MENTENANTA TRAMVAIELOR RATB (defectiuni, reparatii, modernizari, RG/RK)
22 Iulie 2019, 08:53:05

Autor Subiect: MENTENANTA TRAMVAIELOR RATB (defectiuni, reparatii, modernizari, RG/RK)  (Citit de 129442 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

13 Februarie 2010, 10:59:28
Răspuns #200

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagonul 066 a primit noul sistem de iluminat in salonul calatorilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Februarie 2010, 03:00:31
Răspuns #201

zofei.2006

  • Vizitator
Din pricina topirii excesive a zapezi, in vecinatatea statiei de Turda (linia 41, sens Piata Presei Libere) s-a format o balta adanca de aproximativ 40 cm. Exista pericolul arderii motoarelor tramvaielor si de asemenea vagonul 4003 a intampinat cateva probleme astazi la prima cursa de la iesirea din depou la SCH 2.
Pana maine sa speram ca echipele de interventie ale RATB-ului vor seca "lacul" respectiv.

Iasmin tata la exageri cu 40 cm ai tai, gandeste ma ca la adancimea aia nu se risca nimeni sa treaca.
E litera de lege in regulamentu RATB-ului ca daca apa depaseste 15-20 cm nu ai voie sa te bagi, daca te ai bagat si s-a dus motoru esti bun de plata 10.000 - 20.000 de euro nu cred ca ai vrea sa platesti pentru acel motor.
De fiecare data cand ploua mult timp sau torential in acea zona se strange apa, este o greseala de proiectare a liniei care trebuie corecta o data cu reparatia capitala care ar trebuie sa urmeze prin vara.
Balta avea maxim 20 de cm, iar defectu aparut la vagonu 4003 sa datorat treceri cu viteza mare prin accea balta, apa ajuns la circuitele electrice de la motor.
Iar defectu a consta in scurtcircuitarea motorului, nu arderii motorului cu ai zis tu iasmine.
Intre statile Turda si BD. Ion Mihalache sens de mers Piata Presei Libere cam la vreo 80 de m dupa statia Turda era formata balta, specfica cum trebuie locu cu pricina Iasmine. 
Iar acel "lac" nu e de datoria RATB-ului sa-l sece, regia anunta primaria, iar primaria anunta APA NOVA care trebuie sal sece.
Mai informeazate inainte sa scrii tampenii, ca te faci de rusine.
Cam asta trebuia sa scrii.
memorat
14 Februarie 2010, 06:40:45
Răspuns #202

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iasmin tata la exageri cu 40 cm ai tai, gandeste ma ca la adancimea aia nu se risca nimeni sa treaca.
E litera de lege in regulamentu RATB-ului ca daca apa depaseste 15-20 cm nu ai voie sa te bagi, daca te ai bagat si s-a dus motoru esti bun de plata 10.000 - 20.000 de euro nu cred ca ai vrea sa platesti pentru acel motor.
De fiecare data cand ploua mult timp sau torential in acea zona se strange apa, este o greseala de proiectare a liniei care trebuie corecta o data cu reparatia capitala care ar trebuie sa urmeze prin vara.
Balta avea maxim 20 de cm, iar defectu aparut la vagonu 4003 sa datorat treceri cu viteza mare prin accea balta, apa ajuns la circuitele electrice de la motor.
Iar defectu a consta in scurtcircuitarea motorului, nu arderii motorului cu ai zis tu iasmine.
Intre statile Turda si BD. Ion Mihalache sens de mers Piata Presei Libere cam la vreo 80 de m dupa statia Turda era formata balta, specfica cum trebuie locu cu pricina Iasmine. 
Iar acel "lac" nu e de datoria RATB-ului sa-l sece, regia anunta primaria, iar primaria anunta APA NOVA care trebuie sal sece.
Mai informeazate inainte sa scrii tampenii, ca te faci de rusine.
Cam asta trebuia sa scrii.

Cat timp este pe o linie de tramvai, acesta nu este in patrimoniul RATB?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Februarie 2010, 12:19:26
Răspuns #203

CRAZY BOY

  • Vizitator
Intretinerea se ocupa Primaria si cu constructori daca mai e in garantie.
memorat
15 Februarie 2010, 18:44:47
Răspuns #204

Gabi23

  • Vizitator
Azi am ramas socat ??? sa vad ce a revenit in 41 de la Bucurestii Noi: V3A-93 #055. Acest vagon nu a mai circulat stand, defect in depou, de vreo 6 luni de la sfarsitul verii 2009. A avut un RK la boghiuri, fiind un vagon cu federe. Este unul din vagoanele problema din 41 de-a lungul anilor... Parca este un vagon blestemat, fiind vagonul care l-a omorat pe acel baiat la trecerea de pe Strada Turda undeva parca in 2003 :(. Este un vagon fabricat la URAC in anul 1996 si a avut parte de RK-uri in anul 2002 si in August 2007.
memorat
15 Februarie 2010, 18:52:58
Răspuns #205

zofei.2006

  • Vizitator
#170 a revenit in linia 20 dupa RK. ;D
memorat
16 Februarie 2010, 00:35:04
Răspuns #206

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#170 a revenit in linia 20 dupa RK. ;D
Sa-i fie de bine. Am mai spus o data ca a revenit la traseu.
165 cred ca este tras pe dreapta, asteptand RK.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
16 Februarie 2010, 14:25:24
Răspuns #207

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagoane aflate la reparatii capitale in URAC la data de 16 Februarie 2010:

    * V3A-93, V3A-M2000, V3A-93M-FAUR: 015 (finalizat), 336, 066, 296, 156, 240, 221, 301, 292, 113, 057, 159.
    * Tatre T4R: 3367, 3386, 3387, 3306.
    * V2T-2S: 3002.


015 a fost predat catre Depoul Colentina in jurul pranzului.
301 a ramas in schema originala in interior, barele si scaunele ramanand albastre. A primit in salon aplicele de iluminat montate pe tramvaiele CH-PPC (modelul ICPE-Saerp). Fotografii nu am reusit sa realizez pentru ca la ora 9:00 se lucra cu sport.
Din pacate, Dep. Victoria a trimis tramvaiul 159 la RK, urmand ca in viitor sa ajunga si 165. V-am atasat o galerie foto cu vagonul 159. Mentionez ca pe parcursul anului 2009 nu a fost defect si nu a avut parte de RK la boghiuri.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Februarie 2010, 00:04:30
Răspuns #208

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]
165 cred ca este tras pe dreapta, asteptand RK.

M-am inselat, circula in linia 34.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Februarie 2010, 18:27:48
Răspuns #209

Gabi23

  • Vizitator
Vagonul 145 a fost livrat ieri (23 Noiembrie 2009) catre Depoul Giurgiului
#145 circula fara probleme de atunci pe liniile depoului, azi deservind linia 11.
memorat
22 Februarie 2010, 15:52:48
Răspuns #210

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Vagoane aflate la reparatii capitale in URAC la data de 22 Februarie 2010:
  • V3A-93 si V3A-M2000: 336, 066, 296, 156, 240, 221, 301, 292, 113, 057, 159, 262.
  • Tatre T4R: 3367, 3386, 3387, 3306.


336 a efectuat probe alaturi de V3A-93-CH-PPC 4024 circuland in fata acestuia.

Vagonul 066 a primit noul sistem de iluminat in salonul calatorilor.
066 a fost pus pe boghiuri. Priviti noile sisteme de iluminat din salonul calatorilor.
223 se afla la inlocuirea linoleului.
Nici bine nu a fost transferat vagonul 262 la Depoul Giurgiului ca acestia l-au trimis la RK.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Februarie 2010, 22:07:07
Răspuns #211

Gabi23

  • Vizitator
Nici bine nu a fost transferat vagonul 262 la Depoul Giurgiului ca acestia l-au trimis la RK.

Pai in ce stare se afla acest vagon... Ce Alexandria l-a dat de bun? Bine ca a primit pe 324 care e la fel de tandari la caroserie si la salon, si nici cum se comporta dpdv al vatmanului am inteles nu e stralucit.
memorat
24 Februarie 2010, 15:41:33
Răspuns #212

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
3002 a fost pus pe boghiuri urmand ca pana saptamana viitoare sa efectueze probele de strada.

De asemenea 3002 a inceput sa execute probe tehnologice si electrice. Pe Marti/Miercuri va iesi in probe in strada. Se vor efectua probe cu amandoua capete.

Vagonul V2T-2S 3002 a efectuat astazi o serie de PROBE in traseul. In cateva saptamani va ajunge la depoul de dimiciliu, circuland in linia 8, alaturi de celelalte vagoane V2T.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
24 Februarie 2010, 23:27:19
Răspuns #213

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-au montat afisiajele cu destinatie la vagonul 336.
Deasemenea s-a imprementat un nou tip de stopuri care sunt mai fiabile si mai estetice!

Prima fotografie reprezinta vagonul 336 in urma cu un an prin linia 11.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
01 Martie 2010, 20:04:03
Răspuns #214

Adrian Dorofte

  • Vizitator
#336 a iesit azi din URAC si reintra in circulatie, dupa un set de reparatii importante care l-au tinut departe de 'calea ferata' o vreme buna.
memorat
01 Martie 2010, 22:08:51
Răspuns #215

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Doar o intrebare:

El apartine inca de Depoul Alexandria nu? Pentru ca am vazut pe firma linia 19 si 603 Se retrage la Depoul Dudesti
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
01 Martie 2010, 23:14:33
Răspuns #216

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Doar o intrebare:

El apartine inca de Depoul Alexandria nu? Pentru ca am vazut pe firma linia 19 si 603 Se retrage la Depoul Dudesti

Toate tramvaiele care sosesc la RK li se vor introduc in memorie toate liniile de tramvai. Eu observ la ruta 603 urmatorul mesaj: "Se retrage la Depoul Dude", adica Dudesti. 336 inca apartine de Depoul Alexandria, unde a ajuns in jurul orei 13:30.

301 a iesit astazi in probe, iar pana la sfarsitul saptamanii va ajunge in Depoul Victoria.

Zilele urmatoare se pregateste de probe 066.

3002 a fost finalizat. Doresc sa le transmit felicitari echipei "Prototipuri" si proiectantilor pentru munca depusa la repararea acestui vagon.

292 in curs de asamblare.



UPDATE: Vagoane aflate la reparatii capitale in URAC la data de 01 Martie 2010:
  • V3A-93, V3A-93M Faur: 301, 066, 292, 156, 296, 240, 221, 113, 057, 159, 262.
  • Tatre T4R: 3386, 3387, 3306, 3313, 3395.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Martie 2010, 00:18:07
Răspuns #217

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
223 a fost in URAC pentru inlocuirea linoleului.

330, un vagon ingrijit si curat a fost tamponat in urma cu vreo 2 saptamani de niste garduri desprinse din statia Mihai Bravu. Chiar daca reclami si faci raporturi cu privire la niste garduri rupte sau desprinse si nimeni nu i-au masuri casturile de reparatie a vagonului respectiv sunt mai mari decat daca SDDC sudau gardurile respective!

3386 si 066 vor iesi maine in probe.

V3A-93-M2000 158 va fi avea parte de reparatie exterioare la caroserie + vopsitorie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
04 Martie 2010, 00:37:05
Răspuns #218

zofei.2006

  • Vizitator
"Rapandula" de #158 ar trebui sa intre la RK ca are cele mai multe intrari cu defecte din tot parcu de M 2000 .
memorat
04 Martie 2010, 15:26:55
Răspuns #219

ByOnu

  • Mesaje postate: 683
  • Gen: Bărbat
    • RTF
memorat