Acest tip de autobuz a fost transformat in troleibuz la inceputul anului 2011.
Din acest lot (sosit la sfarsitul anului 2009 doar 462 a fost transformat in troleibuz, restul troleibuzelor provenind din autobuze achizitionate mai recent.
Al doilea lot de autobuze articulate a fost achizitionat pe la jumatatea anului 2010 si este model urban. Au fost achizitionate 15 autobuze (#472-#486).
Al treilea lot a fost achizitionat la inceputul anului 2011 si este tot model urban. Au fost achitionate 12 bucati (#497 - #509) din care mai circula doar 3 bucati (#503, #505, #509). Din acest lot, #501 si #502 au circulat o perioada ca si autobuze dupa care au devenit troleibuze, restul fiind trimise direct la trasformat, fara a mai circula ca si autobuze in Cluj-Napoca.
A mai urmat inca un lot de 15 articulate Renault Agora L model urban (#510-#524) pentru a deservi liniile zonei metropolitane spre Floresti si Apahida, trasee ce au ramas la aceiasi operatorii (Floresti la Fany si Apahida la MV Trans).
Acum va prezint lista troleibuzelor provenite din autobuze: (cele care nu au nimic in paranteza provin din autobuzele ce au fost trimise direct la transformat din lotul #497-#509
002 (#462)
003
004 (#486)
006 (#474)
009
010
013
014
016
017
021
025 (#501)
026 (#483)
030 (#502)
033 (#479)