28 Martie 2024, 21:22:03

Autor Subiect: Mutari/Repartizari ale autobuzelor pe autobaze si trasee  (Citit de 173188 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

17 August 2009, 23:43:37
Răspuns #220

V3nt0R

  • Vizitator
Acelasi autobuz l-am vazut si eu la Piata Iancului din 335.Am vazut ca in ultima vreme 300 merge mai mult gol, asa ca puteau sa sacrifice o tura din 300, pentru a face totusi o linie uniforma cu Citaro !
memorat
18 August 2009, 00:45:10
Răspuns #221

CRAZY BOY

  • Vizitator
Depinde de turatie pe care o fac sefi de statie ai garajului.
Si ca o ramarca personala mie imi convine aceste scapari pentru ca asta arata ca Dafurile si Rocarurile erau mai buna ca Mercedesurile.
memorat
18 August 2009, 00:49:01
Răspuns #222

V3nt0R

  • Vizitator
Astazi apropo, iar am vazut un RDS pe 282, iar partea cu DAF si Rocar mai bune ca Mercedes, doar inapoiatii mai cred asa ceva, nu mai exista vehicul mai murdar si ruginit ca RDS-ul de pe 282 in care m-am urcat o statie, barile erau ruginite, iar autobuzul mirosea puternic a motorina.JALNIC !
memorat
18 August 2009, 00:55:54
Răspuns #223

CRAZY BOY

  • Vizitator
Daca erau modernizate un pic crede-ma ca erau mult mai bune.Daca la Pipera sunt 50 de masini defecte acum nu vreau sa ma gandesc cand vor iesi din garantie.Mercedesurile sunt bune dar nu or sa se ridice la rangul Ikarusului sau al Dafului sau al RdSului.
In 282 zilnic sunt RdSuri.Vineri au fost trei.Astazi era 1197.
memorat
18 August 2009, 00:57:27
Răspuns #224

V3nt0R

  • Vizitator
Daca erau modernizate un pic crede-ma ca erau mult mai bune.Daca la Pipera sunt 50 de masini defecte acum nu vreau sa ma gandesc cand vor iesi din garantie.Mercedesurile sunt bune dar nu or sa se ridice la rangul Ikarusului sau al Dafului sau al RdSului.
In 282 zilnic sunt RdSuri.Vineri au fost trei.Astazi era 1197.

Multumesc pentru numarul de parc:Da de veste la autobaza, autobuzul asta nu mai trebuie sa circule pe strada, se dezmembreaza, e mai rau ca DAC-urile, a fost cea mai jalnica statie pe care am mers IN VIATA MEA !
memorat
18 August 2009, 01:03:16
Răspuns #225

CRAZY BOY

  • Vizitator
Da sunt de acord cu tine ca acel autobuz este un jaf insa sunt si autobuze care arata mult mai bine ca el si care ar merita sa intre pe 282.
memorat
18 August 2009, 01:08:05
Răspuns #226

V3nt0R

  • Vizitator
Asa cum pe 139 sau 323, sunt eforturi sa se bage NUMAI Citaro, desi liniile sunt mult mai rau-famate, lar 139 are cele mai multe ture din RATB, 46, asa si cei de la Floreasca ar trebui sa bage numai Mercedes, macar pe o linie care merge prin 1 Mai, Aviatorilor, Dorobanti, Floreasca si Lacul Tei, cartiere extrem de civilizate.Si treaba cu DAF, nu inteleg cum pentru toti sunt bune Citaro, numai la noi sunt bune vechiturile.Schimbati-va mentalitatea asta de SH, si tot ce arunca altii sa vina la noi ca mai merge.Nu, in acest moment, intr-un oras 80% civilizat si curat precum Bucurestiul, nu mai pot circula JAFURI precum RDS si DAF.In nici o capitala, din UE sau nu, nu o sa mai vedeti asa ceva.Nu cred ca RDS pot atinge 90-95 la ora.Asta cu care am mers avea 45 si deja se dezmembra la propriu !Sa fim seriosi, vrem transport civilizat, cu masini vechi si ruginite de 20 de ani, fara A/C, sau cu viteza inexistenta.Sa fim realisti, ca deasta isi bat toti joc de noi si ne aduc toate vechiturile.Vremea DAF-urilor si a RDS-urilor, a apus de mult !!!
memorat
18 August 2009, 01:36:02
Răspuns #227

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]
[...]Vineri au fost trei.[...]
Il putem aminti pe #1167 care si-a facut apariti in 282 pentru prima data in 2009 pe data de 14 August 2009, Vineri.




Astazi apropo, iar am vazut un RDS pe 282, iar partea cu DAF si Rocar mai bune ca Mercedes, doar inapoiatii mai cred asa ceva, nu mai exista vehicul mai murdar si ruginit ca RDS-ul de pe 282 in care m-am urcat o statie, barile erau ruginite, iar autobuzul mirosea puternic a motorina.JALNIC !
[...]
In 282 zilnic sunt RdSuri. [...] Astazi era 1197.
Se pare ca titularul s-a intors din concediu facandu-ne din nou zile fripte si ca de obicei a fost turat in 282, pt. liniile 261, 645 si preorasenesti iti trebuie "pile mari".  :D :D




Astazi apropo, iar am vazut un RDS pe 282, iar partea cu DAF si Rocar mai bune ca Mercedes, doar inapoiatii mai cred asa ceva, nu mai exista vehicul mai murdar si ruginit ca RDS-ul de pe 282 in care m-am urcat o statie, barile erau ruginite, iar autobuzul mirosea puternic a motorina.JALNIC !
Dupa aproape 10 ani de exploatare orice vehicul se degradeaza daca nu este intretinut, repet INTRETINUT!




Asa cum pe 139 sau 323, sunt eforturi sa se bage NUMAI Citaro, desi liniile sunt mult mai rau-famate, lar 139 are cele mai multe ture din RATB, 46, asa si cei de la Floreasca ar trebui sa bage numai Mercedes, macar pe o linie care merge prin 1 Mai, Aviatorilor, Dorobanti, Floreasca si Lacul Tei, cartiere extrem de civilizate.Si treaba cu DAF, nu inteleg cum pentru toti sunt bune Citaro, numai la noi sunt bune vechiturile.Schimbati-va mentalitatea asta de SH, si tot ce arunca altii sa vina la noi ca mai merge.Nu, in acest moment, intr-un oras 80% civilizat si curat precum Bucurestiul, nu mai pot circula JAFURI precum RDS si DAF.In nici o capitala, din UE sau nu, nu o sa mai vedeti asa ceva.Nu cred ca RDS pot atinge 90-95 la ora.Asta cu care am mers avea 45 si deja se dezmembra la propriu !Sa fim seriosi, vrem transport civilizat, cu masini vechi si ruginite de 20 de ani, fara A/C, sau cu viteza inexistenta.Sa fim realisti, ca deasta isi bat toti joc de noi si ne aduc toate vechiturile.Vremea DAF-urilor si a RDS-urilor, a apus de mult !!!

Te corectez, la ora actuala 139 are un parc de maxim 30 de vehicule care se atinge numai in zilele lucratoare numai la SCH 1, iar la schimbul 2 ies numai 25 de autobuze ;). Cele mai multe ture de autobuze din Bucuresti sunt in linia 102, 36 de ture in orele de varf, zile lucratoare, SCH 1, iar la SCH 2 numai 31 de autobuze. La toamna 139 va avea aproximativ 36 de ture, iar 102 40-42 de autobuze.




Si linia 143 este formata din Rocaruri de Simon si Mercedes. Cel putin 2-3 RdS-uri circula prin 143. Astazi l-am vazut pe #1203, MB Citaro Euro 3 #4577 (tur mic) & #4572 (titular in linia express 780) si MB Citaro Euro 4 #6281.

Ar trebuii creat un parc stabil in linia expres 780 pentru ca #4572 ieri era prin 780, azi prin 143 (linie vai de ea, un fel de FERENTARI al Oborului) si maine prin....?

Atentie: Vine linia TURISTICA care va fi tinuta de Floreasca. De unde autobuze? (4—6 autobuze).

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2009, 01:50:59
Răspuns #228

CRAZY BOY

  • Vizitator
4572 a intrat acolo din rezerva. Sia colo chiar e rau in 143 crede-me. 4543 a lucrat trei zile la rand si au tras astia de mocheta de s-a rupt un pic la usa doi plus o piesa de la un buton din salon ca sa nu mai zic de sigiliul de la usa trei. Bine ca acum a ajuns la reparat poate o repara si ei calumea odata.
memorat
18 August 2009, 01:56:06
Răspuns #229

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
4572 a intrat acolo din rezerva. Sia colo chiar e rau in 143 crede-me. 4543 a lucrat trei zile la rand si au tras astia de mocheta de s-a rupt un pic la usa doi plus o piesa de la un buton din salon ca sa nu mai zic de sigiliul de la usa trei. Bine ca acum a ajuns la reparat poate o repara si ei calumea odata.
Carute (Rocaruri de Simon) merita locuitorii din "Ferentariul" Oborului.  :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2009, 01:58:42
Răspuns #230

CRAZY BOY

  • Vizitator
Sa stii ca eu mai degraba bagam Citaro pe 261 decat pe 143.
memorat
18 August 2009, 02:07:15
Răspuns #231

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
18 August 2009, 02:47:54
Răspuns #232

V3nt0R

  • Vizitator
Mai degraba nu bagam nici pe 143 si nici pe jaful de 261, si lasam suplimentari, pentru ca Floreasca este singura autobaza unde singurele Citaro, sunt cele din traseu, plus cateva defecte. Oricum, este de dorit ca 368 sa revina la Alexandria, cu tot cu cateva masini de Floreasca, pentru ca aceasta autobaza nu este in stare sa tina o asemenea linie, iar intervalul de succedare este extrem de mare uneori intre doua autobuze !
memorat
18 August 2009, 13:19:17
Răspuns #233

zofei.2006

  • Vizitator
Pentru intervalu de succedare nu este de vina Autobaza Floreasca ci cei din Directia R.A.T.B.-ului .
memorat
18 August 2009, 16:24:30
Răspuns #234

CRAZY BOY

  • Vizitator
Eu as avea o rezolvare la criza de la Floreasca. Daca Floreasca ar scapa de 143 sau s-ar desfiinta 645 Floreasca ar ramana cu un surplus de RdSuri, pe care le-ar putea da la Nitu Vasile In schimbu lor ar trebui sa primeasca niste Citaro doar ca deocamdata nu prea are de unde sa primeasca. Da ei au vrut sa rezolve si criza da sa bage si pe 143 Mercedesuri. Eu unu as fi vrut sa nu se bage pe 143, si astfel nu am mai fi avut discutia asta acum.
memorat
18 August 2009, 17:20:25
Răspuns #235

SprinterXP

  • Vizitator
Astazi pe linia 135 era Daful Elvo #774.

memorat
21 August 2009, 00:55:50
Răspuns #236

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]Oricum, este de dorit ca 368 sa revina la Alexandria, cu tot cu cateva masini de Floreasca, pentru ca aceasta autobaza nu este in stare sa tina o asemenea linie, iar intervalul de succedare este extrem de mare uneori intre doua autobuze !

Linia 368 are un interval nu bun, ci foarte bun si de asemenea in acesta linia circula 92 la suta autobuze Citaro Euro 4. Daca tu doresc din toata inima ca 368 sa ajunga la Alexandria iti spun eu ca o sa faci radacina in statii. Iti dau un mic exemplu: linia 105 a fost inainte de modernizarea cu Mercedesuri la Militari. Aceasta avea un flux de succedare bun. De cand e la Alexandria cum ti se pare ca circula aceasta linie. Nu uita ca la ora actuala linia 105 este formata dintr-un parc maxim de 18 vehicule la Sch 1 si 15 vehicule la Sch 2 iar in wekeend 9 autobuze. 368 este formata din 20 de vehicule la Sch 1 si 17 la Sch 2, 9 in wekeend. Totodata linia 105 este si mai lunga decat 368.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 August 2009, 01:07:22
Răspuns #237

CRAZY BOY

  • Vizitator
Ca sa nu mai vorbin de faza ca ai si o ultima masina care pleaca spre centru.
memorat
24 August 2009, 15:47:07
Răspuns #238

Cat Nerulu

  • Vizitator
E o mare prostie sa bage jafuri pe 135 si 282!!! >:( Am semnalat la RATB si mi-au zis ca aceste autobuze inca pot sa circule, deci pot sa le bage pe ce linii vor. >:( Pe 135 si 282 ar trebui sa circule numai Mercedes-uri!!! 143 nu merita Mercedes-uri!!!
memorat
25 August 2009, 03:10:24
Răspuns #239

zofei.2006

  • Vizitator
Bai omule DAF CASTROSUA nu e jaf sa fie cu bagare de seama. Citaro nu a apuca 11 ani cat au unele Daf. Nu mai critica masinile, plus RDS ambele au mers pe drumuri foarte proaste nu ce drumuri au acuma Mercedesurile  :( :( :( :( :( :( :( .
memorat