11 Decembrie 2017, 15:10:07

Autor Subiect: Ramele de metrou IVA Astra "ALBASTRE" (blue dreams)  (Citit de 4212 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Octombrie 2010, 21:48:28
Răspuns #20

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Da, este in afara tarcului, daca te uiti o gasesti aici... http://www.forum.ro-trans.net/index.php/topic,666.msg39862.html#msg39862
Este aia cu graff pe ea, si cu geamul spart, stopuri si faruri lispa, si prin interiorul prafuit... se vede cum lipseste cate ceva.
Apropo, acest tren care (cica) este si functional :D, are (nu mai stiu in ce vagon) cutie d-aia neagra...
Inalta cam de 1 metru, chiar in spatele unui vagon (pe interior), langa banchetele alea cu 2 locuri.
memorat
24 Decembrie 2013, 00:35:07
Răspuns #21

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
La numai trei ani, de la ultimul mesaj postat in acest topic, postat tot de mine ;D...
Imi pun o intrebare..
Toata lumea se bucura ca intr-un final au ajuns "C.A.F"uriile la noi in Bucuresti, mai exact la Depoul Berceni.
Docamdata, au ajuns trei trenuri, iar cu timpul vor sosi si restul.

CE SE VA INTAMPLA CU IVA ALBASTRA?
Nu cred ca o sa incapa in depou, atat in subteran cat in suprateran (hala de parcare) BM, Iva, CAF.

Stiu ca inca sunt sub perioada contractuala, si nu au voie sa le taie.
memorat
24 Decembrie 2013, 14:28:26
Răspuns #22

ByOnu

  • Mesaje postate: 683
  • Gen: Bărbat
    • RTF
Este foarte simplu. La fiecare garnitura CAF sosita in Berceni, un BM va pleca la Ciurel, Pantelimon sau Militari (dupa caz) inlocuind un TEM IVA. In timp ce la Ciurel vor fi doar BM, la Pantelimon vor fi doar BM si TEM IVA echipate cu Dimetronic pentru M4, atat. Restul de TEM IVA clasice vor fi trimise la Militari unde se va face o "selectie" (asa cum s-a facut si pana acum de au casat o multime de REM din seria 200), si surplusul de REM IVA clasice va fi casat pana "nivelarea" numarului de trenuri. Deja se caseaza de zori lotul 6 de IVA, tot ce sper este sa caseze rebuturile adevarate si sa lase in viata, cel putin pentru moment, majoritatea celor functionale. ;)
memorat
24 Decembrie 2013, 19:39:23
Răspuns #23

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
IVE - le albastre au fost un rebut total, nu inteleg de ce sa le pastreze.
Ba da, au voie sa le caseze, nu mai exista Iepoca de Aur unde toate casarile din toate ramurile de activitate se faceau odata pe an prin decret prezidential.
Depoul Ciurel esti sigur ca are BM - uri ? Eu stiam ca e plin numai de IVA ( cele cu Dimetronic ).
Logic vorbind, nu ai de ce sa plimbi IVE - le de pe M 4 pana-n Pantelimon, le "cazezi" la Ciurel. Oricum cel putin una sta noaptea la GdN 1.
memorat
26 Decembrie 2013, 10:40:43
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21792
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Dupa Craciun luam un interviu cu cel care s-a ocupat de modernizarea IVELOR ALBASTRE. Ce parere aveti?
Veti afla adevarata fata a modernizarii IVELOR albastre si de fapt nu au fost 2 fabrici care au modernizat IVELE ALBASTRE ci 4: ASTRA ARAD, ELECTROPUTERE, REC!!! (imi puteti dezvaluii ce inseamna initialele) si a patra...... (am uitat ) :P. Restu dupa sarbatori!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Decembrie 2013, 10:41:26
Răspuns #25

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21792
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sau Astra Arad nu a participat la PROIECT?! :P ?! :P


Este foarte simplu. La fiecare garnitura CAF sosita in Berceni, un BM va pleca la Ciurel, Pantelimon sau Militari (dupa caz) inlocuind un TEM IVA. In timp ce la Ciurel vor fi doar BM, la Pantelimon vor fi doar BM si TEM IVA echipate cu Dimetronic pentru M4, atat. Restul de TEM IVA clasice vor fi trimise la Militari unde se va face o "selectie" (asa cum s-a facut si pana acum de au casat o multime de REM din seria 200), si surplusul de REM IVA clasice va fi casat pana "nivelarea" numarului de trenuri. Deja se caseaza de zori lotul 6 de IVA, tot ce sper este sa caseze rebuturile adevarate si sa lase in viata, cel putin pentru moment, majoritatea celor functionale. ;)
In Ciurel nu vor sta numai BM, acolo se fac revizii pt. trenurile de M4, in Pantelimon ajung doar pt. strung IVELE cu DIMETRONIC...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Decembrie 2013, 14:56:23
Răspuns #26

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
IVE - le albastre au fost un rebut total, nu inteleg de ce sa le pastreze...

Sunt de acord ca s-au "nascut" prematur, adica nu au avut timp necesar sa le teste 100%, si au plecat din uzinele unde au fost modernizate cu probleme.
Dar la modernizarea lor, am auzit ca s-a trecut o clauza in contract, cum ca pe o perioada de 25 ani, de la predarea lor, Metrorex NU are voie sa le caseze.
Deci, ele chiar daca stau trase pe drapta, pe hartie, zilnic, fac sute de km.

Eu nu inteleg, de ce nu le folosesc macar pe post de donatoare de piese pentru Ivele functionale.
Nu ma refer la piese ce tin de partea de functionare, piese simple, cum ar fi geamurii, usi, bare  de sustinere, banchete, neoane, etc.

Si tot odata, asa "rebuturi" cum sunt ele, pentru un nostalgic ca mine, care am apucat sa ma plimb cu o IVA  albastra, pe M3 (Eroilor - Industriilor), chiar imi pare rau pentru soarta lor.
memorat
26 Decembrie 2013, 20:57:16
Răspuns #27

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ai prins o IVA albastra in functiune ?
Când ? ( Data aproximativa, macar anul, sezonul - iarna, vara, etc. )
memorat
27 Decembrie 2013, 00:46:49
Răspuns #28

Doctorusat

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 612
  • Gen: Bărbat
  • Just Mee...
Nu imi aduc aminte cu exact, dar oricum, si sper sa nu fac offtopic sau altceva...
Asta asa ca sa nu incurc lantul povestilor (de parca ar interesa pe cineva).

Stiu ca stateam la bunica-mea, in Drumul Taberei, iar garsoniera aia, unde statea bunica-mea, ai mei au vandut-o prin 1995, din diverse motive.

Deci, Am mers cu acea IVA albastra, prin 1994 - 1995.
Tot ce imi aduc aminte, este ca afara era frig, posibil toamna lui 1994 sau primavara lui 1995.

Nu eram singur, mai eram cu un "tovarash" din cartier.
La varsta aia 8 - 9 ani, eram un "copil problema" plecam dimineata, si mai veneam seara, numai eu stiam pe unde mergeam.

Intr-o zi, am coborat la metrou, la Politehnica, cu "tovarashul" meu, sa ne plimbam cu metroul, ca auzisem noi ca undeva iese la suprafata.
Mare ne-a fost mirarea, cand de o data, intra in statie o IVA albastra.
Nu stiam noi ce e aia "IVA" sau de ce este "albastra"
Noi stiam doar ca difera culoarea, fata de ce vasusem pana atunci.
Rosii sau Galbene, cu interioare Albe sau Crem/Mustar.
Asa ca am facut o tura cu ea, de la Politehnica la Eroilor, apoi la Industriilor, si inapoi la Politehnica.
Era ca un metrou oarecare, numai ca era albastru.
Un singur lucru avea in plus, buton local pentru deschidereA usii, dar nu era pe usa ca la BM sau Iva Alstom, era langa usa, atat pe exterior, cat si pe interior.

Sper ca nu te-am plictisit cu povestea vietii mele, dar daca la varsta de 8 - 9 ani, aveam vreun dispozitiv gen aparat foto, cu care sa imortalizez momentul, crede-ma ca o faceam.
memorat
06 Februarie 2014, 15:58:34
Răspuns #29

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21792
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Multumim de poveste. Nu aduceti in discutie ca ramele IVA Astra albastre au inceput sa fie mutate din IMGB (Berceni).
In tarc se mai afla doar 5 vagoane albastre (un TEM intreg  si unul descompletat, daca va aduceti aminte de 041 care este afara, iar in capatul celor 4 vagoane se afla IVA galbena de masurat calea...)

In tarc au inceput sa fie prezente CAFURILE!!!


PS: Pe ultima linie se mai afla inca un rem IVA  Astra blue, nu in tarc, in total 2 temuri intregi + inca 2 rem (4 vagoane) + cel din afara halei, 041.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Septembrie 2016, 20:07:51
Răspuns #30

andy

  • Mesaje postate: 1
Dupa Craciun luam un interviu cu cel care s-a ocupat de modernizarea IVELOR ALBASTRE. Ce parere aveti?
Veti afla adevarata fata a modernizarii IVELOR albastre si de fapt nu au fost 2 fabrici care au modernizat IVELE ALBASTRE ci 4: ASTRA ARAD, ELECTROPUTERE, REC!!! (imi puteti dezvaluii ce inseamna initialele) si a patra...... (am uitat ) :P. Restu dupa sarbatori!
Salutari! A mai avut loc acest interviu?
memorat
05 Noiembrie 2016, 14:03:15
Răspuns #31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21792
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":