19 Martie 2024, 13:50:43

Autor Subiect: Mutari/Repartizari ale autobuzelor pe autobaze si trasee  (Citit de 172650 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

24 Aprilie 2009, 11:44:50
Răspuns #100

zofei.2006

  • Vizitator
Sunt curios cate zile vor mai rezista RDS-urile in 282  ??? .
memorat
24 Aprilie 2009, 13:18:24
Răspuns #101

V3nt0R

  • Vizitator
Pana cand vor veni cele 10 Citaro 2 special pentru linia 780, iar apoi autobuzele de acum din 780 se vor intoarce o tura in 368, si cate doua ture in 253 si in 282!
memorat
24 Aprilie 2009, 14:34:23
Răspuns #102

CRAZY BOY

  • Vizitator
De fapt cele din 780 vor ramane aceleasi, iar cele noi vor intra 4 in 282, 1 in 253 si restu intra ca rezerv si suplimnetari la 282;253;368.
memorat
24 Aprilie 2009, 18:03:33
Răspuns #103

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Plus masinile pentru linia 261 :P.

Last Edit: S-au introdus RDS-uri si pe liniile 302 si 635. Daca soferii RDS-urilor nu au pe unde sa lucreze si nu :exprerienta"  ZERO in conducerea Mercedesurilor ei sutn nevoiti sa iasa cu EPAVELE de RDS si Iveco si pe liniile CITARORIZATE. Maxim 160 de ore ai dreptul sa lucrezi. ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Aprilie 2009, 18:09:51
Răspuns #104

V3nt0R

  • Vizitator
Hai mai sa fim seriosi, la momentul actual linia 261 este cea mai incurcata linie din Bucuresti...face un ocol de cativa kilometri in loc de o statie, ganditi-va cum ar merge Citaro pe strazile din Vatra Noua si cum ar arata traseul reprezentat prin GPS(mai ales la ducere).Ar zice oamenii ca isi bate joc linia de ei.Nu cred ca e o decizie inteleapta introducerea de Mercedes Citaro in acel cartier, din moment ce Berceni si Ferentari mai au inca 2 linii cu DAF(141 si 220), si exclusiv 139(in Ferentari).Mi se pare lipsa de respect...
memorat
24 Aprilie 2009, 19:53:49
Răspuns #105

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Vad si ma doare sufletul cand numiti unele dintre cele mai fiabile autobuze bucurestene epave adica RdS :'( :'(,iar aceste masuri sunt temporare si va rog sa nu uitati ca RATB-ul se pregateste de programul de vara si atunci o sa vede-ti ca RdS vor disparea usurel din peisaj.Si apoi nu trebuie sa va mirati cand vedeti RdS pe linii gen 302 sau 635 chiar ar trebui ca pe acolo sa circule aceste autobuze.Intr-adevar pe linia 282 ar trebui doar sa circule Citaro dar cum am mai spus este o masura temporara deoarece soferilor de pe RdS ar trebui sa le de-a si lor sa aiba ce sa pape.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
24 Aprilie 2009, 20:47:57
Răspuns #106

CRAZY BOY

  • Vizitator
Pai daca periferiile au fost injumatatite ce vreti?
memorat
24 Aprilie 2009, 20:56:48
Răspuns #107

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai daca periferiile au fost injumatatite ce vreti?
Si pana in iunie se vor scoate. ;D Daca nu si mai devreme. ::) :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Aprilie 2009, 22:55:55
Răspuns #108

CRAZY BOY

  • Vizitator
memorat
25 Aprilie 2009, 15:54:11
Răspuns #109

zofei.2006

  • Vizitator
Primaria care va stii sa negocieze cu reprezentantii Primariei Capitalei, va beneficia in continuare de transport preorasenesc. Oricum daca se vor scoate iarasi, este posibil ca oamenii sa fie din nou nemultumiti si sa faca scandal.Si ar fi chiar urat sa se scoata, apoi sa se reintroduca
memorat
25 Aprilie 2009, 15:57:02
Răspuns #110

V3nt0R

  • Vizitator
La noi intotdeauna va fi o invalmasala in ceea ce priveste transportul preorasenesc. De ce oare nu se infiinteaza DECAT trasee rentabile, spre comune cu adevarat populate, ci nu catre orice sat uitat de lume...Astfel, anunturile Citaro iar vor fi date peste cap, oamenii la statii precum Ghencea sau Piata Presei Libere, nestiind daca preorasenestile ce sunt anuntate vizual si audio mai exista sau nu.RATB = un mare balamuc.
memorat
25 Aprilie 2009, 16:15:52
Răspuns #111

zofei.2006

  • Vizitator
Daca stam si ne gandim un pic R.A.T.B. nu are nicio vina, primaria e cea care zice daca raman sau se desfinteaza. Eu unul zic ca R.A.T.B. s-ar descurca foarte bine daca nu ar mai depinde de primarie, sa devina particulara.
memorat
25 Aprilie 2009, 17:34:09
Răspuns #112

V3nt0R

  • Vizitator
Nu prea mi se pare mie ca ar fi bine, deoarece primaria totusi are grija ca RATB sa beneficieze de unele lucruri, altfel, RATB ar actiona ca o societate privata, si fara ajutorul primariei, terenuri pentru capete, sau constructia unor linii de tramvai pe poduri, drumuri proaspat facute ar fi mai dificil, plus ca iata ca si Metrorex(care este privata) ar cam avea nevoie uneori de primarie, RATB depinde practic de primarie .
memorat
25 Aprilie 2009, 17:58:41
Răspuns #113

zofei.2006

  • Vizitator
Da METROREX din cate stiu eu nu este privata, apartine de Ministeru Transporturilor si o duce mai bine decat r.a.t.b. . Se dorea trecerea in subordinerea pimariei pentru o singura regie de transport in Bucuresti.
memorat
25 Aprilie 2009, 18:00:56
Răspuns #114

V3nt0R

  • Vizitator
Apartine de Ministerul Transporturilor dar beneficiaza si de finantare privata drept pentru care eu stiam ca este companie privata. Intr-adevar s-a dorit realizarea unei singure societati de transport in Bucuresti, insa proiectul a cazut repede, probabil nici una din cele doua regii nu a dorit sa fie subordonata primariei...
memorat
25 Aprilie 2009, 18:09:45
Răspuns #115

zofei.2006

  • Vizitator
La vremea respectiva Ministru Transportului nu a vrut dea METROREXU in subordinea Primariei. R.A.T.B. este subordonat Primariei din cate stiu eu.
memorat
25 Aprilie 2009, 18:18:46
Răspuns #116

V3nt0R

  • Vizitator
RATB este in ubordinea Primariei, insa in cazul in care ar fi fost unita cu Metrorex, atunci posibilitatea de greva era mai mare si de exemplu daca cei de la metrou nu loau salariile, cei din RATB erau obligati si ei sa iasa in greva fiind la aceeasi societate, la asta m-am referit...
memorat
25 Aprilie 2009, 19:27:38
Răspuns #117

CRAZY BOY

  • Vizitator
Nuuuuuuuuuuuuu! RATB sa nu treaca la privat ca se alege praful de tot si de toate.
memorat
04 Mai 2009, 23:07:43
Răspuns #118

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Exista sanse minime ca in saptamana curenta linia 139 sa iasa cu Citaro. 50 la suta vor fi sanse saptamana viitoare.


Linia 282 este deservita in continuare de RdS-uri. O nostalgie a vremii Constantinesciene, respectiv Ciorbiescene vs. Lis.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Mai 2009, 20:40:31
Răspuns #119

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Exista sanse minime ca in saptamana curenta linia 139 sa iasa cu Citaro. 50 la suta vor fi sanse saptamana viitoare.


Linia 282 este deservita in continuare de RdS-uri. O nostalgie a vremii Constantinesciene, respectiv Ciorbiescene vs. Lis.
Pana la 15 Mai 2009 se preconizeaza ca Floreasca sa primeasca lotul de 10 Mercedesuri pe care il asteapta de mult. Eta si RATB-ul a fost sensibilizata de calatorii suparati si nervosi de aparitia RdS-urilor prin 282. :-X :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat