28 Martie 2024, 15:34:20

Autor Subiect: Pasajul Mihai Bravu  (Citit de 24825 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Octombrie 2012, 15:40:40
Răspuns #20

Matei

  • Vizitator
Lucrarile merg foarte greu si se lucreaza doar la jumatate din pasaj ! Pasajul Vacaresti-Mihai Bravu e finalizat in proportie de aproximativ 20%, desi lucrarile au inceput pe 17 ianuarie... 2011 ! Pasajul Mihai Bravu-Vacaresti e finalizat, dupa cum am spus la inceputul acestei postari, 0% ! Cred ca ambele pasaje vor fi gata in 2015.
memorat
16 Decembrie 2012, 16:45:07
Răspuns #21

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Primarul general al capitalei aflat astazi la o emisiune tv a declarat ca acest pasaj va fi gata undeva in 2014.Dupa aceea se va apuca si de pasajul de la piata Sudului pentru a nu crea si mai mare/mult disconfort in trafic.Deci tramvaie prea curand pe relatia Vacaresti-Sudului-Romprim si aici ma refer la linia 1 nu o vom vedea prea curand,poate 2016...Cel putin ramane linia 11 pana se apuca de pasajul de la piata Sudului...
memorat
17 Decembrie 2012, 14:05:58
Răspuns #22

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Promisul Pasaj Mihai Bravu: Contractul cu firma constructoare - reziliat. Când se termină lucrările

http://b365.realitatea.net/pasajul-mihai-bravu-calea-vacaresti_185577.html
memorat
17 Decembrie 2012, 18:54:53
Răspuns #23

Adrian RATB

  • Vizitator
Va mai exista linia 34?
memorat
18 Decembrie 2012, 17:49:01
Răspuns #24

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Va mai exista linia 34?
Pentru cel putin 3-5 ani in niciun caz.Vom vedea ce mutari de linii se vor face dupa ce vor termina cele doua pasaje si dupa ce va revenirea lui 19.
memorat
16 Februarie 2013, 22:29:21
Răspuns #25

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
O vedeta a avut de-a face cu asa zisul pasaj de la Vacaresti...la propriu...

http://www.click.ro/vedete/romanesti/Claudia_Sexxy-masina-accident-vedete-capitala-groapa_0_1561643853.html

Pentru prima dată, Claudia Pătraşcu, a înţeles ce este viaţa. Săptămâna trecută, artista şi familia ei era sa-şi piardă vieţile după ce maşina în care se aflau a aterizat într-o groapă uriaşă.

Duminica trecută a fost una cu ghinion pentru Claudia Pătrăşcanu. Solista a fost implicată într-un accident din care a scăpat cu viaţă ca prin miunune. În jurul orei 17.00, aceasta împreună cu mama şi fratele ei veneau dinspre zona mall-ului Sun Plaza, pe Calea Văcăreşti. În zona respectivă, calea de acces e îngrădită din cauza unei construcţii ce durează de doi ani, traficul este îngreunat, astfel că singura soluţie a conducătorilor auto este să circule pe linia de tramvai.

Incidentul s-a petrecut duminica trecută, pe Calea Văcăreşti din Capitală



La semafor, cântăreaţa a schimbat în viteza a doua, dar a alunecat, s-a învârtit de două ori, iar maşina pe care o conducea, un Citroën C4, a plonjat într-o groapă uriaşă. Dacă nu ar fi fost susţinută de un pietroi şi dacă nu ar fi pus frâna de mâna, Claudia şi familia ei nu ar mai fi fost în viaţă.



Deşi u scăpat cu bine, au fost traumatizaţi psihic.

„Nu-mi mai aduc aminte ce s-a întâmplat, ştiu că ne-am speriat foarte tare, am suferit un şoc din care încerc şi acum să-mi revin. Am ţipat de spaimă, iar fratele meu şi mama au început să plângă. Ne-au sărit oamenii în ajutor, ne-au scos pe geam, pentru că portierele erau înfipte în pământ. Nu am suferit nici o contuzie, dar psihic suntem afectaţi. Nu am putut dormi, aveam în faţă doar imaginea aceea. Maşina nu are asigurare, va trebui să suport reparaţiile de la şasiu, rezervorul e spart, puteam lua foc", ne-a spus Claudia.



Conduce de ani buni şi nu a avut nici un accident până acum, dar spune că nu va lăsa nerezolvată această problemă de care trebuia să se ocupe primăria de sector şi firma de construcţii. „În zona respectivă nu se poate circula decât pe linia de tramvai, pentru că şmecherii construiesc în mijlocul străzii, fără să îngrădească locul, fără să existe semne de avertizare pentru şoferi. Acum o lună am mai văzut o maşină în groapa aceea. Avocaţii mei se vor ocupa de caz", a mai spus artista.

memorat
17 Februarie 2013, 13:37:52
Răspuns #26

Adrian RATB

  • Vizitator
Cam asa va arata pasajul Mihai Bravu:

Sursa: libertatea.ro
memorat
17 Februarie 2013, 15:03:23
Răspuns #27

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cam asa va arata pasajul Mihai Bravu:

Sursa: libertatea.ro
Arata bine,dar asta este lucrare de durata.Nu va fi gata pasajul asta in vara lui 2014 in niciun caz...Linia de tramvai ramane jos,parca?
memorat
17 Februarie 2013, 15:30:00
Răspuns #28

Adrian RATB

  • Vizitator
S-ar putea ca da. Deoarece sunt statii de efectuat.
memorat
17 Februarie 2013, 15:35:02
Răspuns #29

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
S-ar putea ca da. Deoarece sunt statii de efectuat.
Ce fel de statii? La ce te referi?
memorat
17 Februarie 2013, 18:38:58
Răspuns #30

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Ce fel de statii? La ce te referi?

Este decat o singura statie pe vacaresti.
memorat
21 Februarie 2013, 20:58:40
Răspuns #31

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am vazut ceva mai devreme la un post de stiri ca pasajul acesta intra in conservare alaturi de magistrala 5 (M5).
memorat
21 Februarie 2013, 21:05:52
Răspuns #32

Adrian RATB

  • Vizitator
Am vazut ceva mai devreme la un post de stiri ca pasajul acesta intra in conservare alaturi de magistrala 5 (M5).
Genial! daca ne-am apucat, macar sa-l si terminam... asta-i romanul nostru, sau asta-i Romania noastra. Si, cine dintre voi se uita mai des la stiri, ati vazut ca se intampla fel-si-fel de accidente pe aceasta sectiune Mihai Bravu. Mai mult de la linia aia de tramvai, care reuseste sa "fure" masina si sa-l avarieze intr-o groapa sau alt autovehicul s.a.m.d.
memorat
23 Februarie 2013, 08:54:26
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Nu sunt fonduri pentru finalizarea constructiei.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Februarie 2013, 16:37:01
Răspuns #34

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ar fi o prostie sa mai inceapa si pasajul de la Piata Sudului...ca sa nu mai dea traficul peste cap si in zona aia.
memorat
05 Martie 2013, 13:05:32
Răspuns #35

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Pasajul de la Mihai Bravu: Primăria Capitalei pune șantierul în conservare
   

În timp ce șantierul pasajului Mihai Bravu-Vacărești stă abandonat de mai bine de șase luni și dă mari bătăi de cap șoferilor, Primăria a angajat muncitori care să evalueze lucrările deja efectuate și să pună construcția în conservare până la reluarea lucrărilor care ar putea avea loc cel mai devreme în vara acestui an.
Lucrările la Pasajul Mihai Bravu s-au oprit de mai bine de șase luni, după ce firma constructoare a intrat in faliment, iar contractul cu Primăria a fost reziliat. Între timp, municipalitatea se vede nevoită să cheltuiască bani de la buget pentru conservarea lucrărilor făcute de firma Romstrade, deținută de baronul asfaltului Nelu Iordache.

„Până la atribuirea unui nou contract pentru finalizarea execuţiei obiectivului de investiţii printr- o nouă procedură, prevăzută de materia achiziţiilor publice, s-au contractat lucrări de protecţie a structurilor deja executate în vederea conservării temporare a lucrării aferente obiectivului de investiţii Pasaj suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii, precum şi lucrări de expertiză (necesare unei corecte identificări a stadiului calitativ şi cantitativ executat)", se precizează într-un răspuns al biroului de presă al Primărei Capitalei pentru EVZ.

Astfel, Primăria plătește 15.000 de euro pentru verificarea lucrărilor făcute de firma lui Nelu Iordache, dar şi pentru conservarea lucrărilor făcute până în prezent.

Pasajul ar fi trebuit să fie dat în folosință în primăvara anului 2012 dar termenul de finalizare al lucrărilor nu a fost respectat. Mai mult decât atât, lucrările au fost sistate în vara anului trecut deoarece compania Romstrade a intrat în insolvență, contractul fiind asftel reziliat automat.

Consiliul General al Municipiului București a votat recent un proiect care prevede încheierea unui contract de consultanţă, asistenţă şi reprezentare juridică privind proiectul pasajului suprateran Mihai Bravu - Văcăreşti. Concret, Primăria Capitalei cere angajarea unor avocaţi care să o reprezinte în instanţă în cazul unui eventual proces pentru banii pe care îi datorează firma lui Nelu Iordache, intrată în insolvenţă din decembrie 2012.

Primarul general, Sorin Oprescu, a declarat recent că va scoate din nou la licitație acest pasaj, lucrările urmând să reînceapă abia la vară.


http://www.b365.ro/pasajul-de-la-mihai-bravu-primaria-a-angajat-muncitori-pentru-conservarea-i-evaluarea-lucrarilor_187833.html
memorat
02 Aprilie 2013, 21:54:10
Răspuns #36

Adrian RATB

  • Vizitator
....
memorat
02 Aprilie 2013, 22:38:13
Răspuns #37

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
....

Nimic nou !!! Pentru pozele astea chiar te felicit deoarece cam greu se aduc noutati pe forum despre marile santiere,evolutii,stagnari,etc.

P.S : Daca ajungi si pe celelalate mari santiere(Liviu Rebreanu,etc) chiar esti de felicitat.Asta bineinteles daca ai timp si posibilitatea deoarece si eu as fi venit cu noutati de pe santiere dar nu am timp !!! Bv...inca odata !!!
memorat
02 Aprilie 2013, 22:40:17
Răspuns #38

Adrian RATB

  • Vizitator
Nimic nou !!! Pentru pozele astea chiar te felicit deoarece cam greu se aduc noutati pe forum despre marile santiere,evolutii,stagnari,etc.

P.S : Daca ajungi si pe celelalate mari santiere(Liviu Rebreanu,etc) chiar esti de felicitat.Asta bineinteles daca ai timp si posibilitatea deoarece si eu as fi venit cu noutati de pe santiere dar nu am timp !!! Bv...inca odata !!!
Cu lucrariile de pe Liviu Rebreanu o sa vin curand.
memorat
02 Septembrie 2013, 12:59:31
Răspuns #39

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Vesti bune !

Pasajul de la Mihai Bravu are un nou constructor. Când va fi gata proiectul
   

Sorin Oprescu a anunțat că a fost ales un nou constructor pentru pasajul Mihai Bravu - Văcărești, lucrare abandonată de aproape un an de zile. Proiectul a început în 2011 și ar fi trebuit să dureze un an de zile, însă după doi ani și jumătate șantierul încă blochează traficul spre sudul Capitalei.
Sorin Oprescu a anunțat că municipalitatea a ales un alt constructor pentru Pasajul Mihai Bravu - Văcărești, după ce constructorul inițial, firma Romstrade a lui Nelu Iordache, a intrat în faliment. În urma procedurii de selecție de tip licitație restrânsă accelerată, municipalitatea a ales firma Astaldi, care va primi de la Primăria Capitalei 29 de milioane de euro, plus TVA, pentru a termina podul de la Văcărești.

Primăria a demarat procedura desemnării unui nou constuctor la Mihai Bravu încă din luna mai, iar ofertele au fost deschise la mijlocul lui iunie, însă lentoarea procedurii legale din domeniul achizițiilor publice a făcut ca noul constructor să poată începe lucrările abia acum, la începutul lui septembrie.

Italienii de la Astaldi sunt prezenți în România prin mai multe lucrări de infrastructură. Astaldi este și parte a consorţiului care construieşte Magistrala 5 de Metrou alături de FCC Construccion, AB Construction şi Delta ACM.

Valoarea estimată a contractului este, conform anunţului de licitaţie, de 126,9 milioane de lei fără TVA, adică 29 de milioane de euro. Finanțarea pentru acest proiect va proveni, în întregime, de la bugetul local al Primăriei Municipiului București. Termenul de finalizare este de de 15 luni de la încheierea contractului, adică începutul anului 2015.

Istoricul proiectului

Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefectul al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără un Plan Urbanistic Zonal aprobat. În final, Consiliul General al Municipiului Bucureşti a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011, înaintându-se ca termen de finalizare luna aprilie 2012.

Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou din cauza lucrărilor la reţelele de electricitate efectuate de Enel. Deşi, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalităţi pentru întârzierile înregistrate.

Între timp, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat şi un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012. Reprezentanții primăriei au precizat că atunci când au început săpăturile pentru pasaj au fost descoperite mai multe rețele edilitare care trebuiau mutate, lucru care a încetinit suplimentar lucrările. Din luna octombrie, când se lucra la devierea rețelelor edilitare, lucrările au fost sistate complet.

În luna decembrie contractul Primăriei Capitalei cu Romstrade a fost reziliat, după ce firma a intrat în faliment, iar Nelu Iordache a fost arestat.


http://www.b365.ro/pasajul-de-la-mihai-bravu-are-un-nou-constructor-cand-va-fi-gata-proiectul_194167.html

memorat