28 Martie 2024, 21:20:40

Autor Subiect: Transport particular de calatori in judetul Prahova (Autocare, autobuze si microbuze)  (Citit de 4632 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

15 Octombrie 2008, 21:21:58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Transport particular de calatori  in judetul Prahova (Autocare, autobuze si microbuze)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

15 Octombrie 2008, 21:22:36
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Microbuz particular in Sinaia.




Transport scolar de copii in Sinaia.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Decembrie 2009, 20:13:09
Răspuns #2

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Printre masinile care circula (circulau in 2007) prin judet se numara si Cibro din imagine. Am mers cu el pana la Ciorani si inapoi.
memorat
26 Decembrie 2009, 20:58:24
Răspuns #3

jayjay09

  • Mesaje postate: 11
Cibro-ul nu apartine de RATP.
memorat
25 August 2010, 18:44:33
Răspuns #4

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Navetistii – victimele unui litigiu intre administratia locala si transportatori

Situatia terminalelor pentru microbuze din municipiul Ploiesti este mai incurcata decat ar parea la prima vedere. In ciuda conditiilor precare de asteptare pe care navetistii trebuie sa le indure, transportatorii si administratia locala se cearta pentru o taxa. Municipalitatea detine 5 statii terminale de asteptare pe teritoriul Ploiestiului – pe Strada Apelor, in zona Garii de Sud, a Garii de Vest si in zona de nord - iar transportatorii ar trebui sa achite o taxa de folosire a acestora. Singurul terminal cat de cat amenajat este cel de pe strada Gageni, in zona de nord a orasului, dar si aici marea doleanta a calatorilor este prezenta unui spatiu inchis ori macar acoperit in care sa se ascunda vara de razele soarelui si iarna de viscol sau de frig. Tot scandalul iscat intre administratie (ADPP) si transportatori a pornit de la o Hotarare a Consiliului Local din 2004 (HCL 243/2004) prin care se instituia un tarif de utilizare a terminalelor, in valoare de 1.200 de lei /mijloc transport. Asociatia Patronala a Transportatorilor Rutieri "Muntenia Trans" a intentat actiune in instanta impotriva acestei hotarari si a castigat prin decizia Tribunalului Prahova din 2008, care a anulat-o. "Transportatorii au inteles gresit, deoarece articolul 1 din HCL la care se face referire preciza doar tarifarea pentru anul 2005 si nu pe o perioada nelimitata. Insa ei au inteles ca nu mai trebuie sa plateasca niciodata. De atunci, noi avem in vigoare alte doua hotarari HCL 129/2008 si HCL 182/2008 care mentioneaza obligativitatea achitarii aceleiasi taxe in valoare de 1200 de lei si care nu au mai fost atacate in Justitie. In consecinta, tariful trebuie platit", ne-a precizat Iulia Voicu, consilier juridic al ADPP. Din pacate, transportatorii nu au mai platit acea taxa de peste doi ani si refuza in continuare sa o plateasca. Asta inseamna o pierdere anuala de aproape 200.000 de lei pentru ADPP. Dintre cele 63 de societati de transport care-si desfasoara activitatea si in Ploiesti, doar 10 mai achita constiincios aceasta taxa. Numarul total al microbuzelor care folosesc terminalele Ploiestiului este de 200, dintre care 70 numai la terminalul de pe strada Gageni. "Avem toata intelegerea fata de patronii care vor sa plateasca, astfel ca am esalonat trimestrial plata acestei taxe, insa sunt foarte putini aceia", ne-a declarat Virgil Rotaru, consilier in cadrul Serviciului Administrare Parcari, Transport Persoane si Marfuri din cadrul ADPP. "Asiguram curatenia in aceste zone, am montat toalete ecologice, dar mai mult de atat nu putem face, in conditiile in care acest serviciu se autofinanteaza si functioneaza din aceste taxe. Atat timp cat nu incasam taxele de folosire a respectivelor terminale nu putem instala niciun adapost de asteptare ori alt tip de mobilier urban", ne-a declarat Dan Ionita, directorul ADPP Ploiesti. "Noi am castigat in instanta dreptul de a nu mai plati aceasta taxa, care era un abuz. Sa ne spuna totusi Primaria ce a facut cu banii incasati timp de 4 ani, pana la decizia tribunalului", ne-a spus un reprezentant al transportatorilor din terminalul aflat pe strada Gageni. Acestia din urma se prevaleaza si de justificarea deciziei Curtii de Apel Ploiesti prin care se mentioneaza ca "accesul vehiculelor in statiile publice este gratuit si nediscriminatoriu". Reprezentantii ADPP aduc precizarea ca este o mare diferenta intre notiunea de statie si cea de terminal, deci obligativitatea taxei este conforma cu legislatia. La finele anului trecut, ADPP i-a actionat in instanta pe rau-platnici, pentru a recupera sumele restante. Dar pana la finalizarea procesului vor mai trece luni bune, astfel ca din cearta celor doua parti nu are de suferit decat simplul cetatean, care are dreptul la un minimum de confort in statia de asteptare. Pana la solutionarea litigiului, calatorii sunt nevoiti sa se descurce cum pot si sa se ascunda pe unde gasesc de capriciile vremii. Vara aceasta, in terminalul de pe strada Gageni, singura protectie impotriva soarelui era doar umbrela unui vanzator de Bingo.

http://www.ziarulprahova.ro/stiri/social/75920/navetistii-–-victimele-unui-litigiu-intre-administratia-locala-si-transportatori
memorat
12 Octombrie 2010, 14:33:52
Răspuns #5

p1tz1man

  • Mesaje postate: 79
  • Gen: Bărbat
Fara autobuze scolare

Inspectoratul Scolar Prahova nu a primit nici pana acum microbuzele scolare solicitate inca din luna februarie a acestui an. Reprezentantii Inspectoratul au cerut ministerului Educatiei 15 microbuze scolare pentru a-i putea tranporta pe elevii celor 27 de unitati de invatamant din judetul Prahova desfiintate anul acesta. Asa ca elevii sunt nevoiti sa mearga la scoala pe jos sau cu mijloacele de transport uzate puse de primarii la dispozitia scolilor.
De exemplu, la Dumbravesti, elevii trebuie sa mearga la scoala pe jos. Microbuzul pe care il foloseau s-a stricat, iar soferul acestuia a suferit saptamana trecuta un infarct.


http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/78644/fara-autobuze-scolare

memorat
17 Mai 2011, 21:00:47
Răspuns #6

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
PH 12 PKW

Autobuz Hyundai, vazut la Poarta Schei din Brasov. Pe cuvant ca n-am mai vazut asa ceva pana acum.
memorat
01 Iunie 2011, 19:31:29
Răspuns #7

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
PH 84 DAB

Autocar Volvo in vizita la Biserica Sfantul Nicolae din Brasov
memorat
12 Iunie 2011, 13:46:21
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
PH 84 DAB

Autocar Volvo in vizita la Biserica Sfantul Nicolae din Brasov
Brasov, PRAHOVA...
Cred ca ati gresit tipicul!!!  :D ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Iunie 2011, 19:14:10
Răspuns #9

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
[a-ti?]

Poate am gresit, dar m-am ghidat dupa inmatricularea masinii : PH. La fel am facut si cu Hyundaiul dinaintea lui Volvo. Daca e cazul, le stergem, nu-i bai.
memorat
Advertisement