29 Martie 2024, 15:24:20

Autor Subiect: Viitoarele magistrale de metrou si termenul finalizarii a lucrarilor  (Citit de 28233 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

16 Octombrie 2008, 19:54:32
Răspuns #20

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
Eu am fost la Linia De Centura si nici nu are iesire e un santier acolo, nu cred ca i se va da drumul anul acesta
memorat
16 Octombrie 2008, 19:55:12
Răspuns #21

zumulik

  • Mesaje postate: 257
  • Gen: Bărbat
  • Faci scandal ? ne batem fara tovarasi sau cu ?
by2tza   Ai spus ca ai fost la Linia de Centura dar io am o intrebare.

Unde se afla aceasta ?  Posibil langa Liceul 19 adica R.A.T.B ?

Ca ieu stiu decat de pPolicolor care nici ea nu sta mai bine la capitolul terminarea lucrarilor !
memorat
16 Octombrie 2008, 19:55:47
Răspuns #22

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
E un fel de institutie langa dar nu stiu daca e liceul respectiv eu nu sunt familiarizat cu tot Bucurestiul avand in vedere ca nu sunt get beget bucurestean :-S
memorat
18 Octombrie 2008, 00:08:56
Răspuns #23

V3nt0R

  • Vizitator
Astept...sa vedem cine are cele mai bune idei, pe baza proiectelor deja dezvaluite si dezvoltate, dar cu imbunatatirile si prelungirile voastre.Sper sa lucram si la ideea ca statiile sa devina mai dese, lucru improbabil si destul de urat.
memorat
18 Octombrie 2008, 00:12:49
Răspuns #24

stefanul2004

  • Vizitator
Eu imi doresc tare de tot continuarea la M4 - 1 mai - Pajura - Parc Bazilescu - laromet... Sper sa apara macar pentru trainz, ca in realitate nu cred ca am zile suficiente sa apuc inaugurarea )
memorat
05 Noiembrie 2008, 21:11:39
Răspuns #25

Gabriel Ilie

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 256
  • Gen: Bărbat
  • also known as by2tza
    • by2tza @ O-O.ro
Uraaaaa, pe 15 Noiembrie bucatica din M3 e gata, sa speram ca asa se va intampla si pentru celelalte magistrale aflate in constructie.Cu cat e mai repede cu atat e mai bine. ;D
memorat
18 Aprilie 2009, 15:06:13
Răspuns #26

AlexYo

  • Vizitator
Cel mai important tronson care trebuie construit este cel spre cartierul Drumul Taberei... Este cel mai mare cartier fara acces la metrou
memorat
21 Aprilie 2009, 20:42:39
Răspuns #27

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Aici bine ai spus-o. Dar la viteza cu care a fost deschis mini-tronsonul NG2 - LDC iti dai seama viteza cu care se va lucra la acest tronson...???
memorat
22 Aprilie 2009, 01:48:48
Răspuns #28

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Sigur nu mai apucam sa vedem finalizarea  ;D
memorat
22 Aprilie 2009, 14:43:02
Răspuns #29

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Sigur nu mai apucam sa vedem finalizarea  ;D
Noi speram sa o apucam ;D  ;D
Cu respect si admiratie.
memorat
22 Aprilie 2009, 14:58:12
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Eu deja cred ca nu voi apuca nici lansarea tronsonului 1 Mai - Laromet. Pana ii da drumu mai schimba numele statiilor de 2 ori.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Aprilie 2009, 21:35:27
Răspuns #31

V3nt0R

  • Vizitator
Initial pe acest tronson al magistralei 4 de metrou, lucrarile s-au desfasurat atat de greu, deoarece panza freatica se afla la mica adancime, iar sapaturile trebuiau facute cu grija, deoarece puteau fi inundatii.In al doilea rand, interesul a fost din prima scazut, singurul motiv pentru care acest tronson a fost executat si dupa revolutie, a fost pentru ca pe vremea comunismului deja se sapase o parte din tunel si mai ales incepuse lucrarea la Pasajul Constantei(lucrare care se executa si astazi... Shocked.Initial tronsonul a avut o importanta maxima, insa dupa ce zona industriala Laromet, si fabricile de pe langa Pajura s-au desfiintat, practic acest tronson nu mai are de cine sa fie folosit.Linia 97 merge semi-plina pe tot parcursul traseului, tramvaiele merg goale(20 vine ceva mai plin), iar 300 se umple cu oamenii din Clabucet si mult prea putin cu oamenii din Bucurestii Noi.Oricum tind sa cred ca lucrarile se executa lent, tocmai din cauza ca lucrarea nu necesita prea multa atentie, nu este ceva de genul:"Hai mai repede ca arde", cum AR TREBUI sa fie proiectul Drumul Taberei - Universitate, sau Piata Victoriei - Aeroport Otopeni.Si pentru ca suntem aici, in topicul cu pricina o sa va spun si parerea despre cel din urma tronson:Piata Victoriei - Bulevardul Ion Mihalache - Zona Clabucet(chiar ma intreb cum vor face tunel pe sub acele case, alte demolari, alte scandaluri, Pasajul Basarab partea a 2-a...) - Bulevardul Expozitiei - Piata Presei Libere - Soseaua Bucuresti Ploiesti - Oras Otopeni - Calea Bucurestilor - Aeroport Otopeni.Ok.Haideti sa analizam statiile ce vor fi construite pe acest tronson.In primul rand:
1.PIATA VICTORIEI 3
Imi este imposibil sa ma gandesc unde va fi construita aceasta statie, probabil undeva cu o iesire pe Titulescu spre Piata Victoriei, si alta spre strada Dr.Felix...Oricum, la ce aglomeratie este acum la statiile Piata Victoriei 1 si 2, nu vreau sa ma gandesc la ce va fi pe tunelul de corespondenta intre aceste doua statii comune, si viitoarea Piata Victoriei 3...
-------------------------------------------------------------
2.Piata Ion Mihalache
Aici se dau jos multi.Din 205, 282, 300, sau in viitor, din metroul ce tocmai a sosit plin cu oameni de pe M2, din centru(caci in 300 sunt masini nearticulate si este imposibil sa te urci), sau cu oamenii de la Gara de Nord).Este o statie extrem de rentabila, la fel ca si Piata Victoriei 3.
-------------------------------------------------------------
3.Maresal Averescu
Aceasta statie o gandesc a semana exact cu Crangasi.Crangasi se va mai elibera, linia 41 la fel(sens spre Piata Presei), iar statii pe peroanele liniei 41 si pe cele doua trotuare ale bulevardului, cred ca patru iesiri vor fi de ajuns.Una dintre statiile unde se vor urca multi calatori, si vor cobora mai multi(saracele tramvaie de pe 41...)
-------------------------------------------------------------
4.Piata Domenii
Mda...oamenii coboara in aceasta statie si din 205 si din 282 dar mai ales din 300.Totusi, masinile se mentin full si dupa aceasta statie, ceea ce inseamna ca nu coboara un numar foarte mare de oameni.Statia dinspre centru, rar o vad aglomerata, oamenii se urca 90% in 300.Totusi, un autobuz este un autobuz, iar un metrou este un metrou.Sa nu le comparam capacitatile...Sunt sceptic in privinta traficului din aceasta statie, totusi cred ca as indrazni sa o compar cu statia Aparatorii Patriei sau Costin Georgian, statii destul de pline, insa nu intr-atat cat sa stea in topul aglomeratiei.
-------------------------------------------------------------
5.Clabucet
O prima dorinta ar fi sa nu se numeasca tot 1 Mai si atunci(poate si 1 Mai actual se va numi tot Clabucet...)In al doilea rand, din nou, mijloacele RATB ar avantaja din nou utilitatea acestei statii, oamenii care vin de la Gara cu 65 ori 97, ori Magistrala 4, s-ar transborda pentru destinatia Piata Presei Libere, sau Aeroport Baneasa/Otopeni.
In al doilea rand, oamenii care vor veni din Bucurestii Noi cu metroul, vor putea lua aceasta magistrala in eventualitatea ca 300 va veni mai greu(logic ca asa va fi, din moment ce va dubla o magistrala de metrou), iar astfel, RATB si Metrorex s-ar completa reciproc.
-------------------------------------------------------------
6.Piata Presei Libere
Ecuatia acestei statii ar fi:Piata Romana x Piata Unirii + Gara de Nord radical din Eroilor.Aceasta statie va fi arhiplina, parc, linia 41, liniile RATB dinspre Piata Charles de Gaulle sau oamenii care lucreaza in Casa Presei Libere.Va fi probabil(fara exagerari), cea mai aglomerata statie de metrou.Ziceam eu ca trebuia sa circule metrou pe-aici demult.Se vehicula o statie si pe Bd.Expozitiei, insa ma indoiesc ca aceea ar fi generat ceva trafic, acum ideea a cazut, s-a ramas la varianta Clabucet --> Piata Presei Libere direct.
-------------------------------------------------------------
7.Gara Baneasa
Va spun din start.Aceasta statie va semana la gradul de umplere cu Semanatoarea.Sunt ceva Bussines Park-uri prin zona, si pentru a nu-si scoate masina la fiecare ora, angajatii ar putea merge cu metroul pana in centru.Insa de la cativa angajati, si pana la o statie de metrou utilizata mai este mult.Nu incetez si fac comparatii si cu RATB.De multe ori, dupa scaparea din infernul numit Aeroport Baneasa, soferii RATB pur si simplu nu mai opresc in aceasta statie, pentru ca nimeni nu coboara(intreaba in microfon), si nici nu urca.Nu de multe ori am vazut statia RATB Gara Baneasa stinghera(in ambele sensuri), dar totusi cred ca metroul va avea pentru cine sa opreasca.Oricum aceasta statie este in proiect, zona este libera(nu sunt constructii mari deasupra), iar pentru doua iesiri, trotuarul este extrem de larg...
-------------------------------------------------------------
8.Pod Baneasa
Aceasta statie va fi de genul statiei de cartier...Blocurile din zona Pod Baneasa genereaza destui calatori, si cu siguranta RATB-ul(care tot greu se va misca si atunci), va fi imediat exteriorizat, pentru o buna legatura cu centrul orasului, oamenii preferand metroul.As indrazni sa o compar cu Piata Ion Mihalache, iar dintre statiile existente pe magistralele din zilele noastre, as compara-o cam cu Stefan cel Mare...Oricum, va fi o statie rentabila.
-------------------------------------------------------------
9.Aeroport Baneasa
Aeroportul, studiourile unui post de televiziune(sa nu fac reclama...), aceleasi blocuri prezente si in zona Pod Baneasa, desi va fi una din cele mai aglomerate statii, va fi extrem de apropriata de Pod Baneasa, insa din cauza aeroportului, statia va genera o gramada de calatori.
-------------------------------------------------------------
10.Complex Baneasa
Perfect.Daca aceasta statie va fi asezata unde trebuie(undeva mai spre parcari), va fi poate mai aglomerata ca Aeroport Baneasa.Nu stiu daca peronul spre Aeroport Otopeni va fi plin, insa oamenii si angajatii vor umple peronul spre centru, deoarece acolo se afla multe centre comerciale si cel mai mare Mall din Romania.
-------------------------------------------------------------
11.Institutul Meteorologic
Este mai aproape de magazinul Metro, oamenii de acolo pot genera trafic, si dealtfel, oamenii care vin din Cartierul Vatra Noua cu linia 261 vor utiliza aceasta statie.Incepand de la aceasta statie, peroanele spre Aeroport Otopeni vor fi extrem de goale, dar si metroul spre aceeasi destinatie va fi plin...
-------------------------------------------------------------
12.Privighetorilor
Simplu.Stiti cum este statia Depoul IMGB?Exact asa va fi, toti oamenii de la Zoo vor folosi 301, iar in apropiere nu exista nici un punct de interes major.Poate doar daca va fi deschis un camping undeva in zona Padurii Baneasa, sau daca cineva din cartierul rezidential va folosi metroul.Totusi nu uitati ca, de cateva ori pe zi, si statia Depoul IMGB este plina, deci si aceasta statie va avea totusi utilitatea ei, nu mare, dar totusi va avea o utilitate.Din nou, sensul mai utilizat va fi spre centru.
-------------------------------------------------------------
13.Padina
Situata in dreptul statiei RATB Soseaua Bucuresti - Ploiesti 107 va fi ceva de genul Gara de Nord 2, insa pentru a nu fi distanta exagerata intre doua statii, aceasta statie va fi construita, trotuarele sunt largi si de o parte si de alta.Aceasta statie se va numi Padina din pricina faptului ca singura strada se numeste astfel, si merge pana undeva spre zona Pipera, paralel cu Aleea Privighetorilor.Totusi as regreta mult sa se distruga si acea mica padure care a mai ramas in zona de nord Baneasa - Otopeni, insa cred destul de mult ca prin zona ar mai putea aparea niste Bussines - Park care sa dea calatori.
-------------------------------------------------------------
14.Pasaj Otopeni
Va avea un trafic enorm de mare din cauza numarului de firme, depozite, fabrici, santiere, oamenii din satul Odai(zona apropiata de centura), din cauza bussines park-urilor care exista si se vor mai infiinta, din cauza ca in zona se afla reprezentantele multor fabrici, firme auto etc. ai caror angajati sau chiar patroni vor folosi metroul, deoarece sunt ferm convins ca atunci(peste 8-9 ani sper...) va fi aceeasi aglomeratie, si o populatie probabil dubla a Bucurestiului.Inca ma gandesc la ce a mai ramas din Padurea Baneasa, sper sa nu se distruga de tot, desi protectia mediului o protejeaza temeinic.Oricum, va fi o statie extrem de aglomerata, chiar si acum ar fi o statie aglomerata...
-------------------------------------------------------------
15.Metro Otopeni
Situata in zona statiei RATB Amco S.A.(nu chiar in vecinatate), aceasta statie este in apropierea orasului Otopeni, acolo deja se afla un Metro, se vor mai deschide cu siguranta alte firme(Bucuresti - Otopeni va deveni un oras al afacerilor, in mod sigur...), plus ca in aceeasi zona se va deschide si un Carrefour, drept pentru care clientii acestor magazine, oamenii care muncesc si vor munci la firmele din zona, vor asigura si pentru aceasta statie un trafic decent, as indrazni pe viitor sa o compar cu statia Obor a zilelor noastre, este o zona cu mult potential de marketing si cu posibilitati de dezvoltare multiple.
-------------------------------------------------------------
16.Primaria Otopeni
Nu gasesc alt nume mai potrivit pentru aceasta statie situata in mijlocul orasului Otopeni.Blocurile de aici seamana cu cele din zona Baneasa, sunt insa mai multe, sunt ca de obicei in aceasta zona ceva Bussines Park-uri, amestecate cu traficul blocurilor, aceasta statie se va compara cu Piata Sudului din zilele de astazi(exceptand orele de varf), adica toti oamenii din statie ar cam putea ocupa 80 % din scaunele ramei de metrou.Desigur, va fi o statie rentabila si destul de aglomerata...
-------------------------------------------------------------
17.Otopeni Nord
In dreptul statiei Icsitmua, se aude ca aici ar fi de fapt depoul facut special pentru aceasta magistrala, si ca statia va fi construita ca "element de rezistenta" din nou pentru a nu fi distanta prea mare intre statii.Este o zona unde culmea, nu prea sunt firme sau celebrele bussines park-uri, insa nu va fi nici asa de goala ca Padina, dar nici asa de plina ca Metro Otopeni sa spunem.Calatori vor fi, dar nu tot timpul zilei si nu in numar prea mare.Nu imi amintesc prea bine zona, insa estimez ca nu va fi o statie chiar nerentabila...
-------------------------------------------------------------
18.AEROPORT INTERNATIONAL HENRI COANDA
Toti oamenii pe care i-am adunat de pe traseu vor cobori aici, pentru a merge la munca, pentru a se deplasa in alta tara sau pentru a isi astepta rudele.Datorita dezvoltarii prin care acest aeroport va trece, aceasta presupun ca va fi o statie ultramoderna cu terminal in aeroport(se are in vedere constructia unei noi cladiri, unita cu aceasta, ce sa spun ar iesi ceva frumos, si desigur, potentialul de umplere, mai ales in sezon estival(turistii si oamenii ce vin din Europa in vacante la familii), va fi probabil una din cele mai utilizate statii din reteaua Metrorex.
-------------------------------------------------------------
Cam asta ar fi parerea mea despre situatia M4, la al carui final ne gandim cu atata patos, dar si cum va arata in viziunea mea viitoarea magistrala PIATA VICTORIEI 3 - AEROPORT INTERNATIONAL HENRI COANDA.La fel ca orice magistrala sau ca orice traseu RATB, va avea si ea 3-4 statii ceva mai nerentabile, insa daca avem vointa, daca stim ce sa facem cu banii, daca gasim un constructor bun, si daca alti oameni vor veni la conducerea tarii, oameni care ar stii sa tina in frau un asemenea proiect, eu cred ca vom avea de ce sa fim mandri ca suntem Bucuresteni si Romani.Deocamdata tot ce ne ramane de facut este sa asteptam si sa speram intr-un transport cu metroul si RATB-ul mai bun, sa ne gandin la o viata mai buna...
Va multumesc pentru atentie, la revedere !
memorat
25 Aprilie 2009, 17:46:08
Răspuns #32

V3nt0R

  • Vizitator
Topicul in care am postat amandoi se asemana cu acesta asa ca am mutat subiectul aici.Oricum, sunt de acord cu ceea ce ai zis, si cred ca statiile sunt extrem de apropriate, si unele dintre ele, foarte neprofitabile.
memorat
10 Noiembrie 2009, 21:39:59
Răspuns #33

CRAZY BOY

  • Vizitator
Planuri de viitor.
Extinderea retelei de metrou pe directiile prioritare ale orasului si catre zonele suburbane incluse in zona Metropolitana.
- Linia 5: Drumul Taberei – Pantelimon
- Linia 6: Reteaua de metrou – Aeroportul Otopeni
- Linia 4 : Laminorului – Gara Progresul
- Linia 7 : Colentina – Alexandriei
- Linia semiinelara de Sud


Extensii
- Extinderea Liniei 2 catre zona suburbana pe traseul statia Pipera - Tunari
- Extinderea Liniei 2 catre zona suburbana pe traseul statia Berceni – localitatea Berceni
- Extinderea Liniei 4 catre zona suburbana pe traseul statia Laminorului –Straulesti – Mogosoaia – Buftea
- Extinderea Liniei 3 catre zona suburbana pe traseul statia Pacii – Bolintin
- Extinderea Liniei 5 catre zona suburbana pe traseul Drumul Taberei – Domnesti
- Extinderea Liniei 5 catre zona suburbana pe traseul statia Pantelimon – Pantelimon – Branesti
- Extinderea Liniei 3 catre zona suburbana pe traseul statia Anghel Saligny – Glina
- Extinderea Liniei 3 catre zona suburbana pe traseul Gara Progresul – Jilava – 30 Decembrie
- Extinderea Liniei 7 catre zona suburbana pe traseul statia Alexandriei – Mihailesti
Sursa: http://www.metrorex.ro/despre-perspective.html#extensii
memorat
30 Noiembrie 2009, 20:23:34
Răspuns #34

AlexYo

  • Vizitator
Viseeeeeeee..... Welcome to Romania, the Land of Choice. >:(
memorat
30 Noiembrie 2009, 20:46:32
Răspuns #35

CRAZY BOY

  • Vizitator
Eu stiu ca sunt vise. Dar aici am prezentat viziunea celor de le Metrorex. Cred ca este pe vreo 100-200 de ani.
memorat
25 Februarie 2010, 18:12:42
Răspuns #36

vlaicuandrei

  • Vizitator
Mare mirare sa faca asa ceva. Tot pe internet am mai gasit o harta in care legau metroul cu un gen de S-Bahn cum e in Berlin pentru zonele limitrofe :o fara suparare, dar mi-se pare ceva de domeniul SF pentru Romania, fara o mana de fier la conducere.
memorat
17 Martie 2010, 23:43:12
Răspuns #37

ByOnu

  • Vizitator
memorat
19 Martie 2010, 23:28:09
Răspuns #38

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Martie 2010, 13:14:08
Răspuns #39

ByOnu

  • Vizitator
Hmm... era ceva legat de transportul bicicleteor in trenurile de metrou - o discutie publica cred.
Au sters-o cred. ;)
memorat