28 Martie 2024, 23:23:40

Autor Subiect: Ikarus 411T in teste la Bucuresti!  (Citit de 4952 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Septembrie 2013, 07:47:33

Adrian RATB

  • Vizitator
Troleibuzul Ikarus 411T este o predecesorul lui 415T, respectivul a fost produs in anul 1994, fiind prezentat cu un an mai tarziu si la INDUSTRIA, a circulat mai pe toate liniile la Bucuresti, intr-o perioada foarte scurta, a circulat si pe linia 74, ti se rupea inima cand vedeai pe ce cratere era atunci la Piata Sudului... la RATB a circulat cu numarul 5200, dar el l-ar fi avut pe 400. Avea podea joasa, low-floor. Imposibil sa nu fi aparut si problemele, de aia a stat foarte putin tras pe dreapta la Szeged cu fostul afis din Bucuresti al liniei 61. Pe langa toatea astea, era mereu insotit pe liniile din Bucuresti cu doi paznici care asigurau transportul gratuit. Sursa: transira
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

18 Septembrie 2013, 13:21:28
Răspuns #1

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Am vazut acest subiect pe tramclub.Mai bine ar face un lot cu aceste troleibuze acum ca sa scoata Ikarus 415T.411T e mai frumos decat cel pe care il avem acum.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
18 Septembrie 2013, 18:12:08
Răspuns #2

Adrian RATB

  • Vizitator
@David si Andrey #4509: Ati citit despre partea tehnica a troleibuzului, daca zici (pentru David) ca tu te-ai uitat pe tramclub? el avea un motor de tip Alstom realizat in Ungaria, precum are si 7459, doar ca e realizat in Romania acel motor asincron. Practic, troleibuzul Ikarus era putin cam zgomotos la vremea aceea si la podea coborata ungurii aveau pretentii.
memorat
Advertisement