28 Martie 2024, 20:48:58

Autor Subiect: Ramele de metrou Bombardier Movia 346  (Citit de 185875 ori)

0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.

07 Ianuarie 2009, 22:32:19
Răspuns #100

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Te-ai intrebat daca a ajuns in depou ? nu intodeauna ajung acolo seara , oricum , pentru informare un bec sa schimba in 10 min
Din cate in cate zile se fac reviziile? Presupun ca din 3 in 3 zile mai trece prin depou.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Ianuarie 2009, 00:23:01
Răspuns #101

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Cel mai des la o saptamina dar mai poate intra sub diferite aspecte de ex curatenie sau doar pentru un bec asta depinde de dispeceri , un tren poate circula si cu un bec ars , NU este un defect major.
memorat
08 Ianuarie 2009, 07:38:19
Răspuns #102

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cel mai des la o saptamina dar mai poate intra sub diferite aspecte de ex curatenie sau doar pentru un bec asta depinde de dispeceri , un tren poate circula si cu un bec ars , NU este un defect major.
bygy007 Ce stii de 1118-2118. De ce se deplasa spre IMGB?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Ianuarie 2009, 19:54:10
Răspuns #103

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
memorat
08 Ianuarie 2009, 19:59:04
Răspuns #104

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans





memorat
08 Ianuarie 2009, 19:59:29
Răspuns #105

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
IVA? sau BM

Am rectificat greseala. Este vorba de 2118-1118. Stii ceva de aceasta rama?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Ianuarie 2009, 20:36:29
Răspuns #106

Cat Nerulu

  • Vizitator
Am rectificat greseala. Este vorba de 2118-1118. Stii ceva de aceasta rama?

S-a dus la Depoul IMGB pentru montare de geamuri rabatabile. ;D ;) 8)
memorat
08 Ianuarie 2009, 22:20:40
Răspuns #107

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Si pentru alte lucrari...
memorat
08 Ianuarie 2009, 22:31:16
Răspuns #108

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si pentru alte lucrari...

Strung mai exista la IMGB, sau a ramas numai la Pantelimon? Am o mica nelamurire. Materiale informationale se lipesc numai pe peretii florilor. La capitale de ce nu se pun? Sunt in garantie? :-\
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Ianuarie 2009, 23:42:34
Răspuns #109

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Strung mai exista la IMGB, sau a ramas numai la Pantelimon?
Da dar nu mai functioneaza
Am o mica nelamurire. Materiale informationale se lipesc numai pe peretii florilor. La capitale de ce nu se pun? Sunt in garantie? :-\
[/quote]
Posibil au trecut 2 ani (la unele ) mai au 1
memorat
11 Ianuarie 2009, 00:23:18
Răspuns #110

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In rama Iris, mecanicii dadeau liber la usi, iar majoritatea calatorilor nu stiau ce sa faca ??? ;D. O musca cumva butonul acela de pe usa?


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2009, 09:44:18
Răspuns #111

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
 :o :D :D :D :D :D :D

Ultima e penala =)))))))))))))))))))))
memorat
11 Ianuarie 2009, 10:15:46
Răspuns #112

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans





memorat
29 Ianuarie 2009, 19:58:01
Răspuns #113

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2 Rame Bombardier in Gara de Nord 1.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 11:23:40
Răspuns #114

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
In rama Iris, mecanicii dadeau liber la usi, iar majoritatea calatorilor nu stiau ce sa faca ??? ;D.

Daca nu ne-am civilizat si noi odata... ca sa nu mai existe problema acelui buton de comanda locala a deschiderii usilor...  ::)
memorat
05 Februarie 2009, 19:48:13
Răspuns #115

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Astazi Haga circula dinspre Gara de Nord spre Republica cu afisajul :Fara Calatori. Iar ieri era in probe pe M2.





memorat
05 Februarie 2009, 21:24:46
Răspuns #116

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astazi Haga circula dinspre Gara de Nord spre Republica cu afisajul :Fara Calatori. Iar ieri era in probe pe M2.
Hagai i s-au montat inca 2 randuri de geamuri in fiecare vagon...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Februarie 2009, 22:27:27
Răspuns #117

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
 DALIA primul tren de metrou care a sosit in Bucuresti .  (sper ca am postat bine )  :D
Configuratia trenului - date generale
• 6 vagoane care opereaza in configuratie fixa:
- 2 vagoane-remorca avand cabina;
- 4 vagoane-motoare (2 cu pantograf pentru depou);
• coridoare de trecere intre vagoane, late de 1.500 mm;
• 4 usi laterale culisante de fiecare parte a vagonului;
• geamuri lipite etans;
• cabine cu doua usi;
• 67% osii motoare;
• protectie si operare automata a trenului;
• greutatea trenului fara pasageri - 173,5 tone;
• ecartament - 1,432 mm;
• lungimea trenului peste cuple - 112.610 mm;
• lungimea trenului: - vagon terminal - 19.389 mm;
- vagon intermediar - 18.435 mm;
• inaltimea - 3.460 mm;
• inaltimea podelei ARL - 1.120 mm;
• latimea vagonului - 3.100 mm;
• latimea usii - 1.400 mm.
memorat
07 Februarie 2009, 23:46:42
Răspuns #118

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Multumim pentru datele tehnice!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
08 Februarie 2009, 22:36:46
Răspuns #119

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Daca nu ne-am civilizat si noi odata... ca sa nu mai existe problema acelui buton de comanda locala a deschiderii usilor...  ::)

Nu cred ca o sa se intample prea curand din moment ce la Unirii 1 daca trenul opreste si sta 15 secunde fara sa deschida usile se trezeste un mustacios sa se arunce in fata mea si sa apese ca disperatu' pe butonul ala care nici macar nu era aprins. N-am indraznit sa ii spun sa aiba rabdare ca poate ma lovea cu ditai prazu' ce-i iesea din traista, peste gura. Nu mai tin minte ce nr. avea Bm-ul si n-am idee de ce mecanicul nu a deschis usile imediat cum sa facut oprirea si a mai stat 15-20 de secunde. In fine.. problema asta se datoreaza dezinformarii pentru ca nimeni nu stie sigur cand se foloseste comanda locala la usi astfel ca lumea devine dezorientata cu privire la folosirea sistemului si nu stiu exact ce si cum. Daca sar folosii in la niste ore exacte sistemul acesta (desii e imposibil din moment ce in 2 zile diferite la aceasi ora fluxul de calatori e ba prea mic ba prea mare pe un tren si nu poti tine un interval fix pentru folosirea sistemului). Ar trebuii ca metrorexul sa faca o mica campanie pentru ca tot avem LCD-uri cat 2 televizioare de ale mele din casa in fiecare statie de metrou, sa se afiseze metoda corecta de actionare a sistemului de deschidere al usilor, un scurt filmulet nu cred ca va plictisii pe nimeni, chiar daca.. recunosc sistemul este din 2003 in folosinta si atunci se folosea numai deschiderea locala a usilor dar.. se pare ca inca nu toata lumea stie cum se foloseste si mi se pare un lucru normal. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul (chiar daca sunt doar 15 secunde de stat la usa intr-un Bm).
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat