlocul celor 6 scaune!!!  :-X ;)
Pot spune ca trucajul este unul reusit, data fotografiei putem spune ca este cam recenta. De cat timp au inceput lipirea reclamelor in trenurile BM de pe M3 (adica "florile")?

Prezidente, ma speri rau, de cand circula BM Flori pe M3 ???

Iar ceea de ce vorbeam eu, este de o poza, aia trucata, care clar ca este facuta intr-un BM Floare, si acum foarte multi ani.
Dar partea cu manerul lipsa, este 100% adevarata, 1105 - 2105 Londra, in dreptul unui burduf, unde se regaseste si un Agent de paza.

Last edit:
Chiar nu ma pasioneaza intrebarea gen: Trucajul in ce floare a fost facut.
Ideea este bine ca l-au facut  :), iar BM-u asta cu maner lipsa, 1105 - 2105 Londra, pot spune ca este asa cam de 3 ani.
memorat
23 Ianuarie 2011, 14:10:37
Răspuns #278

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Prezidente, ma speri rau, de cand circula BM Flori pe M3 ???

Iar ceea de ce vorbeam eu, este de o poza, aia trucata, care clar ca este facuta intr-un BM Floare, si acum foarte multi ani.
[...]

Nu cred ca este vorba despre un BM din seria "Capitalelor". Respectivele BM din seria a doua (Capitale) rand de bara montate la mijlocul celor 6 scaune!!!  :-X ;)
Pot spune ca trucajul este unul reusit, data fotografiei putem spune ca este cam recenta. De cat timp au inceput lipirea reclamelor in trenurile BM de pe M2 (adica "florile")?

Am corectat propia ERONARE.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Ianuarie 2011, 12:40:46
Răspuns #279

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bombardierul "Sofia 1126 - 2126" a trecut in urma cu o ora prin statia Piata Unirii 1 (sens REPUBLICA) cu afisajul de "PROBE":

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat