19 Martie 2024, 10:05:47

Autor Subiect: Mutari/Repartizari ale autobuzelor pe autobaze si trasee  (Citit de 172644 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 Ianuarie 2010, 11:13:29
Răspuns #300

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De luni, Autobaza Pipera va pierde linia 616, iar aceasta va fi deservita de Autob. Floreasca (4 ture) si Autob. Titan.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Ianuarie 2010, 00:45:10
Răspuns #301

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si cum trebuia introdusa, linia naveta ca vad ca circulatia era inchisa sau cum spun ei deviata. Era necesara? Distanta mi se pare infima pentru o linie naveta improvizata rapid ::) Plus ca se isca o alta problema pe care as fi vrut sa o ridic mai de multa vreme, legata de indicativul liniei 645, deasemnea al liniei 682. De ce au ramas aceste indicative oare? Puteau sa fie redenumite 645 in 245 sau 145 iar linia 682 in 382 ca tot avem 182, 282 in zona aceea. Se incurca cu liniile temporare... 

Nu s-a vrut, sau nu s-a putut! Linia 645 de circa un an aud ca vor sa o desfinteze dar pana acum au fost numai vorbe. Sa speram ca ETA, Autobaza Floreasca va putea suspenda pe termen nelimitat aceasta linie pentru ca se consuma motorina degheaba + hartie si timp pentru solutionarea reclamatiilor primite de la calatori pe motivul ca soferul/autobuzul X nu a oprit in statia X sau ca la ora T si T' autobuzele nu au circulat! PACAT ca RDS-urile nu au GPS ca s-ar fi solutionat mai usor reclamatiile.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 Ianuarie 2010, 15:54:34
Răspuns #302

Gabi23

  • Vizitator
Sincer mai bine Rds-urile care circula pe linia 645, ar putea fi trimise ca supliment pentru linia preoraseneasca 422. La 5 (2 + 3 din 645) masini pe aceasta linie ar fi o frecventa excelenta si utila. Ma uit adesea cum stau oamenii si asteapta aceasta linie la Piata Clabucet (Chibrit, lumea in majoritate foloseste aceasta denumite mai veche). Si sa il duca odada pe 300 la Laromet ca destul incurca traficul capatul acela improvizat in mijlocul strazii  :-X.
memorat
18 Ianuarie 2010, 20:53:10
Răspuns #303

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sincer mai bine Rds-urile care circula pe linia 645, ar putea fi trimise ca supliment pentru linia preoraseneasca 422. La 5 (2 + 3 din 645) masini pe aceasta linie ar fi o frecventa excelenta si utila. Ma uit adesea cum stau oamenii si asteapta aceasta linie la Piata Clabucet (Chibrit, lumea in majoritate foloseste aceasta denumite mai veche). Si sa il duca odada pe 300 la Laromet ca destul incurca traficul capatul acela improvizat in mijlocul strazii  :-X.
Prin desfintarea liniei 645 s-ar putea marii parcul de autobuze din 282 (RDS-ul a revenit in traseul pe aceasta linie).


De luni, Autobaza Pipera va pierde linia 616, iar aceasta va fi deservita de Autob. Floreasca (4 ture) si Autob. Titan.
Prin mutarea celor 4 ture ale  Autobazei Pipera la Autobaza Floreasca, prin linia 282 au revenit autobuzele Rocar de Simon. In jurul orei 19:30 am zarit doua autobuze RdS, calatorind cu cel din urma (#1197) intre Gara de Nord si Petru Rares.
Prevad ca linia 282 iar va fi invadata de Rocaruri de Simon, iar inca in linia 143 se trimit REZERVE autobuze Mercedes Citaro.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Februarie 2010, 22:36:20
Răspuns #304

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De la 1 Februarie 2010 (de azi), Autobaza Alexandria introduce autobuze Mercedes Citaro pe linia 117.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2010, 18:52:55
Răspuns #305

Cat Nerulu

  • Vizitator
De la 1 Februarie 2010 (de azi), Autobaza Alexandria introduce autobuze Mercedes Citaro pe linia 117.

Da??? ??? Mie imi convine pentru ca deseori vreau sa ajung de la Piata Regina Maria pana la Matei Basarab... ;D
Si daca apar Citaro pe 117 asta inseamna ca linia 635 (de ex.) nu va mai fi full Citaro?
memorat
02 Februarie 2010, 20:09:31
Răspuns #306

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Da??? ??? Mie imi convine pentru ca deseori vreau sa ajung de la Piata Regina Maria pana la Matei Basarab... ;D
Si daca apar Citaro pe 117 asta inseamna ca linia 635 (de ex.) nu va mai fi full Citaro?
Liniile 635 va fi "full" Mercedes Citaro.
Autobuzele Iveco nu mai primesc ITP-ul iar costurile de repararea si modernizarea a acestor epave nu sunt rentabile.
La ora actuala Autobaza Alexandria poseda in feicare zi aproximativ 10 autobuze ale caror soferii sunt in concediu sau rezerva si e mai rentabil sa circule intr-o linie urbana, reducand consturile de exploatare in linia 117 (tinand cont ca Mercedesul consuma mai putin carburant).

Astazi au circulat la SCH2 aproximativ 8 autobuze Mercedes Citaro (4860, 4209, 4715, 4599, etc) alaturi de Iveco. Nu a fost nici un Rocar de Simon.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 22:33:39
Răspuns #307

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Liniile 635 va fi "full" Mercedes Citaro.
Autobuzele Iveco nu mai primesc ITP-ul iar costurile de repararea si modernizarea a acestor epave nu sunt rentabile.
La ora actuala Autobaza Alexandria poseda in feicare zi aproximativ 10 autobuze ale caror soferii sunt in concediu sau rezerva si e mai rentabil sa circule intr-o linie urbana, reducand consturile de exploatare in linia 117 (tinand cont ca Mercedesul consuma mai putin carburant).

Astazi au circulat la SCH2 aproximativ 8 autobuze Mercedes Citaro (4860, 4209, 4715, 4599, etc) alaturi de Iveco. Nu a fost nici un Rocar de Simon.

Un lucru pozitiv prin introducerea autobuzelor Mercedes in acesta linie o reprezinta GPS-ul. Se pot rezolva sesizarie mai usor si de asemenea se va verifica fluxul de circulatie al acestor vehicule, nemaifiind nevoie ca repezentatii RATB-ul sa astepte autobuzele la capete de linii. De mult timp am dorit sa vad apusa ERA trenulutelor de IVECO si RDS si in cel mai scurt timp se va realiza.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Februarie 2010, 22:56:23
Răspuns #308

Cat Nerulu

  • Vizitator
Linia 282 este (din nou) full Citaro, nu-i asa? ;D
memorat
07 Februarie 2010, 23:58:38
Răspuns #309

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
08 Februarie 2010, 00:00:54
Răspuns #310

Cat Nerulu

  • Vizitator
Am vazut in ultimul timp numai Citaro-uri pe aceasta linie si m-am gandit ca e (din nou) full Citaro...
memorat
08 Februarie 2010, 00:02:50
Răspuns #311

CRAZY BOY

  • Vizitator
Depinde si de cate Citaro exista apte pentru munca.
memorat
12 Februarie 2010, 23:59:05
Răspuns #312

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In continuare Rocarurile de Simon fac parada autobuzelor "retro" in linia 282.
Prin introducerea Mercedesurilor Citaro in linia 117, parcul liniei 302 a devenit mixt: Rocar de Simon + Mercedes Citaro.
Multi m**i intrebat care ar fi principalul motiv pentru aparitia autobuzelor Rocar de Simon in liniile 335, 102 si 101: Autobaza Titan nu are parc complet de Mercedes din pricina liniei 616 (10 ture la ora de varf).
Trebuie desfintata linia 616.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Februarie 2010, 17:42:10
Răspuns #313

Gabi23

  • Vizitator
Azi la schimbul 1, linia 131 a fost deservita de DAF-ul #866. Criza mare la Nordului, mai e si duminica azi  ::). Autobuzul s-a retras la garaj in jurul orei 14.   
memorat
14 Februarie 2010, 18:10:35
Răspuns #314

AlexCitelis 5399

  • Mesaje postate: 43
Si azi au fost Rocaruri de Simon in linia 102.(1152,1214 si inca unul caruia nu i-am vazut numarul de parc)
O poza cu 1152 pe linia 102.
Urmeaza statia          UNIVERSITATE           Legaturi cu liniile:        61,66,70,85,90,91,92,122,137,268,336,381,M2
memorat
17 Februarie 2010, 16:06:39
Răspuns #315

Gabi23

  • Vizitator
Autobaza Nordului ne-a facut azi placerea sa ne trimita inca o data pe linia 131 unul din cele 10 DAF-uri pe care le mai are, #847. Asptecte observate pe parcursul calatoriei intre Piata Presei Libere si A.S.E (mentionez ca nu am iesit special sa calatoresc cu el sau sa ii fac poze, ci pur si simplu aveam treaba in oras):

Negative:
-   Caldura nefunctionala
-   Ploua in interior destul de tare, nu infiltratii minore
-   Afisajul frontal vizibil destul de greu pentru ca era cam aburita firma deoarece la sofer era totusi cald
-   Calatorii intrebau in fiecare statii dezorientati ce masina este si daca ajunge la Romana. Discutii foarte multe pe seama starii acestui vehicul intre calatori.
-   Turnichetii pe care ii are montati (am mai vorbit despre ei, fiind o masina experiment) ingreunau urcarea si coborarea calatorilor.
-   Validatoare defecte


Pozitive:
-   Viteza de circulatie mult mai mare decat a autobuzelor Euro 3 si Euro 4, depasind pe Calea Dorobantilor intre Piata Charles de Gaulle si Sos. Stefan cel Mare mai multe autobuze 282, 331, 301 care mergeau clasic de incet desi pe aceasta portiune traficul era lejer.
-   Usile puteau fi deschise cu o lejeritate mult mai mare decat la Citaro
-   A fost vizitat totusi de o echipa de controlori intre Sos. Stefan cel Mare si A.S.E.


Daca tot nu am prins in poze linia 131 cu DAF-uri, facand poze din iunie 2008, uite ca azi am reusit aceast lucru si prevad ca nu va fi si singura zi. Duminica circulase la fel #866 tot pe 131. Nordului a luat-o pe urma celor de la Pipera, tin autobuze in garaj (si sunt absolut sigur ca azi erau destule functionale in garaj, nu tamponate sau cu alte probleme). Sigur, apreciabil ca decat sa fie un tur lipsa, bine ca a fost aceasta masina dar totusi...
 
memorat
17 Februarie 2010, 18:17:26
Răspuns #316

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Fumos reportaj. Ce spuneau calatori cand vedeau acest autobuz? Se minunau?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Februarie 2010, 19:38:54
Răspuns #317

zofei.2006

  • Vizitator
Pai lucra in locu lu' #4131 care e facut praf la motor  :'( :'( :'( .
memorat
18 Februarie 2010, 02:29:03
Răspuns #318

Gabi23

  • Vizitator
Fumos reportaj. Ce spuneau calatori cand vedeau acest autobuz? Se minunau?
Calatorii erau foarte uimiti ca inca mai circula asa ceva pe linii centrale. Erau dezgustati de ploaia si frigul din interior, de turnichetii care impiedica urcarea si coborarea. Deasemenea la urcarea echipei de controlori am fost luat printre ultimii la verificat, si cum traficul era blocat am purtat o discutie de 2-3 minute cu unul dintre controlori despre prezenta acestui autobuz. La inceput a crezut ca sunt un simplu calator nemultumit de "vechitura" si se rastea la mine dar cand a vazut ca stiu care ce cum  :D a lasat glasul mai moale. Cred ca si soferul a auzit foarte bine discutia deoarece eram la usa 1. In sprijunul meu au sarit si cativa din calatori spunand ca am dreptate si ca daca am unde sa spun despre conditiile proaste din aceasta masina sa o fac...


Pai lucra in locu lu' #4131 care e facut praf la motor  :'( :'( :'( .
Pacat de ea... O stiu ca era titulara de obicei pe aceasta liniei. Dar fara suparare sunt convins ca erau masini disponibile in autobaza, decat sa iasa acest autobuz care imi place totusi si nu il vreau casat, dar nu mi se pare corect sa circule el cand altele stau la odihna in garaj. Tare as vrea sa pot vorbi si eu cu cineva din conducerea de la Nordului sau Pipera sa imi explice aceste lucruri si anume de ce tin autobuzele in garaj si nu se poate trece de faza "titularul masinii"... Macar de ar fi circulat Hessul... sau #899 ca tot nu reusesc sa o prind iesita pentru a o poza  :D.
memorat
18 Februarie 2010, 08:58:11
Răspuns #319

SprinterXP

  • Vizitator
In schimb calatorii liniei 102 am observat ca sunt foarte multumiti de aparitia autobuzelor Rocar de Simon pe aceasta linie. Calatoream intr-o zi cu #1244 pe linia 102, calatorii erau tot asa uimiti de aparitia acestei masini pe aceasta linie, in plus ii aduceau cuvinte de lauda cum ca ar fi mai spatios decat un Mercedes Citaro si mai fiabil.
Pacat ca nu era intr-o zi ploioasa, sa vedem ce ziceau atunci! :D
memorat