28 Martie 2024, 21:47:20

Autor Subiect: Discutii Libere - Tramvaiele Bucurestene  (Citit de 137454 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

24 Decembrie 2011, 23:06:31
Răspuns #340

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Mai devreme am captat asta si anume o "galbejita" la Afi !? Se pare ca acesta azi ar fi in linia 8!?
Interesant!!! Multumim de informatie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Ianuarie 2012, 16:23:54
Răspuns #341

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bucurul LF #405 si CA-ul #204 defiland spre iesirea din UZINA URAC:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2012, 00:50:32
Răspuns #342

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bucurul LF #405 si CA-ul #204 defiland spre iesirea din UZINA URAC:
Din ciclul probelor cu #204: Un CH-PPC la Alexandria alaturi de CIOPARUL #204 -- prietenii stiu de cE?!?!  :D ;)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Ianuarie 2012, 22:31:36
Răspuns #343

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vazand pozele realizate in URAC imi starneste curiozitatea si vin cu o intrebare anume:

Ce sanse sunt ca uzina de la URAC sa fie complet modernizata si aici intra liniile ,halele,etc? Sa fie "un URAC" la standarde "inalte",europene?

Si a doua chestiune pe care vreau sa o aduc in discutie si cred ca s-a mai discutat dar pun aceasta intrebare din curiozitate si anume:

Pe cand vom avea tramvaie cu aer conditionat si aici desigur intra si camerele video? Doar la Imperio,si astea daca mai se fac?! Spun asta pentru ca nu incanta pe nimeni daca ele arata bine pe afara daca inauntru calatorul"se coace" in ele si aici ma refer pe timp de vara( canicula) !
memorat
22 Ianuarie 2012, 09:15:02
Răspuns #344

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vazand pozele realizate in URAC imi starneste curiozitatea si vin cu o intrebare anume:

Ce sanse sunt ca uzina de la URAC sa fie complet modernizata si aici intra liniile ,halele,etc? Sa fie "un URAC" la standarde "inalte",europene?

Si a doua chestiune pe care vreau sa o aduc in discutie si cred ca s-a mai discutat dar pun aceasta intrebare din curiozitate si anume:

Pe cand vom avea tramvaie cu aer conditionat si aici desigur intra si camerele video? Doar la Imperio,si astea daca mai se fac?! Spun asta pentru ca nu incanta pe nimeni daca ele arata bine pe afara daca inauntru calatorul"se coace" in ele si aici ma refer pe timp de vara( canicula) !
Iti raspuns la prima intrebare: de circa 3 ani, uzina URAC este carpita prin unele sectii, dar nu vom putea spune in viitorul apropiat de o modernizare totala.
In curand ne vom satisface mofturile de a avea AC la tramvaiele BUCUR LF, seria 406>410:D



Veniti cu propuneri de linii drepte in care se pot face probe de franare...  ;) In Dep. Alexandria este cam scurta!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Ianuarie 2012, 10:16:22
Răspuns #345

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat

In curand ne vom satisface mofturile de a avea AC la tramvaiele BUCUR LF, seria 406>410:D

Urmatoarea serie LF 406-410 va ajunge la Dudesti sau Alexandria ?

memorat
22 Ianuarie 2012, 12:45:06
Răspuns #346

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Nu se stie, dar la un depou tot or sa ajunga....
memorat
22 Ianuarie 2012, 12:53:39
Răspuns #347

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Abia daca au sudat scheletul metalic, si deja ne punem intrebari la ce depou o sa ajunga.
Poate o sa ajunga la Giurgiu... :D si o sa circule pe Linia 4. ;D

Pana le-or termina, si o sa le vedem in probe, atunci mai zic si eu sa vorbim despre ele, ca repartizare pe depou, si in ce linie este posibil sa circule, docamdata ne putem da cu parerea despre stadiul in care se lucreaza la ele, daca o sa aiva ceva nou fata de seria 401 - 405, daca v-or avea aceias schema de vopsire, etc.
memorat
22 Ianuarie 2012, 13:38:22
Răspuns #348

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am inteles ca schema de vopsire pentru seria 406-410 va fi tot "lacusta" si ca soarta acestor vagoane este deja stabilita in sensul ca seriile lf vor ajunge la Dudesti urmand ca acest depou sa dea catre depoul Alexandria ch-ppc .La fel si in cazul tramvaielor Imperio si anume ca tot la Dudesti vor ajunge !
memorat
22 Ianuarie 2012, 13:42:33
Răspuns #349

Esemina

  • Vizitator
Am inteles ca schema de vopsire pentru seria 406-410 va fi tot "lacusta" si ca soarta acestor vagoane este deja stabilita in sensul ca seriile lf vor ajunge la Dudesti urmand ca acest depou sa dea catre depoul Alexandria ch-ppc .La fel si in cazul tramvaielor Imperio si anume ca tot la Dudesti vor ajunge !


Pana la Tramvaiele Imperio o sa fir cale lunga....La cum se misca Romanul cand e vorba de constructii.....Sper ca, cand oi avea 25-30 de ani sa vad si eu Imperio prin bucuresti....Pana atunci este imposibil sa credem ca o sa le vedem:D ;D ::) :'(
memorat
22 Ianuarie 2012, 14:22:40
Răspuns #350

Adrian1888

  • Vizitator
Primul LF cu cat a mai imbatranit ?  ::)
memorat
22 Ianuarie 2012, 14:36:13
Răspuns #351

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
memorat
22 Ianuarie 2012, 14:43:48
Răspuns #352

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Ianuarie 2012, 15:41:11
Răspuns #353

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
ADICA?!
Adrian1888 se intreba...
Primul LF cu cat a mai imbatranit ?
Si Andrey97 s-a trezit cu un raspuns total paralel cu intrebarea.
401 cred.

Si nimeni nu a inteles nimic.
Defapt Adrian1888 intreba cu cat a imbatranit primul LF, adica cat timp a trecut de cand s-a fabricat si pana in prezent.

Iar Andrey97, s-a trezit sa spuna 401 cred. unde 401 este indicativul primului LF.

Pentru alte conversatii triste, si lipsite de o oarecare atentie din partea voastra, va astept in topicul de off-topicuri sau in Hazna.

Referitor la cat de vechi este primul LF adica vagonul 401, eu l-am vazut facand probe, pentru prima data in zona Lacului Tei, la fostul capat de linie, unde intorcea 17, l-am zarit pe data de 14/12.2007
Faceti voi calculele, punand la socoteala si in cat timp a fost fabricat.
memorat
22 Ianuarie 2012, 22:08:14
Răspuns #354

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Adrian1888 se intreba...
Primul LF cu cat a mai imbatranit ?
Si Andrey97 s-a trezit cu un raspuns total paralel cu intrebarea.
401 cred.

Si nimeni nu a inteles nimic.
Defapt Adrian1888 intreba cu cat a imbatranit primul LF, adica cat timp a trecut de cand s-a fabricat si pana in prezent.

Iar Andrey97, s-a trezit sa spuna 401 cred. unde 401 este indicativul primului LF.

Pentru alte conversatii triste, si lipsite de o oarecare atentie din partea voastra, va astept in topicul de off-topicuri sau in Hazna.

Referitor la cat de vechi este primul LF adica vagonul 401, eu l-am vazut facand probe, pentru prima data in zona Lacului Tei, la fostul capat de linie, unde intorcea 17, l-am zarit pe data de 14/12.2007
Faceti voi calculele, punand la socoteala si in cat timp a fost fabricat.
Multumim de raspuns.  ;)
Ne trebuia un traducator!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2012, 11:49:36
Răspuns #355

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#204 / #306 ieri in 41:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2012, 20:53:28
Răspuns #356

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Acum o ora cam asa, a "picat" un ch-ppc pe inelul exterior in zona Ferdinand ,acesta era tractat de o masina de interventie.Bineinteles in spatele acestuia era o coada de tramvaie si anume vreo 8-10 de linia 1 si 2 de linia 46 !
memorat
07 Februarie 2012, 21:32:52
Răspuns #357

Adrian1888

  • Vizitator
Ca de curiozitate, care ar fi cea mai scurta linie de tramvaie? stiu ca cea mai lunga e 34.
memorat
08 Februarie 2012, 12:47:55
Răspuns #358

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ca de curiozitate, care ar fi cea mai scurta linie de tramvaie? stiu ca cea mai lunga e 34.

Linia 34 s-a tranformat in linia 1(inelara) si aceasta este ceea mai lunga linie.
memorat
18 Februarie 2012, 14:19:55
Răspuns #359

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cred ca ar fi momentul ca si in linia 35 sa circule cate doua tatre(cuplaj) in locul unei singure tatre cum circula in momentul de fata.Tot mai des observ ca aceea tatra este aglomerata si in curand nu cred ca va mai face fata numarului din ce in ce mai mare de calatori.
memorat