28 Martie 2024, 18:08:45

Autor Subiect: Troleibuzele Irisbus Citelis  (Citit de 77320 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

13 Octombrie 2008, 21:43:23

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Troleibuzele Irisbus Citelis
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

13 Octombrie 2008, 21:43:44
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Firmele producatoare ale echipamentelor si componentelor sunt:
-Irisbus din Lyon, Franta, pt. caroseria echipata;
-ACTIA din Touluse, Franta, pt. multiplexajele vehiculului;
-ICPE-SAERP Bucuresti, pt.microprocesorul de tractiune, variatorul de tensiune continua, filtrele de retea si convertorul static al serviciilor auxiliare;
-ICPE Bucuresti, pt. intrerupatorul automat ultrarapid;
-IME Bucuresti, pt. motorul electric de tractiune;
-Hubner und Suhner Germania, pt. conductoarele instalatiei de forta;
-Microelectrica Italia, Schaltbau Germania, pt. contactoarele din instalatia de forta;
-Thoreb Suedia, pt. calculatorul de achizitie si transmitere a datelor si alte componente electronice;
-Hanover Anglia, pt. indicatorul de traseu;
-alte firme interne si externe pt. unele echipamente.

Caracteristici tehnice:
-Lungime totala 12000 mm;
-Inaltime de la sol( cu captatorii trasi la lira) 3545 mm;
-Latime 2500 mm;
-Ecartament fata, spate 2049/1869 mm;
-Ampatament 6120;
-Consola fata, spate, 2710/3160;
-Garda la sol 300 mm;
-Panta maxima 18%;
-Unghiul de atac, degajare 7 grade;
-Coborare podea vehicul inclinat fata, spate 136/156 mm;
-Inaltimea podelei de la nivel sol in interior 360 mm;
-Inaltimea interioara a salonului 2250 mm;
-Deschiderea libera a usilor 1350 mm;
-Suprafata utila calatori in picioare 9,25 m/patrat;
-Masa proprie 12110+/- 3% kg.;
-Masa totala autorizata 19500 kg.;
-Maxim tehnica admisibila pe axa fata, spate 7245/12600 kg.;
-Sarcina utila( la 104 calatori cu 8 calatori/m-patrat) 7072 kg.;
-Puterea nominala instalata pt. tractiune 150 kw;
-Partile de rezistenta ale vehiculului( sasiu, carcasa, traverse) sunt executate din otel.

Caracteristici tehnice dinamice:
-Viteza maxima admisa in functionare(limitata de microprocesor) 55 km/h;
-Acceleratie medie admisa la demaraj 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia franei electrice 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia de urgenta minim garantata 5 m/s-patrat;
-Franare electrica recuperativa/reostatica - pana la viteza de 5 km/h;
-Rampa maxima la sarcina nominala 12%;
-Sistem antipatinare - antiblocare ABS, ASR( control electronic, tractiune si franare).
Interiorul nu l-am putut poza pentru ca era incuiat fiind inca in proprietatea Astra Bus.
Au instalatie de supraveghere video si instalatie de numarare a calatorilor, exista 2 camere video externe si 2 interne. Cele externe se vad la capatul ramei acoperisului in spate si langa prinderea oglinzii in fata. Interiorul este la fel cu camera in fata si in spate. Instalatia de numarare a calatorilor este instalata cu SAT.
Are geamuri mari culisante ca la Bucur LF.
Rampa este MANUALA.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 21:45:56
Răspuns #2

Metrou Bombardier

  • Vizitator
memorat
13 Octombrie 2008, 21:46:44
Răspuns #3

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
#5399:

Fata



Spatele



Cateva inscriptii din spatele acestuia (cea cu "SAERP" exista doar pe spatele lui #5399)



Capacitate si date "personale" ale lui #5399



In poza asta am vrut sa va arat sistemul GPS si aparatul de radio...

memorat
13 Octombrie 2008, 22:08:15
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#5315, linia 85.







Cine a furat ciocanul :oops: :oops:



Priviti cu atentie coltul troleului. Deja a ruginit :(  :(


Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:08:37
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Alte fotografii cu acest tip de troleibuz.







#5308, linia 69



#5326, linia 96



#5327, linia 62
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:08:56
Răspuns #6

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
2 Irisbusuri fotografiate de sus pe Calea Plevnei.




#5392
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:09:28
Răspuns #7

Citelis5396

  • Mesaje postate: 140
  • Gen: Bărbat
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90
memorat
13 Octombrie 2008, 22:11:08
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: Citelis5396
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90

Locul de triere al troleibuzelor este depoul Berceni. De ce sa ales acest depou?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:11:38
Răspuns #9

Citelis5396

  • Mesaje postate: 140
  • Gen: Bărbat
S-a ales acel loc deoarece acolo se pot descarca troleibuzele ?i pentru c? este singurul depou unde se poate face ITP / RK la troleibuze. Depoul este exact la jum?tate distan?ei dintre Bujoreni - Vatra Luminoas?, adic? Bujoreni - Berceni = Vatra Luminoas? - Berceni
memorat
13 Octombrie 2008, 22:13:01
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Citat din: Citelis5396
S-a ales acel loc deoarece acolo se pot descarca troleibuzele ?i pentru c? este singurul depou unde se poate face ITP / RK la troleibuze. Depoul este exact la jum?tate distan?ei dintre Bujoreni - Vatra Luminoas?, adic? Bujoreni - Berceni = Vatra Luminoas? - Berceni

Dar Berceniul este o zona cu infrastructura inchisa.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:13:33
Răspuns #11

ionescu

  • Mesaje postate: 26
  • Gen: Bărbat
Citat din: Citelis5396
Pân? pe 15 august sose?te ?i 5400 în Bucure?ti...acesta va fi dus la Vatra Luminoas? ?i va circula pe 90...ultimile 10 Irisbus (5391-5400) vor fi titulare pe 90

Inafara de 5399 restul troleibuzelor din ultimul lot sosit la Vatra circula pe linia 66, le gasesti in special pe 5394>5398. 90 are cateva ture deservite de cateva Irisbus si 1 Ikarus.
memorat
13 Octombrie 2008, 22:13:58
Răspuns #12

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
A sosit si 5400 in Bucuresti.

5380 pe 79, la Gara.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:14:09
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
5394, linia 66.







5379, linia 86.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Octombrie 2008, 22:14:37
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Din Troleibuzele Irisbus Citelis au inceput sa dispara oglinzile din interior (2 bucati in fiecare troleu) si nu am vazut nici un ciocan de spart geamul in caz de incendiu.





Nu inteleg de ce au scos toate ciocanele din troleibuze. Au camere. Credeti ca le va fura cineva?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
26 Octombrie 2008, 23:11:31
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
#5400 inca sta in Depoul Berceni (Nitu Vasile).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Octombrie 2008, 07:30:41
Răspuns #16

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Oare l-o prinde iarna tot aicea?Dar troleibuzul are probleme?





memorat
27 Octombrie 2008, 07:34:57
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Oare l-o prinde iarna tot aicea?Dar troleibuzul are probleme?

Trolebuzul nu are nici o problema, dar birocratia din Romania este foarte mare, intarziind inmatricularea la Primaria Municipului Bucuresti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Octombrie 2008, 07:36:05
Răspuns #18

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Si de cat timp sta aici?1 luna,2?





memorat
27 Octombrie 2008, 07:40:24
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si de cat timp sta aici?1 luna,2?

Nu stiu, cat dureaza Inmatricularea.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat