Troleibuzele Irisbus Citelis
01 Noiembrie 2020, 03:52:30

Autor Subiect: Troleibuzele Irisbus Citelis  (Citit de 47189 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

24 Decembrie 2008, 22:20:01
Răspuns #40

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
4. Salon
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Ianuarie 2009, 21:36:36
Răspuns #41

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Troleibuzul Irisbus #5378. Singurul troleibuz care are cutia de la tragatori portocalie. Pe langa aceasta mai are un Tuning la Emblema, iar soferii il ingrijesc foarte bine, nefiind avariat s-au zagariat. ;D ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
11 Ianuarie 2009, 00:01:03
Răspuns #42

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5393 a fost reparat dupa ce a fost avariat in coltul din stanga fata.














Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Ianuarie 2009, 11:22:15
Răspuns #43

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5400 a implinit o luna de traseu in linia 86.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Februarie 2009, 21:37:11
Răspuns #44

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5399 intr-o dimineata ploioasa.

Astra Bus

Saerp
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Februarie 2009, 09:09:21
Răspuns #45

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Iasmine, mi-am permis sa decupez o poza de-a ta din cele postate, pentru o intrebare. Eu am facut o sageata...
...vedeti ce vad si eu? UN TUROMETRU?!
Tare curios sunt si eu la ce foloseste... I-o folosi ca sa schimbe optim treapta de viteza?!
Inteleg ca aceste masini care la noi sunt troleibuze in alte tari sunt si autobuze (testat), dar nu puteau sa puna un ampermetru, voltmetru ceva?  ???
memorat
13 Februarie 2009, 11:22:09
Răspuns #46

zofei.2006

  • Vizitator
De exemplu la Timisoara functioneaza si cu motorina acest tip de troleibuz. In caz ca un dobitoc si-a parcat masina si troleibuzu nu mai poate trece, se trece pe motoru de motorina. Cred ca si ale noastre ar putea functiona cu niste mici modificarii. ;D
memorat
13 Februarie 2009, 11:48:35
Răspuns #47

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
M-am gandit eu ca de la asta ar fi... dar nu am crezut. Pai bine si modificarile unde d... sunt? Ca si asa sunt n-spe dobitoci care parcheaza urat de tot si nu o data au avut asemenea probleme troleibuzele.
Ca sa nu ma intind si sa zic de sistemul dual din Germania unde merge troleibuzu frumos, si la cap ca sa intoarca sau la intersectii mai importante trece pe diesel.  ;D
memorat
13 Februarie 2009, 12:43:18
Răspuns #48

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iasmine, mi-am permis sa decupez o poza de-a ta din cele postate, pentru o intrebare. Eu am facut o sageata...
...vedeti ce vad si eu? UN TUROMETRU?!
Tare curios sunt si eu la ce foloseste... I-o folosi ca sa schimbe optim treapta de viteza?!
Inteleg ca aceste masini care la noi sunt troleibuze in alte tari sunt si autobuze (testat), dar nu puteau sa puna un ampermetru, voltmetru ceva?  ???

Sunt cutii automate de viteza. Acel turometru functioneaza indicand ceva... dar nu stiu pe ce baza...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Februarie 2009, 19:45:55
Răspuns #49

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Pentru ca ar fi interesant ca acel turometru sa apartina motorului diesel auxiliar (daca il are, sau daca l-ar fi avut). ;D
memorat
16 Februarie 2009, 23:00:15
Răspuns #50

zofei.2006

  • Vizitator
S-ar parea ca ultimile doua ar avea dar nu sunt sigur, doar Domnu Iasmin care are "relatii" la Vatra Luminoasa ne poate spune sigur ??? .
memorat
17 Februarie 2009, 06:38:09
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-ar parea ca ultimile doua ar avea dar nu sunt sigur, doar Domnu Iasmin care are "relatii" la Vatra Luminoasa ne poate spune sigur ??? .
Nici un Irisbus Citelis nu are motor Diesel, sau generator Diesel. 5399 si 5400 au alte caracteristici.


Nu-i ca la Timisoara, te-a blocat unu, iti cobori captatori si pleci mai departe. Incet, incet ne modernizam si noi. Oricum Timisoara e mai aproape de Occident. ;)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
17 Februarie 2009, 08:56:10
Răspuns #52

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Ne-am fi modernizat mai din timp daca am fi avut mintea necesara!
Intr-adevar, Timisoara este un oras avantajat (si frumos de altfel, mult mai frumos in multe zone decat Bucurestiul  :P) datorita pozitiei.
Dar cine stie, poate vom ajunge si noi sa cumparam poate putin mai scump, dar mai inteligent!
memorat
24 Februarie 2009, 19:23:25
Răspuns #53

zofei.2006

  • Vizitator
#5394, 22.02.2009
memorat
10 Martie 2009, 22:45:56
Răspuns #54

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
12 Martie 2009, 21:36:02
Răspuns #55

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
O defectiune a Thorebului care a afectat si afisiajul exterior.



In unele troleibuze au inceput sa se degradeze dupa ce au fost avariate. Se pare ca noul coltar montat este de alta culoare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Martie 2009, 16:25:47
Răspuns #56

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La Irisbusul 5379, anuntul de coborare comandata este scris in franceza, ceea ce rezulta ca la Arad s-a folosit tablita din caroseria originala.


Din cauza crizei mondiale 5400 nu-i functiona firma :D :D :D
S-au remediat de mult defectiunile aparute la firma, iar 5400 se va pregati in week-end de o mica revizie.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
31 Martie 2009, 18:14:51
Răspuns #57

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Mie unu imi place mai mult acea placuta scrisa in limba franceza. Imi da asa o stare... mai europeana ;D.
memorat
24 Aprilie 2009, 23:03:26
Răspuns #58

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
[...]


[...]

Am inlocuit filmul "Decuplarea pneumatica a captatoarelor la troleibuzul Irisbus Citelis 5399" cu unu la o calitate high.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Mai 2009, 22:52:47
Răspuns #59

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5399 si 5400 sunt singurele troleibuze de la Vatra Luminoasa care sunt conduse numai de soferii titulari. Se simte aceasta deosebire, iar 5400 nu iese la SCH 1, titularul fiind in CO. La SCH 2 il gasiti prin linia 86, rar prin 66 si 90, numai din rezerva.



O calatorie cu ultimul Irisbus Citelis inmatriculat in Bucuresti in anul 2008 (5400)
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat