28 Martie 2024, 18:40:07

Autor Subiect: Viitoarele magistrale de metrou si termenul finalizarii a lucrarilor  (Citit de 28215 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Septembrie 2010, 15:05:40
Răspuns #60

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Si am ajuns la final - "Inelara - o noua viziune - episodul VII". Asa cum am promis, postez si traseul integral al "inelarei" asta ca sa aveti si o viziune de asamblu asupra intregului traseu.
memorat
18 Septembrie 2010, 18:04:44
Răspuns #61

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Cam ce aveau in gand "nenicii".
Daca acest plan inca mai exista si se doreste a fi realizat, acela va fi traseul cu statiile aferente. 8)
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
18 Septembrie 2010, 23:03:08
Răspuns #62

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Acest plan este un plan de dupa Revolutie. Mai interesant este un plan de dinainte de 1989. De exemplu cum ar fi trebuit sa arate M 5. Pentru ca a existat si asa ceva. Evident nu oficial, dar a existat.
memorat
21 Octombrie 2010, 16:23:25
Răspuns #63

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 De tot rasul :  Eu am citit in "GANDUL" de azi ( 21 Octombrie 2010 ) dar nu am gasit anuntul in editia electronica a ziarului,  se agita apele pentru studiul de fezabilitate a  Magistralei M 7 ( Rahova - Colentina ) - culmea vor s-o duca pana in Voluntari !
 Ei nu au bani sa finalizeze M 4 pana la Laminorului, n-au dat nici macar o sapa pentru M 5, M 6 habar nu au ce traseu sa urmeze si au bani pentru studiul de fezabilitate pentru M 7 - este culmea tupeului !
 Cand se vor apuca de M 7 - intr-un viitor foarte indepartat, acest studiu de fezabilitate nu va mai valora nici 2 bani - poate ca si document istoric. Vezi cele 2 tunele lasate de ing. Dumitru Leonida la reamenajarea cursului Dambovitei in anii 1930 in zona Unirii pentru viitorul metrou bucurestean care au valorat exact cat o ceapa degerata in momentul construirii efective a metroului in anii 1970.
 Asa se va intampla si cu acest studiou de fezabilitate. Nu e rau sa ne interesam si cine incaseaza banii pentru ceva care nici nu va mai conta ! ;D
memorat
21 Octombrie 2010, 20:29:27
Răspuns #64

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Suntem de rasul curcilor. Ca sa-i prosteasca pe prosti, vin cu tot soiul de idei care mai de care mai nastrusnice. Prostii vor zice "Uite, dom'le, au initiativa, fac, dreg, bla, bla" in binecunoscuta nota de optimism tembel frate cu schizofrenia.

Vorba ta, nu suntem in stare sa terminam o pardalnica de magistrala (cred sincer ca pot sa flegmez pe distanta mai mare decat ce-a mai ramas de finalizat din M4), dar ne-apuca sa visam metrou prin Voluntari.

De M5 se mai aude ceva (mai degraba, se vede ceva)? Ca se lauda ca o vor termina pana in 2013.

Acum aproape 2 ani, reuseam sa inauguram cu fast primii 4 km de magistrala de metrou dupa 1989. Nu mai ramane nimic de spus...

P.S.: Altii, de pe la Guvern si MT, viseaza autostrazi pe intreg cuprinsul patriei pana la sfarsitul lui 2012. Mda, cum sa nu...
memorat
21 Octombrie 2010, 20:49:33
Răspuns #65

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pentur doua statii pe M4 stam pana ni se "maroneste" dosul, aproximativ, circa  un an jumatate, doar pentru amenajarea statiilor! De constructii... cam 20 de ani! WOW ce mult, nu?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Octombrie 2010, 21:16:32
Răspuns #66

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Si atentie, nea Ceasca in toata nebunia lui sapase integral tunelele de la GdN 2 la Zarea ( deci dupa Parc Bazilescu spre Laromet)  iar statiile erau construite in proportie de 50 - 70 % !
memorat
21 Octombrie 2010, 21:30:31
Răspuns #67

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Si atentie, nea Ceasca in toata nebunia lui sapase integral tunelele de la GdN 2 la Zarea ( deci dupa Parc Bazilescu spre Laromet)  iar statiile erau construite in proportie de 50 - 70 % !


Astea sunt amanunte date uitarii. In mod voluntar.

Cand ma gandesc insa cati bani va papa studiul de fezabilitate a lu' peste, imi vine sa ma urc pe pereti. Bani aruncati pe fereastra, nu ca as fi avut convingerea ca ar fi putut fi cheltuiti in mod chibzuit. Nu de administratia actuala, in orice caz.
memorat
21 Octombrie 2010, 21:44:20
Răspuns #68

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astea sunt amanunte date uitarii. In mod voluntar.

Cand ma gandesc insa cati bani va papa studiul de fezabilitate a lu' peste, imi vine sa ma urc pe pereti. Bani aruncati pe fereastra, nu ca as fi avut convingerea ca ar fi putut fi cheltuiti in mod chibzuit. Nu de administratia actuala, in orice caz.
In acest calcul intra si matrialele achizitionate la supra-pret i timpul licitatiei la care a participat doar o singura persoana (nu dam nume), dar poarta tricou portocaliu!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Noiembrie 2010, 19:28:08
Răspuns #69

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Voi ati mai auzit ceva de "megamagistrala" M 6 - Otopeni - Bucuresti ? Incepand de la denumire este ceva curios, si anume stim ca un cap este ... in Bucuresti, dar nu se stie unde  :'(.
 In curand voi "iesi" cu o schita - o propunere de-a mea privind capatul magistralei M 6 in Bucuresti. Daca sunt propuneri, le astept cu interes !
memorat
01 Noiembrie 2010, 19:51:04
Răspuns #70

Adrian Dorofte

  • Vizitator
Pai, din cate stiu, se vehicula ca statia terminus din Bucuresti sa fie la Gara de Nord.
memorat
01 Noiembrie 2010, 20:50:24
Răspuns #71

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O mica corectie: Gara de Nord 2, acelasi cap de linie cu M4.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Noiembrie 2010, 21:14:31
Răspuns #72

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Aici e toata smecheria, si cum vedeti voi GdN 2 cap de linie pentru M 6 ( Otopeni - Bucuresti ) si tranzit pentru M 4 (Mogosoaia - Giurgiului ) ? Nu prea tine !
memorat
01 Noiembrie 2010, 21:31:46
Răspuns #73

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Ar putea reorganiza traficul de metrou la Gara de Nord 1 metroul rebusand in remiza prin adaugarea liniei a treia pt. micsorarea intervalului de manevre si sporirea vitezei!


Ce parere aveti de Gara de Nord 3?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Noiembrie 2010, 00:20:50
Răspuns #74

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Deci tu vezi Otopeniul ajugand la GdN 1 ? Pe unde ? Cum se observa in fig.1 eu vad 2 magistrale de metrou avand la un moment dat o sectiune comuna, si anume M 4 si M 6. Cele 2 magistrale au capete complet separate, servind interese total diferite. Nu e cazul sa insist pe desen, este destul de clar.
 In fig. 2 am schitat traseul lui M 4 / M 6 de la GdN 2 spre sudul Bucurestiului. Cum se observa, M 6 prin traseul propus de mine satisface mai multe cerinte, si anume :
 1) Leaga aeroportul atat de gara cat si de centru - Ce centru mai de centru vreti voi ca Piata Unirii via Parlament ? aceasta este o cerinta expresa a U.E.
 2) Are legaturi directe atat cu M 5 la statia Hasdeu cat si cu M 1 / M 2 / M 3 / M 7 la Piata Unirii.
 Cu M 1 mai are o legatura si la Basarab.
 Cu M 7 am notat viitoarea Magistrala Rahova - Colentina, a carui studiu de fezabilitate a fost recent comandat.
       Astept critici.
memorat
02 Noiembrie 2010, 17:00:05
Răspuns #75

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Linia spre Otopeni se va ramifica imediat dupa Podul Constanta.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
02 Noiembrie 2010, 18:08:28
Răspuns #76

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 Da, asa am notat si eu pe schita de mai sus. Intrebare : Ce facem cu linia care vine de la Otopeni ? Dupa cum se stie linia care se indreapta spre Otopeni are deja amorsa facuta ( ciotul ). Problema este cu cealalta directie.
memorat
15 Noiembrie 2010, 20:23:37
Răspuns #77

ByOnu

  • Vizitator
Nici M5-ul nu-i gata si noi avem deja M6 in 2020!

http://www.a1.ro/news/social/o-noua-linie-de-metrou-in-capitala-1-mai-otopeni-133835.html (are si un video-reportaj!)

In Bucuresti, centrul orasului va fi legat de aeroporturile de la periferie printr-o linie de metrou. Dar peste vreo opt-noua ani. Daca santierul pentru construirea tunelului incepe asa cum este prevazut, in 2013.
Linia de Metrou 1 Mai - Otopeni se dezvolta acum pe hartie. La anul facem primul pas concret. Metrorex cauta consultantul care sa termine proiectul.
1 Mai e statia de unde pleaca metroul spre Otopeni. Nu ajunge pana la capatul liniei, care este in cartierul Bucurestii Noi, ci de aici strabate nordul orasului.
De la 1 mai la Pajura 2, Piata Presei Libere, Gara Baneasa, Cartier Baneasa, Aeroport Baneasa, Baneasa Institut, Baneasa Meteo, Privighetorilor, Padina, Otopeni Centura, Otopeni Sud, Centru Otopeni, Otopeni Nord pana la Aeroportul Henri Coanda.
40 de minute ar dura calatoria cu metroul de la Otopeni la Universitate. Cu masina, durata ar fi dubla, mai ales la orele de varf.
50 de mii de persoane care lucreaza sau locuiesc in afara orasului l-ar folosi. Aparitia acestei linii ar reduce cu un sfert numarul autoturismelor si cu 70% pe cel al autobuzelor care trec zilnic pe DN1.
Proiectul despre care se vorbeste de multi ani s-a si modificat inainte sa inceapa. Initial linia pornea de la Piata Victoriei, dar i s-au redus cateva statii si s-a facut si o economie de 200 de milioane de euro. Cu totul ar costa 900 de milioane de euro. Metrorex are deja 300 de milioane de euro, imprumutati de la guvernul japonez si-i cauta pe restul.
memorat
15 Noiembrie 2010, 22:35:59
Răspuns #78

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
[...] Metrorex are deja 300 de milioane de euro, imprumutati de la guvernul japonez si-i cauta pe restul.

Ma intreb cu ce ii cauta hmmm? ::) Cu lupa, lanterna hmmm? :D ::)
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
16 Noiembrie 2010, 23:29:43
Răspuns #79

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 A aparut o varianta plauzibila pentru M 6 de cand se va desparti de M 4 la statia 1 Mai. O prezint mai jos
memorat