28 Martie 2024, 16:57:24

Autor Subiect: Tramvaiul Bucur LF-CA - 411 (fabricat 2013 de URAC) - stiri, noutati, evolutie  (Citit de 14907 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Ianuarie 2014, 20:06:32

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Noul BUCUR LF-CA #411 in probe la statia Bd.Ferdinand, orele 10:57.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
Advertisement

05 Ianuarie 2014, 12:14:33
Răspuns #1

I M P E R I O 3

  • Colaborator Forum
  • Membru Ro-Trans fara mesagerie privata
  • *
  • Mesaje postate: 99
  • Gen: Bărbat
  • G(Grup) F(Feroviar) R(Roman)
#411 in DUDESTI in a doua zi de la livrare:
memorat
05 Ianuarie 2014, 15:14:48
Răspuns #2

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De iesit pe traseu a mai iesit? Sau de luni cand se va reveni la normal?
memorat
06 Ianuarie 2014, 16:06:33
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#411 in aceasta dimineata:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2014, 16:09:16
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2014, 16:10:29
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#411 in aceasta dimineata:
Noile senzori de pe usa ce impiedica inchiderea usilor atata timp cat calatorii stationeaza in dreptul usilor:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2014, 16:12:11
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Un nou model de pasaj de trecere intre tronsoane (burduf):
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Ianuarie 2014, 22:00:44
Răspuns #7

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Noile senzori de pe usa ce impiedica inchiderea usilor atata timp cat calatorii stationeaza in dreptul usilor:
Sa inteleg ca acei senzori nu dau voie usilor sa se inchida daca stau in ea,da? Ce facem cand e aglomeratie? Va dati seama cat se sta in statii pana poate inchide usile si pleca?

Un nou model de pasaj de trecere intre tronsoane (burduf):

Mi se pare o prostie acele scaune puse fata in fata la mijlocul vagonului.Cand e aglomeratie acolo nu se poate sta,dar daca se sta esti calcat in picioare,sau primesti genti in cap cu toate ca stai  pe un loc...E prea stramt acolo,parerea mea scaunele trebuiau puse tot pe lung...


P.S: Cate vagoane avem trase pe dreapta in afara de #406? Un update?
memorat
06 Ianuarie 2014, 22:59:10
Răspuns #8

makoto

  • mikitXD
  • Mesaje postate: 49
  • Gen: Bărbat
    • Outstanding Сasual Dating True Females
Nu prea sunt de acord cu tine. Eu merg zilnci cu tramvaiul 1 si implicit si cu LF-uri si iti pot spune ca puhoiul de oameni stationeaza in dreptul usilor din segmentele A si B, dar odata trecut de puhoi ai sa vezi ca in capetele tramvaiului si in segmentul C este gol si prinzi locuri jos si la ora de varf. Asta se datoreaza in principal oamenilor in varsta ca prefera sa se posteze in fata scarilor decat sa urce pe acele scari.
memorat
13 Ianuarie 2014, 10:18:00
Răspuns #9

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Tronsonul B ar fi trebuit sa fie fara scaune.
Totodata lipsa usii din fata face ca in tronsonul A sa apara un "fund de sac'' unde nu se prea baga nimeni, poate numai cei care merg pe distante suficient de lungi si nu-i deranjeaza sa faca un drum de 2 ori - unul pana la vatman si al doilea sa coboare pe prima usa din fata disponibila.
memorat
13 Ianuarie 2014, 11:01:07
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tronsonul B ar fi trebuit sa fie fara scaune.
Totodata lipsa usii din fata face ca in tronsonul A sa apara un "fund de sac'' unde nu se prea baga nimeni, poate numai cei care merg pe distante suficient de lungi si nu-i deranjeaza sa faca un drum de 2 ori - unul pana la vatman si al doilea sa coboare pe prima usa din fata disponibila.
Tronsonul C poate vrei sa zici... Trebuie plasate scaune....
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Ianuarie 2014, 21:12:25
Răspuns #11

I M P E R I O 3

  • Colaborator Forum
  • Membru Ro-Trans fara mesagerie privata
  • *
  • Mesaje postate: 99
  • Gen: Bărbat
  • G(Grup) F(Feroviar) R(Roman)
memorat
27 Ianuarie 2014, 17:30:12
Răspuns #12

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ce sa fie gresit ?
Am spus bine,  in tronsonul B ar trebui sa nu fie scaune ( tronsonul din mijloc, acolo unde este boghiul purtator, acum e destul de clar ? ).
memorat
27 Ianuarie 2014, 23:36:44
Răspuns #13

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Din cate stiu, se aplica aceiasi numerotare ca si la V3A...
Adica, partea din fata, cea cu cabina vatmanului este A
Partea din spate, este B.
Iar partea din mijloc, este C.
Gen: A.C.B.

Si ca sa fac un mic offtopic, la care sper sa nu mai primesc raspunsuri, au fost construite total aiurea fara usa nr1, in fata chiar langa cabina vatmanului.
Faptul ca usa nr1 este putin mai in spate, face ca multi calatori sa nu urce pe acele trepte in incinta vagonului, de frica sa nu ramana acolo blocati, din cauza inghesuielii calatoriilor.

Iar daca in tronsonul C (ala din mijloc) daca nu puneau scaune, ce puneau? lasau loc liber?
Si daca lasau loc liber, tot inghesuit era, deoarece sub scaune, este boghiul ala mic si ciudat, zis si "truc purtator" sau cum i-o mai zice.
Care nu este chiar asa de... Low Flour.

Ce imi place la 411, este ca are amaratii aia de senzori la usi.
Dar tot o data ma gandesc, si la cat de aglomerate pot fi, si la oameni care stau in usa (ca nu mai au unde sa urce), iar usa nu o sa se inchida... ca deh avem senzori.

Si daca tot fac offtopic, inca un lucru care le dezavantajeaza, in interior, observam ca sunt prea inalte (asta din cauza Low Flour)
Ceea ce face ca interiorul tramvaiului pe timp de iarna, sa fie un fel de container pe roti.
Aerotermele, nu fac fata sa incalzeasca vagonul, iar in tronsonul C, sunt niste aeroterme mai ciudate, care abia daca sufla un grad de caldura.

Parerea mea fata de Lf-urii, cel putin pe timp de iarna, este ca sunt niste frigidere pe roti.
memorat
06 Februarie 2014, 08:13:28
Răspuns #14

I M P E R I O 3

  • Colaborator Forum
  • Membru Ro-Trans fara mesagerie privata
  • *
  • Mesaje postate: 99
  • Gen: Bărbat
  • G(Grup) F(Feroviar) R(Roman)
411 va face azi poze pentru calendar 2014 in depou cu manipulanta ;D :D ;D :D
memorat
06 Februarie 2014, 08:54:00
Răspuns #15

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
411 va face azi poze pentru calendar 2014 in depou cu manipulanta ;D :D ;D :D
De unde stii?Si cand va aparea calendarul 2014?
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
06 Februarie 2014, 12:10:13
Răspuns #16

I M P E R I O 3

  • Colaborator Forum
  • Membru Ro-Trans fara mesagerie privata
  • *
  • Mesaje postate: 99
  • Gen: Bărbat
  • G(Grup) F(Feroviar) R(Roman)
va aparea pe 12 martie.am aflat de la sefii ratb-ului
memorat
06 Februarie 2014, 12:39:48
Răspuns #17

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
va aparea pe 12 martie.am aflat de la sefii ratb-ului
Destul de tarziu.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
06 Februarie 2014, 17:18:03
Răspuns #18

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Astazi la ora 15 l-am vazut in traseu.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
06 Februarie 2014, 17:24:05
Răspuns #19

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat