Firmele producatoare ale echipamentelor si componentelor sunt:
-Irisbus din Lyon, Franta, pt. caroseria echipata;
-ACTIA din Touluse, Franta, pt. multiplexajele vehiculului;
-ICPE-SAERP Bucuresti, pt.microprocesorul de tractiune, variatorul de tensiune continua, filtrele de retea si convertorul static al serviciilor auxiliare;
-ICPE Bucuresti, pt. intrerupatorul automat ultrarapid;
-IME Bucuresti, pt. motorul electric de tractiune;
-Hubner und Suhner Germania, pt. conductoarele instalatiei de forta;
-Microelectrica Italia, Schaltbau Germania, pt. contactoarele din instalatia de forta;
-Thoreb Suedia, pt. calculatorul de achizitie si transmitere a datelor si alte componente electronice;
-Hanover Anglia, pt. indicatorul de traseu;
-alte firme interne si externe pt. unele echipamente.
Caracteristici tehnice:
-Lungime totala 12000 mm;
-Inaltime de la sol( cu captatorii trasi la lira) 3545 mm;
-Latime 2500 mm;
-Ecartament fata, spate 2049/1869 mm;
-Ampatament 6120;
-Consola fata, spate, 2710/3160;
-Garda la sol 300 mm;
-Panta maxima 18%;
-Unghiul de atac, degajare 7 grade;
-Coborare podea vehicul inclinat fata, spate 136/156 mm;
-Inaltimea podelei de la nivel sol in interior 360 mm;
-Inaltimea interioara a salonului 2250 mm;
-Deschiderea libera a usilor 1350 mm;
-Suprafata utila calatori in picioare 9,25 m/patrat;
-Masa proprie 12110+/- 3% kg.;
-Masa totala autorizata 19500 kg.;
-Maxim tehnica admisibila pe axa fata, spate 7245/12600 kg.;
-Sarcina utila( la 104 calatori cu 8 calatori/m-patrat) 7072 kg.;
-Puterea nominala instalata pt. tractiune 150 kw;
-Partile de rezistenta ale vehiculului( sasiu, carcasa, traverse) sunt executate din otel.
Caracteristici tehnice dinamice:
-Viteza maxima admisa in functionare(limitata de microprocesor) 55 km/h;
-Acceleratie medie admisa la demaraj 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia franei electrice 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia de urgenta minim garantata 5 m/s-patrat;
-Franare electrica recuperativa/reostatica - pana la viteza de 5 km/h;
-Rampa maxima la sarcina nominala 12%;
-Sistem antipatinare - antiblocare ABS, ASR( control electronic, tractiune si franare).
Interiorul nu l-am putut poza pentru ca era incuiat fiind inca in proprietatea Astra Bus.
Au instalatie de supraveghere video si instalatie de numarare a calatorilor, exista 2 camere video externe si 2 interne. Cele externe se vad la capatul ramei acoperisului in spate si langa prinderea oglinzii in fata. Interiorul este la fel cu camera in fata si in spate. Instalatia de numarare a calatorilor este instalata cu SAT.
Are geamuri mari culisante ca la Bucur LF.
Rampa este MANUALA.