28 Martie 2024, 20:54:31

Autor Subiect: Tramvaie Bucur LF-CH - 401 > 405 (fabricat in 2006/7 si 2010/11 by URAC)  (Citit de 441843 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

23 Iulie 2010, 22:42:44
Răspuns #180

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Astazi in locul Bucurului LF a circulat pe linia 21 CH-PPC-ul #4026, din cauza faptului ca #401 a avut niste probleme tehnice. Maine v-a reveni dinou la traseu.

Din nou la traseu, tot in linia 21, singura linie din Bucuresti adaptata pentru dimensiunile vagonului:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Iulie 2010, 16:17:00
Răspuns #181

Matei Voineag

  • Vizitator
#401 intra pe 34 cand intra #402 pe 21, nu ?
memorat
24 Iulie 2010, 21:27:03
Răspuns #182

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#401 intra pe 34 cand intra #402 pe 21, nu ?

Dupa fabricarea vagoanelor #402 si #403 se doreste introducerea celor 3 Bucururi LF in linia 34 dar sunt cateva puncte rosii pe harta liniei 34 in care vagonul se atinge.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Iulie 2010, 23:31:51
Răspuns #183

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Doua puncte negative net pentru acest vagon :
1) Este mai putin incapator decat "clasicul ". Partea din mijloc este de-a dreptul o jignire la ideea de capacitate de transport
 2) Partea inchisa din fata ( usa din fata este de fapt mai in spate, in locul usii II de la "clasic".)
 Ambele puncte cred ca le puteau rezolva daca se gandeau un pic mai mult.
 Astept un contraargument serios la cele precizate de mine pentru a putea discuta.
 "Clasicul" modificat pentru usa III cu podeaua joasa pentru cazurile mai dificile mi se parea mai logic decat "Bucur".
 Nu ma bag la motor, nu ma pricep.
 
memorat
02 August 2010, 14:59:15
Răspuns #184

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvaiul Bucur LF s-a reintors in traseu fiind tinut cateva zile in depou pentru niste mici revizii.

A ajuns la 33.500 km.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 August 2010, 23:23:09
Răspuns #185

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
~34.380 km parcursi pana la ora retragerii (am inclus si KM care mai erau de parcurs pana la retragere).
Saptamana viitoare (cel mai probabil luni) intra la RT1, reviziat de 35.000 km.

(ups, daca stiam, taceam si filozov ramaneam  ;D :D; PRIETENII STIU CE SI CUM!  :()
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 August 2010, 23:15:51
Răspuns #186

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
~35.461 km.

Maine urmeaza revizia RT1 (~35.000 km).


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 August 2010, 14:00:00
Răspuns #187

Corsar

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 189
  • Gen: Bărbat
  • Cenzorul Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul Ro-Trans
Va atasez cateva fotografii cu "tramvaiul gri" din linia 21:
memorat
15 August 2010, 21:25:43
Răspuns #188

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bucurul LF la lasarea intunericului:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
19 August 2010, 23:26:42
Răspuns #189

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
          Ieri, 18 August 2010, tramvaiul Bucur LF a avut parte de revizia RT1 (35.000 km) lipsind de la traseu. Astazi a circulat un tur reintorcandu-se in depou dupa cateva teste efectuate. De maine reintra in forta in linia 21.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 August 2010, 09:33:37
Răspuns #190

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
"Marele negru" nelipsit din linia 21.
~37.207,2 km. Urmeaza RT2, intrucat si intoarcerea boghiurilor.  ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 August 2010, 02:03:22
Răspuns #191

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Se vede ca LF-ul se apropie de revizie:

Roata elastica tramvai Bucur LF

Procedură aplicată: Licitatie

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Vineri, 03 Septembrie 2010 11:30

Dată selecţionare: Vineri, 03 Septembrie 2010 12:00

Cod CPSA: 34630000-2

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
27 August 2010, 10:07:19
Răspuns #192

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se vede ca LF-ul se apropie de revizie:

Roata elastica tramvai Bucur LF

Procedură aplicată: Licitatie

Criteriu de selecţionare: Pretul cel mai mic

Dată limită: Vineri, 03 Septembrie 2010 11:30

Dată selecţionare: Vineri, 03 Septembrie 2010 12:00

Cod CPSA: 34630000-2

Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Se face licitatie pt. #402/403...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 August 2010, 18:47:09
Răspuns #193

axel

  • Vizitator
Tramvaiul Bucur LF #401 a circulat astazi (30.08.2010.) la schimburile 1 si 2 8).
#401 - Depoul Dudesti - Linia 21 - 30.08.2010.
memorat
08 Septembrie 2010, 23:57:21
Răspuns #194

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#401 a parcurs deja 40.359 km. Pana in anul 2011 il gasiti in linia 21.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Octombrie 2010, 18:41:40
Răspuns #195

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagonul #401 a efectuat o serie de probe ieri la SCH 1 pe linia 21 pentru rularea si probararea "incaltarilor". Sursa vagonului "INDA"a fost cica reparata de craioveni si remontata pe vagon.
In urma cu 2 zile URACUL s-a deplasat la depou completand uleiul din motoare.
De maine la traseu!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Octombrie 2010, 13:37:40
Răspuns #196

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagonul #401 a efectuat o serie de probe ieri la SCH 1 pe linia 21 pentru rularea si probararea "incaltarilor". Sursa vagonului "INDA"a fost cica reparata de craioveni si remontata pe vagon.
In urma cu 2 zile URACUL s-a deplasat la depou completand uleiul din motoare.
De maine la traseu!

Tramvaiul Bucur LF a circulat cateva curse vineri in linia 21 vagonul fiind retras in depou pentru o mica "expozitie" pentru a fi admirat de directorul RATB, Adrian Crit.
Tramvaiul urmeaza sa fie produs in serie de anul viitor, RATB-ul trebuind sa cumpere circa 15-20 vagoane noi.
O discutie mai larga o veti gasii aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,688.msg100044452.html#msg100044452
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Octombrie 2010, 09:01:08
Răspuns #197

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
LF-ul #401 ar trebui sa reapara de astazi la traseu, Directorul General al RATB dorind sa il calatoreasca cu acesta.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Octombrie 2010, 22:18:20
Răspuns #198

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
LF-ul #401 ar trebui sa reapara de astazi la traseu, Directorul General al RATB dorind sa il calatoreasca cu acesta.


Tramvaiul BUCUR LF #401 s-a intors "la munca", dar a efectuat doar cateva curse fiind bagat in depou dupa ce sursa vagonului "a dat" cateva rateuri.
Diplomatia RATB nu a mai putut calatorii cu tramvaiul prototip.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2010, 22:00:00
Răspuns #199

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Tramvaiul BUCUR LF #401 a revenit la traseu, dar a efectuat doar cateva curse fiind bagat in depou dupa ce sursa vagonului "a dat" cateva rateuri.

Inginerii URACULUI au fost chemati astazi in Depou Dudesti pentru inlocuirea sursei INDA cu una de la ICPE SAERP. Totodata fost nevoit sa efectueze cativa km de probe din nou!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat