28 Martie 2024, 19:21:45

Autor Subiect: Discutii libere - Troleibuzele din Bucuresti  (Citit de 23001 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

12 Aprilie 2009, 11:37:50
Răspuns #20

Vali R.A.T.T

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
Si cat a costat bucata? ca banuiesc ca erau mai ieftine decat ale noastre.
memorat
12 Aprilie 2009, 13:23:12
Răspuns #21

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
Cam 230.000 de euro/troleibuz.Ale voastre cat au costat?





memorat
12 Aprilie 2009, 16:29:34
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cam 230.000 de euro/troleibuz.Ale voastre cat au costat?
Dar l-au suflat cu AUR? Pretul exact se situeaza la 100.000 E.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Aprilie 2009, 21:22:43
Răspuns #23

Vali R.A.T.T

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
400.000 euro bucata au costat sau 350.000 parca nu stiu dar undeva intre cele 2 sume o sa vin cu mai multe informati.
memorat
13 Aprilie 2009, 10:00:12
Răspuns #24

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Dar l-au suflat cu AUR? Pretul exact se situeaza la 100.000 E.
Pai comisioane nu se platesc. ;D
Cu respect si admiratie.
memorat
14 Aprilie 2009, 14:03:09
Răspuns #25

zofei.2006

  • Vizitator
Ai dreptate comisioanele nu le luati in considerare la suma respectiva  ;D .
memorat
06 Mai 2009, 21:28:23
Răspuns #26

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Linie 97, 86 si 65 vor circula pe trasee modificate in maxim o luna timp de cateva saptamani/luni sau chiar ani. Linia 86 va circula intre Stadionul Nationa si Gara de Nord, intorcand cu 79 la gara. 97 va deservi portiunea Straulesti - Podul Grand, circuland intre Strand Straulesti si statia Stoica Ludescu. Se va crea o bula in zona statiei. Sa speram ca 65 nu va fi desfintat, iar daca va circula intre Pajura si Stoica Ludescu sa fie format din cel putin 4 ture. Sectia troleibuze a depului Bucuresti Noi va fi izolat fata de restu depourilor. 86 va ramane numai la Vatra Luminoasa. Va trebui pastrat tot parcul liniei 86 pentru noul traseu, dar nu mai putine de 8 troleibuze.

Principala cauza de modificare a traseului troleibuzelor enumerate mai sus este constructia Podului Basarab. Se preconizeaza introducerea liniei naveta 697 care va circula intre Sf. Voievozi(sau Gara de Nord) si Clabucet.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Mai 2009, 22:41:17
Răspuns #27

V3nt0R

  • Vizitator
Precizari:Linia 86 va deveni prea rara pentru ca cineva sa o mai foloseasca, va dubla 79 si va ajunge in Vatra Luminoasa care este un cartier foarte putin populat.
Linia 97 ar trebui scurtata la Clabucet, linia 65 la fel, construit bucla in fata blocului turn din intersectie(nu pe Strada Clabucet).
Pentru numeroasele statii de pe Calea Grivitei care este dublata si de metrou, ar fi de ajuns 105.Cred ca asa, Pajura si Straulesti vor avea acces mai facil la linia 300(care merge spre centru), si fiind traseele mai scurte se va face economie de troleibuze si o bucla in zona Clabucet ar fi chiar prioritara, mai ales in situatii de urgenta.Trebuie doar ca cei din RATB sa gandeasca !Daca poate cineva sa trimita propunerea ar fi perfect !
memorat
08 Mai 2009, 13:28:02
Răspuns #28

zofei.2006

  • Vizitator
Chiar este inutil ce ai afirmat mai sus V3ntor.
memorat
11 Mai 2009, 20:26:15
Răspuns #29

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Nu cred ca etse o idee buna ca 65 sau 97 sa intoarca la Clabucet deoarece circulatia din zona nu o mai poate permite stiuta fiind aglomeratia din zona.Cred ca linia 65 va fi pastrata in actuala deoarece circulatia din zona Pajura o va cere.Pacat ca ,Calea Grivitei va fi parasita de Irisbusuri(cu toate ca eu unul nu le prea inghit).Sa speram ca si dupa terminarea lucrarilor la Pasajul Basarab linia 86 va reveni in Pajura.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
11 Mai 2009, 22:31:37
Răspuns #30

V3nt0R

  • Vizitator
Visul meu dintotdeauna a fost sa se uneasca racordurile Est - Vest in Gara de Nord iar 86 sa ajunga in Miliari la Grup Scolar Auto, dubland pe 62 sau chiar inlocuindu-l.Imaginati- va cum ar fi :X
memorat
11 Mai 2009, 22:54:59
Răspuns #31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Visul meu dintotdeauna a fost sa se uneasca racordurile Est - Vest in Gara de Nord iar 86 sa ajunga in Miliari la Grup Scolar Auto, dubland pe 62 sau chiar inlocuindu-l.Imaginati- va cum ar fi :X
Haideti sa lasam visele si sa vorbim despre lucruri serioase.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
12 Mai 2009, 16:26:08
Răspuns #32

zofei.2006

  • Vizitator
Daca vei ajunge tu V3ntor mare sef in primarie se poate realiza, dar pana atunci doar un simplu vis.
memorat
03 Octombrie 2009, 17:59:13
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Autodromo 7460 si Ikarusul 5220.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Decembrie 2009, 12:13:54
Răspuns #34

zofei.2006

  • Vizitator
Aparem si pe siteuri straine in legatura cu troleibuzele si cu reteau de troleibuze http://www.trolleymotion.com/cities/index_en.php?sy_ID=161 .
memorat
16 Ianuarie 2010, 09:30:16
Răspuns #35

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
Am vorbit cu un sofer de microbuz care mi-a spus ca a vazut zilele trecute trailere care transportau troleibuze artuculate pe A 1. Oare unde ajung?
memorat
16 Ianuarie 2010, 12:34:24
Răspuns #36

CRAZY BOY

  • Vizitator
Sa nu fie cumva acele Neoplanuri. Dar din cate stiu acele Neoplanuri au si motor Diesel si ar putea sa mearga si singure.
memorat
16 Ianuarie 2010, 21:14:03
Răspuns #37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sa nu fie cumva acele Neoplanuri. Dar din cate stiu acele Neoplanuri au si motor Diesel si ar putea sa mearga si singure.
Sigur, erau acele Neoplanuri. Le aduc pe trailer ca sa fie sigure ca ajung intregi in Romania.  :(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Ianuarie 2010, 02:27:04
Răspuns #38

zofei.2006

  • Vizitator
O adunatura de tampiti care se amuza ca un troleibuz a ramas blocat si sunt nevoiti sa-l impinga.

memorat
23 Ianuarie 2010, 05:08:39
Răspuns #39

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O adunatura de tampiti care se amuza ca un troleibuz a ramas blocat si sunt nevoiti sa-l impinga.

A ramas cumva fara benzina? Nu mai porneste motorul... nu mai avea antigel?  :-X ::) :( I-ar au inceput sa fure "carburant" soferii de troleibuz.  ;D >:(
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat