Troleibuzele Astra Ikarus 415T
30 Octombrie 2020, 21:31:38

Autor Subiect: Troleibuzele Astra Ikarus 415T  (Citit de 103965 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

23 Ianuarie 2009, 12:40:07
Răspuns #20

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Uitati ce afisiaj interesant are troleibuzul 5219. :o ::) ::)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Ianuarie 2009, 12:38:10
Răspuns #21

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Un afis dintr-un Ikarus, seria a II-a.


Mintea Romanilor.. Nu putea sa lipeasca afisul de la Validarea cardului in alta parte.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
30 Ianuarie 2009, 18:07:37
Răspuns #22

zofei.2006

  • Vizitator
#5106, 28.01.2009.
#5118, 28.01.2009.
memorat
02 Februarie 2009, 22:30:00
Răspuns #23

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Si totusi, sunt destul de bune. Destul de des umblu cu ele pe 76 (de cand au bagat si pe Bd. Tineretului  ;D) si chiar imi face placere. Eu personal stiu ca sunt destul de avansate chiar daca vechimea isi cam spune cuvantul. Sunt unele in care pe la 40 km/h incepe sa vibreze totul... Dar!!! cum intr-o padure nu sunt numai uscaturi, majoritatea suna chiar bine si nu se dezintegreaza pe la 60 - 65 maximul pe care l-am vazut eu pe langa Liceul Sincai  8).
Singurul lucru care te cam baga in boala este aeroterma... care cand functioneaza la intreaga ei capacitate FACE URAT  ;D.
Si un alt lucru care imi place. Unii soferi lasa usile pe comanda locala si se deschid numai daca au comanda din interior sau din exterior (deh...incepem sa ne civilizam...).
memorat
02 Februarie 2009, 22:38:27
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si totusi, sunt destul de bune. Destul de des umblu cu ele pe 76 (de cand au bagat si pe Bd. Tineretului  ;D) si chiar imi face placere. Eu personal stiu ca sunt destul de avansate chiar daca vechimea isi cam spune cuvantul. Sunt unele in care pe la 40 km/h incepe sa vibreze totul... Dar!!! cum intr-o padure nu sunt numai uscaturi, majoritatea suna chiar bine si nu se dezintegreaza pe la 60 - 65 maximul pe care l-am vazut eu pe langa Liceul Sincai  8).
Singurul lucru care te cam baga in boala este aeroterma... care cand functioneaza la intreaga ei capacitate FACE URAT  ;D.
Si un alt lucru care imi place. Unii soferi lasa usile pe comanda locala si se deschid numai daca au comanda din interior sau din exterior (deh...incepem sa ne civilizam...).
Comanda locala o folosesc 99,5 % din soferi.

Un intrerupator de la un Rocar de Simon care a fost montat intr-un Ikarus 415 T (5209) dupa ce proprietarul a fost macelarit de calaii din Urac.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Februarie 2009, 22:59:37
Răspuns #25

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Si pentru ca ai adus vorba de intrerupatoare! Nu stiu unde am citit (sau poate am visat  ???) dar in IK-uri exista un buton rosu cu inscriptia "Emergency Signal". Si repet nu stiu daca am visat sau daca am citit, ca acel intrerupator in zilele lui bune putea declansa o franare rapida (de urgenta).
Aici am nevoie "urgenta" de corectura pentru ca nu as vrea sa raman cu sechele  ;D.
memorat
02 Februarie 2009, 23:05:10
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si pentru ca ai adus vorba de intrerupatoare! Nu stiu unde am citit (sau poate am visat  ???) dar in IK-uri exista un buton rosu cu inscriptia "Emergency Signal". Si repet nu stiu daca am visat sau daca am citit, ca acel intrerupator in zilele lui bune putea declansa o franare rapida (de urgenta).
Aici am nevoie "urgenta" de corectura pentru ca nu as vrea sa raman cu sechele  ;D.
AI dreaptate. Momentan nu mai functioneaza la nici unei, de fapt n-o sa mai functioneze. Am incercat in peste 40 Ikarusuri acest buton si nici un raspuns.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 11:14:28
Răspuns #27

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
...de fapt n-o sa mai functioneze...

Pai asta este si clar de ce.. pentru ca DESI butoanele sunt localizate in partea de sus, deci destul de greu accesibile, in acelasi timp sunt si puse gandit pentru a fi utilizate in caz de pericol.. DAR romanul apasa pe ele doar ca sa vada CUM e si CE se intampla de parca nu ar vedea ca scrie pe el "Emergency" care cred ca este destul de apropiat de Urgenta... si mai mult decat atat, culoarea butonului este ROSIE ceea ce ne demonstreaza clar ca este un buton a carui actionare s-ar face numai in caz de pericol.
Pacat ca aceste butoane se apasa, ca daca s-ar fi tras as fi afirmat frumos ca romanu' "trage de ele ca de coada vacii"  ;D.
memorat
03 Februarie 2009, 13:37:29
Răspuns #28

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai asta este si clar de ce.. pentru ca DESI butoanele sunt localizate in partea de sus, deci destul de greu accesibile, in acelasi timp sunt si puse gandit pentru a fi utilizate in caz de pericol.. DAR romanul apasa pe ele doar ca sa vada CUM e si CE se intampla de parca nu ar vedea ca scrie pe el "Emergency" care cred ca este destul de apropiat de Urgenta... si mai mult decat atat, culoarea butonului este ROSIE ceea ce ne demonstreaza clar ca este un buton a carui actionare s-ar face numai in caz de pericol.
Pacat ca aceste butoane se apasa, ca daca s-ar fi tras as fi afirmat frumos ca romanu' "trage de ele ca de coada vacii"  ;D.
Inginerii din Dep. Buc. Noi au spus in luna Octombrie 2008 ca vor sa refaca acest sistem in cel mai scurt timp. ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 15:16:54
Răspuns #29

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Inginerii din Dep. Buc. Noi au spus in luna Octombrie 2008 ca vor sa refaca acest sistem in cel mai scurt timp. ;D

Asta inseamna ca incepem sa miscam din cap...dar acum trebuie si atentie ca toata lumea care apasa pe butonu ala ca pe nasul propriu nu cred ca isi va uita vechile obiceiuri si... intelegi unde vreau sa ajung. Si chiar daca apar pe acolo mesaje cu "Abuzul se pedepseste" rar se intampla...
Si tare mi-e teama ca unul din cinci troleibuze vor avea parte de spalaturi pe jos datorita unei apasari de buton.
Vorba ceea...aici nu suntem la metrou cu mesajul Trenul va opri doar daca se afla la peron  ;D.
memorat
03 Februarie 2009, 15:21:18
Răspuns #30

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Asta inseamna ca incepem sa miscam din cap...dar acum trebuie si atentie ca toata lumea care apasa pe butonu ala ca pe nasul propriu nu cred ca isi va uita vechile obiceiuri si... intelegi unde vreau sa ajung. Si chiar daca apar pe acolo mesaje cu "Abuzul se pedepseste" rar se intampla...
Si tare mi-e teama ca unul din cinci troleibuze vor avea parte de spalaturi pe jos datorita unei apasari de buton.
Vorba ceea...aici nu suntem la metrou cu mesajul Trenul va opri doar daca se afla la peron  ;D.

Din Octombrie 2008 pana in luna Februarie 2009 au trecut 4 luni si nu sa miscat nici un deget. Uite, acusi, acusi incep casarile de Ikarus si nu cred ca mai inbunatatesc rablele acestea.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 15:22:27
Răspuns #31

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Buna expresia dar ai gresit!
DEGETE s-au miscat si BANII au circulat dar MODERNIZARILE n-au mai apucat  ;D.
memorat
03 Februarie 2009, 18:32:18
Răspuns #32

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Poate o sa fiti mirati dar acele butoane nu prea au functionat deloc si asta datorita faptului ca lumea le-au incurcat tot timpul cu cele de deschiderea usi.Si credeti-ma ca acele butonane nu prea ar fi de ajutor si Iasmin cand ai zis "rable" te-ai referit la Ikarus Astra 415T?Pentru ca Ik 415T sunt unele dintre cele mai reusite troleibuze care au circulat prin Bucuresti.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
03 Februarie 2009, 18:37:36
Răspuns #33

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Sincer am banuit ca nu au functionat din motivele pe care tocmai le-ai enumerat in postul de mai sus. Dar, sti, si eu circul cu aceste troleibuze dar o zic pe-a mea:
Sa nu dea Dumnezeu sa se intalneasca din varii motive o situatie in care chiar sa fi fost nevoie si sa fi folosit acel buton ca vor regreta.
La fel spun si de manetele de izolare pentru deschiderea manuala a usilor. Doamne fereste un incendiu ca pana vine soferu cu alea (daca el le are) sau pana se misca cu stingatorul se poate produce cine stie ce incident nedorit.
memorat
03 Februarie 2009, 21:13:35
Răspuns #34

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Stai linistit ca usile Ik415T se deschid foarte usor cu putina forta le deschizi fara probleme,iar in caz de incendiu(Doamne Fereste) sunt geamurile de siguranta care se sparg usor chiar cu pumnul ;)
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
03 Februarie 2009, 21:38:34
Răspuns #35

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Poate o sa fiti mirati dar acele butoane nu prea au functionat deloc si asta datorita faptului ca lumea le-au incurcat tot timpul cu cele de deschiderea usi.Si credeti-ma ca acele butonane nu prea ar fi de ajutor si Iasmin cand ai zis "rable" te-ai referit la Ikarus Astra 415T?Pentru ca Ik 415T sunt unele dintre cele mai reusite troleibuze care au circulat prin Bucuresti.


Stai linistit ca usile Ik415T se deschid foarte usor cu putina forta le deschizi fara probleme,iar in caz de incendiu(Doamne Fereste) sunt geamurile de siguranta care se sparg usor chiar cu pumnul ;)


"RABLE"

Nu vezi in ce stare au ajuns majoritatea IK de la Dep. Buc. Noi. Exista cateva epave carora le-au montat geamuri de plastic, si de asemenea unii sofer mai opres in statii si cu frana de mana ;D. Cioane au avut vreodata? De preferat un picior in usa si se rezolva.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 21:52:39
Răspuns #36

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Daca opresc in statii cu frana de mana, intr-adevar este o problema grava de ordin tehnic dar care nu demonstreaza apartenenta vehicului in categoria de rabla.
Pe de alta parte, este o problema grava, dar nu stiu cum sa spun...atata timp cat franeaza pana la 10 km/h electric si deabia de acolo intra in actiunea frana pneumatica este un lucru rezolvabil care, repet, nu poate include vehiculul pe o lista de casare sau "rabl-are".
memorat
03 Februarie 2009, 22:00:54
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Daca opresc in statii cu frana de mana, intr-adevar este o problema grava de ordin tehnic dar care nu demonstreaza apartenenta vehicului in categoria de rabla.
Pe de alta parte, este o problema grava, dar nu stiu cum sa spun...atata timp cat franeaza pana la 10 km/h electric si deabia de acolo intra in actiunea frana pneumatica este un lucru rezolvabil care, repet, nu poate include vehiculul pe o lista de casare sau "rabl-are".

Mai este si o problema cu sunetul din interior. Astazi am coborat din 2 Ikarusuri ca imi iesise peri albi de la AEROTERME!!!!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 22:10:05
Răspuns #38

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Mai este si o problema cu sunetul din interior. Astazi am coborat din 2 Ikarusuri ca imi iesise peri albi de la AEROTERME!!!!!!

Dupa cum ai spus si tu, aerotermele reprezinta o problema destul de grava in privinta sunetului din interior.. Total de acord cu tine, dar pentru ca altele  nu avem, eu propun sa ne multumim cu astea ca acum ne trezim ca intram intr-un IK ca in frigider si ne dorim sa ajunga mai repede in statie ca sa ne incalzim si noi  ;D.
In plus aerotermele ma cam "sperie" cand le vad imbracate bine in metal, urland, si cu firu ala de masa legat la podea.. e o imagine cam.. ciudata.  ;D
memorat
03 Februarie 2009, 22:12:19
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Dupa cum ai spus si tu, aerotermele reprezinta o problema destul de grava in privinta sunetului din interior.. Total de acord cu tine, dar pentru ca altele  nu avem, eu propun sa ne multumim cu astea ca acum ne trezim ca intram intr-un IK ca in frigider si ne dorim sa ajunga mai repede in statie ca sa ne incalzim si noi  ;D.
In plus aerotermele ma cam "sperie" cand le vad imbracate bine in metal, urland, si cu firu ala de masa legat la podea.. e o imagine cam.. ciudata.  ;D
Cu ele functionand, sau fara ele tot "frigider" este.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat