28 Martie 2024, 17:56:40

Autor Subiect: Infrastructura Metroului Bucurestean (modeluri de tunele, macaze, linii)  (Citit de 8835 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

29 Iunie 2010, 01:40:23
Răspuns #20

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In prajma statiilor de metrou s-a facut un tunel cu colturi (patratic) urmand ca in vecinatatea statiei, dupa circa cativa metrii sa se intre in tunel circular (inelar). Statia Dristor 1 a fost sapata in tunel INELAR.
Intre Mihai Bravu si Dristor 1 (imediat dupa statia Mihai Bravu) este o zona de gabarit redus.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Iulie 2010, 14:45:25
Răspuns #21

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
   Adica cum o zona de gabarit redus ? Nu inteleg
memorat
20 Iulie 2010, 14:50:41
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In acel tunel (zona) nu poti cobora calatorii daca ramai in "pana". Dinstanta intre peretele tunelului si perete este mica.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Noiembrie 2010, 09:07:54
Răspuns #23

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va mai aduceti aminte de reclama aceasta?

OHO. Ce veche este. Cred ca este un BM "floare". Voi observati ca trenul respectiv are manerele vechi?! In ce an a devenit Connex -> Vodafone?
1 iunie 2005
Tin minte ca in perioada 2004-2005, metroul venea dinspre Salajan spre Titan, pe partea stanga si avea peron pe dreapta, deoarece pe partea dreapta a peronului Titan se schimba terasamentul si se circula in sens unic. Deci dinspre Republica spre Salajan, avea peron stanga.


Imi aduc aminte in vremea aceea de o surpare a terenului cumva in zona statiei Titan?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Noiembrie 2010, 11:19:51
Răspuns #24

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Ei spuneau ca schimba terasamentul... :D
Adevarul il stiau tot ei.
memorat
07 Noiembrie 2010, 16:09:46
Răspuns #25

SprinterXP

  • Vizitator
OHO. Ce veche este. Cred ca este un BM "floare". Voi observati ca trenul respectiv are manerele vechi?! In ce an a devenit Connex -> Vodafone?

La vremea cand reclama aceasta a fost facuta nu erau inca achizitionate BM-urile din a doua serie (capitalele), deci la vremea respectiva BM-urile circulau exclusiv pe M2, si vorba domnului Ovidiu OLECO, tot atunci din cauza lucrarilor la tronsonul M3 Linia de Centura - Nicolae Grigorescu 2, trebuia sa schimbi nu stiu cate metrouri ca sa ajungi de la Piata Unirii (sa zicem) pana la Republica.
memorat
07 Noiembrie 2010, 16:43:11
Răspuns #26

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
La vremea cand reclama aceasta a fost facuta nu erau inca achizitionate BM-urile din a doua serie (capitalele), deci la vremea respectiva BM-urile circulau exclusiv pe M2, si vorba domnului Ovidiu OLECO, tot atunci din cauza lucrarilor la tronsonul M3 Linia de Centura - Nicolae Grigorescu 2, trebuia sa schimbi nu stiu cate metrouri ca sa ajungi de la Piata Unirii (sa zicem) pana la Republica.

Ah mea culpa, uitasem asta. Mersi de corectare. ;D
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
07 Noiembrie 2010, 20:18:34
Răspuns #27

ByOnu

  • Vizitator
Dupa Depoul Berceni (fost IMGB) se afla o linie de probe de circa 1,5 km, pe care viteza maxima este de 80 km pe ora.

Oare de ce nu folosesc aceasta sina pentru a extinde M2 cu inca o statie? Doar au totul mura-n gura... :'(
memorat
07 Noiembrie 2010, 21:38:28
Răspuns #28

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vrei sa se circule in pendula?  :D :D :D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Noiembrie 2010, 22:06:28
Răspuns #29

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Ar fi o idee buna, ca pana la urma urmei are tot ce-i trebuie, are sine, are sina a 3-a, trantesc si ei un peron in si 2 aparate de taxare, si baga 1 tren de 4 sau 6 vagoane iva, de preferat Albastru ;D, si poate sa scoata R.A.T.B-u de pe acolo...
Ca acea sina se termina chiar la centura daca nu ma insel... sau mai este pana acolo?
In fine, ideea ar fi buna, macar unu la 30 min... cum era inainte intre Republica si Pantelimon...
Imi aduc aminte ca acolo, intre Republica si Pantelimon, prin ani 94' daca nu ma insel... era o pendula atat de interesanta... 1 rem de iva (rosie).
memorat
07 Noiembrie 2010, 22:13:09
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Imi aduc aminte! Nu e o idee REA!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Noiembrie 2010, 17:47:14
Răspuns #31

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Dupa Depoul Berceni (fost IMGB) se afla o linie de probe de circa 1,5 km, pe care viteza maxima este de 80 km pe ora.

Am fost azi prin acea zonă și am observat o plăcuță destul de ruginită a Metrorexului in apropierea P.O. km43+7 pe care scria ceva de genul "LIMITĂ SECTOR METROREX" și incă ceva sub, dar nu am putut să citesc.
Sper să pot ajunge mâine iar pentru a face o poză.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
11 Ianuarie 2011, 16:23:42
Răspuns #32

ByOnu

  • Vizitator
Am dat de o poza interesanta facuta in zona macazelor de la Victoriei M2. Uitati-va putin cat de peticiti sunt peretii, peste tot este tabla ca sa dirijeze suvoaiele de apa ... ca un sistem de burlane tiganesc facut de mantuiala. Cam asa e peste tot pe M2, este cea mai "mucegaita" si "imbibata" magistrala. In zilele cu ploaie cand te uiti pe geam in acea zona se vede cum ploua din tavan. Dar, asta este normal? Asa se face "la carte"? Se pune tabla pe unde picura si gata? Oare aceste infiltratii nu vor fi o problema pentru structura de rezistenta a tunelelor? :?

Personal nu prea inteleg cum au facut poza, deoarece in fatza departe se vede un BM care a plecat, cred ca au facut-o in timpul de circulatie dupa trecerea trenului. ::)

memorat
13 Ianuarie 2011, 11:49:40
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Uita-te in descrierea fotografiei!!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Aprilie 2011, 22:35:36
Răspuns #34

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
Acesta este sapat cu TBM ?  :D (pozat in statia Basarab, M4, nu mai stiu sigur in care directie  :-\ )


memorat
07 Aprilie 2011, 23:10:16
Răspuns #35

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
 :P Pai ce discutam noi de ceva vreme incoace pe sectiunea aceasta ? La metroul bucurestean NU s-au folosit TBM - uri, cu exceptia unui singur caz, si anume la peronul statiei Basarab ( M 4 ) sensul Grivita - GdN 2. Imaginea de fata reprezinta tunel sapat  cu tarnacopul, metoda englezeasca brevetată pe la anul 1900 ( nu am gresit anul ).
memorat
08 Aprilie 2011, 00:29:20
Răspuns #36

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Pai daca se folosea se sapa mult mai repede , ca la noi este doar pamint si nu roca cum sint prin alte parti
memorat
23 Aprilie 2011, 20:02:03
Răspuns #37

AlexYo

  • Mesaje postate: 512
De curiozitate, de ce nu s-a folosit peste tot acelasi tip de traverse? De ex in statii precum Tineretului, Unirii sunt traverse de beton iar la Romana sunt de lemn? Stiu ca Romana a fost construita mai tarziu dar in tunelul respectiv de ce nu au folosit de la bun inceput traverse de beton?
n'am semnatura :)
memorat
25 Aprilie 2011, 22:18:55
Răspuns #38

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Alea de beton se mai fisureaza  mai ales in curbe
memorat
26 Aprilie 2011, 16:04:21
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La metrorex se folosesc 3 tipuri de traverse!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat