28 Martie 2024, 22:30:25

Autor Subiect: Pasajul Mihai Bravu  (Citit de 24834 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

13 Martie 2012, 20:58:47

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
De ceva timp in zona pasajului de la Mihai Bravu nu se mai lucreaza deloc traficul fiind gatuit si circulatia in zona se desfasoara cu oarece dificultate.O sa revin cu poze din zona asta daca pot sa le fac.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
Advertisement

13 Martie 2012, 21:01:17
Răspuns #1

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
De ceva timp in zona pasajului de la Mihai Bravu nu se mai lucreaza deloc traficul fiind gatuit si circulatia in zona se desfasoara cu oarece dificultate.O sa revin cu poze din zona asta daca pot sa le fac.

Si domnul Oprescu spunea ca pasajul e gata anul asta,oricum nu se vrea asta pentru ca din cate am inteles nu se trage tare pentru ca vine din spate cel de la Piata Sudului pentru a nu se mai devia din nou traficul etc, o sa-l paralizeze de tot...inca 2-3 ani...
memorat
13 Martie 2012, 21:36:41
Răspuns #2

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Daca se incep lucrarile si la Piata Sudului putem spune pa zonei ca va fi o paralizie totala cu traficul din zona.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
23 Martie 2012, 20:41:46
Răspuns #3

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Deocamadata nici urma de lucrare la acest pasaj,il cred pe domnul Oprescu ca este blocat de consilieri dar ce rost avea acest pasaj cam inutil din punctul meu de vedere.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
24 Martie 2012, 05:03:17
Răspuns #4

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Deocamadata nici urma de lucrare la acest pasaj,il cred pe domnul Oprescu ca este blocat de consilieri dar ce rost avea acest pasaj cam inutil din punctul meu de vedere.


Defapt, acest pasaj va ajuta foarte mult, in legatura cu traficul ce se desfasoara acum pe vacaresti. Se formeaza cozi de masini inca de pe vacaresti pana l-a Big. Deci ideea este foarte buna cu pasajul respectiv, nu vad ce nu ar merge bine in efectuarea lucrarilor. Si cand va fii gata ai sa vezi ce bine se va merge pe el, dar deocamnadata nici urma de vreun muncitor, ceea ce face ca lucrarile sa intarzie, si sa nu fie terminate la timp. Si deja am vazut ca baietii grafferi deja s-au ocupat de o mica parte din pasaj desenand pe el cu graffiti. Asta e romanu, cand se vede cu ceva nou, bun, folositor altor persoane, face orice ce ca sa strice acel lucru nou sa arate urat, de prost gust, oribil. Asta este ne-am invatat sa distrugem ce vedem nou. Si nu este bine de loc ceea ce se petrece in momentul de fata.
memorat
24 Martie 2012, 06:21:32
Răspuns #5

OLECO

  • Colectionar si constructor hand-made de machete la scara 1/43
  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 7387
  • Gen: Bărbat
Era bine daca vedeam si poze.
memorat
26 Martie 2012, 20:28:57
Răspuns #6

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!


Defapt, acest pasaj va ajuta foarte mult, in legatura cu traficul ce se desfasoara acum pe vacaresti. Se formeaza cozi de masini inca de pe vacaresti pana l-a Big. Deci ideea este foarte buna cu pasajul respectiv, nu vad ce nu ar merge bine in efectuarea lucrarilor. Si cand va fii gata ai sa vezi ce bine se va merge pe el, dar deocamnadata nici urma de vreun muncitor, ceea ce face ca lucrarile sa intarzie, si sa nu fie terminate la timp. Si deja am vazut ca baietii grafferi deja s-au ocupat de o mica parte din pasaj desenand pe el cu graffiti. Asta e romanu, cand se vede cu ceva nou, bun, folositor altor persoane, face orice ce ca sa strice acel lucru nou sa arate urat, de prost gust, oribil. Asta este ne-am invatat sa distrugem ce vedem nou. Si nu este bine de loc ceea ce se petrece in momentul de fata.
Eu unul nu am vazut niciodata cozi de masinii pana la Big,circul foarte des pe acolo atata ca pieton cat si ca sofer ;) ;).Si cu acele mini cozi de care vorbeai se circula destul de bine si mai ales ca daca se dorea pasaj se putea face cand se lucra inca la linia de tramvai nu acum la 5 luni de la dare in folosinta a liniei sa ne batem joc de ea ca deh este banul public.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
26 Martie 2012, 20:49:01
Răspuns #7

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Pai, da dar du-te pe la ora: 17:36, si sa vezi coloana, de sus de la Cora pana jos. Asta seara am fost la pozat in 133 si cand m-am intors pe jos spre casa era o coada da mai mare dragul.

Baga si niste liniute despartitoare in unele cuvinte... asta asa... ca ar fi corect greamatical.

OLECO
memorat
26 Martie 2012, 21:10:49
Răspuns #8

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Pai omule normal ca era coada daca sunt lucrari acolo  :o :o,cum vroiai sa circule amaratii aia cu masinii daca nu circulatia este gatuita jos din cauza podului?????
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
01 Iunie 2012, 13:02:43
Răspuns #9

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Proiectul Pasajului Mihai Bravu s-a deblocat. Când va fi gata lucrarea

Pasajul suprateran Mihai Bravu-Splaiul Unirii ar fi trebuit terminat în luna aprilie a acestui an. La termenul dat de municipalitate pentru finalizarea lucrării, în locul celor două pasaje paralele prevăzute în proiect erau gata doar câțiva piloni. După ce lucrările au fost oprite timp de mai multe luni, municipalitatea a reluat în luna mai lucrările. Ultimul termen de finalizare dat de autorități este octombrie 2012.
În timpul vizitei făcute pe șantierul pasajului Mihai Bravu, în vara anului trecut, primarul general, Sorin Oprescu, spunea că șoferii bucureșteni vor putea circula pe noul pasaj din aprilie 2012. Luna trecută însă, nici urmă de mașini pe pasaj și mai ales nici urmă de pasaj la fața locului. În aprilie 2012, în locul celor două pasaje paralele prevăzute în proiect se puteau vedea doar câțiva piloni.

Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 și până în prezent. Lucrarea a fost suspendată de două ori de fostul prefectul al Capitalei, Mihai Atănăsoaei, după ce Primăria a demarat lucrările fără a avea un Plan Urbanistic Zonal aprobat. Astfel, prima oară, lucrările au fost oprite oficial pe 20 ianuarie 2011, după ce prefectul a atacat în instanţă autorizaţia de construire emisă de edili, pe motiv că aceasta nu a respectat condiţiile de legalitate. Primarul general, Sorin Oprescu, a dat o nouă autorizaţie de construire, prefectul a atacat-o şi pe aceasta, iar lucrările au fost din nou suspendate. Tribunalul București i-a dat dreptate prefectului, iar timp de aproape şase luni, restricţiile de circulaţie au fost menţinute în zona afectată de şantier, chiar dacă nu s-a mai lucrat decât la punerea în siguranţă a lucrărilor. În final, Consiliul General al Municipiului București a aprobat PUZ-ul pentru proiect, iar lucrările au fost reluate în vara lui 2011.

Câteva luni mai târziu proiectul s-a blocat din nou. Reprezentanții Primăriei Capitalei au precizat pentru B365.ro, că întârzierile din proiect au fost cauzate, de această dată, de lucrările efectuate la rețelele de electricitate de Enel. Deși, constructorii au stat pe loc luni întregi, cât timp proiectul a fost blocat, primăria spune că nu i s-a cerut penalități pentru întârzierile înregistrate.
Între timp, municipalitatea a reluat lucrările la pasajul superateran în paralel cu lucrările efectuate de Enel. Mai mult, a avansat și un nou termen de finalizare a proiectului: 9 octombrie 2012.

Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii va face legătura între Calea Vacărești și Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii și va avea câte două benzi pe fiecare sens. Lucrarea va consta de fapt din două pasaje supraterane paralele pe direcția Calea Văcărești – Mihai Bravu, câte unul pentru fiecare sens de circulație. Lungimea totală a lucrării este de 644 metri.

Primăria va plăti 28 milioane de euro pentriu realizarea acestui pasaj. În bugetul aprobat al municipalității pentru 2012, pentru acest proiect au fost prevăzuți doar 25 milioane lei (5,7 milioane euro).


http://b365.realitatea.net/news/proiectul-pasajului-mihai-bravu-s-a-deblocat-lucrarea-va-fi-gata-in-octombrie/
memorat
01 Iunie 2012, 20:52:26
Răspuns #10

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?
memorat
02 Iunie 2012, 12:15:38
Răspuns #11

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?

Ce surse ai ? Sau e propria ta parere?
memorat
02 Iunie 2012, 18:53:10
Răspuns #12

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Stai linistit, pasajul asta nu-i trebuie nimanui. In 10 Iunie ora 21,02 ( fix), orice activitate in santier va fi suspendata pe timp nedefinit. Pe pariu ?


Ce dovezi ai cum ca s-ar suspenda din nou? Ai dovezi? Nuu.
memorat
02 Iunie 2012, 19:40:59
Răspuns #13

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Nu am dovezi si e propria mea parere. Santierul este practic parasit de muuuuult timp. Nici acum nu se lucreaza de fapt. Asta ma face sa cred ca imediat dupa alegeri va fi parasit din nou. Pe de alta parte cu actualul traseu, tramvaiul 1 are un parcurs mai scurt decat pe la BIG. Si cum tramvaie nu prea sunt, nimanui nu-i convine sa lungeasca traseul lui 1 si implicit sa "bage'' mai multe tramvaie.
memorat
03 Iunie 2012, 17:43:15
Răspuns #14

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Nu am dovezi si e propria mea parere. Santierul este practic parasit de muuuuult timp. Nici acum nu se lucreaza de fapt. Asta ma face sa cred ca imediat dupa alegeri va fi parasit din nou. Pe de alta parte cu actualul traseu, tramvaiul 1 are un parcurs mai scurt decat pe la BIG. Si cum tramvaie nu prea sunt, nimanui nu-i convine sa lungeasca traseul lui 1 si implicit sa "bage'' mai multe tramvaie.

Unu la mana oricum linia 1 va mai ramane asa cel putin 3-4 ani fie ca iese sau nu actualul primar general al capitalei pentru ca a fost contractat proiectul de la pasajul Piata Sudului(ca este cu fonduri europene) si doi la mana cum am mai spus si cu alte dati cineva mie mi-a spus ca actualul traseu al liniei 1 ar ramane definitiv si pentru portiunea Calea Vacaresti-Romprim s-ar incerca o infiintare de linie noua fie intre Complex Ratb Titan -Dristor Vacaresti-Romprim fie fostul traseu al liniei 54 si anume intre Piata Unirii -Calea Dudesti/Vitan-Romprim.Ramane de vazut ce va fi...ca pana atunci se pot schimba multe...chiar si conducerea ratb...
memorat
04 Iunie 2012, 17:56:59
Răspuns #15

andrei11

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Mie mi se pare ca urgent calea de rulare intre Posta Vitan si Bellu trebuie sa intre in reparatii totale si definitive. Stii desigur la ce ma refer ! ( Deci nu carpeli, trebuie refacut total de la zero ).
memorat
17 August 2012, 16:57:49
Răspuns #16

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Lucrările la pasajul Mihai Bravu stagnează: Sorin Oprescu promitea că se vor termin în primăvară

Deşi trebuiau să fie gata de la începutul acestui an, primăria nu ştie nici acum când va termina lucrările la pasajul Mihai Bravu.

Întârzierile vin în contextul în care proiectul a fost demarat fără un plan urbanistic zonal. În toamna anului trecut, primarul Sorin Oprescu promitea că pasajul va fi deschis circulaţiei cel mai târziu în primăvara acestui an.

Lucrările stagnează, iar muncitorii nu sunt de văzut prin zonă. Locuitorii din zonă sunt deranjați de întârzierea lucrărilor, pentru că zona este, practice, un șantier abandonat.

Primăria Capitalei nu are un răspuns clar cu privire la data finalizării lucrărilor.


http://www.b1.ro/stiri/eveniment/lucrarile-la-pasajul-mihai-bravu-stagneaza-sorin-oprescu-promitea-ca-se-vor-termin-in-primavara-35515.html


Personal cred ca nu se trage tare la acest pasaj pentru ca se asteapta inceperea celuilalat pasaj si anume cel de la Big. Pentru ca vor trebui alte devieri,etc...
memorat
03 Octombrie 2012, 18:03:06
Răspuns #17

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
ŞI "DOREL" RÂDE DE EI. Fraudă cu piloni la pasajul Văcăreşti. O construcţie periculoasă de 35 de milioane de euro!

Studiul de fezabilitate întocmit pentru Pasajul Văcărești l-ar face să râdă și pe celebrul „Dorel”!. Numai că podul "şchiop", ce va fi ridicat pe 13 piloni, în loc de 21, va costa peste 35 de milioane de euro.
Pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii (Văcăreşti) este exemplul cel mai clar despre cum aruncă edilii bani pentru nişte construcţii, doar de dragul imaginii şi cum profită constructorii de incompetenţa autorităţilor.

Anunţată cu mare fast de către edilul-şef al Capitalei, Sorin Oprescu, lucrarea, care iniţial costa 28 de milioane de euro, a început ilegal, pe baza unui proiect greşit. Concret, planul de fezabilitate întocmit de Primăria Capitalei prevedea montarea a 21 de piloni, număr suficient pentru rezistenţa podului. „Dar, din cauza ultilităţilor găsite şi neprevăzute în proiectul tehnic, vor fi montaţi doar 13 piloni”, au explicat, pentru EVZ, surse din Primăria Capitalei.
 Pus în faÅ£a acestei si tuaÅ£ii, ÅŸi de teamă să nu piardă lucrarea, constructorul - firma Romstrade, ce aparÅ£ine omului de afaceri Nelu Iordache - a făcut de capul lui un nou proiect care prevede construirea unui pod cu mai puÅ£ine „picioare”, dar mai scump cu aproximativ 7 milioane de euro. Mai mult, a început să monteze pilonii în alte locuri decât cele prevăzute de studiul iniÅ£ial, o altă ilegalitate flagrantă. Culmea, podul ar urma să aibă ÅŸi o lungime mai mare. Toate acestea, fără să anunÅ£e înainte Primăria Capitalei, ai cărei inspectori ar trebui să verifice periodic lucrarea. Constructorul chiar s-a apucat de lucru, după care, ca să intre în legalitate, a trimis hârtie la Municipalitate. „S-au făcut o parte din lucrări, iar acum firma de construcÅ£ii Romstrade a trimis un act adiÅ£ional prin care costul lucrării creÅŸte cu aproximativ 20-25%. Cert este că nimeni din Primăria Capitalei nu a semnat actul adiÅ£ional”, au mai precizat, pentru EVZ, surse din cadrul Municipalităţii.

În prezent, lucrările stagnează, iar reprezentanţii Romstrade ameninţă că lasă pilonii în drum şi pleacă acasă dacă nu primesc banii.

28 de milioane de euro costau, iniţial, lucrările la pasajul Văcăreşti. După împuţinarea „picioarelor”, vor costa 35 de milioane

Dilema lui Oprescu: Mutăm ţevile sau dăm banii!

Lucrările trebuiau terminate în martie. Acum, autorităţile nu mai dau niciun termen

Primarul general Sorin Oprescu se gândeşte acum ce să facă: să-i dea bani în plus afaceristului Nelu Iordache sau să plătească o firmă care să mute utilităţile pentru a putea monta 21 de piloni. Primul pod, care face legătura între Mihai Bravu şi Splaiul Unirii - trebuia terminat în apriliemartie 2012. În prezent, circulaţia în zona Văcăreşti a Capitalei este îngreunată din cauza şantierului, iar taximetriştii şi şoferii spun că lucrarea nu era „de urgenţă”. „Erau alte locuri în care traficul era blocat. Aici se circula, acum este infernal”, a povestit un taximetrist.

Ce a promis edilul-şef că face şi până când

2011. „Primul pod suprateran al lucrării Pasajul Calea Văcăreşti - Mihai Bravu, gata în martie-aprilie.

2012. „Lucrările la Autostrada Suspendată încep în acest an”. Acestea sunt doar două din marile promisiuni ale lui Sorin Oprescu. În cazul autostrăzii suspendate a reuşit să primească votul Consiliului General al Capitalei, dar nu are bani pentru construirea drumului expres. Chinezii salvatori nu mai apar Primarul general a tot anunţat că ar exista investitori interesaţi să pună la bătaie 1,6 miliarde de euro pentru construirea autostrăzii visate de el. Cert este că nici chinezii, nici americanii invocaţi de edil nu au apărut, iar acum se gândeşte să facă un credit pentru a construi drumul promis în campania electorală locală din 2008, atunci când a câştigat primul mandat de primar
Sorin Oprescu grăbeşte lucrările în apropierea campaniilor electorale

FOTO: RÄ‚ZVAN VÄ‚LCÄ‚NEANÅ¢U

Nelu Iordache construieÅŸte pasajul buclucaÅŸ

Firma care construieşte pasajul Mihai Bravu- Splaiul Unirii este deţinută de omul de afaceri Nelu Iordache. Acesta a adus pe şantier muncitori din Sri Lanka, ţară în care salariul minim pe economie se ridică la aproximativ 6.750 de rupii (echivalentul a 43 de euro), în timp ce în România acesta este de aproape patru ori mai mare, de aproximativ 160 de euro. Firma Romstrade va construi şi pasajul rutier subteran din Piata Charles de Gaulle pentru 144 de milioane de lei, fără TVA. Nelu Iordache are mai multe contracte cu statul, atât cu primării, cât şi cu Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR).
Omul de afaceri Nelu Iordache este unul dintre „regii asfaltului”

FOTO: AGERPRES

Cel mai recent scandal legat de omul de afaceri este cel din cauza căruia Mihai Başulescu a rămas fără scaunul de director general al CNADNR. Asta, după ce EVZ e relatat faptul că fostul director a parafat un act adiţional pentru lucrări suplimentare cu societatea Romstrade, firmă de la care Başulescu, în calitatea de director, a încasat, potrivit declaraţiei de avere a soţiei acestuia, depusă pe 7 iunie, nu mai puţin de 57.432 de lei. Mai mult, EVZ a dezvăluit faptul că angajaţii Companiei au fost puşi, după ce Başulescu a ajuns şef la CNADNR, să analizeze contractele aflate în derulare cu Romstrade.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/Fraud-cu-piloni-la-pasajul-Vcreti-1003730.html


memorat
04 Octombrie 2012, 00:07:32
Răspuns #18

Andrei

  • Mesaje postate: 4403
  • Gen: Bărbat
Nu am inteles, si nu cred ca am sa inteleg vreodata, de ce este nevoie de acest pasaj. Bani aruncati pe fereastra, constructii puse de ochii lumii. Bani de salarii nu sant de pensii, da in schimb avem pentru pasaje. Cum am mai spus, bani aruncati de mantuiala. Romania, tara lu papura.
memorat
04 Octombrie 2012, 14:31:42
Răspuns #19

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: Terminăm podul de la Mihai Bravu, stau călare pe constructor


Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, miercuri, că podul de la Mihai Bravu va fi terminat întrucât stă "călare" pe constructor, el admiţând că locuitorii din zonă sunt nemulţumiţi de întârzieri, pe care le-a justificat prin existenţa unor inadvertenţe în planul rețelelor de utilități subterane care au îngreunat punerea în aplicare a primului proiect.
"Vorbiţi de podul de la Mihai Bravu. Că de aia a stat un an şi jumătate domnul constructor - de mai rămânea puţin şi-i trăgeam pumni în cap - pentru simplul motiv că, dedesubt, toate reţelele alea în concepţia primului proiect erau de aiurea. Şi a trebuit să trec prin Consiliu - alt SF - să pot să fac toate actele necesare pentru ca să pot să continui podul şi mă apuc să îl continui. Deci o să-l termine, ce să mai discutăm, că stau călare pe el, că cred că i-am isterizat pe toţi locuitorii", a declarat Oprescu, citat de Mediafax.

Lucrările la pasajul suprateran au început în 17 ianuarie 2011. Primăria Municipiului Bucureşti a atribuit contractul companiei Romstrade, controlată de omul de afaceri Nelu Iordache. Contractul de proiectare şi execuţie a lucrărilor a fost atribuit la începutul lunii decembrie 2011, potrivit unui anunţ al Primăriei. Proiectul a fost estimat iniţial la 99,4 milioane lei, fără TVA, iar autoritatea contractantă a primit trei oferte pentru realizarea lucrărilor. Proiectul a fost oprit de mai multe ori de la începutul anului 2011 şi până în prezent.

Pasajul denivelat a fost prevăzut a fi realizat suprateran pe relaţia Şoseaua Mihai Bravu - artera propusă la limita estică a Parcului Tineretului, pentru închiderea inelului principal de circulaţie al municipiului Bucureşti, ca legătură directă dintre Şoseaua Mihai Bravu şi intersecţia Şoseaua Olteniţei cu Bulevardul Constantin Brâncoveanu.


http://b365.realitatea.net/oprescu-terminam-podul-de-la-mihai-bravu-stau-calare-pe-constructor_183350.html
memorat