29 Martie 2024, 00:09:32

Autor Subiect: Infrastructura tramvaielor Bucurestene  (Citit de 62178 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

22 Iulie 2013, 13:27:04
Răspuns #120

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De-o data ce se fac lucrariile pe Liviu Rebreanu, 23-ul va intoarce din nou la Faur?

E cale lunga,pana atunci...cel putin 2-3 ani pana vei vedea din nou intorcand 23 la Faur...
memorat
06 August 2013, 17:00:15
Răspuns #121

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Mi se pare mie,sau linia de pe inelul interior al liniei 1din zona Sincai-Nerva Traian este mai buna.Am mers chiar si cu Bucur LF si mi s-a parut ca acestea se descurca mai bine pe acest inel. Plus ca linia cel mai des sudata este cea de pe inelul exterior al liniei 1.
memorat
06 August 2013, 17:34:41
Răspuns #122

Adrian RATB

  • Vizitator
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
memorat
06 August 2013, 19:50:16
Răspuns #123

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Ce ai vrut sa exemplifici??!!?! ???
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 August 2013, 21:16:14
Răspuns #124

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Deoarece pe exterior pe calea Serban Voda sunt limitatoare, din cauza gropiilor sau ce-o mai fi prin zona aia.
Ce ai vrut sa exemplifici??!!?! ???

Adevarat,ce treaba are linia cu gropile ?
memorat
15 August 2013, 14:40:36
Răspuns #125

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am o curiozitate si anume de ce nu au loc revizii tehnice anuale si pentru alte linii,in afara de 41...Astfel de revizii pot avea loc si pe 1,21,32...si de ce nu si pe celalalte linii ?!
memorat
15 August 2013, 17:10:19
Răspuns #126

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Poate din cauza costurilor?
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
21 Septembrie 2013, 17:45:35
Răspuns #127

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ce misto va arata vitanul linia 1 pe exterior circuland(Piata Vitan-Calea Vitan -Mihai Bravu) si linia 23 pe inelul interior ( Mihai Bravu-Calea Vitan-Posta Vitan )...
memorat
22 Septembrie 2013, 08:12:15
Răspuns #128

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Mai toti se asteptau ca aceasta deviere a lui 1 sa duca reactivarea capatului de la Baba Novac-Dristor...Din pacate nu e asa si nu vad daca acesta va mai fi reactivat vreodata,deoarece daca nici acesta nu a fost un motiv bun pentru a fi reactivat,nu vad pentru ce alte linii il vor reactiva vreodata...
memorat
22 Septembrie 2013, 23:25:39
Răspuns #129

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Un semafor functional din zona Bd. Ferdinand:
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
23 Septembrie 2013, 12:53:15
Răspuns #130

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
De-o data ce se fac lucrariile pe Liviu Rebreanu, 23-ul va intoarce din nou la Faur?
Nici eu nu stiu.
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
23 Septembrie 2013, 13:01:55
Răspuns #131

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Nici eu nu stiu.
Mai intai sa-l termine...termenul este 2015 !
memorat
24 Septembrie 2013, 22:42:53
Răspuns #132

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Este adevărat cum că cea mai veche linie de tramvai din Bucureşti nu a mai fost schimbata de 40 de ani de pe tronsonul Barbu Văcărescu-Sf. Vineri?
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
12 Octombrie 2013, 00:10:27
Răspuns #133

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Infrastructura deplorabila a liniei 1


Zilnic, pe linia 1 Serban Voda - Sincai - Nerva Traian apar cel putin 5 cupoane de linii rupte
Problema respectiva nu este de ieri, alaraieri si conducerea RATB o cunoaste destul de bine.
Cu introducerea liniei 1, fluxul de tramvaie s-a triplat fata de succedarea intre tramvaie pe vremea cand 19 rula pe la Sincai.
La cateva zile dupa Craciunul 2012, ca urmare a ruperii unor cupoane de sine intre statiile SINCAI/Timpuri Noi, un tramvai de tip Bucur LF a deraiat in timp ce rula cu o viteza mica identica cu limita de viteza aferenta tronsonului de cale (15 km pe ora).

Solicitam PMB sa formeze o echipa de ancheta si sa investigheze toata infrastructura feroviara de tramvai si sa transmita catre SERVICIUL CIRCULATIE din PMB zonele negre din calea de rurare a tramvaielor.
Zone rosii se regasesc pe: Sincai, Nerva Traian, Dristor, Armeneasca (linia 5/16), Vasile Milea, ZOna RATB TITAN, Republica, si in cart. Baneasa/Aviatorilor.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Octombrie 2013, 00:51:12
Răspuns #134

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Deci asa ceva nu se poate. >:(
Trebuie sa se ia masuri,ca astfel ne luam adio de la linia 1. :'(
Cine stie cate vagoane vor mai deraia acolo. >:(
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
12 Octombrie 2013, 09:33:59
Răspuns #135

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
La Dristor se va face o mare prostie cat de curand si anume curand se va redeschide Camill Ressu,fara a se moderniza 1 statie de tramvai din zona Dristorului...au putut sa modernizeze aceea bucata de linie de dincolo de intersectia cu Liviu Rebreanu/Fizicienilor si nu au putut sa modernizeze o statie ...

Legat de 1 cred ca cat de curand aceasta linie va fi trimisa pe Filaret...Multi iar vor sari de "fund" cand vor auzi ce spun,pot sa ma creada sau nu e treaba fiecaruia dar din informatiile pe care le am,curand si cred ca mai degraba din primavara ca nu cred ca vor incepe in plina iarna,se aude ca ar incepe lucrarile de modernizare pe Calea Dudesti,si Calea Serban Voda...Ramane de vazut in ce ordine vor incepe,cert este ca pe Dudesti va avea loc si o largire de bulevard...
memorat
12 Octombrie 2013, 13:25:20
Răspuns #136

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Exact asa este si la capatul de linie Granitul...cat de curand vor disparea Cupoane de linii rupte.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
13 Octombrie 2013, 11:30:33
Răspuns #137

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
cand lucram la alexandria n-am plans de un "cupon" desprins la vreo un metru nu ne baga nimeni in seama ...se agatau patinele se rupeau ...pana l-au furat !!! Bucata de linie a fost inlocuita si sudata a doua zi la pistol viteza...cica inca mai cauta bucata de linie si acum .... :))
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
14 Octombrie 2013, 12:27:53
Răspuns #138

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
11 Noiembrie 2013, 11:14:24
Răspuns #139

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vreau sa lansez o intrebare si anume de ce un ch-ppc se descurca destul de bine pe o linie ca cea de pe Serban Voda,si un LF mai putin...E adevarat ca nu ma pricep la chestiile tehnice,dar am vazut ca un ch-ppc nu se "rupe" atunci cand circula pe acolo si un LF cand trecea pe acolo,ziceai ca se rupe in doua,se autodistruge vagonul...
memorat