28 Martie 2024, 12:41:59

Autor Subiect: Discutii libere - Troleibuzele din Bucuresti  (Citit de 22994 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

13 Octombrie 2008, 21:38:56

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Discutii libere - Troleibuzele din Bucuresti
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

            

21 Noiembrie 2008, 21:34:58
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Intr-un 97, strada Calea Grivitei, sens spre Gara.

Anunt vizual: Urmeaza stati Registru Auto Roman, legatura cu 86, 87 si 105
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Noiembrie 2008, 22:12:02
Răspuns #2

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Din pacate la unele troleibuze nu s-a operat aceasta modificare 87-65 si dupa cum multi dintre voi stiti multa lume din Pajura-Grivita inca spun troleibuzului 65 (inca folosesc in limbajul lor fostul indicativ 87)numele fostului indicativ.Poate ca RATBul a facut un pas gresit cu renumerotarea troleibuzului 87.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
17 Decembrie 2008, 15:50:46
Răspuns #3

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Iarna nu-i ca vara.

Troleibuzele au fost pregatite pentru iarna, primind cate o galata cu nisip si o lopata. Acum asteptam ninsoarea.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 15:21:27
Răspuns #4

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Uhm...nu vreau sa fiu magar si sa spun eu la ce ar folosi galeata aia  ::). Prefer insa sa zic ca nu este o idee rea, pentru ca pe strazile noastre nu stii cand incepi sa arunci cu zapada in spate  :D.
Nu s-ar putea pune si un "ceva" ca sa nu le mai sara troleele si sa le sara sigurantele sau bateriile?  ;D Vezi linia cu numarul 76.
memorat
03 Februarie 2009, 15:52:37
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Uhm...nu vreau sa fiu magar si sa spun eu la ce ar folosi galeata aia  ::). Prefer insa sa zic ca nu este o idee rea, pentru ca pe strazile noastre nu stii cand incepi sa arunci cu zapada in spate  :D.
Nu s-ar putea pune si un "ceva" ca sa nu le mai sara troleele si sa le sara sigurantele sau bateriile?  ;D Vezi linia cu numarul 76.
Captatorii te referi?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2009, 18:41:37
Răspuns #6

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Captatorii te referi?

Pai la unele de la 76, ba le sare cate o siguranta, ba ii vezi pe soferi umbland pe la compartimentele laterale exterioare (probabil electrica de forta sau bateriile  ???), ba le sar captatorii pe la Sincai. (Noroc ca au suficienta minte si accelereaza inainte de incrucisarea Troleibuz / Tramvai pentru ca ultima data i-a luat vreo 3 minute din inertie sa ajunga de la incrucisare unde i-a sarit un captator pana in statie  ;D)
memorat
03 Februarie 2009, 21:47:32
Răspuns #7

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai la unele de la 76, ba le sare cate o siguranta, ba ii vezi pe soferi umbland pe la compartimentele laterale exterioare (probabil electrica de forta sau bateriile  ???), ba le sar captatorii pe la Sincai. (Noroc ca au suficienta minte si accelereaza inainte de incrucisarea Troleibuz / Tramvai pentru ca ultima data i-a luat vreo 3 minute din inertie sa ajunga de la incrucisare unde i-a sarit un captator pana in statie  ;D)

Randunicile sunt de vina. Acum 2 saptamani asa a patit si depoul Buc. Noi, dar cred ca s-a renuntat la ele sau au fost reglate de catre mintea inginerilor.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Februarie 2009, 10:50:47
Răspuns #8

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Errm...adica cum dar cred ca s-a renuntat la ele  ??? Asta nu se poate intampla ca altfel nu ar mai avea cum sa mearga. Intr-adevar trebuie reglat unghiul pentru ca firul sa alunece prin cananul randunicii nu sa fie presat in cine stie ce directii si sa sara de pe firul de contact.
memorat
13 Februarie 2009, 12:46:13
Răspuns #9

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Errm...adica cum dar cred ca s-a renuntat la ele  ??? Asta nu se poate intampla ca altfel nu ar mai avea cum sa mearga. Intr-adevar trebuie reglat unghiul pentru ca firul sa alunece prin cananul randunicii nu sa fie presat in cine stie ce directii si sa sara de pe firul de contact.
Stai linistit ca s-a modificat unghiul randunicilor si s-a mai adaugat o lamela de metal.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
13 Februarie 2009, 19:44:57
Răspuns #10

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
In curand vom vedea probabil si randunici URAC-made  ;D.
Lemn, plastic, metal  ;D
memorat
12 Martie 2009, 10:01:50
Răspuns #11

B 06 DAN

  • ...is interested 'bout CARS...
  • Mesaje postate: 324
  • Gen: Bărbat
  • Lincoln Town Car (1981-prezent)
    • BucTrans - Bucharest Transportation
87 intorcea cumva pe la Calea Victoriei/BD Dacia? ??? ???

Apropo, referitor la aceasta intrebare, a existat o linie care vine dinspre zonele Bucurestii Noi si care a avut capatul pe Calea Victoriei. Intrebarea mea este: de ce reteaua de pe Calea Grivitei (portiunea Hotel Ibis-Str. M. Vulcanescu-Calea Victoriei) si cea de pe Bd. Dacia a fost inchisa?
memorat
12 Martie 2009, 20:22:28
Răspuns #12

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Da 87 a intors o bucata de timp acolo pe Calea Victoriei/Bd Dacia ulterior dupa desfiintarea liniei si reinfiintarea ei sub indicativul 65 a mai mers ceva timp pe acolo dar datorita aglomeratiei si partial a lipsei calatorilor cei din RATB au luat decizia ca linia sa revina la Sf Voivozii.Pacat de infrastructura de acolo ca este practic noua nu au circulat pe acolo troleibuze decat maxim un an aproape intreg(cateva luni 87 si cateva luni 65).
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
01 Aprilie 2009, 11:48:45
Răspuns #13

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
In exclusivitate pentru RO-TRANS , am gasit pe Soseaua Viilor, la 20 de m de casa mea , 2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina .
Scuzati calitatea pozelor , dar trebuia sa alerg si dupa 232 . Speram sa vedem aceste troleibuze pline cu calatori cat de curand pe strazile Bucurestiului .
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
01 Aprilie 2009, 12:15:50
Răspuns #14

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Citat
....2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina ....

Mai nene Tibi, daca sunt TROLEIBUZE cum poti sa spui:
 
Citat
...si cu motor ATAT electric , cat si pe benzina sau motorina...
???

Pai este normal ca datorita faptului ca este TROLEIBUZ, are motor electric, dar SI un motor auxiliar pe benzina sau motorina. ;D

Revenind la subiect, sunt frumusele. Iar prezenta acelui motor auxiliar este salutara mai ales daca te situezi in capitala (si nu numai) unde se parcheaza exact in zona statiilor sau traseelor RATB, cu precadere pe traseele de troleibuz!  ::)
memorat
01 Aprilie 2009, 18:48:31
Răspuns #15

silviualex

  • Mesaje postate: 3
Aceste trolebuze au plecat din Bucuresti. Sunt ale Ploiestiului, au venit in Bucuresti pentru unele reparatii si au plecat. Eu le-am zarit ieri la Metro militari mergand spre autostrada.
memorat
01 Aprilie 2009, 20:55:52
Răspuns #16

Alex

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 760
  • Gen: Bărbat
  • Secretarul General Asociatiei Ro-Trans!
    • Forumul RoTrans
N-ai sa gasesti asa ceva prin Bucuresti...





memorat
01 Aprilie 2009, 23:14:58
Răspuns #17

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
In exclusivitate pentru RO-TRANS , am gasit pe Soseaua Viilor, la 20 de m de casa mea , 2 troleibuze NEOPLAN articulate si cu motor atat electric , cat si pe benzina sau motorina .
Scuzati calitatea pozelor , dar trebuia sa alerg si dupa 232 . Speram sa vedem aceste troleibuze pline cu calatori cat de curand pe strazile Bucurestiului .
Sa speram ca  va veni ziulica asta  mai repede
Cu respect si admiratie.
memorat
12 Aprilie 2009, 01:32:47
Răspuns #18

Vali R.A.T.T

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
Am o intrebare trolee Irisbus Citelis au fost cumparate cu bani jos sau in rate? Daca in rate cat plateste RATB pe luna?
Ca la noi RATT plateste pentru cele 50 skoda irisbus 300.000 euro Lunar rata, va dati seama 6000 euro lunar pe un trolebuz rata foarte mult. :o
memorat
12 Aprilie 2009, 09:13:22
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Am o intrebare trolee Irisbus Citelis au fost cumparate cu bani jos sau in rate? Daca in rate cat plateste RATB pe luna?
Ca la noi RATT plateste pentru cele 50 skoda irisbus 300.000 euro Lunar rata, va dati seama 6000 euro lunar pe un trolebuz rata foarte mult. :o
Au fost cumparate cu banii jos. ;D
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat